- Δημοσιεύσεις: 800
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 213
Ενεργοποίηση νέου μέλους
Επειδη υπάρχει πρόβλημα στην αποστολή email ενεργοποίησης νέου μέλους στείλτε Viber μήνυμα στο 6945100102 με το όνομα χρήστη που θέλετε ενεργοποίηση. Προσοχή!!! το τηλεφωνο δεν δίνεται για τηλεφωνικές κλήσεις παρά μόνο για μηνύματα στο viber.
Πετρέλαιο Θέρμανσης για την περίοδο 2015-2016
Ένας που καίνει 1 τόνο θα αργήσει να κάνει απόσβεση.
Πάντως μερικά σπίτια δεν μπορούν να έχουν πετρέλαιο και με 0,50. Π.χ σε παλιά πολυκατοικία που δεν συμφωνούνε όλοι για το θέμα του πετραλαίο. Αν έχεις μικρό παιδί τι κάνεις; Πολλοί παίρνουν μια σόμπα πέλλετ η την βγάζουν με θέρμανση μέσω ρεύματος.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 165
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 11
Και αφορμης δοθεισης,ακομα και με 0,5 ευρω το πετρελαιο,χωρις να κοιταξω τα αρχεια μου για αναλυτικους υπολογισμους,με το χερι στην καρδια θα επιμεινω πελλετ.
Κυριως για την αρχοντια της αυτονομιας (εχω υδραυλικη σε οροφοδιαμερισμα,ενω πετρελαιο καιμε 2 οροφοι με κοινο λεβητα και ωρομετρητες...)
Ακομη για την ηρεμια απο απατεωνες βυτιοφορεις,για την κυριολεκτικα παραμετροποιηση της στις εκαστοτε συνθηκες ακριβως,για την θαλπωρη της φλογας στο ματι και στην ψυχη ,για τοσα αλλα που δεν τα εχω προχειρα στην μνημη αλλα εχουν βαλει το λιθαρακι σε αυτη την αποφαση μου και τα φρεσκαρω καθε χειμωνα,πολλα χρονια πια τωρα...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- sdancer75
-
- Αποσυνδεμένος
- I am easily satisfied with the very best
- Δημοσιεύσεις: 642
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 69
sdancer75
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 165
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 11
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- sdancer75
-
- Αποσυνδεμένος
- I am easily satisfied with the very best
- Δημοσιεύσεις: 642
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 69
karibu έγραψε: τουλαχιστον εμεις θα τους το παμε καψαλισμενο...το δειγμα ,αφου εχουμε ανοιχτη φλογα σπιτι μας...
sdancer75
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 165
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 11
Αλλο ενα πλεονεκτημα πραγματι,οταν εισαι μπατιρης,μιας και πετρελαιο δεν θα ξεκιναγα να παιρνω με τα μπιτονια...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.