Primus 45
- fritakos
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
-
- Δημοσιεύσεις: 484
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 82
zio1980 έγραψε: Η εταιρία είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το σύστημα διαχείρισης ποιότητας EN ISO 9001:2000 που αφορά στην κατασκευή και διάθεση λεβήτων και Πιστοποιητικά Σήμανσης “CE”
Κανένα ISO δεν πιστοποιεί ΥΨΗΛΗ ποιότητα αλλα πιστοποιεί οτι έχεις τις διαδικασίες να παράγεις ΣΤΑΘΕΡΗ ποιότητα. Τωρα αν αυτο που παράγεις ειναι καλής ποιότητας ή λειτουργεί σωστά δεν πιστοποιείται απο το ISO.
![;) ;)](/media/kunena/emoticons/wink.png)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- kostas.b
-
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
-
- Δημοσιεύσεις: 131
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 35
Και οι τρεις δουλευουν ικανοποιητικα καιγοντας πελετ και πυρηνοξυλο με μηδενικα προβληματα.
Επειδη παρακολουθω το συγκεκριμενο νημα μου κανουν εντυπωση οι πολλες και συχνες αναφορες σε βλαβες.
Κατα την γνωμη μου μαλλον αυτο θα ωφειλεται στο οτι η εταιρια στην προσπαθεια της να φερει σε περας τις πολλες παραγγελειες που δεχθηκε κατασκευασε και συναρμολογησε τον λεβητα με πολλη μεγαλη προχειροτητα μη δινοντας βαση στον τελικο ποιοτικο ελενχο.
Προσωπικη μου αποψη ειναι πως εκει στην mavil θα πρεπει να προσεξουν λιγο τις λεπτομερεις που κανουν την διαφορα και που τελικα δινουν το επιθυμητο αποτελεσμα που δεν ειναι αλλο απο την απροβληματιστη λειτουργια του λεβητα.Αναρωτιεμαι δε ποσο δυσκολο θα ηταν για την εταιρια να τοποθετησει εναν διπλο κοχλια μεταφορας του καυσιμου για την αποφυγη βρεξει χιονισει του καπνου στο σιλο ή ποσο δυσκολο θα ηταν να προσεξει τις επαφες του πινακα ελενχου ετσι ωστε να μην εχει προβλημα με το βαλε βγαλε.
Διαγράφηκε link που απαγορεύεται
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΠΑΠΑΣ
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
-
- Δημοσιεύσεις: 311
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 15
zio1980 έγραψε: για να αλλάξω όλο τον πίνακα με τις ενδείξεις χρειάζεται και ηλεκτρονικός ή ένας ηλεκτρολόγος αρκεί????
ο πίνακας όπως έγραψα εχθές δεν λειτουργούσε..άλλαξα τις ασφάλειες αλλά και πάλι τίποτα...μετά ήρθε υδραυλικός, άνοιξε τον πίνκα και όταν ήταν λυμένος άναβε ο πίνακας, μόλις τον περνούσε τις βίδες πάλι δεν λειτουργούσε..αυτος μου εόπε οτι έχει πάθει κατι κάποια πλακέτα..μήπως είναι πολύ νωρίς για τέτοια προβλήματα...
απο τον δεκέμβριο που το πήρα έχω αλλάξεει: το φις που συνδέει τον κεντρικό ηλεκτρικό πίνακα ενδείξεων(αρσενικό-θηλυκό) - μία ασφάλεια , έναν μειωτήρα και τώρα μάλλον όλον τον πίνακα
Ακριβως το ιδιο μου παριυσιασε κι εμενα μεσα στις γιορτες των χριστουγεννων.Τελικα το προβλημα ηταν η θερμικη ασφαλεια.Ο ηλεκτρολογος ειχε σαλταρει.Περιπου 5-6 φορες τον ανοξε και τον ξαναβιδωε ωσπου την τελευταια φορα βιδωθηκε χωρις να σβησει ο πινακας.Ομως μολις δουλεψε ο κοχλιας εσβησε.Αλλαξα τη θερμικη και ολα καλα.
Το προβλημα δεν ειναι νομιζω τοσο οι βλαβες που παρουσιαζονται οσο η ελλειψη τεχνικης υποστηριξης.Θα επρεπε η εταιρια να κανει και 2-3 σεμιναρια στους αντιπροσωπους της και σε περιπτωση προβληματος να αναλαμβανουν αυτοι.Αυτο το ¨φτιαξτο μονος σου" δεν το καταλαβαινω.Ακουω καποιους που λενε πηρα την εταιρια και ηταν προθυμοι εξυπηρετικοι και αλλα τετοια.Μα ολοι εδω στη Ελλαδα ειναι εξυπηρετικοι προθυμοι και φιλοτιμοι.Αυτο που λειπει ειναι επαγγελματισμος συστημα και οργανωση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tasis
-
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
-
- Δημοσιεύσεις: 24
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
και μερικες φωτο του λεβητα και του ηλιακου που εβαλα με το ιδιο προγραμμα τα παραθυρα απο pvc τα περιμενω σε περιπου 10 μερες
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Καλογιάννης
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
-
- Δημοσιεύσεις: 144
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
Θα συμφωνήσω με το φίλο ΠΑΠΠΑ, στην Ελλάδα πνιγήκαμε στο φιλότιμο και ειδικά στο πως να το εκμεταλλευόμαστε. Σε αυτά όμως θέλει επαγγελματισμό πάνω από όλα. Κατά τα άλλα, χωρίς να τον έχω λειτουργήσει πολύ, έχω την αίσθηση πως τα προβλήματα ίσως μεγενθύνονται από την έλλειψη σωστής τεχωικής υποστήριξης τόσο από την εταιρεία όσο και των αντιπροσώπων που τα πουλάνε. Αυτό πια με τον καπνό πόσο κόσμο έχει απασχολήσει. Και τελικά τι είναι, απλά να βάλεις φλατζόκολλα σε ένα δύο σημεία. Μα ας το καταλάβουν επιτέλους στην εταιρεία κι ας βγάλουν μία λίστα οδηγιών προς τον εγκαταστάτη να γίνεται εξαρχής. Αν ο άλλος ο καημένος δε ξ'ερει από διαδίκτυα και φόρουμ τι θά κανει, θα πεθάνει από την κάπνα ή θα πάρει φωτιά. Ανακαλύπτουμε τον τροχό χωρίς λόγο.
Εγώ σκέφτομαι να πάρω την εταιρεία να τους πω πως λύνεται το συγκεκριμένο πρόβλημα για να ενημερώνουν το κόσμάκη που τους παίρνει αλαφιασμένος. Από την άλλη με εκνευρίζει πως εμείς οι πελάτες λύνουμε τα προβλήματα για αυτούς, να τους κυνηγάμε να τους δώσουμε στο πιάτο και τις λύσεις;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- electron
-
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
-
- "if evolution works, why so many idiots?"
Διαβάζω διάφορα που λέτε στο forum περί βλαβών και θέλω να πω την γνώμη μου πάνω σε αυτά.
Να αναφέρω επίσης ότι είμαι και εγώ ιδιώτης και τελικός χρηστής του μηχανήματος και ουδέν σχέση έχω με την εταιρία –πλέον από αυτή του πελάτη- επαγγελματικά.
Ο συλλογισμός μου είναι ο εξής :
Ας πούμε ότι εδώ μέσα έχουν προβλήματα 4-5 άτομα με τους λέβητες τους. Σωστά?
Ποσά κομμάτια έχει πουλήσει η Μavil στο σύνολο, από τότε που ξεκίνησε την παραγωγή των primus ?
Αν πούμε ότι έχουν δώσει 1000τμχ τότε το ποσοστό των βλαβών (τουλάχιστον το οποίο γνωρίζουμε από το forum) είναι 0,5‰. Δέχομαι ότι μπορεί να υπάρχουν και άλλοι πελάτες που να έχουν πρόβλημα από τον λέβητα αλλά δεχτείτε και εσείς ότι υπάρχουν πελάτες οι οποίοι έχουν επίσης τον λέβητα και δεν έχουν κανένα πρόβλημα, ούτε επίσης ασχολούνται με τα forum ώστε να μπουν και να μοιραστούν τις απόψεις τους.
Εγώ δεν σας κρύβω ότι ένας λόγος που πήρα τον συγκεκριμένο λέβητα ήταν γιατί είδα ότι υπήρχε μεγάλη συζήτηση περί αυτού εδώ στο forum και επίσης επειδή είναι και Ελληνικός.
Τον έχω σε λειτουργία από 27/12/12 και προς το παρόν δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.
Για τον φίλο που είπε να κινηθούμε κατά της εταιρίας η γνώμη μου είναι ότι ποιος ο λόγος να το κάνω από την στιγμή που δεν έχω πρόβλημα με το μηχάνημα?
Αν αντιμετωπίσω ποτέ πρόβλημα και δεν έχω την απαραίτητη υποστήριξη τότε να πράξω έτσι, αλλιώς για ποιο λόγο ?
vag1234 έγραψε: Αλήθεια τι πιστοποίηση έχει;;
Όλη η σειρά primus εχει
CE (EN-303-5)
QMSCERT ISO9001
EBETAM (Mirtec)
Αν θέλει κάποιος αντίγραφα μπορεί να απευθυνθεί στην εταιρία.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.