Ένδειξη Service

Περισσότερα
9 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 3 Μήνες πριν #144415 από Vaggelis2511
Απαντήθηκε από Vaggelis2511 στο θέμα Ένδειξη Service
καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους.

δοκίμασα σήμερα τις οδηγίες για μηδενισμό του μετρητή και πέτυχε.

έχω την σόμπα Kalor Mirimna 10.

μηδένισε ο μετρητής και έφυγε η ένδειξη σέρβις.

να σημειώσω ότι ακολούθησα τις αρχικές οδηγίες
Last edit: 9 Χρόνια 3 Μήνες πριν by Vaggelis2511.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 3 Μήνες πριν #144965 από nikos513
Απαντήθηκε από nikos513 στο θέμα Ένδειξη Service
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΟΜΠΑ KALOR LARA ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ SERVICE!ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΑΣ Η ΕΝΔΕΙΞΗ SERVICE ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ!ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΒΥΣΩ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ!!!ΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΤΩΡΑ???ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ,ΟΙ ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΟΜΠΑΣ ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΙ Η ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΣΟΜΠΑΣ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!! ;)
Last edit: 9 Χρόνια 3 Μήνες πριν by nikos513.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 2 Μήνες πριν #145266 από ser788
Απαντήθηκε από ser788 στο θέμα Ένδειξη Service
Jimnis
Μπορεσες να σβυσεις τη ενδειση SERVIS
κ"εγω εχω ενα KALOR GIORGIA. Προσπαθεισα οπως περιεγραφε ο SAKISYSTEM αλλα τιποτα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 2 Μήνες πριν #152373 από paraskevas
Απαντήθηκε από paraskevas στο θέμα Ένδειξη Service
Καλησπέρα σας.
Έχω αγοράσει μια σόμπα πέλλετ KALOR ANNA 16KW, η οποία εμφάνισε φέτος την ένδειξη SERVICE στην οθόνη της.
Το Service το έκανα μόνος μου, όπως άλλωστε και την τοποθέτησή της ελλείψη σχετικής γνώσης από κάθε "μάστορα" στο νησί (κατοικώ στην Τήνο).
Ψάχνοντας στο GOOGLE σας βρήκα (ευτυχώς).
Με τις οδηγίες (τις αρχικές) του χρήστη SakisSystem, όπως ακριβώς αναφέρονται στην αρχή της συζήτησης αυτής, κατάφερα και: αφενός έσβησε η ένδειξη SERVICE, αφετέρου μηδένισα τις ώρες για την επανεμφάνισή της.
Προφανώς οι οδηγίες θα ισχύουν για όλα τα μοντέλα της KALOR.
Τα θερμά μου συγχαρητήρια στον SakisSystem, με γλίτωσε από πολλά τηλέφωνα (είχα σκοπό να πάρω τηλέφωνο και στην ... Ιταλία ακόμη !!!).
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": stavorb

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 2 Μήνες πριν #152374 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ στο θέμα Ένδειξη Service
Με τον κωδικο 55 μηδενιζουν τα πιο πολλα σε κοντρολερ micronova και ο κωδικος για να μπεις στο μενου τεχνικου ειναι Α9.οτι κανετε προσοχη γραψτε τα πριν τα αλλαξετε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 3 Μήνες πριν #155908 από πιπις
Απαντήθηκε από πιπις στο θέμα Ένδειξη Service
καλησπερα και χρονια πολα! εχω μια σομπα πελλετ μαρκας freepoint miriam εχει αναψη ενδειξη σερβις(αυτο το κανω συχνα πυκνα μονος).ξερει καποιος πως μπορω να σβησω την ενδειξη;

εχω κανεις καποιες ενεργιες αλλα τιποτα!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.085 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ