Ενεργοποίηση νέου μέλους
Επειδη υπάρχει πρόβλημα στην αποστολή email ενεργοποίησης νέου μέλους στείλτε Viber μήνυμα στο 6945100102 με το όνομα χρήστη που θέλετε ενεργοποίηση. Προσοχή!!! το τηλεφωνο δεν δίνεται για τηλεφωνικές κλήσεις παρά μόνο για μηνύματα στο viber.
Re:Το λεβητοστάσιο του jnet (λεβητας pellet,αντιστάθμιση, ηλιακά, boiler 3πλής)
- jnet
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Διαχειριστής
-
dmtr έγραψε: Ξέρω ότι όταν βγάζουν το τσίπουρο, το σπιτικό, κάνουν κάτι σαν γιορτή.
Μήπως πρέπει να καθιερωθεί κάτι παρόμοιο στο πρώτο άναμα κάθε καινούργιου λέβητα;
Καλορίζικος!!
Ευχαριστώ
Παντως επειδη παρήγγειλα μέτρηση - ρυθμιση με αναλυτή καυσαερίων με το νεο Pellet που αγόρασα θα παίξει και νεο Τσιπουράκι
Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- jnet
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Διαχειριστής
-
Πάω να ξεκινήσω το εργαλείο για Ζεστά Νερά Χρήσης, μιας και δεν θα μου δίνει ο ηλιακός.
Δεν θέλω να τα χώνω στην ΔΕΗ, αν και έχω νυχτερινό τιμολόγιο.
Και μια φώτο για να θυμάμαι τα νούμερα και να υπολογίζω τις ώρες που δουλεύει η κάθε ηλεκτροβάνα
Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- jnet
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Διαχειριστής
-
jnet έγραψε:
scalpel έγραψε:
jnet έγραψε:
scalpel έγραψε: @jnet
Ποιο θα ήταν το πλεονέκτημα που θα δικαιολογούσε το επιπλέον κόστος του black star - ο biopel αυτή τη στιγμή πουλιέται 500-600 ευρώ φτηνότερα
Είχα την εντύπωση ότι ο Biopel ήταν πιο ακριβός και λόγω του 6mm πάχους του. Ίσως να κάνω λάθος
Διαφορές ανάμεσα στους 2 OPOP καλύτερα να τα πει ο Βασίλης(pri) που τους σύγκρινε και αγόρασε κιόλας τον έναν από τους 2. Στην δική μου τότε έρευνα αγοράς τους OPOP δεν τους είχα δει γιατί ένα κλικ οικονομικά πιο πάνω ήταν οι Σουηδικοί που τελικά κατέληξα.
Αυτή την εποχή ο Biopel πωλείται γύρω στα 3800,γεγονός που τον κάνει ιδιαίτερα ελκυστικό.
Αυτό με κάνει σκεπτικό όσον αφορά τη σύγκρισή του με τον Black Star, εφόσον παραμείνω στα 30 Kw
Όσον αφορά τους σουηδικούς, διάβασα το νήμα σου, έμεινα όμως με την εντύπωση ότι απαιτούσε περισσότερη τακτική δουλειά (καθάρισμα κλπ) σε σύγκριση με αυτά που κοιτάζω - ίσως να κάνω λάθος.
Όπως και νάχει είμαι ανοιχτός σε παραπέρα προτάσεις
Περισσότερη τακτική δουλειά σε σχέση με έναν από τους άλλους που κοιτάς σε καμία περίπτωση(θα εξαιρέσουμε τον Μοχλό του starfire που είναι ενα +). Μπορεί και λιγότερη σε κάποιες περιπτώσεις. Απλά γκρίνιαζα γιατί από την μία δεν ήθελα να αναπνέω καθόλου στάχτη και από την άλλη προσπαθούσα το καθάρισμα χωρίς σκούπα στάχτης, πράγμα αδύνατο.
Και επειδη το εχω ξανακούσει αυτό μαλλον τα γραφομενα μου παρεξηγήθηκαν οπότε το στέλνω και στον λέβητα μου να το βλεπουν.
Σε καθε περίπτωση η σκέψη μου ήταν σε ενα αυτοκαθαριζόμενο αυστριακό οταν εννοούσα αρκετό καθάρισμα στο Σουηδικό.
Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 1022
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 111
jnet έγραψε: Βλέπω αρκετές μέρες με συννεφιά μπροστά μας.
Πάω να ξεκινήσω το εργαλείο για Ζεστά Νερά Χρήσης, μιας και δεν θα μου δίνει ο ηλιακός.
Δεν θέλω να τα χώνω στην ΔΕΗ, αν και έχω νυχτερινό τιμολόγιο.
Υπερβολές!!! Πέρυσι όλο τον χειμώνα είχα ζεστά νερά από τον ηλιακό, με εξαίρεση το πολύ καμιά 10ριά μέρες που γύρισα τον διακόπτη ΖΝΧ στον λέβητα. Και μένω στα ηπειρωτικά. Βέβαια θυμάμαι από την περίοδο που ήμουν φοιτητής στη Θεσ/νίκη ότι έχετε μεγάλες περιόδους με συννεφιές αλλά το καταχείμωνο και όχι Οκτώβρη μήνα.
Για τον κόσμο του κεφαλαίου είμαστε όλοι ξένοι.
dkaragi@teemail.gr
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- jnet
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Διαχειριστής
-
Τάκης έγραψε:
jnet έγραψε: Βλέπω αρκετές μέρες με συννεφιά μπροστά μας.
Πάω να ξεκινήσω το εργαλείο για Ζεστά Νερά Χρήσης, μιας και δεν θα μου δίνει ο ηλιακός.
Δεν θέλω να τα χώνω στην ΔΕΗ, αν και έχω νυχτερινό τιμολόγιο.
Υπερβολές!!! Πέρυσι όλο τον χειμώνα είχα ζεστά νερά από τον ηλιακό, με εξαίρεση το πολύ καμιά 10ριά μέρες που γύρισα τον διακόπτη ΖΝΧ στον λέβητα. Και μένω στα ηπειρωτικά. Βέβαια θυμάμαι από την περίοδο που ήμουν φοιτητής στη Θεσ/νίκη ότι έχετε μεγάλες περιόδους με συννεφιές αλλά το καταχείμωνο και όχι Οκτώβρη μήνα.
Τάκη σε μένα δεν παίζει το πράμα. Ίσως φταίει ο ηλιακός μου.
Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Asteris
-
- Αποσυνδεμένος
- Invicta Selenic 700 + heat exchanger
- Δημοσιεύσεις: 2921
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 633
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.