Συμβουλές για σόμπες Ravelli

Περισσότερα
5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #166875 από maxsto
Απαντήθηκε από maxsto στο θέμα Συμβουλές για σόμπες Ravelli
Καλησπέρα κύριοι , και καλή χρονιά.
Μπορεί κάποιος να μου θυμίσει ποιος είναι ο κωδικός για το μενου , γιατι μου έβγαλε το σήμα για service?
και θέλω να το μηδενίσω.
Ευχαριστώ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #166876 από dimitris11
Απαντήθηκε από dimitris11 στο θέμα Συμβουλές για σόμπες Ravelli
Ο κωδικός για το μηδενισμό του service είναι το 35.
Πας στις ώρες λειτουργίας και το μηδενίζεις.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": maxsto

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #166878 από maxsto
Απαντήθηκε από maxsto στο θέμα Re:Συμβουλές για σόμπες Ravelli

dimitris11 έγραψε: Ο κωδικός για το μηδενισμό του service είναι το 35.
Πας στις ώρες λειτουργίας και το μηδενίζεις.

Ευχαριστώ!!

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 2 Μήνες πριν #167335 από Δημήτρης Κατσούνης
Έχω τη ravelli αερόθερμη 120. Ο Κώστας ο Πήχας την έχει δει. Δουλεύει απροβλημάτιστα μερικά χρόνια τώρα. Και κάθε χρόνο καθαρίζεται σχολαστικά και η σόμπα και τα μπουριά. Απόψε έκανε το εξής πρωτόγνωρο. Ανέβασε θερμοκρασία καυσαερίων 260 και σταμάτησε ο ανεμιστήρας που έφερνε αέρα μέσα στο χώρο αλλά το παράξενο είναι ότι συνέχισε να ρίχνει πέλλετ μέσα στο κουπάκι με αποτέλεσμα όλη η παραγόμενη θερμότητα να ανεβαίνει στην πάνω επιφάνεια η οποία υπερθερμασμένη άρχισε και μύριζε τη χαρακτηριστική μυρουδιά της υπερθέρμανσης μετάλλων. Τα δε καυσαέρια αυνέχισαν να ανεβάζουν θερμοκρασία. Μπρος σε αυτή την κατάσταση την έκλεισα και θα τη δώ επισταμένως αύριο το πρωί.
Ένα χαρακτηριστικό είναι ότι το χρησιμοποιούμενο πέλλετ είναι το νέο με στάχτη <4% αλλά επειδή προφανως είναι καινούργιο (εννοώ ότι το πήρα σχεδόν από την παραγωγή κατευθείαν) έχει μεγάλα κομμάτια πέλλετ. Έχω δει 7cm αλλά και γενικά έχει μήκος μεγάλο. Κανα δύο φορές έσβηνε επειδή δεν μπορούσε ο κοχλίας να φέρει πέλλετ στην καύση. Επίσης μια φορά δεν άναψε για τον ίδιο λόγο. Λίγο χτύπημα και πίεση με το χέρι στο πέλλετ και λυνόταν το πρόβλημα. Στα τελευταία τσουβάλια είχε αρχίσει ο κόκκος να σπάει και δεν υπήρχαν τόσο μεγάλα.
Έχει ιδέα κανείς τι μπορεί να συμβαίνει? Και που να κοιτάξω αύριο το πρωί?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 2 Μήνες πριν #167336 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ στο θέμα Συμβουλές για σόμπες Ravelli
Δημητρη καλημερα την βρηκα την κληση το ειχα στο αθορυβο.2 πραγματα μου ερχονται η ο αισθητηρας θερμοκρασιας καυσαεριων αρχισε και τα ¨επαιξε¨ η η πλακετα του κοντρολερ κανει παπ@ριες!!!!!!αν βγαλεις τον αισθητηρα καυσαεριων απο το μοτερ που ειναι πανω του και τον ζεστανεις με εναν αναπτηρα στην ενδειξη στην οθονη (εκει που βλεπεις θερμοκρασια καυσαεριων-καμιναδας)ανεβαζει βαθμους?τσεκαρισε το. εχει επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων σε καποιο μενου(νομιζω καπου γραφει default και βαζεις Α9 και ΟΚ και επαναφερει αλλα πρωτα κανε τα παραπανω)δες και τις επεξηγησεις του αλλαρμ εδω Υψηλή θερμοκρασία καπνού (πάνω από 289 ° C)
Οι λέξεις HOT SMOKE δείχνουν μόνο
προ-συναγερμού.
- ελέγξτε την υπερβολική φόρτιση των σφαιριδίων.
- ελέγξτε ότι οι αγωγοί καπνού δεν εμποδίζονται.
- Ελέγξτε για την αδράνεια του περιβάλλοντος
εναλλάκτη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 2 Μήνες πριν #167341 από Δημήτρης Κατσούνης
Κώστα (όπως τα είπαμε και στο τλφ) τώρα το πρωί την αναψα πάλι αφού είδα πρώτα την καμινάδα και ήταν οκ. Δεν δουλεύει το μοτέρ που φέρνει τον αέρα μέσα στο χώρο παίρνοντας ουσιαστικά θερμότητα από τα καυσαέρια (και με αυτόν τον τρόπο πέφτει και η θερμοκρασία των καυσαερίων). Αρχίζει η θερμοκρασία και ανεβαίνει, ανεβαίνει περνάει το σημείο που ανάβει το μοτέρ που φέρνει τον αέρα μέσα "ψύχοντας" ουσιαστικά και με αυτόν τον τρόπο και τα καυσαέρια που εξάγονται, και συνεχίζει να ανεβαίνει ανεξέλεγκτα. Η καύση μέσα γίνεται κανονικά δλδ το πέλλετ πέφτει. Αυτό σημαίνει ότι η θερμότητα μένει μέσα στον χώρο καύσης και στα εξαγόμενα καυσαέρια με πρώτο πρακτικό αποτέλεσμα να θερμένται το πάνω μέρος της σόμπας, το οποίο εχθές είχε φτάσει σε σημείο να λες ότι θα πάρει φωτιά. Και την έσβησα στο 260+. Μετά από εξαγωγή του μοτέρ (όπως τα είπαμε στο τλφ) και έλεγχο διαπιστώθηκε ότι το μοτέρ έχει καεί. Και αυτό δημιουργούσε την αιτία.
Όμως είμαι περίεργος για το εξής πράμα. Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ένας κόφτης όπου μετά από μια ορισμένη θερμοκρασία στα καυσαέρια να σβήνει τη σόμπα? Ή εν πάσει περιπτώσει για να αποφευχθεί τυχόν βλάβη και εκεί να κλείνει τελείως το ρεύμα? Η υπάρχει αλλά δεν το έφτασε το όριο? Η αίσθηση πάντως όταν την πλησίασα ήταν ότι είχε φτάσει στο σημείο λίγο ακόμα και να πάρει φωτιά (βέβαια δεν υπάρχει τίποτα ευφλεκτο στη σόμπα αλλά γύρω γύρω ναι). Ξέρει κανείς για θερμοκρασιακό όριο ασφαλείας σχετικά?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.106 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ