Σκούπα στάχτης
- lef
- Αποσυνδεμένος
- New Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 11
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #52098
από lef
Σωστό αυτό που λες, αλλά μετά την πρώτη (κάκιστη) εμπειρία που είχα με τη σκούπα θα τηρήσω τις επιφυλάξεις μου ...
Βάζω λοιπόν τη σκούπα να ρουφήξει (σχετικά ζεστή) στάχτη και σε 2-3 δευτερόλεπτα κολλάει.
Διαπιστώνω, βγάζοντας το σωλήνα ότι η βλακεία είναι βασικά δική μου γιατί δεν έχω φροντίσει να ευθυγραμμίσω το στόμιο του καπακιου με την τρύπα στο μεταλικό φίλτρο. Τεράστισα βλακεία, το ξέρω, αλλά είχα στα πόδια μου τον μικρό όταν τη συναρμολογούσα και δεν το πρόσεξα καθόλου. Παρ'όλα αυτά ούτε το manual έχει αναλυτικές εικόνες για να το προσέξεις αυτό, ούτε τα κουμπώματα είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να στο απαγορεύσουν. (εδώ ο Ιταλός παίρνει πολλά μείον)
Τα χειρότερα όμως δεν έχουν έρθει ακόμα
Διορθώνω το πρόβλημα και αρχίζω να ρουφάω σκόνη "κανονικά". Τότε (δεν είμαι σίγουρος άν το έκανε άμεσα ή μετά από μερικά δευτερόλεπτα) αρχίζει να πετάει σκόνη η έξοδος του αέρα και το σαλόνι γίνεται κ@λος ((((((((((((((((((. Η δε σκούπα έχει εμφανή σημάδια ότι τράβηξε στάχτη στο μοτέρ. Βγάζω έξω τη σκούπα, την αποσυναρμολογώ και βρίσκω στο φίλτρο τρύπα #@%@!%!$^$#!^!$#%!
3 πράγματα μπορούν να έχουν συμβεί: Το φίλτρο ήρθε με τρύπα, η τρύπα ανοιξε λόγω της κακής δικής μου εφαρμογής (λογω απορόφησης και μόνο, δεν υπάρχει περίπτωση να το έσκισα εγώ αλλιώς) ή τρύπησε από τη ζεστή στάχτη. Περίπτωση να πήρε κάρβουνο αποκλείεται γιατί αφενός δεν βρήκα κάτι τέτοιο, αφ ετέρου το φίλτρο έχει σημάδια σχισίματος και όχι καψίματος.
Το μοτερ δουλεύει αλλά δεν πιστεύω ότι ήταν ότι καλύερο για τη διάρκεια ζωής του και τον ήδη μεγάλο θόρυβο που κάνει.
Επικοινώνησα με τον πωλητή και μου είπε ότι θα μου στείλει νέο φίλτρο όταν του στείλει η εταιρία (απ'όσο κατάλαβα με δικά του έξοδα).
Αν κανείς ξέρει που πουλάνε φίλτρα της Ribitech (είναι ίδια για όλη τη σειρά cene rix, cene hot Κλπ) ας κάνει το κόπο να ποστάρει το λινκ, γιατί απ'ότι φαίνεται τα έξτρα φίλτρα είναι άκρως απαραίτητα.
Σαν γενική εικόνα πάντως αυτό που θα πώ είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έδινα 135 ευρώ που ζητάνε στην Ελλάδα για την συγκεκριμένη σκούπα. Απ'όσο έχω δει (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) η einhell έχει αρκετά καλύτερα φίλτρα. Αυτό που θέλω να δοκιμάσω είναι αν υπάρχει τρόπος να προσθέσω επιπλέον προστασία με έξτρα πυκνή μεταλική σίτα πάνω από την (αραιή) υπάρχουσα και 2ο φίλτρο σκόνης (π.χ. απο φίλτρο απορροφητήρα) σαν ασφαλιστική δικλείδα για πιθανό νέο τρύπημα.
Απαντήθηκε από lef στο θέμα Απ: Σκούπα στάχτης
DOOM_NX έγραψε: Λεφ, το μάνουαλ είναι κοινό για όλες της σκούπες στάχτης της ρίμπιτεκ. Αν δεις έχουν βάλει μια σελίδα ένθετη ειδικά για τη σενεχοτ για να αναφερθούν στη ζεστή στάχτη.
Βλακεία, το ξέρω.
Σωστό αυτό που λες, αλλά μετά την πρώτη (κάκιστη) εμπειρία που είχα με τη σκούπα θα τηρήσω τις επιφυλάξεις μου ...
Βάζω λοιπόν τη σκούπα να ρουφήξει (σχετικά ζεστή) στάχτη και σε 2-3 δευτερόλεπτα κολλάει.
Διαπιστώνω, βγάζοντας το σωλήνα ότι η βλακεία είναι βασικά δική μου γιατί δεν έχω φροντίσει να ευθυγραμμίσω το στόμιο του καπακιου με την τρύπα στο μεταλικό φίλτρο. Τεράστισα βλακεία, το ξέρω, αλλά είχα στα πόδια μου τον μικρό όταν τη συναρμολογούσα και δεν το πρόσεξα καθόλου. Παρ'όλα αυτά ούτε το manual έχει αναλυτικές εικόνες για να το προσέξεις αυτό, ούτε τα κουμπώματα είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να στο απαγορεύσουν. (εδώ ο Ιταλός παίρνει πολλά μείον)
Τα χειρότερα όμως δεν έχουν έρθει ακόμα
Διορθώνω το πρόβλημα και αρχίζω να ρουφάω σκόνη "κανονικά". Τότε (δεν είμαι σίγουρος άν το έκανε άμεσα ή μετά από μερικά δευτερόλεπτα) αρχίζει να πετάει σκόνη η έξοδος του αέρα και το σαλόνι γίνεται κ@λος ((((((((((((((((((. Η δε σκούπα έχει εμφανή σημάδια ότι τράβηξε στάχτη στο μοτέρ. Βγάζω έξω τη σκούπα, την αποσυναρμολογώ και βρίσκω στο φίλτρο τρύπα #@%@!%!$^$#!^!$#%!
3 πράγματα μπορούν να έχουν συμβεί: Το φίλτρο ήρθε με τρύπα, η τρύπα ανοιξε λόγω της κακής δικής μου εφαρμογής (λογω απορόφησης και μόνο, δεν υπάρχει περίπτωση να το έσκισα εγώ αλλιώς) ή τρύπησε από τη ζεστή στάχτη. Περίπτωση να πήρε κάρβουνο αποκλείεται γιατί αφενός δεν βρήκα κάτι τέτοιο, αφ ετέρου το φίλτρο έχει σημάδια σχισίματος και όχι καψίματος.
Το μοτερ δουλεύει αλλά δεν πιστεύω ότι ήταν ότι καλύερο για τη διάρκεια ζωής του και τον ήδη μεγάλο θόρυβο που κάνει.
Επικοινώνησα με τον πωλητή και μου είπε ότι θα μου στείλει νέο φίλτρο όταν του στείλει η εταιρία (απ'όσο κατάλαβα με δικά του έξοδα).
Αν κανείς ξέρει που πουλάνε φίλτρα της Ribitech (είναι ίδια για όλη τη σειρά cene rix, cene hot Κλπ) ας κάνει το κόπο να ποστάρει το λινκ, γιατί απ'ότι φαίνεται τα έξτρα φίλτρα είναι άκρως απαραίτητα.
Σαν γενική εικόνα πάντως αυτό που θα πώ είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έδινα 135 ευρώ που ζητάνε στην Ελλάδα για την συγκεκριμένη σκούπα. Απ'όσο έχω δει (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) η einhell έχει αρκετά καλύτερα φίλτρα. Αυτό που θέλω να δοκιμάσω είναι αν υπάρχει τρόπος να προσθέσω επιπλέον προστασία με έξτρα πυκνή μεταλική σίτα πάνω από την (αραιή) υπάρχουσα και 2ο φίλτρο σκόνης (π.χ. απο φίλτρο απορροφητήρα) σαν ασφαλιστική δικλείδα για πιθανό νέο τρύπημα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimlyk
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 10564
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1476
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #52103
από dimlyk
Απαντήθηκε από dimlyk στο θέμα Απ: Σκούπα στάχτης
εχω την εντυπωση παντως οτι αυτο με την ζεστη σταχτη ειναι λιγο τρυκ
αφενος γιατι δεν εχω δει καπου να αναφερεται τι σημαινει αυτο (ποσους βαθμους δηλ)
ενω ολες τραβανε μιλανε μεχρι 40 βαθμους (κρυα σταχτη )
αφετερου διατι κατασκευαστικα 2 πραγματα μπορει να σημαινει (μια και τα μεταλλικα μερη ειναι κοινα)
το πρωτο οτι τα φιλτρα ειναι κατασκευασμενα απο καποιο πυριμαχο υλικο ( πιο πριν αναφερατε ομως οτι ειναι κοινα)
η το μοτερ αντεχει πολυ μεγαλυτερες θερμοκρασιες λειτουργιας ειτε λογω υλικων ειτε λογω καλυτερης ψυξης κλπ.... κατι για το οποιο αμφιβαλλω
αφενος γιατι δεν εχω δει καπου να αναφερεται τι σημαινει αυτο (ποσους βαθμους δηλ)
ενω ολες τραβανε μιλανε μεχρι 40 βαθμους (κρυα σταχτη )
αφετερου διατι κατασκευαστικα 2 πραγματα μπορει να σημαινει (μια και τα μεταλλικα μερη ειναι κοινα)
το πρωτο οτι τα φιλτρα ειναι κατασκευασμενα απο καποιο πυριμαχο υλικο ( πιο πριν αναφερατε ομως οτι ειναι κοινα)
η το μοτερ αντεχει πολυ μεγαλυτερες θερμοκρασιες λειτουργιας ειτε λογω υλικων ειτε λογω καλυτερης ψυξης κλπ.... κατι για το οποιο αμφιβαλλω
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Asteris
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Invicta Selenic 700 + heat exchanger
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 2921
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 632
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #52128
από Asteris
Απαντήθηκε από Asteris στο θέμα Απ: Σκούπα στάχτης
Στις 10/12 στο Lidl.
www.lidl-hellas.gr/cps/rde/xchg/lidl_gr/hs.xsl/index_27113.htm
Πρέπει να την είχε και πέρυσι σε προσφορά. Την έχει κανείς να μας πει αν είναι οκ?
www.lidl-hellas.gr/cps/rde/xchg/lidl_gr/hs.xsl/index_27113.htm
Πρέπει να την είχε και πέρυσι σε προσφορά. Την έχει κανείς να μας πει αν είναι οκ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- fotisbasm
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 466
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 35
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #52135
από fotisbasm
Απαντήθηκε από fotisbasm στο θέμα Απ: Σκούπα στάχτης
Τιμη ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- rivol
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Universaljolly Maxi C
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 412
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 62
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #52136
από rivol
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tas
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Kratki zuzia
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 792
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 184
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #52137
από tas
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.143 δευτερόλεπτα