Σομπα pellet (hp22) αερόθερμη - ρυθμιση?
- χρηστος77
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 12
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
για τον κοχλια που δεν εχει καποια ρυθμιση τι μπορω να κανω? στην πρωτη σκαλα δηλαδη επηρεαζεται η συχνοτητα ριψης του πελλετ η μονο τα volt για τα μοτερ της? γιατι ακομη και στην πρωτη σκαλα ριχνει συχνα. δηλαδη καθε λιγα δευτερολεπτα. και οσο το εχω ψαξει σε αλλες σομπες ρυθμιζεις και τον κοχλια.stoikon έγραψε:
χρηστος77 έγραψε: οντως στο αυτοματο αυτο κανει.δηλαδη την βαζω στους 20 και δεν πεφτει κατω απο 23. στο manual εχει 5 σκαλες.
και στην καθε μια μπορεις να ρυθμισεις ξεχωριστα το μοτερ της και τον ανεμιστηρα που σου βγαζει απο μπροστα τον ζεστο αερα απο 150volt εως 230volt. εγω την δουλευω στα 190 για το μοτερ και 195 για τον ανεμιστηρα.το θεμα ομως ειναι οτι και στις δυο περιπτωσεις μου πεταει σφαλμα αρκετα συχνα.
Μη βάζεις το αυτόματο,βάλε την πρώτη σκάλα για να ρίχνει λίγο πέλλετ, μοτερ 210 στην πρώτη σκάλα και ανεμιστήρα στο 220 για να μην ανεβάζει πολύ θερμοκρασία.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stoikon
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 641
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 122
χρηστος77 έγραψε:
για τον κοχλια που δεν εχει καποια ρυθμιση τι μπορω να κανω? στην πρωτη σκαλα δηλαδη επηρεαζεται η συχνοτητα ριψης του πελλετ η μονο τα volt για τα μοτερ της? γιατι ακομη και στην πρωτη σκαλα ριχνει συχνα. δηλαδη καθε λιγα δευτερολεπτα. και οσο το εχω ψαξει σε αλλες σομπες ρυθμιζεις και τον κοχλια.stoikon έγραψε:
χρηστος77 έγραψε: οντως στο αυτοματο αυτο κανει.δηλαδη την βαζω στους 20 και δεν πεφτει κατω απο 23. στο manual εχει 5 σκαλες.
και στην καθε μια μπορεις να ρυθμισεις ξεχωριστα το μοτερ της και τον ανεμιστηρα που σου βγαζει απο μπροστα τον ζεστο αερα απο 150volt εως 230volt. εγω την δουλευω στα 190 για το μοτερ και 195 για τον ανεμιστηρα.το θεμα ομως ειναι οτι και στις δυο περιπτωσεις μου πεταει σφαλμα αρκετα συχνα.
Μη βάζεις το αυτόματο,βάλε την πρώτη σκάλα για να ρίχνει λίγο πέλλετ, μοτερ 210 στην πρώτη σκάλα και ανεμιστήρα στο 220 για να μην ανεβάζει πολύ θερμοκρασία.
Ρυθμίσεις έχω αλλά δεν ξέρω αν ταιριάζουν. Οι σκάλες είναι για να ρυθμίζουν το πέλλετ και τα βολτ στα μοτέρ καυσαερίων και ανεμιστήρα,αλλά για κάθε σκάλα τα βολτ ρυθμίζονται πρώτα ξεχωριστά από το μενού τον ρυθμίσεων
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- χρηστος77
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 12
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
σε ευχαριστω για τις πληροφοριες. θα τα δοκιμασω ολα και θα σε ενημερωσω!!stoikon έγραψε:
χρηστος77 έγραψε:
για τον κοχλια που δεν εχει καποια ρυθμιση τι μπορω να κανω? στην πρωτη σκαλα δηλαδη επηρεαζεται η συχνοτητα ριψης του πελλετ η μονο τα volt για τα μοτερ της? γιατι ακομη και στην πρωτη σκαλα ριχνει συχνα. δηλαδη καθε λιγα δευτερολεπτα. και οσο το εχω ψαξει σε αλλες σομπες ρυθμιζεις και τον κοχλια.stoikon έγραψε:
χρηστος77 έγραψε: οντως στο αυτοματο αυτο κανει.δηλαδη την βαζω στους 20 και δεν πεφτει κατω απο 23. στο manual εχει 5 σκαλες.
και στην καθε μια μπορεις να ρυθμισεις ξεχωριστα το μοτερ της και τον ανεμιστηρα που σου βγαζει απο μπροστα τον ζεστο αερα απο 150volt εως 230volt. εγω την δουλευω στα 190 για το μοτερ και 195 για τον ανεμιστηρα.το θεμα ομως ειναι οτι και στις δυο περιπτωσεις μου πεταει σφαλμα αρκετα συχνα.
Μη βάζεις το αυτόματο,βάλε την πρώτη σκάλα για να ρίχνει λίγο πέλλετ, μοτερ 210 στην πρώτη σκάλα και ανεμιστήρα στο 220 για να μην ανεβάζει πολύ θερμοκρασία.
Ρυθμίσεις έχω αλλά δεν ξέρω αν ταιριάζουν. Οι σκάλες είναι για να ρυθμίζουν το πέλλετ και τα βολτ στα μοτέρ καυσαερίων και ανεμιστήρα,αλλά για κάθε σκάλα τα βολτ ρυθμίζονται πρώτα ξεχωριστά από το μενού τον ρυθμίσεων
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- χρηστος77
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 12
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
stoikon εκανα αυτο που ειπες. οντως το κλαπετο ητανε τελειως κλειστο. ανοιξα το μισο και η φλογα ειναι οπως πρεπει και το δοχειο καθαριζει. δεν δουλεψε μιση ωρα ομως και ξανα το ιδιο μηνυμα: γεμιστε το δοχειο πελλετ η ελεγξε ποτηρι καυσης. τι ειναι αυτο? μηπως εχει καποιο αισθητηρα ο κοχλιας? το κλαπετο εκανα καλα που ανοιξα το μισο? μηπως θελει περισσοτερο η λιγοτερο?stoikon έγραψε:
χρηστος77 έγραψε:
στο 1 οι ρυθμισεις που ηδη ειχε ηταν στα 190 volt και για το μοτερ και για τον ανεμιστηρα του ζεστου αερα. μετα απο 8 ωρες ομως αρχιζει και ψιλογεμιζει το δοχειο καυσης ειδικα με μη πιστοποιημενο πελλετ.stoikon έγραψε: Η σόμπα σου πρέπει να είναι η ΗΡ22 του Μοσχάλη. Υπάρχουν δύο τρόποι. Ένας τρόπος είναι να δώσεις περισσότερο αέρα από το κλαπέτο για να σου καίει όλο το πέλλετ στο ποτήρι και να ανεβεί η απόδοση και δεύτερος να αλάξεις τις ρυθμίσεις μέσα από τον πίνακα που βρίσκεται επάνω στην σόμπα. Στο ένα πως καίει
πρόσεξε μήπως έχουν κλείσει οι τρύπες από το ποτήρι. Το πρόβλημά σου είναι στον αέρα εισόδου,δεν δίνει τον απαιτούμενο αέρα κάτω από το ποτήρι για να καθαρίζει τις τρύπες και να κάνει καλή καύση. Η δικιά μου βγάζοντας το πίσω αριστερό καπάκι και κοιτώντας εκεί που ενώνεται η σωλήνα εισαγωγής αέρα με τον χώρο καύσεις έχει ένα κλαπέτο, κάτι σαν σύρτης που κάνοντας μέσα έξω αυξομειώνουμε τον αέρα στον χώρο καύσεις (στο ποτήρι)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- STAF
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- bobah64a@yahoo.com
- Δημοσιεύσεις: 358
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 82
Γιώργος
Μόνο αν στούς νεότερους μάθεις τα μυστικά σου
μεγάλη θα'ναι η προκοπή και η χαρά δικιά σου!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Fokion
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4259
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 471
Μηπως εχεις πειραξει και τον ανεμιστηρα καυσαεριων?
Σε ποια σκαλα στο εκανε? στην πιο αργη?
ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.