Οι τρέχουσες τιμές pellet
- GT
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Γιάννης
- Δημοσιεύσεις: 2181
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 329
giogud έγραψε: 244 H τιμή του πέλλετ στην Γερμανία για 6 τόνους, 239€ στην Ελλάδα αν είχαμε και εδώ 7% ΦΠΑ στο πέλλετ.
Αυτή η απάντηση είναι ευχάριστη σε όλους μας!
Grecu_ έγραψε: ...
Αν θέλεις να συγκρίνουμε γερμανικό πέλλετ στη Γερμανία με ελληνικό πέλλετ εδώ...
Αυτή η διαπίστωση, για μερικούς είναι δυσάρεστη, και για μερικούς άλλους δύσκολη να δικαιολογηθεί...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Grecu_
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Μεγαλο πνευμα
- Δημοσιεύσεις: 804
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 118
Panos έγραψε: άκουσε φίλε συνφορίτη Grecu_
όταν ο παραγωγός Γ' πουλάει στον καταναλωτή ΓΠ το πιστοποιημένο του προϊόν έναντι της τιμής των 228€ και σύμφωνα με τον νόμο προσφοράς και ζήτησης, ο παραγωγός Ε' δεν μπορεί να πουλήσει το ίδιο προϊόν χωρίς πιστοποίηση σε τιμή 280€ στον καταναλωτή ΕΠ, εκτός αν:
1. η ζήτηση είναι εξαιρετικά αυξημένη
2. η προσφορά είναι εξαιρετικά μειωμένη
3. ο καταναλωτής ΕΠ διαθέτει πολύ περισσότερα ευρώ από τον καταναλωτή Γ'
4. οι συνθήκες κατανάλωσης είναι διαφορετικές (πχ. να κάνει περισσότερο κρύο στον τόπο του καταναλωτή ΕΠ οπότε πέφτει στην παγίδα του κανόνα 1
5. ο καταναλωτής ΕΠ είναι διανοητικά καθυστερημένος
(είμαι και εγώ καταναλωτής ΕΠ)
Κατσε βρε, να δω αν καταλαβα. Εγω μιλουσα για το γερμανικο προιον που πωλειται (το ιδιο προιον απο τον ιδιο γερμανο παραγωγο) και στη Γερμανια και στην Ελλαδα. Εκτος απο τις φορολογικες διαφορες, το ιδιο προιον εχει και 1500-2000 χιλιομετρα για να φτασει σ´εμας.
Αν μιλαμε για τον γερμανο παραγωγο που πουλαει στη Γερμανια φτηνοτερα απ´οτι πουλαει ο ελληνας παραγωγος στην Ελλαδα (δεν ειναι το ιδιο προιον οπως εγραψες, η νυχτα με τη μερα ειναι), εχεις απολυτο δικιο. Απλα ο Ε' νομιζει οτι ο ΕΠ ειναι αυτο που λες στο 5...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- oddios
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 96
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 22
Μήλα με πορτοκάλια και σαν ποιότητα……
άλλο παράδειγμα, παραδιπλανό φορουμ έκανε group buy σε rz pellets για να φέρουν ΜΟΝΟΙ τους φορτίο και τους έβγαινε περίπου 250€ / τονος, αυτή τη στιγμή αν δε κάνω λάθος αττική έχει 380 με τα μεταφορικά...... τελικά πήρανε ahira 210 τελική τιμή….
στη γείτονα Ιταλία τιμές Οκτωβρίου: το german pellet κοστίζει 4 το σακί, και εδώ 6,2…… το ameco 3,5, εδώ 5, rz pellets, 4,35, εδώ πόσο? Τοπικής παραγωγής πέλετ ή δεύτερα (π.χ sava) παίζουν στα 3 το σακί.
Πάλι το φπα και τα μεταφορικά φταίνε?
Η απορία μου είναι γιατί εγώ στην Ελλάδα το αγοράζω πολύ ακριβότερα από τους υπόλοιπους ευρωπαίους (ακόμα και το εγχώριο ή το γειτονικό/ βαλκανικό)? Έχω τόσα πολλά φράγκα ή είμαι τόσο θύμα ή το ελληνικό κύκλωμα είναι τόσο μάγκες????
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Panos
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 255
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 13
μήπως να έβαζα 5. στο 1.?
Grecu_ έγραψε:
Panos έγραψε: άκουσε φίλε συνφορίτη Grecu_
όταν ο παραγωγός Γ' πουλάει στον καταναλωτή ΓΠ το πιστοποιημένο του προϊόν έναντι της τιμής των 228€ και σύμφωνα με τον νόμο προσφοράς και ζήτησης, ο παραγωγός Ε' δεν μπορεί να πουλήσει το ίδιο προϊόν χωρίς πιστοποίηση σε τιμή 280€ στον καταναλωτή ΕΠ, εκτός αν:
1. η ζήτηση είναι εξαιρετικά αυξημένη
2. η προσφορά είναι εξαιρετικά μειωμένη
3. ο καταναλωτής ΕΠ διαθέτει πολύ περισσότερα ευρώ από τον καταναλωτή Γ'
4. οι συνθήκες κατανάλωσης είναι διαφορετικές (πχ. να κάνει περισσότερο κρύο στον τόπο του καταναλωτή ΕΠ οπότε πέφτει στην παγίδα του κανόνα 1
5. ο καταναλωτής ΕΠ είναι διανοητικά καθυστερημένος
(είμαι και εγώ καταναλωτής ΕΠ)
Κατσε βρε, να δω αν καταλαβα. Εγω μιλουσα για το γερμανικο προιον που πωλειται (το ιδιο προιον απο τον ιδιο γερμανο παραγωγο) και στη Γερμανια και στην Ελλαδα. Εκτος απο τις φορολογικες διαφορες, το ιδιο προιον εχει και 1500-2000 χιλιομετρα για να φτασει σ´εμας.
Αν μιλαμε για τον γερμανο παραγωγο που πουλαει στη Γερμανια φτηνοτερα απ´οτι πουλαει ο ελληνας παραγωγος στην Ελλαδα (δεν ειναι το ιδιο προιον οπως εγραψες, η νυχτα με τη μερα ειναι), εχεις απολυτο δικιο. Απλα ο Ε' νομιζει οτι ο ΕΠ ειναι αυτο που λες στο 5...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- john88s
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 804
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 213
Επίσης έχετε δίκιο για μερικούς εμπόρους που αισχοκερδούν όμως για υπολογίστε κάτι.
Ας πούμε ότι ένας έμπορας παίρνει το πελλετ 200 ευρώ από το εργοστάσιο και το πουλάει 240. Βγάζει δηλαδή 40 ευρώ τον τόνο.
Αν θέλει να αγοράσει 10 νταλίκες δηλαδή 10Χ24Χ200=48.000 χιλιάδες ευρώ. Επειδή δεν υπάρχουν πουθενά πιστώσεις πρέπει να βγάλει από τον λογαριασμό του 48.000 ευρώ να στείλει στο εργοστάσιο. Που θα τα βρει; Δεν μπορούν να το κάνουν πολλοί αυτό σήμερα.
Και αν τις πουλήσει όλες (τόνο-τόνο, σακούλι σακούλι) θα βγάλει 9600ευρώ δηλαδή 960 ευρώ η νταλίκα.
Δηλαδή ο άλλος θα ρισκάρει 48.000 ευρώ για να βγάλει 9.600. Και αν θα τα βγάλει...Τα εργοστάσια και γενικά καμία επιχείρηση δεν σε προμηθεύει άμα δεν προκαταβολές...
Φανταστείτε δηλαδή τι πρέπει να κάνει ο έμπορας. Να προβλέψει ζήτηση κλπ. Για αυτούς τους λόγους υπάρχουν στρεβλώσεις στην αγορά.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Panos
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 255
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 13
john88s έγραψε: O giogud έχει δίκιο το πέλλετ στην Ελλάδα είναι σχετικά φτηνό. Το ΦΠΑ και τα μεταφορικά το αγοράζουν. Επίσης όταν υπάρχει η διαδρομή Εργοστάσιο-->ΕμποροςA-->ΈμποροςΒ--->Έμπορος Γ--->Τελικός καταναλωτής τότε τι περιμένει κάποιος; Στην Ελλάδα δεν ζητούσε κανείς πέλλετ μέχρι πριν 2 χρόνια.
Επίσης έχετε δίκιο για μερικούς εμπόρους που αισχοκερδούν όμως για υπολογίστε κάτι.
Ας πούμε ότι ένας έμπορας παίρνει το πελλετ 200 ευρώ από το εργοστάσιο και το πουλάει 240. Βγάζει δηλαδή 40 ευρώ τον τόνο.
Αν θέλει να αγοράσει 10 νταλίκες δηλαδή 10Χ24Χ200=48.000 χιλιάδες ευρώ. Επειδή δεν υπάρχουν πουθενά πιστώσεις πρέπει να βγάλει από τον λογαριασμό του 48.000 ευρώ να στείλει στο εργοστάσιο. Που θα τα βρει; Δεν μπορούν να το κάνουν πολλοί αυτό σήμερα.
Και αν τις πουλήσει όλες (τόνο-τόνο, σακούλι σακούλι) θα βγάλει 9600ευρώ δηλαδή 960 ευρώ η νταλίκα.
Δηλαδή ο άλλος θα ρισκάρει 48.000 ευρώ για να βγάλει 9.600. Και αν θα τα βγάλει...Τα εργοστάσια και γενικά καμία επιχείρηση δεν σε προμηθεύει άμα δεν προκαταβολές...
Φανταστείτε δηλαδή τι πρέπει να κάνει ο έμπορας. Να προβλέψει ζήτηση κλπ. Για αυτούς τους λόγους υπάρχουν στρεβλώσεις στην αγορά.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.