Invicta Insert 800 VT Turbo by barbanikos

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #43892 από barbanikos
Απαντήθηκε από barbanikos στο θέμα Invicta Insert 800 VT Turbo by barbanikos
Να με συμπαθάτε που άργησα να απαντήσω αλλααααα…..
Το λοιπόν.
Φίλε GT
1 Φαίνεται πως έτσι όπως έχει τοποθετηθεί η είσοδος αέρα λειτουργεί κανονικά.
Ούτε καπνίζει, ούτε φαίνεται να υπάρχει κάποια δυσλειτουργία.
Δες το σχέδιο που προσπάθησα να κάνω για να καταλάβεις πως έρχεται ο αέρας και πως κατανέμετε.



2 Λοιπόν το διαχωριστικό που είχε κάνει ο ακατονόμαστος για να δημιουργήσει θερμοθάλαμο είχε τέτοιες τρύπες μεταξύ διαχωριστικού/καμινάδας/τοίχου, που ο θερμός αέρας τελικά, αντί να βγαίνει από την κύρια περσίδα περνούσε και έβγαινε από την περσίδα εκτόνωσης.
Έβγαλα τις περσίδες μόνωσα καμινάδα και όλο το διαχωριστικό, έκλεισα όλα τα φουιτ δηλαδή.
Τοποθέτησα και πετροβάμβακα πίσω από την γυψοσανίδα και από τότε όλα δουλεύουν ρολόι.
Η γυψοσανίδα ζεσταίνετε αλλά δεν καίγεται, μιας και μπορείς να την πιάσεις αλλά όχι άνετα……πρέπει να μετρήσω θερμοκρασία.

3 Η πλαϊνή περσίδα είναι εξαγωγή θερμού αέρα από την κασέτα. Δεν πρόβλεψα δεύτερη τρύπα για το παταράκι εκτόνωσης…..με βλέπω να το κάνω.
Όμως δεν έχω συναντήσει πρόβλημα με την εκτόνωση από τότε που έκλεισα τα φουιτ. Η εκτόνωση είναι 15cm x 30cm και όταν δουλεύει το εργαλείο μπορείς να βάλεις το χέρι μέσα σε αυτή.

Φίλε pduke στα δικά σου ερωτήματα.
1 Τα ανεμηστηράκια αλλάζουν από μέσα από την εστία αν βγάλεις τα καπάκια 56 που φαίνετε και στο pdf της εταιρείας .
2 Οι διαστάσεις από τα ανεμηστηράκια είναι 119mm x 119mm x 18mm.
Μέσα στην εστία υπήρχαν συνοδευτικά έγγραφα που έχουν αναλυτικές οδηγίες για τα ανεμιστιράκια και το κύκλωμα.
Αν θες στείλε μου το mail σου να στα σκανάρω να τα δεις, το κακό είναι πως είναι στα Γαλλικά τον μπελά μου μέσα.
3 Τον διακόπτη τον έχω στο Off. Μόλις το τζάκι φτάσει στους 50c σε συγκεκριμένο σημείο της εστία(δεν ξέρω που είναι) τότε δουλεύουν αυτόματα τα μοτέρ στην ΠΡΩΤΗ ΣΚΑΛΑ/ΤΑΧΥΤΗΤΑ και μέχρι να πέσει η θερμοκρασία, να σβήσει δηλαδή το τζάκι.
Εγώ το έχω μόνιμα στο off και όταν θέλει το τζάκι τα ανάβει από μόνο του.
Παρόλα αυτά τα ανεμηστιράκια μπορείς να τα βάλεις σε λειτουργία σε όποια ταχύτητα από τις δύο θες ακόμα και με σβηστό τζάκι.

Gp, pduke, Asteri αν είστε από Θεσσαλονίκη ελάτε αν θέλετε μία μέρα για καφεδάκι σπίτι, να το δείτε και να τα πούμε.
Θα δείτε και τα χαΐρια μου από κοντά.

Invicta Insert 800Vt turbo
Και τα μυαλά στα κάγκελα….
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": pduke

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #43909 από Asteris
Απαντήθηκε από Asteris στο θέμα Invicta Insert 800 VT Turbo by barbanikos
Γίνεται, θα το κανονίσουμε...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44073 από pduke
Απαντήθηκε από pduke στο θέμα Invicta Insert 800 VT Turbo by barbanikos
άψογος!
το κανάλι εισόδου αέρα μπορείς να ..."το δώσεις λίγο φως ακόμα" γιατί δεν το έχω πιάσει ακριβώς. εκτός και αν απλα παίρνει από πάνω ή είναι η εξωτερική παροχή που έλεγες παρπάνω?

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. στείλε μου όποια σελίδα βρίσκεις πιο χρήσιμη!

Σε ευχαριστώ θερμά γι ατην πρόσκληση! το έχω όποτε θες! θα φέρω και πτι φουρ!! (αλλά δεν είμαι καλός στο σκάκι ρε γμτ!)

Ναι έβαλα το τζάκι μου στο προφίλ μου και έτσι ξέρεις για τι πράγμα μιλάω!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44149 από GT
Απαντήθηκε από GT στο θέμα Invicta Insert 800 VT Turbo by barbanikos
Barbanikos συμπάθα με και 'μένα για την καθυστέρηση.

Λοιπόν:

1) Φυσική ροή θερμοθαλάμου.
Κανονικά πρέπει η εξαγωγή να είναι περίπου 2 1/2 φορές μεγαλύτερη από την εισαγωγή.
Οπότε, με δεδομένη την εξαγωγή, βρίσκεις τι εισαγωγή θες.
Αν μπορείς υπολόγισε το εμβαδό της κάτω χαραμάδας, είμαι σίγουρος ότι θα σου βγει πολύ λιγότερο από το απαιτούμενο.
Σκέψου επίσης ότι ο κατασκευαστής δίνει εμβαδό περσίδων, έχοντας δεδομένα κάποια μικρά κενά εκατέρωθεν της εστίας αλλά και αρκετά μεγάλο κενό (περίπου 2cm) πάνω από την εστία, στο δόντι εσωτερικά της πρόσοψης πάνω. Οπότε θεωρητικά η αναλογία 2 1/2 προς 1 μικραίνει.
Εσύ έχεις αυτά τα κενά, αλλά όχι κάτω περσίδα, το ρόλο της οποίας παίζει η κάτω χαραμάδα.
Ωστόσο, κοντά στη χαραμάδα είναι και τα βεντιλατέρ, τα οποία ρουφούν αέρα. Δεν ξέρω αν αυτό που θα πω τώρα είναι επιστημονική φαντασία (κοινώς μπούρδα :P ), αλλά μήπως η υποπίεση επηρεάζει τη ροή, άρα και την ποσότητα αέρα που θα πέρναγε κάτω από την εστία? :dry:
Με λίγα λόγια, πιστεύω πως η εισαγωγή σου δεν επαρκεί.
Ενδεχομένως γι' αυτό ζεσταίνεται και η γυψοσανίδα σου.
Ίσως να είναι μικρό το κακό από θέμα θέρμανσης μέσω φυσικής ροής, δεν ξέρω όμως τι παίζει με την ανακούφιση της εστίας από θερμοκρασίες.
Καλύτερα να το ξαναδείς λοιπόν πιστεύω.

2) Εκτόνωση.
Θέλει εισαγωγή - εξαγωγή. Ίσως να αρκούσαν 2 μικρές 10x10 έκαστη, μια τέρμα κάτω δεξιά και μια τέρμα πάνω αριστερά. Κάνε όμως και μια εισαγωγή για να επιτύχεις μια μικρή ροή.

3) Πλαϊνή περσίδα.
Έχεις βγάλει και τις 2 εξόδους βεβιασμένης ροής της κασέτας στο σημείο αυτό με αεραγωγούς? Διευκρίνησε γιατί δεν καταλαβαίνω τι έκανες.

Όσο για την πρόσκληση, σ' ευχαριστώ πολύ αλλά είμαι Καστοριά.
Ωστόσο θα περιμένουμε να βάλει την εστία και ο pduke, ο οποίος δεσμεύθηκε δημοσίως να μου πληρώσει βενζίνες - διόδια - ξενοδοχεία - φαγητά - ποτά για να έρθω να δω τι κατάφερε! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Ακόμα στα πετρέλαια...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44382 από barbanikos
Απαντήθηκε από barbanikos στο θέμα Invicta Insert 800 VT Turbo by barbanikos

GT έγραψε: Barbanikos συμπάθα με και 'μένα για την καθυστέρηση.

Λοιπόν:

1) Φυσική ροή θερμοθαλάμου.
.......................
2) Εκτόνωση.
.......................
3) Πλαϊνή περσίδα.
.......................

Όσο για την πρόσκληση, σ' ευχαριστώ πολύ αλλά είμαι Καστοριά.
Ωστόσο θα περιμένουμε να βάλει την εστία και ο pduke, ο οποίος δεσμεύθηκε δημοσίως να μου πληρώσει βενζίνες - διόδια - ξενοδοχεία - φαγητά - ποτά για να έρθω να δω τι κατάφερε! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Το λοιπόν……..
1. Κάτω έχω 350cm2 είσοδο αέρα και πάνω μία πεσίδα που έχει συνολική διάσταση 23cm x70cm=1610cm2.
Αυτή η περσίδα στο ένα κομμάτι της και μάλιστα δεξιά έχει την παροχή βεβιασμένης ροής της κασέτας, της μίας από τις δυο.
Η άλλη είναι μόνη της στα αριστερά του κώνου.
Ο ελεύθερος χώρος της περσίδας ελεύθερης ροής είναι 23cm x 55cm= 1265cm2.
Οπότε κάτω άνοιγμα/εισαγωγή ελεύθερης ροής 350cm2.
Και πάνω άνοιγμα/εξαγωγή ελεύθερης ροής 1265cm2.
Στην εισαγωγή δεν υπολόγισα τα δεξιά/αριστερά ανοίγματα εστίας/επένδυσης που είναι περίπου 5mm.
Το πάνω άνοιγμα των 2cm δεν το έκανα γιατί δεν μας έπαιρνε στην τοποθέτηση.
Μετά την στεγανοποίηση του θερμοθαλάμου δεν νομίζω πως έχω μεγαλύτερη θερμοκρασία από τους 90c στην γυψοσανίδα. Να μη πω και λιγότερους αφού μπορώ και ακουμπάω το χέρι μου, πρέπει να το δω με θερμόμετρο.
Εκτός των άλλων, μετά την διόρθωση της κακοτεχνίας, παρατήρησα πως έχω σχεδόν την ίδια ροη θερμού αέρα από την εξαγωγή ελεύθερης ροής και από την εξαγωγή βεβιασμένης ροής όταν αυτή είναι στην πρώτη σκάλα λειτουργίας.
Δεν επιμένω πάντως, είπαμε μαθαίνουμε και παρατηρούμε για να καταλάβουμε, αυτό προσπαθώ να κάνω για να βελτιώσω την απόδοση χωρίς άλλο κόστος και πολλές επεμβάσεις.
2. Αν και δεν φαίνετε να το έχει ανάγκη νομίζω πως είναι καλη ιδέα αλλα βλέπω να το κάνω το καλοκαίρι.
3. Η πλαϊνή έχει διάσταση 15cm x 15cm και είναι η μία από τις δύο.
Η άλλη όπως σου έγραψα και ποιο πάνω είναι κριμένη πίσω από την μεγάλη περσίδα ελεύθερης ροής μπροστά στον κώνο.

Gt όταν με το καλό έρθεις κατά εδώ τα λέμε και από κοντά.


Φίλε pduke μην αγχώνεσαι για το σκάκι εγώ ξέρω τα βασικά και έχω να παίξω πάρα πολύ καιρό……σου έστειλα mail.
Θα δω το πρόγραμμά μου και θα σας πω αν ταιριάζει να βρεθούμε μέσα στην εβδομάδα να τα πούμε από κοντά.
Να φέρετε και αν μπορείτε τα θερμόμετρά σας να μετρήσουμε αποδώσεις……όχι τίποτα άλλο μα για να δώσω ποιο σαφείς απαντήσεις και στον Gt.

Invicta Insert 800Vt turbo
Και τα μυαλά στα κάγκελα….
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": GT

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #47064 από Δημητρας
Απαντήθηκε από Δημητρας στο θέμα Invicta Insert 800 VT Turbo by barbanikos
Καλημέρα εχτές τελείωσα την τοποθέτηση ενεργειακής κασέτας LAUDEL 800 που πιστεύω είναι ίδια με την invicta γιατί είναι το ίδιο εργοστάσιο .
Την πάνω επένδυση (φούσκα)με γυψοσανίδα δεν την έχω τελειώσει γιατί δεν μου έχουν στείλει ακόμη τις περσίδες και επίσης θέλω πρώτα να δοκιμάσω την κασέτα σε λειτουργία πριν κλείσω την γυψοσανίδα
Αυτό πού παρατήρησα και είμαι προβληματισμένος είναι ότι ενώ από την πάνω πλευρά της κασέτας στην πρώτη και δεύτερη σκάλα του βεντιλατέρ η ροή βεβιασμένης κυκλοφορίας αέρα είναι ικανοποιητική αλλά από τους 2 αγωγούς βεβιασμένης ροής που είναι ακόμη ελεύθερη χωρίς περσίδες μόνο με σπιράλ Φ125 στην πρώτη σκάλα με τα βίας καταλαβαίνω ροή αέρα και στην δεύτερη σκάλα αισθάνομαι κάπως καλύτερα αέρα να έρχεται , η δοκιμή βέβαια γίνετε με κρύο αέρα γιατί δεν έχω ανάψει ακόμη . Σας παρακαλώ πέστε μου έτσι πρέπει να είναι ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα.Σας ευχαριστώ πολύ. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.094 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ