Κοινωνία - Οικονομία (Η Εκκλησία του Δήμου)

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #51226 από KERBEROS

harrys έγραψε: Γιατί ζητάς από τον έμπορα να λειτουργήσει διαφορετικά;
Γιατί ζητάς από τον έμπορα να είναι τυπικότατος, όταν εσύ κοιτάς πως θα πάρεις φθηνότερα από τον Βούλγαρο μαυραγορίτη;
Γιατί ζητάς από τον έμπορα να πληρώσει στο κράτος το 200-300% του ποσού που ο ίδιος κερδίζει από την δραστηριότητα του


Πρώτον οι έμποροι δεν είναι τυπικότατοι άλλο πέλλετ παρήγγειλα άλλο μου έφερε. Ναι και την επόμενη φορά ναι θα πάρω από Βουλγαρία.
Δεύτερον όλοι τα χρήματα που βγάζουμε είναι από κάποια δραστηριότητα άρα προτείνεις κανείς να μην πληρώνει φόρους. (φοβερή προσέγγιση)

Και όπως είπα και χθές σε κάποιους συνομιλητές δημόσιους υπαλλήλους... "Γιατί δεν παραιτούνται να έρθουν να δουλέψουν στον ιδιωτικό τομέα για να πληρωθούν αυτά που νομίζουν ότι αξίζουν;" Γιατί δεν δοκιμάζουν τις ικανότητες τους στον στίβο της προσφοράς και της ζήτησης

Εσύ γιατί δεν παραιτήσε φτωχούλη βιοπαλαιστή που με τον ιδρώτα σου και την αξία σου βγάζεις το μαύρο σου το χρήμα μη αποδίδοντας το ΦΠΑ ενώ εγώ μια ζωή το πληρώνω σε σένα. Που έκανες φορολογική δήλωση κοντά στο αφορολόγητο για να πληρώσεις ψωροδεκάρες ενώ εμένα μου κάνουν τον μήνα κρατήσεις χίλια ευρώ. Και δεν φτάνει μόνο αυτό, πληρώνω και εφορία. Εσύ από την μια κατακερματίζεις και υποβιβάζεις το κράτος και ταυτόχρονα λες προνομιούχους τους δημοσίους υπαλλήλους που δουλεύουν και πληρώνονται ενώ δεν κάνουν τίποτα σε αυτό το χαμαιτυπείο. Οξύμωρο έτσι.

Για ποιο λόγο ο ελεύθερος επαγγελματίας και ο ιδιωτικός υπάλληλος να πληρώσει φόρους; Μήπως καλύπτεται η ασφάλεια του από το κράτος; Μήπως εκπαιδεύεται δωρεάν; Μήπως έχει πραγματική δωρεάν υγεία; Όλα τα πληρώνει ξανά και ξανά από την τσέπη του. Μήπως θα πάρει 2 χρόνια άδεια εγκυμοσύνης η γυναίκα του ιδιωτικού τομέα; Μήπως θα πληρωθεί αναρρωτική άδεια ο εργάτης άμα σπάσει το χέρι του

Καλά σε αυτό το κομμάτι έχεις χάσει κάθε λογική. Βάζεις μέσα και τον ιδιωτικό υπάλληλο για να κερδίσεις τις εντυπώσεις που εσύ πρωτύτερα τον πληρώνεις όποτε θυμηθείς με πενιχρό μισθό, του κόβεις τις υπερωρίες και άμα αρρωστήσει του κόβεις τα μεροκάματα. Φυσικά και δεν θα πληρωθεί αφού εσύ δεν πρόκριτε να τον πληρώσεις γιατί δεν σε συμφέρει.


Διαμάχες για κοινωνικά ζητήματα μεταφέρονται εδώ.
Παράκληση για νηφαλιότητα...

Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...
Last edit: 11 Χρόνια 7 Μήνες πριν by KERBEROS.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #51342 από stergiosbik
NE RENIONS PAS L'ORIGINE DE NOTRE VILLE

!

Ανατριχιαστικο!!!
Την ωρα που πολλοι "Ελληνες" πολεμουν καθε τι Ελληνικο με καθε τροπο,βρισκονται "ξενοι" που θυμουνται την καταγωγη τους κ τιμουν την Ελλαδα!!!
Ευχαριστουμε MARSEILLE!!!

Υ.Γ.
Ειναι κ αδελφο σωματειο οποτε....



Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν είναι όπλο ο καναπές!!!


Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #51520 από giogud
Τελευταία Ενημέρωση: Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012
Δείτε ποιες ελληνικές περιφέρειες ξεχωρίζουν στις εξαγωγές. Ποιοι κλάδοι σημείωσαν αύξηση και από ποια περιφέρεια προήλθε η αύξηση αυτή, σύμφωνα με την ανάλυση του Ινστιτούτου Εξαγωγικών Ερευνών και Σπουδών του ΣΕΒΕ...



Το 70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Εξαγωγικών Ερευνών και Σπουδών (ΙΕΕΣ) του ΣΕΒΕ, το οποίο ανέλυσε τα στοιχεία ελληνικού εξωτερικού εμπορίου ανά περιφέρεια και ανά νομό για το διάστημα Ιαν-Ιούνιος 2008-2012.

[img size=400*300]www.ellinikoproion.gr/images/stories/VARIOUS/sebe_ejagoges.jpg[/img]




Συγκεκριμένα, το α’ εξάμηνο 2012 στην σύνθεση των περιφερειών στις εθνικές εξαγωγές η Αττική με μερίδιο 48% κατατάσσεται πρώτη, ενώ η Κεντρική Μακεδονία συμμετέχει με 22%. Από τη Βόρεια Ελλάδα συνολικά προέρχεται το 27% των ελληνικών εξαγωγών.

Η Στερεά Ελλάδα, με μια συνολική αύξηση στο διάστημα 2008-2012 κατά 35% βρίσκεται στην 3η θέση, στην οποία παραδοσιακά βρισκόταν η Πελοπόννησος. Το 2012, η Πελοπόννησος βρίσκεται στην 6η θέση, με μερίδιο 3,2%, λόγω απουσίας των πετρελαιοειδών από την ανάλυση. Η Θεσσαλία, διαγράφει παρόμοια πορεία με την Στερεά Ελλάδα, με συνολική αύξηση 35% των εξαγωγών της στην πενταετία και το 2012 κατατάσσεται στην 4η θέση. Η περιφέρεια Ηπείρου καταγράφει ισχυρή άνοδο (κατά 56% συνολικά), ωστόσο η συνεισφορά της παραμένει χαμηλή στο 1,4% των ελληνικών εξαγωγών.

Σε ότι αφορά το εμπορικό ισοζύγιο, ιδιαίτερα ελπιδοφόρο είναι το γεγονός ότι το α’ εξάμηνο 2012, οι 9 από τις 13 περιφέρειες είχαν πλεονασματικό εμπορικό ισοζύγιο. Παρόλα αυτά, ο εθνικός μέσος όρος παραμένει χαμηλός, εξαιτίας της Αττικής, που ακόμα και το 2012, παρά την διαρκή μείωση των ελληνικών εισαγωγών σε εθνικό επίπεδο, εξακολουθεί να εισάγει περίπου το τριπλάσιο των προϊόντων που εξάγει. Αντίθετα για την περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας το 2012, ο βαθμός επικάλυψης των εισαγωγών από τις εξαγωγές της αγγίζει το 95%, γεγονός που λόγω μεγέθους οικονομίας έχει σημαντικές θετικές επιδράσεις στο εμπορικό ισοζύγιο σε εθνικό επίπεδο.

Ποιοι κλάδοι σημείωσαν αύξηση και από ποια περιφέρεια προήλθε η αύξηση αυτή

Όσο αφορά τα τρόφιμα, τα ποτά και τα καπνά αποτελούν τον κυριότερο ελληνικό εξαγωγικό κλάδο με μερίδιο 26% στο σύνολο των ελληνικών εξαγωγών το 2012, ενώ σημειώνουν συνολική αύξηση από το α’ εξάμηνο 2008 μέχρι το α’ εξάμηνο 2012 16%, που αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην Κεντρική Μακεδονία (37%).

Η Δυτική Ελλάδα και η Ήπειρος καταγράφουν σημαντική δυναμική στις εξαγωγές του κλάδου. Είναι χαρακτηριστικό ότι για τις 6 από τις 13 περιφέρειες, πάνω από το 50% των εξαγωγών τους προέρχεται από τον κλάδο τρόφιμα-ποτά-καπνά.

Χημικά – Πλαστικά. Μαζί με τα μέταλλα, δεύτερος κυριότερος εξαγωγικός κλάδος, με μερίδιο 18% το 2012 και συνολική αύξηση κατά 9% στο διάστημα α’ εξάμηνο 2008-12. Η αύξηση αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην Στερεά Ελλάδα (72%), η οποία στο διάστημα 2008-12 διπλασίασε τη συμμετοχή της στις εξαγωγές του κλάδου (από 7% σε 14%). Μεγάλη δυναμική σημειώνει στον κλάδο και η Ήπειρος. Η πλειοψηφία των περιφερειών (8/13) καταγράφει κάμψη.

Μέταλλα. Με μερίδιο 18% τα μέταλλα συμμετέχουν στις ελληνικές εξαγωγές διαγράφοντας πτωτική πορεία στην κρίση. Μετά το 2010 ξεκίνησε η σταδιακή ανάκαμψη του κλάδου, χωρίς ωστόσο να φτάσει στα επίπεδα του 2008. Στον κλάδο παρατηρείται μικρή διασπορά, καθώς το 90% των εξαγωγών πραγματοποιείται από τρεις περιφέρειες, την Αττική – 59%, την Στερεά Ελλάδα – 17% και την Κεντρική Μακεδονία – 13%. Ιδιαίτερα θετική η συνεισφορά της Θεσσαλίας στον κλάδο, ενώ αρνητική η συνεισφορά της Κεντρικής Μακεδονίας και της Αττικής.

Μηχανές – Συσκευές. Τέταρτος, με μερίδιο 11%, ελληνικός εξαγωγικός κλάδος οι μηχανές και συσκευές σημειώνουν κάμψη στο διάστημα α’ εξάμηνο 2008-12 που υπολογίζεται σε 2% συνολικά. Η πτώση αποδίδεται κυρίως στη Δυτική Ελλάδα (37%). Μικρή διασπορά στον κλάδο, με τα ¾ των εξαγωγών να προέρχονται από την Αττική. Η Δυτική Μακεδονία καταγράφει σημαντική άνοδο εξαγωγών (170%), ενώ πλην της Αττικής οι υπόλοιπες περιφέρειες καταγράφουν έντονη πτώση.

Κλωστοϋφαντουργία – Ένδυση. Κλάδος που αν και με πτωτικούς ρυθμούς, εξακολουθεί να συμμετέχει με μερίδιο 10% στις ελληνικές εξαγωγές το 2012. Η Κεντρική Μακεδονία συμμετέχει με 35% και η Αττική με 23% στις εξαγωγές του κλάδου το 2012. Η Θεσσαλία αποτελεί ανερχόμενη δύναμη στον κλάδο, διπλασιάζοντας το μερίδιό της στην πενταετία (από 7% σε 13%), όπως και η Δυτική Μακεδονία (από 9% σε 14%), ενώ το αντίθετο παρατηρείται στην Κεντρική Μακεδονία και την Αττική.

Μη μεταλλικά Ορυκτά. Στο διάστημα α’ εξάμηνο 2008-2012 παρατηρείται οριακή αύξηση στις εξαγωγές μεταλλικών ορυκτών κατά 1%, που αποδίδεται κυρίως στην Κεντρική Μακεδονία (39%) και στην Θεσσαλία (25%). Τα 2/3 των εξαγωγών του κλάδου προέρχονται από την Αττική και την Κεντρική Μακεδονία, ωστόσο μόλις το 3% της Αττικής και το 5% της Κεντρικής Μακεδονίας ανήκουν στον κλάδο. Η Θεσσαλία και η Δυτική Ελλάδα αναδεικνύουν ιδιαίτερη δυναμική μέσα στην κρίση, διπλασιάζοντας τις εξαγωγές τους στον κλάδο.

Οχήματα. Ένας μη παραδοσιακός ελληνικός εξαγωγικός κλάδος, με μικρό μερίδιο στις ελληνικές εξαγωγές (2%) σημειώνει αύξηση κατά 3% στο διάστημα α’ εξάμηνο 2008-12 που αποδίδεται στην Στερεά Ελλάδα και στην Αττική. Παρατηρείται μικρή διασπορά του κλάδου, με το 78% των εξαγωγών να πραγματοποιούνται από την Αττική. Ανερχόμενη δύναμη στον κλάδο είναι η Στερεά Ελλάδα, ενώ η Δυτική Ελλάδα σημειώνει πτώση κατά 83% συνολικά στην πενταετία.


Ανάλυση ανά αγορά

Στην ανάλυση ανά αγορά επιβεβαιώνεται ότι ακόμα και σήμερα, για τις περισσότερες περιφέρειες η ΕΕ-27 αποτελεί κυριότερο στρατηγικό εταίρο σε επίπεδο εξαγωγών. Εξαίρεση αποτελούν οι: Ανατολική Μακεδονία & Θράκη, Δυτική Μακεδονία, Θεσσαλία που εξάγουν στην Ασία ποσοστό μεγαλύτερο του 10% των εξαγωγών τους, καθώς και το Νότιο Αιγαίο που εξάγει περίπου 50% στην Βόρειο Αμερική. Το ενδιαφέρον των Ελλήνων εξαγωγέων θα πρέπει να στραφεί περισσότερο σε αγορές που χαρακτηρίζονται από σταθερότητα και οικονομική ανάπτυξη, με κλειδί την ελληνική ομογένεια ως ευκαιρία διείσδυσης, όπως η Αυστραλία, οι ΗΠΑ και ο Καναδάς.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ, Δημήτρης Λακασάς, τόνισε την ανάγκη η Βόρεια Ελλάδα, με μεγαλύτερο αστικό και βιομηχανικό κέντρο την Θεσσαλονίκη, να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο, ως εξελιγμένο διαμετακομιστικό κέντρο, λόγω της στρατηγικής γεωγραφικής θέσης στον παγκόσμιο χάρτη.

«Η ακτίνα επιρροής της περιοχής αυξάνεται κατακόρυφα λόγω εγγύτητας με στρατηγικούς εταίρους – πελάτες της χώρας μας όπως η Τουρκία, η Βουλγαρία, η Ιταλία, η Ρουμανία ακόμα και η Γερμανία», υπογράμμισε.

«Αν καταφέρουμε να δημιουργήσουμε σύγχρονες ολοκληρωμένες δομές εφοδιαστικής αλυσίδας, όπως συνδυασμένες μεταφορές με επίκεντρο την αξιοποίηση του Λιμένα Θεσσαλονίκης, του σιδηροδρομικού δικτύου και τη δημιουργία ενός διαμετακομιστικού κέντρου, θα καταφέρουμε να πείσουμε σταδιακά τα εμπορικά πλοία των διεθνών ναυτιλιακών γραμμών να μην διασχίζουν το Γιβραλτάρ κατευθυνόμενοι προς το Rotterdam, αλλά να έρχονται από τη Θεσσαλονίκη και μέσω των ολοκληρωμένων παρεχόμενων υπηρεσιών logistics να μεταφέρονται στην υπόλοιπη Ευρώπη (πχ. μέσω του Άξονα 10 απευθείας μεταφορά στο Μόναχο). Με αυτό τον τρόπο η εξοικονόμηση στο μεταφορικό κόστος μπορεί να φτάσει το 40% και εδώ βρίσκεται ο στρατηγικός χαρακτήρας που διαθέτει λόγω γεωγραφικής θέσης το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Στο πλαίσιο της επιτακτικής για τη χώρα μας Εθνικής Στρατηγικής Εξαγωγών και με ζητούμενο τη βιωσιμότητα των εξαγωγικών επιχειρήσεων κρίνεται απαραίτητη η βελτίωση των υποδομών σε περιφερειακό επίπεδο, εκεί όπου βρίσκεται η δυναμική, ως προϋπόθεση για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της χώρας μας», πρόσθεσε.

www.ellinikoproion.gr/index.php/2012-02-...sebe-xartis-ejagogon
www.voria.gr/filestore/docs/%CE%A3%CE%95%CE%92%CE%95(1).ppt

Αυτό που με τρελαίνει είναι η τελευταία παράγραφος. Αυτό που μας λέει είναι ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιείται το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αντί τα πλοία να κάνουν τον κύκλο της Ευρώπης και με μειωμένο κόστος μεταφοράς κατά 40%. Όλη η Γερμανία από εδώ θα περνούσε.... Όλη η Ευρώπη θα εκτελώνιζε τα προϊόντα της στην Ελλάδα. Αλλά παρά το αυξημένο κόστος, προτιμάνε την σιγουριά των κακών καπιταλιστών της Ολλανδίας. Ξέρετε των αιμοβόρων στυγνών και άλλα ωραία τέτοια. Αλλά εμάς τι μας νοιάζει; Χαλαρά φραπέ και στο περίμενε για κάνα διορισμό.

Και έχουμε μια κυβέρνηση από κόμματα τα οποία τα τελευταία 30 χρόνια εφάρμοσαν φουλ κρατισμό και κομματοκρατία και μας οδήγησαν εδώ που μας οδήγησαν και μια αντιπολίτευση που μας λέει ότι η λύση είναι ακόμα περισσότερο κράτος και κομματοκρατία.

ΥΣ. Αν είχαμε σοβαρές υποδομές στην Θεσσαλονίκη το πέλλετ θα κόστιζε 15 ευρώ φθηνότερα ο τόνος.


Λέτε και μετά από μια μονομερή διαγραφή χρέους, θα συνεχίζαμε να έχουμε 83% εξαγωγές προς τους τοκογλύφους;;;;
Last edit: 11 Χρόνια 6 Μήνες πριν by giogud.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #51541 από terisds
Εχεις ρωτησει ποσο θελουν οι νταβατζηδες στο λιμανι της Θεσ/κης?Για 4.000 τονους μαρμαροσκονη την εβδομαδα ηθελαν απο 6,5 εως 8 Ευρω τον τονο για νταβατζιλικη,ενω στο Λαυριο ηταν το μισο και πιο κατω.Πως να ερθει ο ξενος εδω,οταν ζητανε οτι θελουν,βλεπεις ολοι αυτοι εκει πρεπει να παρουν τους παχυλους μισθους τους,αν οχι ολοι οι πιο πολλοι,για αυτο ειμαστε αξιοι της τυχης μας.Ας γινει ιδιωτικο,να δεις μετα τι γινεται.

ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ-ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ!!!!!!!!
Στράτος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #51543 από KERBEROS
Εγώ πάλι, Γιώργο, γιατί πιστεύω ότι ακόμη και με σοβαρές υποδομές το πέλλετ και γενικότερα όλα τα προϊόντα θα στοίχιζαν το ίδιο ή και περισσότερο (εννοείται ότι δεν εννοώ εσένα);
Από νοοτροπία πάσχουμε γενικώς.
Η μισή Ελλάδα πάσχιζε να μπει στο Δημόσιο και η άλλη μισή πάσχιζε να βγάλει εύκολο και γρήγορο χρήμα. Οι μισοί Έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι και οι άλλοι μισοί αφεντικά (σχηματικά το λέω, εννοείται ότι δεν ίσχυε για όλους).
Ο Έλληνας ήταν και δυστυχώς ακόμα είναι, ενώ φοβάμαι κι ότι θα συνεχίσει να είναι υπέρ του σίγουρου ή υπέρ του εύκολου χρήματος.
Δεν παράγουμε, δυστυχώς. Υπηρεσίες προσφέρουμε και μεταπρατική τέχνη. Βιομηχανίες και βιοτεχνίες δεν έχουμε, είμαστε τίγκα στους δημοσίους υπαλλήλους και τους εμπόρους. Αυτή δεν είναι παραγωγική οικονομία και δυστυχώς με όλα αυτά που συμβαίνουν τώρα, βιομηχανικό ιστό μάλλον θα αποκτήσουμε, αλλά θα έχει ένα μικρό πρόβλημα, θα ανήκει σε ΞΕΝΟΥΣ, με υπαλλήλους, έλληνες και ξένους, των 300-400 ευρώ.
Ούτε κρατισμός, λοιπόν, ούτε μεταπρατισμός.
Παραγωγή, παραγωγή, παραγωγή...
Και μιλώντας για πέλλετ, μικρές και μεγάλες ελληνικές μονάδες. Έτσι θα πέσει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ η τιμή του πέλλετ.

Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...
Last edit: 11 Χρόνια 6 Μήνες πριν by KERBEROS.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 6 Μήνες πριν #51569 από giogud

KERBEROS έγραψε: Εγώ πάλι, Γιώργο, γιατί πιστεύω ότι ακόμη και με σοβαρές υποδομές το πέλλετ και γενικότερα όλα τα προϊόντα θα στοίχιζαν το ίδιο ή και περισσότερο (εννοείται ότι δεν εννοώ εσένα);
Από νοοτροπία πάσχουμε γενικώς.
Η μισή Ελλάδα πάσχιζε να μπει στο Δημόσιο και η άλλη μισή πάσχιζε να βγάλει εύκολο και γρήγορο χρήμα. Οι μισοί Έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι και οι άλλοι μισοί αφεντικά (σχηματικά το λέω, εννοείται ότι δεν ίσχυε για όλους).
Ο Έλληνας ήταν και δυστυχώς ακόμα είναι, ενώ φοβάμαι κι ότι θα συνεχίσει να είναι υπέρ του σίγουρου ή υπέρ του εύκολου χρήματος.
Δεν παράγουμε, δυστυχώς. Υπηρεσίες προσφέρουμε και μεταπρατική τέχνη. Βιομηχανίες και βιοτεχνίες δεν έχουμε, είμαστε τίγκα στους δημοσίους υπαλλήλους και τους εμπόρους. Αυτή δεν είναι παραγωγική οικονομία και δυστυχώς με όλα αυτά που συμβαίνουν τώρα, βιομηχανικό ιστό μάλλον θα αποκτήσουμε, αλλά θα έχει ένα μικρό πρόβλημα, θα ανήκει σε ΞΕΝΟΥΣ, με υπαλλήλους, έλληνες και ξένους, των 300-400 ευρώ.
Ούτε κρατισμός, λοιπόν, ούτε μεταπρατισμός.
Παραγωγή, παραγωγή, παραγωγή...
Και μιλώντας για πέλλετ, μικρές και μεγάλες ελληνικές μονάδες. Έτσι θα πέσει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ η τιμή του πέλλετ.


Η ιδιωτική οικονομία είναι καθρέφτης του δημοσίου. Ο Έλληνας αναγκάστηκε να πάει σ' αυτούς τους τομείς λόγο της στρέβλωσης της οικονομίας από τον γιγαντισμό του κράτους. Το κράτος σε όλες τις παραγωγικές επιχειρήσεις έβαζε εμπόδια. Αποτέλεσμα να επιβιώνουν μόνο οι λαδιάρηδες. Από την στιγμή που ο μορφωμένος Έλληνας δεν έβρισκε διέξοδο σε παραγωγική δουλειά αναγκαστικά πάει στην υπηρεσία. Δεν θέλουμε και δεν αξίζει σαν οικονομία και σαν κοινωνία να μορφώνουμε κάποιον και μετά να τον βάλουμε να μαζεύει ντομάτες με τα χέρια....
Δυστυχώς όμως, ο δημόσιος τομέας, με τον υπέρογκο δανεισμό του, μοίραζε λεφτά δεξιά και αριστερά. Όλο αυτό το χρήμα λογικό ήταν να πάει στην κατανάλωση. Σαν τι να έκανε ο ιδιώτης δηλαδή; Να μην βγάλει δουλειά; Καθόταν κάτω και υπολόγιζε...
Έχω 200,000 χιλιάρικα. Να κάνω μια μονάδα παραγωγής (του οτιδήποτε), να περιμένω 3 χρόνια να βγουν οι άδειες και μετά να έχω τον κάθε τρελό ή βαλτό οικολόγο, συνδικαλιστή και να με τρέχουν μια στα δικαστήρια για την προστασία του κορμοράνου και μια να κλειδώνουν με λουκέτο την είσοδο ΜΟΥ με το έτσι θέλω;
Όχι έλεγε. Θα ανοίξω μαγαζί με κινητά, με ρούχα, με DVD :) και θα αρχίσω να παίρνω τουλάχιστον μεροκάματο από την πρώτη σχεδόν μέρα.

Δεν υπάρχουμε σαν χώρα... Για να περιγράψω τι τράβηξα για να βγάλω μια απλή άδεια για το φορτηγό, θέλω μια ώρα να γράφω. ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.342 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ