Kατασκευή πόρτας με αερόθερμο τζακιού
- dmtr
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Παίζω Μπριτζ = Κρατάω το Αλσχάιμερ μακριά μου
Λοιπόν το τζάκι είναι γερμανικό της Spartherm.Gdevil έγραψε: dmtr,
αν το έβλεπα αυτό στο youtube θα έλεγα φάρσα μας κάνει. Κάποιος παίζει φλογέρα.
τεσπα.
όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ αυτό είναι σφύριγμα από είσοδο αέρα στον χώρο καύσης.
από την πόρτα? από κάτω από το τασάκι? από κάποιο "πιτσικαρισμα" κάπου του μαντεμιού?
Πάντως εάν θέλεις τράβα μερικές κοντινές φώτο. παρεπιπτόντως diy ή εργοστασιακό?
Πετσικάρισμα μαντεμιού αποκλείεται λόγω του ότι τα μαντέμια είναι διαιρούμενες πλάκες βιδωμένες στην ατσαλολαμαρίνα. Το "τραγούδι" σταματάει μόλις κλείσω λίγο τον δευτερογενή αέρα.
Το κακό είναι που μου αρέσει να το ακούω
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Gdevil
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 1231
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 215
"εστίες έχετε φτιάξει πολλές, αλλά φλογέρα παίζει μόνο το δικό μου."
χαχααχχααχαχααχαχαχαχαχαχ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- caftis
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 544
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 42
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- caftis
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 544
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 42
Μετά από δοκιμές κατάλαβα ότι το σφύριγμα βγαίνει από το μοτέρ μόλις το κουμπώσω στον πρώτο σωλήνα,λογικά επειδή στενεύει απότομα.Θα δοκιμάσω να το στενέψω ποιο κάτω μπας και δω διαφορά.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Gdevil
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 1231
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 215
χααχαχαχχα
Gdevil έγραψε: ...
Εσύ έχεις σφύριγμα.
Αρα κάπου διέρχεται αέρας από πολύ στενό άνοιγμα.
Πιθανά σημεία.
α) Εξωτερικό μοτέρ. ...
Παντως αν θέλεις να με ακούσεις βάλε πιο φαρδιά σωλήνα. Φ120
Φ60 είναι πολύ λίγο για 450 κυβικά αέρα.
αν από την άλλη θέλεις να μείνεις με την φ60 τότε πάνε σε ένα λαμαρινά να σου κάνει ένα παρέκταμα από την τετράγωνη έξοδό σου σε φ60. αυτό το παρέκταμα να βγεί καμιά 20αριά πόντους σε μήκος. Ωστε να στενέψει σιγά σιγά από την τετράγωνη έξοδο έως την στρόγγυλη. Αυτό το παρέκταμα επίσης ντύστο σφιχτά με κάποιο μονωτικό. Αυτό θα σου εξασφαλίσει την έλλειψη θορύβων συντονισμού.
Εdit
Αν πάλι αυτό το παρέκταμα θα έχεις την δυνατότητα να το βάζεις και να το βγάζεις (ξεβιδώνοντας κάποιες βίδες) τότε το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι το εξής
Το κάνεις να έχει και την λειτουργία του σιλανσιέ.
Δλδ θα το ντύσεις εσωτερικά με κάποιο ηχομονωτικό.
Θα πρέπει να βγεί σε μήκος όμως τουλάχιστον 60 εκατοστά για να πετύχει.
Το ηχομονωτικό θα το βάλεις μέχρι τα 50 εκατοστά. Ωστε με την εσωτερική μόνωση να σου μείνουν παντού καθαρά φ60.
Το ότι θα πρέπει να έχεις την δυνατότητα να το βγάζεις είναι απαραίτητο καθώς αυτό το υλικό που θα βάλεις μέσα για ηχομονωτικό θα πρέπει να το καθαρίζεις/αλλάζεις.
Κάτι ακόμα. Θα σου συνιστούσα να ανοίξεις άλλη μία τρύπα ώστε να στείλεις με έναν αγωγό αέρα από το σπίτι στην είσοδο του μοτέρ και να μην τραβάς αέρα από έξω. Αν θέλεις να αερίζεις το σπίτι άνοιγε παράθυρα. Αν θέλεις να ζεσταθείς τότε περνάς τον αέρα του σπιτιού σου από την κατασκευή σου.
τέλος edit
Τέλος να ξέρεις όσο έχεις ανοιχτή εστία τρώς πολύ περισσότερα ξύλα για να ζεσταθείς.
ΥΓ αυτές οι φώτο που έβγαλες από τι είναι? εμένα με φαίνονται για πολύ μασίφ πράγμα εάν είναι μόνο για να μεταφέρει κρύο αέρα μέχρι την εστία
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- azio1967
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 86
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 11
Το συγκεκριμένο αερόθερμο το'φτιαξα και γω από πέρσι και είμαι αρκετά ικανοποιημένος.Λέω αρκετά επειδή στη θέση του μοτέρ εγώ τοποθέτησα ένα παλιό καλοριφέρ αυτοκινήτου που μου βρισκόταν.Δεν έχω κανένα πρόβλημα στη λειτουργία του,θα'θελα όμως να ξέρω αν μπορώ ν'αυξήσω την ένταση του αέρα κι αν όχι πόση είναι η δυνατότητα σε κ.μ αέρα ανα ώρα ενός τέτοιου συνηθισμένου καλοριφέρ αυτικινήτου.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.