- Δημοσιεύσεις: 10571
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1477
Ενεργοποίηση νέου μέλους
Επειδη υπάρχει πρόβλημα στην αποστολή email ενεργοποίησης νέου μέλους στείλτε Viber μήνυμα στο 6945100102 με το όνομα χρήστη που θέλετε ενεργοποίηση. Προσοχή!!! το τηλεφωνο δεν δίνεται για τηλεφωνικές κλήσεις παρά μόνο για μηνύματα στο viber.
Ήλιος και δοχείο αδράνειας...
αν θες να βαλεις φωτοβολταικα απλα μην το περιοριζεις στο ζνχ παρε οση ενεργεια μπορεις και κανε οικονομια στο ρευμα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 52
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Απλά με το δικό μου σκεπτικό δεν θα υπάρχει περίπτωση κατά τη διάρκεια μιας ηλιόλουστης μέρας να ηγαίνει χαμένη ενέργεια διότι δεν υπάρχουν συσκευές να την αξιοποιήσουν.(αναφέρομαι στην περίπτωση που δεν θα το πουλάω στην αρμόδια αρχή αλλά θα είναι για ιδιωτική χρήση)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 10571
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1477
για να μπορεις αν την χρησιμοποιησεις οποτε θες
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 26
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
gatos20vt έγραψε:
Grecu_ έγραψε: Γιάννη δεν είπα ποτέ οτι φτάνει μόνο ο ήλιος! Εκτός αν είναι καλοκαίρι, οπότε μια χαρά μας ζεσταίνει ο ήλιος!
Αυτο που έκανες εσύ φίλε μου είναι το ιδανικό.
Γατε ελπίζω να σου αποδόσει καλά το σύστημα, αλλά έχω τις αμφιβολίες μου (εξαρτάται και από πολλές άλλες παραμέτρους). Όπως και να'χει, πιστεύω οτι είσαι ο πρώτος που το κάνει έτσι, οπότε περιμένουμε εντυπώσεις!
Αν και νωρίς (δεν έχουμε μπει στο χειμώνα και δεν ολοκληρώθηκε ακόμη το σύστημα) έχει δείξει πολύ καλά δειγματα..
Προς το παρόν έχω ατελείωτο ζεστο νερό χρήσης και το πρωινό ζέσταμα του σπιτιού με τον ήλιο μέχρι να ζεσταθεί το τζάκι...
Φίλε Γάτε επειδή ενδιαφέρομαι και εγώ να βάλω το ίδιο σύστημα και επειδή είμαι στην ίδια κατηγορία με σένα (σώματα πανελ) μπορείς να μας πεις τις εντυπώσεις σου τώρα που βγήκε ο χειμώνας;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.