Βελτίωση Αεροκουρτίνας σε GP 8000
- Fokion
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 4259
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 471
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #72830
από Fokion
ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384
Βελτίωση Αεροκουρτίνας σε GP 8000 δημιουργήθηκε από Fokion
Γιαννη Σταυρο καλημερα μη παθετε καρδιακο
Λοιπον............
Επειδη ειναι "κακό" να εχεις εργαλεια και να σε γαργαλανε τα χερια σου, κι επεισεις ειναι "κακο" να σκεφτεσαι και να εχεις ορεξη να πειραματιστεις ( και να ρισκαρεις αναμφησβητιτα ) ειπα να βελτιωσω το προβλημα της σομπας....
μια και αερα δε μπορουσα να δωσω αλλο καθοτι τα πελλετ πλεον θα εφευγαν.... σφεντόνα εξω ακαφτα
Η βελτιωση εγινε βημα βημα ΕΧΕΙ αποτελεσμα ικανοποιητικό ( κατ' εμε) και ισως παρακουγοντας το ρητό "το καλυτερο ειναι εχθρός του καλου" το παω ακομα καλυτερα.
Φωτο το βραδυ καθοτι η "αχνα" που μου δειχνει ηδη απο που θα ξεκινησει το θαμπωμα δυστυχως δεν φωτογραφιζεται προς το παρον πρεπει να καψει καποιες ωρες ακομα ωστε να ειναι πιο εμφανης....
Λοιπον............
Επειδη ειναι "κακό" να εχεις εργαλεια και να σε γαργαλανε τα χερια σου, κι επεισεις ειναι "κακο" να σκεφτεσαι και να εχεις ορεξη να πειραματιστεις ( και να ρισκαρεις αναμφησβητιτα ) ειπα να βελτιωσω το προβλημα της σομπας....
μια και αερα δε μπορουσα να δωσω αλλο καθοτι τα πελλετ πλεον θα εφευγαν.... σφεντόνα εξω ακαφτα
Η βελτιωση εγινε βημα βημα ΕΧΕΙ αποτελεσμα ικανοποιητικό ( κατ' εμε) και ισως παρακουγοντας το ρητό "το καλυτερο ειναι εχθρός του καλου" το παω ακομα καλυτερα.
Φωτο το βραδυ καθοτι η "αχνα" που μου δειχνει ηδη απο που θα ξεκινησει το θαμπωμα δυστυχως δεν φωτογραφιζεται προς το παρον πρεπει να καψει καποιες ωρες ακομα ωστε να ειναι πιο εμφανης....
ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384
Last edit: 11 Χρόνια 3 Μήνες πριν by KERBEROS.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Fokion
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 4259
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 471
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #73135
από Fokion
ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384
Απαντήθηκε από Fokion στο θέμα Βελτίωση Αεροκουρτίνας σε GP 8000
Παμε λοιπον.
Οι φωτο
το κειμενο θα ακολουθησει.
το "οριο" και η μορφή του ειναι φανταζομαι ορατα.
κατω ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ καθαρό μετα απο περιπου 6 ωρες καυση...
Οι φωτο
το κειμενο θα ακολουθησει.
το "οριο" και η μορφή του ειναι φανταζομαι ορατα.
κατω ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ καθαρό μετα απο περιπου 6 ωρες καυση...
ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Fokion
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 4259
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 471
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #73155
από Fokion
ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384
Απαντήθηκε από Fokion στο θέμα Βελτίωση Αεροκουρτίνας σε GP 8000
εδω ειναι το σντιστοιχο οριο της απειραχτης ιδιας και με ιδιες ρυθμισεις και με ιδιο πελλετ αλλης σομπας
σορρυ για την ποιοτητα της φωτο αλλα οσο και να προσπαθησα δεν μπορεσα.
το οριο φανταζομαι ειναι ορατο..( βοηθαει και το δαχτυλο ισως...)
σορρυ για την ποιοτητα της φωτο αλλα οσο και να προσπαθησα δεν μπορεσα.
το οριο φανταζομαι ειναι ορατο..( βοηθαει και το δαχτυλο ισως...)
ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Fokion
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 4259
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 471
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #73166
από Fokion
ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384
Απαντήθηκε από Fokion στο θέμα Βελτίωση Αεροκουρτίνας σε GP 8000
φανταζομαι οτι η διαφορά ειναι αισθητη ε????
Λοιποοοοον
η πορτα για την δημιουργεια αεροκουρτινας εχει στην κατω μερια 3 τρυπες μεσω των οποιων και με την αναροφηση του μοτερ υποτιθεται οτι τραβαει αερα και δε παει η αιθαλη στο τζαμι.
πρακτικά μετα απο μαμια 10αρια ωρες καυση δεν βλεπεις τη φλογα παρα σα φως πισω απο.... ριζοχαρτο.
μια που κατα τα αλλα η σομπα δουλευει σφεντόνα ειπα να μην ασχοληθω αλλα... με ετρωγε.
ηταν προφανες που ειναι το προβλημα το μονο εμποδιο ηταν οι "ανοχες" του αισθητηρα υποπιεσης...
μην δηλαδη παρακανουμε ελευθερο το ρουφηγμα με συνεποια να μην ανεβαζει υποπιεση..
αλλα "δε βαριεσαι" σιδηροστοκο" να ξαναμπαλωσουμε την τρυπα εχουμε ή να κολλησουμε μια ροδελα
οπως ειπα εχει 3 τρυπες κεντραρισμενες
η διαμετρός τους ειναι περιπου στα 5μμ κι αυτο πιστοποιηθηκε προσπαθοντας να περασω ενα 5αρι τρυπανι..
πρωτη κινηση ηταν να ανοιξω ολες τις τρυπες στα 7μμ να δω τι θα γινει.
ακόμα και με αυτητην αλλαγη το "οριο" ανεβηκε αισθητα αν και παρουσιασε μια εντονη μυτη προς τα αριστερα οπως βλεπουμε τη σομπα απο μπροστα.
η μονη λογικη εξυγηση που βρηκα ηταν οτι προκαλει αεροδυναμικό προβλημα το.... χερουλακι απο το συρταρι σταχτης που ειναι στη μεση.....
ετσι λοιπον περνω βαθεια αναπνοή και περνω την αποφαση ή ταν ή ....... σιδηροστοκος.
η τερμα δεξια τρυπα γινεται..... 10μμ και..... ανοιγεται ΚΑΙ μια 4η 7μμ επεισεις
το αποτελεσμα το ειδατε
εχει σημειωθει μια ΕΝΤΟΝΗ ανοδος εκει που ειναι η 10αρα, και η 4η τρυπα εχει ανεβασει συμαντικά το ευρος του καθαρου τζαμιου απο την πλευρα εκεινη....
ιδου το.......... τρυπωμανι!!!!!!!!!!!!!
οι "μαμα" τοποθεσιες που εχουν οι τρυπες ειναι οι πρωτες 3 μετρωντας απο δεξια οπως ειναι η φωτο, διακρινεται η 3η που ανοιχτηκε σε 10μμ καθως και η 4η στα 7μμ.
επομενη κινηση να ανοιχτει και η πρωτη απο δεξια στα 10μμ και μαλλον και μια.... 5η εκει που φαινεται κενο......
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΟΜΠΑ - ΔΕ ΣΥΣΤΗΝΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΣΟΜΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΡΙΣΚΟ
Λοιποοοοον
η πορτα για την δημιουργεια αεροκουρτινας εχει στην κατω μερια 3 τρυπες μεσω των οποιων και με την αναροφηση του μοτερ υποτιθεται οτι τραβαει αερα και δε παει η αιθαλη στο τζαμι.
πρακτικά μετα απο μαμια 10αρια ωρες καυση δεν βλεπεις τη φλογα παρα σα φως πισω απο.... ριζοχαρτο.
μια που κατα τα αλλα η σομπα δουλευει σφεντόνα ειπα να μην ασχοληθω αλλα... με ετρωγε.
ηταν προφανες που ειναι το προβλημα το μονο εμποδιο ηταν οι "ανοχες" του αισθητηρα υποπιεσης...
μην δηλαδη παρακανουμε ελευθερο το ρουφηγμα με συνεποια να μην ανεβαζει υποπιεση..
αλλα "δε βαριεσαι" σιδηροστοκο" να ξαναμπαλωσουμε την τρυπα εχουμε ή να κολλησουμε μια ροδελα
οπως ειπα εχει 3 τρυπες κεντραρισμενες
η διαμετρός τους ειναι περιπου στα 5μμ κι αυτο πιστοποιηθηκε προσπαθοντας να περασω ενα 5αρι τρυπανι..
πρωτη κινηση ηταν να ανοιξω ολες τις τρυπες στα 7μμ να δω τι θα γινει.
ακόμα και με αυτητην αλλαγη το "οριο" ανεβηκε αισθητα αν και παρουσιασε μια εντονη μυτη προς τα αριστερα οπως βλεπουμε τη σομπα απο μπροστα.
η μονη λογικη εξυγηση που βρηκα ηταν οτι προκαλει αεροδυναμικό προβλημα το.... χερουλακι απο το συρταρι σταχτης που ειναι στη μεση.....
ετσι λοιπον περνω βαθεια αναπνοή και περνω την αποφαση ή ταν ή ....... σιδηροστοκος.
η τερμα δεξια τρυπα γινεται..... 10μμ και..... ανοιγεται ΚΑΙ μια 4η 7μμ επεισεις
το αποτελεσμα το ειδατε
εχει σημειωθει μια ΕΝΤΟΝΗ ανοδος εκει που ειναι η 10αρα, και η 4η τρυπα εχει ανεβασει συμαντικά το ευρος του καθαρου τζαμιου απο την πλευρα εκεινη....
ιδου το.......... τρυπωμανι!!!!!!!!!!!!!
οι "μαμα" τοποθεσιες που εχουν οι τρυπες ειναι οι πρωτες 3 μετρωντας απο δεξια οπως ειναι η φωτο, διακρινεται η 3η που ανοιχτηκε σε 10μμ καθως και η 4η στα 7μμ.
επομενη κινηση να ανοιχτει και η πρωτη απο δεξια στα 10μμ και μαλλον και μια.... 5η εκει που φαινεται κενο......
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΥΘΥΝΗ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΟΜΠΑ - ΔΕ ΣΥΣΤΗΝΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΣΟΜΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΡΙΣΚΟ
ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- eliasger
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 405
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 110
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #73174
από eliasger
tzavars @ yahoo.gr
Απαντήθηκε από eliasger στο θέμα Βελτίωση Αεροκουρτίνας σε GP 8000
Fokion δεν είναι να έχεις εργαλεία εσύ !!
Καλή η ιδέα σου πρόσεξε όμως γιατί έτσι βάζεις περισσότερο αέρα από ότι έχει υπολογιστεί μέσα στην σόμπα και όχι στον πιάτο καύσης , με αποτέλεσμα πιο κρύα καυσαέρια .
Πριν κάνεις την πόρτα έμενταλ , μήπως να έβαζες μια λαμαρίνα όρθια , έτσι ώστε ο αέρας που περνά από τις τρύπες να γλείφει πάνω στο τζάμι και να μην πηγαίνει καρφί στο άνοιγμα της εστίας για τα καυσαέρια;
Καλή η ιδέα σου πρόσεξε όμως γιατί έτσι βάζεις περισσότερο αέρα από ότι έχει υπολογιστεί μέσα στην σόμπα και όχι στον πιάτο καύσης , με αποτέλεσμα πιο κρύα καυσαέρια .
Πριν κάνεις την πόρτα έμενταλ , μήπως να έβαζες μια λαμαρίνα όρθια , έτσι ώστε ο αέρας που περνά από τις τρύπες να γλείφει πάνω στο τζάμι και να μην πηγαίνει καρφί στο άνοιγμα της εστίας για τα καυσαέρια;
tzavars @ yahoo.gr
Last edit: 11 Χρόνια 3 Μήνες πριν by eliasger.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Fokion
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 4259
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 471
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #73180
από Fokion
ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384
Απαντήθηκε από Fokion στο θέμα Βελτίωση Αεροκουρτίνας σε GP 8000
ελα ντε.... εχω ενα "θεμα" με εργαλεια...
η καυση σε ολες τις σκαλες δειχνει ανεπειρεαστη.
αυτο με τη λαμαρινα που λες κανει ηδη η "φατσα" του συρταριου
το προβλημα δειχνει να ειναι οτι οι τρυπες δεν ειναι ευθυγραμισμενες με το ανοιγμα προς τα πανω προς το τζαμι αλλα εχουν ενα offset καποιων mm, κατι που προκαλει προφανως στροβιλισμους και μειωμενη τελικά ροή προς το τζαμι...
( εμενταλ!!!!!!!!! που το σκεφτηκες!!!!!!!! καλοοοοοοοοοοοοοο
η καυση σε ολες τις σκαλες δειχνει ανεπειρεαστη.
αυτο με τη λαμαρινα που λες κανει ηδη η "φατσα" του συρταριου
το προβλημα δειχνει να ειναι οτι οι τρυπες δεν ειναι ευθυγραμισμενες με το ανοιγμα προς τα πανω προς το τζαμι αλλα εχουν ενα offset καποιων mm, κατι που προκαλει προφανως στροβιλισμους και μειωμενη τελικά ροή προς το τζαμι...
( εμενταλ!!!!!!!!! που το σκεφτηκες!!!!!!!! καλοοοοοοοοοοοοοο
ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.128 δευτερόλεπτα