Ενεργοποίηση νέου μέλους
Επειδη υπάρχει πρόβλημα στην αποστολή email ενεργοποίησης νέου μέλους στείλτε Viber μήνυμα στο 6945100102 με το όνομα χρήστη που θέλετε ενεργοποίηση. Προσοχή!!! το τηλεφωνο δεν δίνεται για τηλεφωνικές κλήσεις παρά μόνο για μηνύματα στο viber.
Παουλόβνια (Paulownia): το δένδρο του μέλλοντος!
- jnet
-
- Αποσυνδεμένος
- Διαχειριστής
-
Sakiss έγραψε:
2ος χρόνος έγιναν τεράστια
Σακη καλά θυμάμαι οτι καποια είναι με μοσχευματα απο το αρχικό δενδρο ή είναι ολα από σπόρους?
Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 145
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 44
jnet έγραψε:
Sakiss έγραψε:
2ος χρόνος έγιναν τεράστια
Σακη καλά θυμάμαι οτι καποια είναι με μοσχευματα απο το αρχικό δενδρο ή είναι ολα από σπόρους?
Δεν είναι απο σπόρους είναι μοσχεύματα
Για να μεγαλώσουν θέλουν πολύ νερό
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- jnet
-
- Αποσυνδεμένος
- Διαχειριστής
-
Sakiss έγραψε:
jnet έγραψε:
Sakiss έγραψε: 2ος χρόνος έγιναν τεράστια
Σακη καλά θυμάμαι οτι καποια είναι με μοσχευματα απο το αρχικό δενδρο ή είναι ολα από σπόρους?
Δεν είναι απο σπόρους είναι μοσχεύματα
Για να μεγαλώσουν θέλουν πολύ νερό
Εξηγησε πως τα δημιούργησες. Τα εβαλες σε νερό και πετάξαν ρίζες η κατι αλλο?
Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 145
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 44
Sakiss έγραψε:
Κυριακίδης 2 έγραψε:
Sakiss έγραψε:
jnet έγραψε: Σακη καλησπέρα στείλε και μια φώτο να δουμε ποσο ψηλό εγινε.
5 μέτρα περίπου
Τα 2 μικρά τα έβαλα το καλοκαίρι απο κλαδάκια που βγάζει κάθε τόσο
Εννοείς για τα 2 μικρά .. ότι ακριβώς κάνουμε με τις τριανταφυλιές ? .. που κόβουμε κλαδιά και μεταφυτεύουμε? (αν ναι δώσε λεπτομέρειες .. πόσο μήκος / χόντρος κλαδί κόβεις και την υπόλοιπη διαδικασία)
Στον κορμό βγάζει κλαδάκια όταν γίνουν περίπου 15 πόντους τα κόβω και τα βάζω σε νερό 5 μέρες περίπου
Και μετά σε γλάστρα με φυτόχωμα Και σιγά σιγά ριζωνουν. Θέλουν πολύ πότισμα
Γιώργο στον κορμό βγάζει μικρά κλαδάκια αυτά βάζω στο νερό 5-6 μέρες και μετά στη γλάστρα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 118
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 13
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 1
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.