Ενεργοποίηση νέου μέλους
Επειδη υπάρχει πρόβλημα στην αποστολή email ενεργοποίησης νέου μέλους στείλτε Viber μήνυμα στο 6945100102 με το όνομα χρήστη που θέλετε ενεργοποίηση. Προσοχή!!! το τηλεφωνο δεν δίνεται για τηλεφωνικές κλήσεις παρά μόνο για μηνύματα στο viber.
Ποιον από τους 2 λέβητες να επιλέξω για 115τ.μ.;
- vag1234
-
- Αποσυνδεμένος
- Συντονιστής
-
- info@mixanologos-karystos.gr
Τα 35 kw θεωρώ ότι είναι υπερβολικά για 115 τ.μ. κατοικία. Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι?
Ποιον λέβητα θέλεις να αγοράσεις?
Ομορφάντρα μου ΔΕΝ πειράζει, που πήρες τόσο ακριβό μηχάνημα, τώρα παρακάλα μην ακριβύνει και αλλό το καυσιμό σου!!!
Θέλουμε φθηνό Ελληνικό & ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ PELLET!!!!!!!!!...[IMG][/IMG][IMG]...[/IMG]
...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 255
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 13
Το σίγουρο είναι ότι ένας λέβητας 35kw είναι πολύ μεγάλος για σπίτι 115 τμ. πόσο μάλλον ένας λέβητας 60 kw. με την απώλεια του 10% που έχουμε όλοι μας (ωφέλιμη απόδοση λέβητα 90%), εσύ θα ζεσταίνεις το περιβάλλον αν όχι και τον γείτονα!
str1979 έγραψε: καλησπερα
Πρεπει να αποφασισω αναμεσα σε 2 λεβητες ΠΕΛΛΕΤ-ΒΙΟΜΑΖΑΣ
Ο ενας ειναι 35kw ονομαστικα και εχει χορητηκοτητα 50λ νερο με τρις διαδρομες καυσαεριων και ο αλλος ειναι 60kw και εχει χορητηκοτητα 100λ νερο και 5 διαδρομε καυσαεριων.
Το σπιτι που θα μπει ειναι μονοκατοικια του 2005 115τ.μ
Η διαφορα τους θα ειναι για την τσεπη μου 200 ευρω επιπλεον για τον 60αρη.
Προοπτικη δεν υπαρχει για να γινει επεκταση του σπιτιου στο αμεσο μελλον αλλα δεν ξερω τι μπορει να γινει μετα απο 10-15 χρονια.
Παρακαλω για τα φωτα σας διοτι πρεπει να απαντησω στον εμπορο μεχρι αυριο απογευμα
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
πσ ενοειτε μολις τον παρω θα τον παρουσιασω στο φορουμ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- str1979
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Δημοσιεύσεις: 269
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 49
Οι Λεβητες ειναι Ελληνα κατασκευαστη και δεν ξερω αν επιτρεπεται να τον αναφερω μηπως και θεωρηθει διαφημιση
Invicta Compact 700
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 255
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 13
Με τον 35άρη θα έχεις μια μικρή οικονομική διαφορά, λόγο αυξημένης κατανάλωσης, η οποία δεν θα ξεπερνά τα 10 € το μήνα, αλλά θα σου ζεσταίνει γρηγορότερα το σπίτι.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- str1979
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Δημοσιεύσεις: 269
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 49
Τον χειμωνα θα χρειαστώ φουλ ζεστη ολο το 24ωρο διότι περιμένουμε γεννητούρια
Invicta Compact 700
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- str1979
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Δημοσιεύσεις: 269
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 49
Invicta Compact 700
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.