Σομπα pellet (hp22) αερόθερμη - ρυθμιση?
- sta1
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- sta1@hotmail.gr
- Δημοσιεύσεις: 374
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 68
Κέδρος είναι η ίδια σόμπα (HP 22) από τον Δαβρη που την ονόμασε κέδρο.jnet έγραψε:
χρηστος77 έγραψε: Καλησπερα σας, εχω παρει μια σομπα hp22 (κεδρος)
(κερδος) τι σημαίνει? Εκανες δουλειά και σε πληρώσαν με σόμπα?
Στάλθηκε από το LG-P880 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
{Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΠΕΛΛΕΤ} Απο 180 ΕΥΡΩ > ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ 280 > ΣΕ ΑΛΛΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟ?????????
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- χρηστος77
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 12
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- χρηστος77
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 12
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
και στην καθε μια μπορεις να ρυθμισεις ξεχωριστα το μοτερ της και τον ανεμιστηρα που σου βγαζει απο μπροστα τον ζεστο αερα απο 150volt εως 230volt. εγω την δουλευω στα 190 για το μοτερ και 195 για τον ανεμιστηρα.το θεμα ομως ειναι οτι και στις δυο περιπτωσεις μου πεταει σφαλμα αρκετα συχνα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- χρηστος77
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 12
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
στο 1 οι ρυθμισεις που ηδη ειχε ηταν στα 190 volt και για το μοτερ και για τον ανεμιστηρα του ζεστου αερα. μετα απο 8 ωρες ομως αρχιζει και ψιλογεμιζει το δοχειο καυσης ειδικα με μη πιστοποιημενο πελλετ.stoikon έγραψε: Η σόμπα σου πρέπει να είναι η ΗΡ22 του Μοσχάλη. Υπάρχουν δύο τρόποι. Ένας τρόπος είναι να δώσεις περισσότερο αέρα από το κλαπέτο για να σου καίει όλο το πέλλετ στο ποτήρι και να ανεβεί η απόδοση και δεύτερος να αλάξεις τις ρυθμίσεις μέσα από τον πίνακα που βρίσκεται επάνω στην σόμπα. Στο ένα πως καίει
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stoikon
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 641
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
χρηστος77 έγραψε: οντως στο αυτοματο αυτο κανει.δηλαδη την βαζω στους 20 και δεν πεφτει κατω απο 23. στο manual εχει 5 σκαλες.
και στην καθε μια μπορεις να ρυθμισεις ξεχωριστα το μοτερ της και τον ανεμιστηρα που σου βγαζει απο μπροστα τον ζεστο αερα απο 150volt εως 230volt. εγω την δουλευω στα 190 για το μοτερ και 195 για τον ανεμιστηρα.το θεμα ομως ειναι οτι και στις δυο περιπτωσεις μου πεταει σφαλμα αρκετα συχνα.
Μη βάζεις το αυτόματο,βάλε την πρώτη σκάλα για να ρίχνει λίγο πέλλετ, μοτερ 210 στην πρώτη σκάλα και ανεμιστήρα στο 220 για να μην ανεβάζει πολύ θερμοκρασία.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stoikon
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 641
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
χρηστος77 έγραψε:
στο 1 οι ρυθμισεις που ηδη ειχε ηταν στα 190 volt και για το μοτερ και για τον ανεμιστηρα του ζεστου αερα. μετα απο 8 ωρες ομως αρχιζει και ψιλογεμιζει το δοχειο καυσης ειδικα με μη πιστοποιημενο πελλετ.stoikon έγραψε: Η σόμπα σου πρέπει να είναι η ΗΡ22 του Μοσχάλη. Υπάρχουν δύο τρόποι. Ένας τρόπος είναι να δώσεις περισσότερο αέρα από το κλαπέτο για να σου καίει όλο το πέλλετ στο ποτήρι και να ανεβεί η απόδοση και δεύτερος να αλάξεις τις ρυθμίσεις μέσα από τον πίνακα που βρίσκεται επάνω στην σόμπα. Στο ένα πως καίει
πρόσεξε μήπως έχουν κλείσει οι τρύπες από το ποτήρι. Το πρόβλημά σου είναι στον αέρα εισόδου,δεν δίνει τον απαιτούμενο αέρα κάτω από το ποτήρι για να καθαρίζει τις τρύπες και να κάνει καλή καύση. Η δικιά μου βγάζοντας το πίσω αριστερό καπάκι και κοιτώντας εκεί που ενώνεται η σωλήνα εισαγωγής αέρα με τον χώρο καύσεις έχει ένα κλαπέτο, κάτι σαν σύρτης που κάνοντας μέσα έξω αυξομειώνουμε τον αέρα στον χώρο καύσεις (στο ποτήρι)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.