Πελάτης υπόδειγμα

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #39208 από GT
Απαντήθηκε από GT στο θέμα Πελάτης υπόδειγμα

dmtr έγραψε: Έίστε πελάτηε υπόδειγμα;
Εγώ θεωρώ τον εαυτό μου έτσι.
Στέλνω τα χρήματα της παραγγελίας έγκαιρα στον προμηθευτή. Δεν γκρινιάζω ακόμα και αν ξεχάσει να μου στείλει επιβεβαιωτικό μήνυμα παραλαβής των χρημάτων. Κάνω με χαρά όσα τηλεφωνήματα χρειασθούν για συνεννόηση επί της παραγγελίας. Δείχνω κατανόηση ακόμα και για πάνω από μήνα καθυστέρηση παράδοδσης της παραγγελίας, από την συμφωνηθείσα ημερομηνία. Και γενικά είμαι πρόθυμος να καταλάβω τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζει ο προμηθευτής.

Λέτε να χρειάζομαι και πιστοποίηση; :)


Εφόσον μένεις Ελλαδάρα, όχι.

Θα κάνεις μια ταμπέλα που θα λέει ότι έχεις χαρακτηριστικά που πληρούν τις προδιαγραφές της διεθνώς αναγνωρισμένης πιστοποίησης ΕΝ CE ΜΕ ΡΚ ΒΑ 19756388763874643838 (ή όποιας άλλης σου αρέσει και θεωρείς πιασάρικη) και θα είσαι ΟΚ.

Ότι κάνουν και μερικοί εμπορούληδες δηλαδή. :)

Αμ πως...


Ακόμα στα πετρέλαια...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #39213 από XAALAARAA
Απαντήθηκε από XAALAARAA στο θέμα Πελάτης υπόδειγμα

Τάκης έγραψε:

XAALAARAA έγραψε: σεξ θα κάνουμε πριν η μετά την παράδοση του πελλετ τι ακούω πρωί πρωί οργωνω κιολας κουνάει και δεν μπορώ να γράψω


Έγραψες!!! Κοίτα μη σου φύγουν οι αυλακιές που μου θέλεις και forum στο όργωμα...










μια χαρά το παω

ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤ
Last edit: 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν by XAALAARAA.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • dmtr
  • Το Άβαταρ του/της dmtr Συντάκτης θέματος
  • Αποσυνδεμένος
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Παίζω Μπριτζ = Κρατάω το Αλσχάιμερ μακριά μου
Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #39216 από dmtr
Απαντήθηκε από dmtr στο θέμα Πελάτης υπόδειγμα
To thread αυτό το άνοιξα με αφορμή το άλλο που ο DOOM_NX δημιούργησε "εταιρεία υπόδειγμα". Κατ' αρχάς να πω ότι και γω μπριγκέτες αγόρασα από την Hellenicecofuel, το έχω αναφέρει μάλιστα σε πολλά ποσταρίσματά μου, σε γενικές γραμμές δεν έχω κάποια σοβαρά παράπονα και το πιθανότερο είναι και του χρόνου από κει να ξανααγοράσω.

Από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο του να μιλάμε για "εταιρεία υπόδειγμα" έχει μεγάλη απόσταση.

Δυστυχώς, στην χώρα μας μας έχουν κάνει να θεωρούμε "υπόδειγμα" όποιον εφαρμόζει τις απλές υποχρεώσεις που αναλαμβάνει με κάποια συμφωνία.

Φαντάζομαι ότι και όλοι όσοι αγόρασαν από τη συγκεκριμμένη εταιρεία, πλήρωσαν έγκαιρα, και ήταν υποδειγματικοί πελάτες και το ίδιο είχε υποχρέωση να κάνει από την πλευρά της και η εταιρεία.

Η διαφήμιση της εταιρείας που λέει παραδόσεις πανελλαδικά εννοεί τα σπίτια μας και όχι τα γραφεία της μεταφορικής εταιρείας στην πόλη μας. Λογικά, λοιπόν, θα έπρεπε να έχει φροντίσει ούτε καν να υπάρχει θέμα με την μεταφορική εταιρεία και να χρειάζεται να μεσολαβήσει τηλεφώνημα από τον πελάτη.

Εγώ πλήρωσα τον Αύγουστο και ζήτησα παράδοση μετά τις 20 Σεπτεμβρίου. Τελικά μετά από 4 τηλεφωνήματα παρέλαβα στις 25 Οκτωβρίου, χωρίς προειδοποίηση.

Βέβαια αν τη συγκρίνω με το συνεργείο θερμομόνωσης που είχα πέσει, είναι "υπόδειγμα" και με το παραπάνω.

Λέτε τελικά να θέλω ψυχίατρο; :)

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #39217 από GT
Απαντήθηκε από GT στο θέμα Πελάτης υπόδειγμα

dmtr έγραψε: ...Δυστυχώς, στην χώρα μας μας έχουν κάνει να θεωρούμε "υπόδειγμα" όποιον εφαρμόζει τις απλές υποχρεώσεις που αναλαμβάνει με κάποια συμφωνία. ...


Δυστυχώς έχεις δίκιο... :(


Ακόμα στα πετρέλαια...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #39219 από ippomas
Απαντήθηκε από ippomas στο θέμα Πελάτης υπόδειγμα
Δεν εχω καταλαβη το νοημα του θεματος αλλα κατι μου θυμιζη κατι με το χαστουκι στο μαγουλο, ειναι ωρα να γυρισης και απο την αλλη. :evil:

Το να ρωτας δεν ειναι κακο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #39221 από XAALAARAA
Απαντήθηκε από XAALAARAA στο θέμα Πελάτης υπόδειγμα

dmtr έγραψε: To thread αυτό το άνοιξα με αφορμή το άλλο που ο DOOM_NX δημιούργησε "εταιρεία υπόδειγμα". Κατ' αρχάς να πω ότι και γω μπριγκέτες αγόρασα από την Hellenicecofuel, το έχω αναφέρει μάλιστα σε πολλά ποσταρίσματά μου, σε γενικές γραμμές δεν έχω κάποια σοβαρά παράπονα και το πιθανότερο είναι και του χρόνου από κει να ξανααγοράσω.

Από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο του να μιλάμε για "εταιρεία υπόδειγμα" έχει μεγάλη απόσταση.

Δυστυχώς, στην χώρα μας μας έχουν κάνει να θεωρούμε "υπόδειγμα" όποιον εφαρμόζει τις απλές υποχρεώσεις που αναλαμβάνει με κάποια συμφωνία.

Φαντάζομαι ότι και όλοι όσοι αγόρασαν από τη συγκεκριμμένη εταιρεία, πλήρωσαν έγκαιρα, και ήταν υποδειγματικοί πελάτες και το ίδιο είχε υποχρέωση να κάνει από την πλευρά της και η εταιρεία.

Η διαφήμιση της εταιρείας που λέει παραδόσεις πανελλαδικά εννοεί τα σπίτια μας και όχι τα γραφεία της μεταφορικής εταιρείας στην πόλη μας. Λογικά, λοιπόν, θα έπρεπε να έχει φροντίσει ούτε καν να υπάρχει θέμα με την μεταφορική εταιρεία και να χρειάζεται να μεσολαβήσει τηλεφώνημα από τον πελάτη.

Εγώ πλήρωσα τον Αύγουστο και ζήτησα παράδοση μετά τις 20 Σεπτεμβρίου. Τελικά μετά από 4 τηλεφωνήματα παρέλαβα στις 25 Οκτωβρίου, χωρίς προειδοποίηση.

Βέβαια αν τη συγκρίνω με το συνεργείο θερμομόνωσης που είχα πέσει, είναι "υπόδειγμα" και με το παραπάνω.

Λέτε τελικά να θέλω ψυχίατρο; :)


:-P συνεχίζεις να με ταλαιπωρεις

μπράβο έχεις πολύ υπομονή
εγώ δεν αντέχω μέρα πάντως
και το σωστό είναι να μην πέφτει έξω ούτε μια ώρα όχι ένα μηνα έτσι είναι η σωστή επαγγελματίες ειδικά εάν εχουν πάρει και λεφτά

ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.076 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ