Παραγωγή πέλλετ (pellets) για ιδιόχρηση
- ^silent_power^
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 220
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
OANNHSEA έγραψε: Δυστυχώς δεν έχω βρει κάτι μικρότερο στην Ινδία ή στην Ελλάδα, εκτός από τα δύο στέκια με ιταλικά μηχανήματα που έβαλα και πιο πάνω.
Η Ronak www.ronakindustries.in/
και η Jay Khodiyar www.jaykhodiyargroup.com/briquetting_plant.htm
Είναι δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Ινδία, οι οποίες ενεργοποιούνται στο χώρο της μπριγκέτας.
Μειονέκτημα: δεν κάνουν οικιακά μηχανήματα. Δεν έχει φτάσει στην Ινδική κοινωνία αυτή η ιδέα ακόμα.
Έτσι τα μηχανήματα τους είναι μόνο για μικρά εργοστάσια. Το πιο μικρό μπορεί και να βγάζει 500Kg/h...
Ο Κινέζος βέβαια εδώ λέει ότι έχει πουλήσει στην Ελλάδα!!!
hnaimeisi.en.alibaba.com/product/4471248...eece_Brazil_etc.html
Εάν τον εμπιστεύομαι; Μμμμμ
Έχει όμως και άλλα μηχανήματα που κάνουν μπριγκέτες σε καλές τιμές...
δεν ξερω τι κολημα εχουν και ασχολουνται μονο με μπρικετομηχανες με υδραυλικη και οχι μηχανικη πιεση.
δωσε ξανα τα λινκ απο τους..μακαροναδες σε παρακαλω.
πιστευω οτι το μηχανημα της ρονακ ειναι κορυφη.θα μπορουσαν καλιστα να το εβγαζαν και σε...μινιατουρα με αοδοση της ταξεως τον 200-300 κιλων.
αυτος ο κινεζος ειναι υδραυλικος...ετσι δεν ειναι?ξερουμε τιμες?
υπαρχει και η LEHRA στην ινδια με παρομοιο μηχανημα:
χμμ....μηχανικη μπρικετομηχανη ανετα θα μπορουσε να κατασκευαστει σε ενα μηχανουργειο...
αυτο που θα ηταν οτι επρεπε για εμας ειναι μηχανημα σαν αυτο(σε μεγεθυνση φυσικα, με αποδοση καπου στα στα 100 κιλα την ωρα):
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ^silent_power^
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 220
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
εχεις κατα νου το αυτοκινητο πεπιεσμενου αερα τη ινδικης TATA???
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ^silent_power^
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 220
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
ο πατερας μου τυχαινει να ειναι χειριστης σε τετοιου ειδους μηχανηματα και ετσι ξερω πως λειτουργουν πανω κατω.το μηχανημα της john deere ειναι σαν ενα τρακτερ το οποιο κινειται με την οπισθεν.
www.google.gr/imgres?q=john+deere+9930&u...r:17,s:0&tx=85&ty=21
www.car.gr/classifieds/tractors/view/1477128/
το συλεκτικο μπροστα μπορει να φυγει και την θεση του να παρει ενας καταστροφεας.συνδεεται στα μπουρια και ετσι το τριμμα πηγαινει πισω στο καλαδι(το καλαθι ειναι τριγωνο οποτε πρεπει να γινει λαμαρινοδουλεια για να γινει ισιο με την καμπινα για να μην βρισκει στα δενδρα).
ενα καταστροφεα σαν και αυτο θα ταιριαζε.με την προηποθεση να κλειστη απο κατω και να τροφοδοτειτε μονο απο μπροστα. σε καμια περιπτωση δεν πρεπει τα σφυρια να εχουν επαφη με το εδαφος.:
ειναι ενα compact μηχανημα το οποιο μπορει να κινηται με ευκολια αναμεσα στα δενδρα. συμφωνα με τον πατερα μου, στο 8ωρο μαζευεις καπου 30 στρεματα βαμβακια.ποιανει αποσταση ενα μετρο(2 σειρες)ενω αν συλεγεις κλαδια ανα σειρες τοτε ποιανεις αποσταση 6 μετρα(ελια με ελια αποσταση 6 μετρα).αυτο συμαινει οτι στο 8ωρο ειναι 6 χ 30 =180 στρματα(το 6 βγαινει αναλογικα,απο τα βαμβακια στις ελιες). το 180 στρεμματα ειναι θεωρητικο λογω καποιον παραγοντων οπως το οτι πρεπει να αδειαζεις ποιο τακτικα.το αδειασμα δειαρκη 2 λεπτα
ριξτε μια ματια σε ενα ενδιαφερον αρθρο. μιλαει για την ενεργειακη αξιοπιοιση των ελαιωνων. χιλιαδες τονοι κλαδεματα καιγονται.
amfissapress.gr/epikairotita/7-2009-10-13-09-45-40/3346--a-
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- OANNHSEA
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 713
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 101
Για αυτό άλλωστε και όλες σχεδόν οι ινδικές εταιρείες κατασκευάζουν αυτές τις μηχανές.η μηχανικη πιεση πιστευω ειναι πιο απλη και αξιοπιστη επισης.αν κατι συμβει τοτε μπορεις να πας και σε ενα μηχανουργειο για να επισκευασεις αυτο που θες.
Γιατί έχουν να κάνουν με άσχετους ανθρώπους και άρα θέλουν την μικρότερη δυνατή συντήρηση...
Στην Ευρώπη θεωρούν ότι δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Όμως όντως το υδραυλικό σύστημα έχει τέτοια προβλήματα. Π.χ. Μετά από πόσο καιρό το λάδι που χρησιμοποιείται χάνει τις ιδιότητες του και πρέπει να αλλαχθεί;
Δεν φαίνεται από τη φωτογραφία - και με τους Κινέζους ως δημιουργούς, δε ρισκάρω πρόβλεψη.αυτος ο κινεζος ειναι υδραυλικος...ετσι δεν ειναι?ξερουμε τιμες?
Από τιμή όμως γράφει ότι κοστίζει μέχρι 6000 ευρώ συν τα μεταφορικά - και το τελωνείο...
Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο απλό: γιατί κανένας εισαγωγέας δεν ασχολείται σοβαρά με τις ινδικές εταιρείες;
Θα μπορούσε κάλλιστα να προτείνει σε μία εταιρεία απλώς να κάνει πιο μικρή μία από τις μηχανές της και να την εισάγει, ή να έρθει μία τέτοια μηχανή στην Ελλάδα και να την αντιγράψουμε για ντόπια παραγωγή σε πιο μικρό μοντέλο.
Είναι γελοία εύκολο...
Το ίδιο βέβαια μπορούμε να κάνουμε με το κινέζικο...
Από την άλλη βέβαια η ινδική αγορά έχει και καλές τιμές τις οποίες δεν έχουν εκμεταλλευτεί ακόμα οι Έλληνες...
Να σε ρωτήσω όμως silent_power: θα αγόραζες ποτέ μηχάνημα από μία εταιρεία που ονομάζεται λέρα;
Αυτό είναι για μηχανολογική συζήτηση - πρέπει να ανοίξουμε άλλο θέμα...εχεις κατα νου το αυτοκινητο πεπιεσμενου αερα τη ινδικης TATA???
Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ^silent_power^
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 220
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
δεν χανει τοσο ευκολα την ιδιοτητα του για να χρειαστει αντικατασταση.μονο ισως θα χρειαστει να συμπληρωσεις οταν η διαροες ξεκινησουν ηστερα απο καποιο καιρο. επισης τα καλοκαιρια θελει να ριξεις μεσα στο δεκαρακι λαδι υδραυλικου λιγο λαδι μηχανης γιατι απο τις υψηλες θερμοκρασιες το λαδι ψυλαινει και η αντλια χανει την αποδοση της.Μετά από πόσο καιρό το λάδι που χρησιμοποιείται χάνει τις ιδιότητες του και πρέπει να αλλαχθεί;
Δεν φαίνεται από τη φωτογραφία - και με τους Κινέζους ως δημιουργούς, δε ρισκάρω πρόβλεψη.αυτος ο κινεζος ειναι υδραυλικος...ετσι δεν ειναι?ξερουμε τιμες?
Από τιμή όμως γράφει ότι κοστίζει μέχρι 6000 ευρώ συν τα μεταφορικά - και το τελωνείο...
[/quote] καλη τιμη με αγνωστη αντοχη και αξιοπιστια.
η ανεργια εχει φτασει στο απροχορητο.γιατι να εισαγουμε? μπορουν ολα αυτα τα μηχανηματα να φτιαχτουν σε μικρες βιοτεχνιες-μηχανουργια και εδω. επισης το εδω μηχανουργειο μπορει να φτιαξει μηχανηματα συμφωνα με της απετυσεις της ελληνικης αγορας(οικιακα μηχανηματα κλπ.)Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο απλό: γιατί κανένας εισαγωγέας δεν ασχολείται σοβαρά με τις ινδικές εταιρείες;
Θα μπορούσε κάλλιστα να προτείνει σε μία εταιρεία απλώς να κάνει πιο μικρή μία από τις μηχανές της και να την εισάγει, ή να έρθει μία τέτοια μηχανή στην Ελλάδα και να την αντιγράψουμε για ντόπια παραγωγή σε πιο μικρό μοντέλο.
Είναι γελοία εύκολο...
Το ίδιο βέβαια μπορούμε να κάνουμε με το κινέζικο...
Από την άλλη βέβαια η ινδική αγορά έχει και καλές τιμές τις οποίες δεν έχουν εκμεταλλευτεί ακόμα οι Έλληνες...
κατα την γνωμη μου δεν υπαρχει λογος να αντιγραψεις. τα μηχανηματα ειναι απλα.καλιστα μπορει ενας μηχανουργος κατι παροποιο. και αν αυτος εχει φτιαξει το δικο του μοντελο, τοτε θα μπορει να ριξει και το κοστολογιο γιατι δεν θα υπαρχουν πειραματισμοι και θα μπορει να βγαζει μηχανηματα μαζικα.
με κανεις να το ξανασκεφτομαι.....Να σε ρωτήσω όμως silent_power: θα αγόραζες ποτέ μηχάνημα από μία εταιρεία που ονομάζεται λέρα;
εχεις δικιο...
τα λεφτα μου πισω!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ^silent_power^
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 220
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
ξερεις τιμες απο καποια μηχανηματα ή αναφερεσαι γενικα?Από την άλλη βέβαια η ινδική αγορά έχει και καλές τιμές τις οποίες δεν έχουν εκμεταλλευτεί ακόμα οι Έλληνες...
ξερεις την τιμη του ρονακ? επισης ειχες αναφερει οτι υπαρχουν μηχανηματα και με 500 κιλα την ωρα...ξερεις απο ποσο περιπου ξεκινανε?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.