Πελάτης υπόδειγμα
- GT
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Γιάννης
- Δημοσιεύσεις: 2181
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 329
dmtr έγραψε: Έίστε πελάτηε υπόδειγμα;
Εγώ θεωρώ τον εαυτό μου έτσι.
Στέλνω τα χρήματα της παραγγελίας έγκαιρα στον προμηθευτή. Δεν γκρινιάζω ακόμα και αν ξεχάσει να μου στείλει επιβεβαιωτικό μήνυμα παραλαβής των χρημάτων. Κάνω με χαρά όσα τηλεφωνήματα χρειασθούν για συνεννόηση επί της παραγγελίας. Δείχνω κατανόηση ακόμα και για πάνω από μήνα καθυστέρηση παράδοδσης της παραγγελίας, από την συμφωνηθείσα ημερομηνία. Και γενικά είμαι πρόθυμος να καταλάβω τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζει ο προμηθευτής.
Λέτε να χρειάζομαι και πιστοποίηση;
Εφόσον μένεις Ελλαδάρα, όχι.
Θα κάνεις μια ταμπέλα που θα λέει ότι έχεις χαρακτηριστικά που πληρούν τις προδιαγραφές της διεθνώς αναγνωρισμένης πιστοποίησης ΕΝ CE ΜΕ ΡΚ ΒΑ 19756388763874643838 (ή όποιας άλλης σου αρέσει και θεωρείς πιασάρικη) και θα είσαι ΟΚ.
Ότι κάνουν και μερικοί εμπορούληδες δηλαδή.
Αμ πως...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- XAALAARAA
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- XAALAARAA
Τάκης έγραψε:
XAALAARAA έγραψε: σεξ θα κάνουμε πριν η μετά την παράδοση του πελλετ τι ακούω πρωί πρωί οργωνω κιολας κουνάει και δεν μπορώ να γράψω
Έγραψες!!! Κοίτα μη σου φύγουν οι αυλακιές που μου θέλεις και forum στο όργωμα...
μια χαρά το παω
ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dmtr
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Παίζω Μπριτζ = Κρατάω το Αλσχάιμερ μακριά μου
Από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο του να μιλάμε για "εταιρεία υπόδειγμα" έχει μεγάλη απόσταση.
Δυστυχώς, στην χώρα μας μας έχουν κάνει να θεωρούμε "υπόδειγμα" όποιον εφαρμόζει τις απλές υποχρεώσεις που αναλαμβάνει με κάποια συμφωνία.
Φαντάζομαι ότι και όλοι όσοι αγόρασαν από τη συγκεκριμμένη εταιρεία, πλήρωσαν έγκαιρα, και ήταν υποδειγματικοί πελάτες και το ίδιο είχε υποχρέωση να κάνει από την πλευρά της και η εταιρεία.
Η διαφήμιση της εταιρείας που λέει παραδόσεις πανελλαδικά εννοεί τα σπίτια μας και όχι τα γραφεία της μεταφορικής εταιρείας στην πόλη μας. Λογικά, λοιπόν, θα έπρεπε να έχει φροντίσει ούτε καν να υπάρχει θέμα με την μεταφορική εταιρεία και να χρειάζεται να μεσολαβήσει τηλεφώνημα από τον πελάτη.
Εγώ πλήρωσα τον Αύγουστο και ζήτησα παράδοση μετά τις 20 Σεπτεμβρίου. Τελικά μετά από 4 τηλεφωνήματα παρέλαβα στις 25 Οκτωβρίου, χωρίς προειδοποίηση.
Βέβαια αν τη συγκρίνω με το συνεργείο θερμομόνωσης που είχα πέσει, είναι "υπόδειγμα" και με το παραπάνω.
Λέτε τελικά να θέλω ψυχίατρο;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GT
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Γιάννης
- Δημοσιεύσεις: 2181
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 329
dmtr έγραψε: ...Δυστυχώς, στην χώρα μας μας έχουν κάνει να θεωρούμε "υπόδειγμα" όποιον εφαρμόζει τις απλές υποχρεώσεις που αναλαμβάνει με κάποια συμφωνία. ...
Δυστυχώς έχεις δίκιο...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ippomas
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 190
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 40
Το να ρωτας δεν ειναι κακο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- XAALAARAA
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- XAALAARAA
dmtr έγραψε: To thread αυτό το άνοιξα με αφορμή το άλλο που ο DOOM_NX δημιούργησε "εταιρεία υπόδειγμα". Κατ' αρχάς να πω ότι και γω μπριγκέτες αγόρασα από την Hellenicecofuel, το έχω αναφέρει μάλιστα σε πολλά ποσταρίσματά μου, σε γενικές γραμμές δεν έχω κάποια σοβαρά παράπονα και το πιθανότερο είναι και του χρόνου από κει να ξανααγοράσω.
Από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο του να μιλάμε για "εταιρεία υπόδειγμα" έχει μεγάλη απόσταση.
Δυστυχώς, στην χώρα μας μας έχουν κάνει να θεωρούμε "υπόδειγμα" όποιον εφαρμόζει τις απλές υποχρεώσεις που αναλαμβάνει με κάποια συμφωνία.
Φαντάζομαι ότι και όλοι όσοι αγόρασαν από τη συγκεκριμμένη εταιρεία, πλήρωσαν έγκαιρα, και ήταν υποδειγματικοί πελάτες και το ίδιο είχε υποχρέωση να κάνει από την πλευρά της και η εταιρεία.
Η διαφήμιση της εταιρείας που λέει παραδόσεις πανελλαδικά εννοεί τα σπίτια μας και όχι τα γραφεία της μεταφορικής εταιρείας στην πόλη μας. Λογικά, λοιπόν, θα έπρεπε να έχει φροντίσει ούτε καν να υπάρχει θέμα με την μεταφορική εταιρεία και να χρειάζεται να μεσολαβήσει τηλεφώνημα από τον πελάτη.
Εγώ πλήρωσα τον Αύγουστο και ζήτησα παράδοση μετά τις 20 Σεπτεμβρίου. Τελικά μετά από 4 τηλεφωνήματα παρέλαβα στις 25 Οκτωβρίου, χωρίς προειδοποίηση.
Βέβαια αν τη συγκρίνω με το συνεργείο θερμομόνωσης που είχα πέσει, είναι "υπόδειγμα" και με το παραπάνω.
Λέτε τελικά να θέλω ψυχίατρο;
συνεχίζεις να με ταλαιπωρεις
μπράβο έχεις πολύ υπομονή
εγώ δεν αντέχω μέρα πάντως
και το σωστό είναι να μην πέφτει έξω ούτε μια ώρα όχι ένα μηνα έτσι είναι η σωστή επαγγελματίες ειδικά εάν εχουν πάρει και λεφτά
ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.