Ενεργοποίηση νέου μέλους

Επειδη υπάρχει πρόβλημα στην αποστολή email ενεργοποίησης νέου μέλους στείλτε Viber μήνυμα στο 6945100102 με το όνομα χρήστη που θέλετε ενεργοποίηση. Προσοχή!!! το τηλεφωνο δεν δίνεται για τηλεφωνικές κλήσεις παρά μόνο για μηνύματα στο viber.

Παουλόβνια (Paulownia): το δένδρο του μέλλοντος!

Περισσότερα
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #136439 από jnet

Sakiss έγραψε:


2ος χρόνος έγιναν τεράστια


Σακη καλά θυμάμαι οτι καποια είναι με μοσχευματα απο το αρχικό δενδρο ή είναι ολα από σπόρους?

Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #136447 από Sakiss

jnet έγραψε:

Sakiss έγραψε:


2ος χρόνος έγιναν τεράστια


Σακη καλά θυμάμαι οτι καποια είναι με μοσχευματα απο το αρχικό δενδρο ή είναι ολα από σπόρους?


Δεν είναι απο σπόρους είναι μοσχεύματα
Για να μεγαλώσουν θέλουν πολύ νερό

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #136448 από jnet

Sakiss έγραψε:

jnet έγραψε:

Sakiss έγραψε: 2ος χρόνος έγιναν τεράστια


Σακη καλά θυμάμαι οτι καποια είναι με μοσχευματα απο το αρχικό δενδρο ή είναι ολα από σπόρους?


Δεν είναι απο σπόρους είναι μοσχεύματα
Για να μεγαλώσουν θέλουν πολύ νερό


Εξηγησε πως τα δημιούργησες. Τα εβαλες σε νερό και πετάξαν ρίζες η κατι αλλο?

Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #136449 από Sakiss

Sakiss έγραψε:

Κυριακίδης 2 έγραψε:

Sakiss έγραψε:

jnet έγραψε: Σακη καλησπέρα στείλε και μια φώτο να δουμε ποσο ψηλό εγινε.


5 μέτρα περίπου
Τα 2 μικρά τα έβαλα το καλοκαίρι απο κλαδάκια που βγάζει κάθε τόσο



Εννοείς για τα 2 μικρά .. ότι ακριβώς κάνουμε με τις τριανταφυλιές ? .. που κόβουμε κλαδιά και μεταφυτεύουμε? (αν ναι δώσε λεπτομέρειες .. πόσο μήκος / χόντρος κλαδί κόβεις και την υπόλοιπη διαδικασία)



Στον κορμό βγάζει κλαδάκια όταν γίνουν περίπου 15 πόντους τα κόβω και τα βάζω σε νερό 5 μέρες περίπου
Και μετά σε γλάστρα με φυτόχωμα Και σιγά σιγά ριζωνουν. Θέλουν πολύ πότισμα







Γιώργο στον κορμό βγάζει μικρά κλαδάκια αυτά βάζω στο νερό 5-6 μέρες και μετά στη γλάστρα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 9 Μήνες πριν #136452 από Κυριακίδης 2
Αυτά τα 2χρονα δέντρα που έδειξες στην παραπάνω φωτογραφία , βγάλανε δικό τους σπόρο μέχρι στιγμής?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 8 Μήνες πριν #136896 από ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΑΚ
Καλησπέρα.Καινούριος στο forum.Παύλο μένω κοντά στο Ωραιόκαστρο και θα με ενδιέφερε να τα πούμε από κοντά.Πώς μπορώ να έρθω σε επικοινωνία μαζί σου?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.381 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ