- Δημοσιεύσεις: 255
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Ενεργοποίηση νέου μέλους
Επειδη υπάρχει πρόβλημα στην αποστολή email ενεργοποίησης νέου μέλους στείλτε Viber μήνυμα στο 6945100102 με το όνομα χρήστη που θέλετε ενεργοποίηση. Προσοχή!!! το τηλεφωνο δεν δίνεται για τηλεφωνικές κλήσεις παρά μόνο για μηνύματα στο viber.
BURNiT WBS Active 30kW by valsam
kosmidis80 έγραψε:
ΑΛΕΚΟΣ έγραψε:
ισα ισα!αλλα το θεμα ειναι πως καιγονταιkosmidis80 έγραψε:
χα καλο αυτο με την πυρολυση!!!
γιατι ψεματα ειναι? Εμεις καιμε ξυλα αγορασμενα σημερα, οι πυρολυσης να ουμε???![]()
![]()
Με ενα 5-10% διαφορα στην αποδοση!Για δες παραπανω καταναλωσεις ο ταπεινος burnit του χιλιαρικου!
Εγω προσωπικα τον μονο πυρολυσης που θα αγοραζα ειναι ο VIGAS, γιατι ειναι value for money για πυρολυσης. Κανεναν αλλον γιατι με τα ιδια λεφτα παιζουν πελλετ...
Αντε αρκετα με το οφτοπικ. Παρουσιαση λεβητα ειναι, οχι συγκρισεις!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- valsam
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Δημοσιεύσεις: 1270
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 95
Αν ειναι ετσι και αφου εισαι και ηδη κατοχος vitolignio τοτε εισαι ο καταληλοτερος να απαντησεις στον Θοδωρο περι αποδοσεων και value for money αναμεσα στους δυο!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- valsam
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Δημοσιεύσεις: 1270
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 95
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- valsam
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Δημοσιεύσεις: 1270
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 95
Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι εχω αυτην την διαφορα των νερων του λεβητα με το μπαφερ,δεν γινετε εφ΄οσων π.χ δεν ζηταει το σπιτι αλλη ζεστη αυτα τα 110 λιτρα του λεβητα να εχουν τους 62 βαθμους και του μπαφερ να εχουν παραπανω π.χ 68 και τα νερα του μπαφερ να αποροφησουν αυτην την εξτρα ενεργεια μιας και μπορουν να την διατηρισουν κι'ολας αφου ειναι μεσα στο σπιτι,αφου υποτιθετε οτι δουλευει ο κυκλοφορητης μεταξυ τους(οταν δεν ζηταμε ενεργεια για το σπιτι το ξαναλεω)τουλαχιστον θα επρεπε να δειχνουν ιδια θερμοκρασια νερων ετσι δεν ειναι?
Μηπως παιζει να εχουν τοσο μεγαλη αποκληση λογο του οτι ο υδροστατης του μπαφερ παιρνει ενδειξη απο την μεση και του λεβητα μπορει να παιρνει απο καμια παροχη πανω ψηλα?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- valsam
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Δημοσιεύσεις: 1270
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 95
Τωρα τον καθαρισα και τον ξαναγεμισα(ζυγισμενα 21 κιλα) και θα τον αναψω κατα τις 7 ξανα,λεω να κατεβασω ακομη περισοτερο το βεντιλατερ,το εχω στο 3 αλλα λεω να το βαλω στο 2 μπας και κανει ακομη μεγαλυτερη οικονομια.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- valsam
-
Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Δημοσιεύσεις: 1270
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 95
Το μπαφερ τι το εβαλες τοτε ,τι θερμοκρασια πιανει μαξ.το μπαφερ?
Ο 40ρης πρεπει να χωραει τουλαχιστον 35 κιλα ξυλα αρα με 2 γεμισματα εισαι στα 70Χ4kw που εχουν τα στεγνα σου ξυλα=280kw δια 70% αποδοση που πιστευω οτι εχει ο λεβητας τουλαχιστον = 196 kw οσα δηλαδη θα επαιρνες αν εκαιγες 20 λιτρα πετρελαιο,με 20 λιτρα πετρελαιο ημερισιος με τετοιες θερμοκρασιες καλυπτοσουν?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.