Πελάτης υπόδειγμα

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #39224 από frakyd
Απαντήθηκε από frakyd στο θέμα Πελάτης υπόδειγμα

GT έγραψε:

dmtr έγραψε: ...Δυστυχώς, στην χώρα μας μας έχουν κάνει να θεωρούμε "υπόδειγμα" όποιον εφαρμόζει τις απλές υποχρεώσεις που αναλαμβάνει με κάποια συμφωνία. ...


Δυστυχώς έχεις δίκιο... :(


Eτσι ειναι , εχουμε φτασει να λεμε κ παλι καλα ,
αν δεν ταλαιπωρηθουμε πολυ.
Ενω θα επρεπε να ειναι ενταξει στα λεγομενα τους,
κ οχι πριν παρουν τα λεφτα,

-Θα το εχω τοτε...- Μα φυσικα!!!
-Θα εχω τεχνικη υποστηριξη...- Εννοειτε!!!
-Θα γινει αυτο που μου λες ... - Παιδια ειμαστε!!!?
κ αλλα πολλα...

κ οταν τα παρουν, πολλοι απ αυτους ξεχνανε αυτα
που εχουν πει κ με φτηνες δικαιολογιες προσπαθουν να τα μπαλωσουν.

Δηλαδη εμεις που τα μαζευουμε με τα χιλια ζορια κ τους
τα σκαμε οταν μας τα ζητησουν τι ειμαστε??
Μη, μην το πεις :evil: :evil: !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": XAALAARAA

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #39227 από frakyd
Απαντήθηκε από frakyd στο θέμα Πελάτης υπόδειγμα
μπράβο έχεις πολύ υπομονή
εγώ δεν αντέχω μέρα πάντως
και το σωστό είναι να μην πέφτει έξω ούτε μια ώρα όχι ένα μηνα έτσι είναι η σωστή επαγγελματίες ειδικά εάν εχουν πάρει και λεφτά[/quote]

Καλα εσυ σαν κ εμενα φημιζεσαι για την υπομονη σου :P :P !!!

Παλι καλα που δεν εχεις τιποτα δεντρα στο χωραφι γιατι σε
εβλεπα να καβαλικευεις κανενα στελνοντας μηνυματα :silly: :silly:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #39228 από XAALAARAA
Απαντήθηκε από XAALAARAA στο θέμα Πελάτης υπόδειγμα

giogud έγραψε:

dmtr έγραψε:
1. Δυστυχώς, στην χώρα μας μας έχουν κάνει να θεωρούμε "υπόδειγμα" όποιον εφαρμόζει τις απλές υποχρεώσεις που αναλαμβάνει με κάποια συμφωνία.


2. Η διαφήμιση της εταιρείας που λέει παραδόσεις πανελλαδικά εννοεί τα σπίτια μας και όχι τα γραφεία της μεταφορικής εταιρείας στην πόλη μας. Λογικά, λοιπόν, θα έπρεπε να έχει φροντίσει ούτε καν να υπάρχει θέμα με την μεταφορική εταιρεία και να χρειάζεται να μεσολαβήσει τηλεφώνημα από τον πελάτη.

3. Εγώ πλήρωσα τον Αύγουστο και ζήτησα παράδοση μετά τις 20 Σεπτεμβρίου. Τελικά μετά από 4 τηλεφωνήματα παρέλαβα στις 25 Οκτωβρίου, χωρίς προειδοποίηση.

Βέβαια αν τη συγκρίνω με το συνεργείο θερμομόνωσης που είχα πέσει, είναι "υπόδειγμα" και με το παραπάνω.

Λέτε τελικά να θέλω ψυχίατρο; :)


1. Σε αυτή την χώρα, όπου το αυτονόητο δεν το βρίσκεις πουθενά, είναι ένας μικρός άθλος το να καταφέρνεις στοιχειωδώς να κάνεις τα αυτονόητα.

2. Οι μεταφορικές στην Ελλάδα είναι μια άλλη πικρή ιστορία. Το πρόβλημα του Fokion ήταν ότι του πήγε η μεταφορική, πέλλετ άλλου. Λέγοντας άλλου, εννοώ πέλλετ ανταγωνιστή μου. Για να καταλάβετε τι αγώνας γίνεται.

3. Ευθύνομαι αποκλειστικά.


να τονισω εδώ ότι δεν απευθυνόμαστε σε σένα γενικά λέμε τον πόνο μας να το ακούμε και να μην την ξαναπατησουμε

ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #39233 από Fokion
Απαντήθηκε από Fokion στο θέμα Πελάτης υπόδειγμα
μα τα αυτονοητα εγιναν...

παρηγγειλα - πληρωσα και τελικά ηρθε την μερα που ηθελα....

Οκ εγινε πατατα με την μεταφορική... γινονται αυτα.
Για μενα το θεμα ηταν οτι η εταιρεια που της εμπιστευτηκα τα λεφτα μου βρηκε λυση στο προβλημα χωρις δικη μου επεμβαση πλην του προφανους τηλεφωνου να τους ενημερωσω οτι ηρθε λαθος προιον...


Α ναι! και τσεκαρα και την δευτερη παλετα που ειχε μεσα (Golden Nugets) οτι ο πελατης στη Λουτσα που πανε εχει παραγγειλει ΟΝΤΩΣ αυτα :) :) :) :) :) :) :)

γιατι σε εμενα ειχαν μπερδεψει τις παλετες αλλα το τιμολογιο ειχε ερθει το σωστο.

ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #39246 από nivosgr
Απαντήθηκε από nivosgr στο θέμα Πελάτης υπόδειγμα
Και εγω ειμαι πελάτης υπόδειγμα.
Μεχρι βλακειας...
Ας ανοιξουμε ενα καινουργιο θεμα, με όλα τα λαμόγια που πανε να βγαλουν απο την κριση.
Οι εταιρειες υποδειγμα- με ή χωρις εισαγωγικα- θα υπαρχουν και αυριο.
Ξερουν να ξεχωριζουν

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #39252 από DOOM_NX
Απαντήθηκε από DOOM_NX στο θέμα Πελάτης υπόδειγμα
ΟΚ, απλά μετά από μια βδομάδα ταλαιπωρίας και σύγχυσης σχετικά με τα πέλλετ, επιτέλους κάποιος με εξυπηρέτησε σωστά ακόμη κι όταν η μεταφορική της Καρδίτσας τελευταία στιγμή αρνιόταν να κατεβάσει το εμπόρευμα χωρίς πληρωμή. Ξεχώρισε από τους υπόλοιπους και όφειλα να αναγνωρίσω ότι φέρθηκε πολύ σωστά. ΕΙΝΑΙ υποδειγματική συμπεριφορά εταιρείας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.072 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ