Invicta Insert 800 VT Turbo: πριν από το ταμείο!

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #41910 από GT
Απαντήθηκε από GT στο θέμα Invicta Insert 800 VT Turbo: πριν από το ταμείο!

pduke έγραψε: Γράφει κάπου το όνομά μου ή ... έβγαλες τη σφαίρα (αυτή τη γυάλινη μωρέ..) αρχίζω και χάνω αυτή την ανωνυμία του ιντερνετ με σας που έμπλεξα

:P :P :whistle: :whistle: :evil: :evil:

pduke έγραψε: - καλά το ξήλωμα των μαντεμιών δεν μπορώ να το κάνω.

Μπορείς δε μπορείς, αν χρειαστεί πρέπει να το κάνεις. :(
Εκτός των διαστάσεων της κασέτας, συνυπολογίζεις το πάχος του πετροβάμβακα + τα κενά που απαιτεί το manual μεταξύ μόνωσης και κασέτας.

pduke έγραψε: - από εργασίες τι προυποθέτει η κατασκευή θερμοθαλάμου?

Φτιάχνεις στις οριζόμενες διαστάσεις ένα κλωβό από πετροβάμβακα, ο οποίος δε στέκεται όρθιος μόνος του, οπότε κάνεις κατασκευή - πλαίσιο με ορθοστάτες, στρωτήρες πώς διάολο τα λένε, για γυψοσανίδες, όπως στη φωτό.


Τσάκω και άλλη μια, για την καθολική αρχή λειτουργίας τζακιών φυσικής ροής:


pduke έγραψε: - γιατί να μην βάλω τις 2 περσίδες ψηλά ώστε να βελτιώσω τη ροή.Χαλάει ο θερμοθάλαμος ή περσίδες και θερμοθάλαμος είναι άσχετες?

Αν δε σε ενοχλεί η δέσμη του αέρα από τις μαμά περσίδες, δεν υπάρχει λόγος να ανοίγεις τρύπες.
Δε νομίζω να έχεις βελτίωση ροής, ίσα ίσα είναι προτιμότερο πιστεύω να βγει από χαμηλά ο αέρας, που ούτως ή άλλως θα ανέβει ψηλά στη συνέχεια από μόνος του. Γιατί να επιταχύνεις τη διαδικασία?
Ο θερμοθάλαμος δε χαλάει. Αν ανοίξεις περσίδες πάνω, οι αεραγωγοί που θα στείλεις τον αέρα σ' αυτές, μέσα στο θερμοθάλαμο θα βρίσκονται.

pduke έγραψε: - ποιο είναι το σωστό κούμπωμα καμινάδας που έχετε πει. δώσε ένα εύρος σελίδων στην τελική (πχ 200-250


0-280. :P
Βάζοντας νέα καμινάδα (ίνοξ μονού τοιχώματος ευθείας ραφής) μέσα στην παλιά, μοιραία υπάρχει ένα κενό μεταξύ τους, μέσω του οποίου επικοινωνεί ο χώρος πάνω από την εστία με τον ύψιστο :P .
Από το κενό αυτό αφενός φεύγει ζέστη προς τον ουρανό, τον οποίο προφανώς δε θες να ζεστάνεις, αφετέρου μπορεί να πέσει η απόδοση της εστίας και τελικά να γίνει 14kW, οπότε τζάμπα τα +700€. :P Για να το αποφύγεις, σφραγίζεις το κενό αυτό ερμητικά, στο σημείο που ξεκινάει το χώνεμα της νέας καμινάδας στην παλιά και στην απόληξή τους ακριβώς πριν το καπέλο. Το κάνεις στουμπώνοντας πετροβάμβακα μεταξύ τους, μέχρι να γίνει ας πούμε συμπαγές και αδιαπέραστο. Στην απόληξη επίσης, λες στο τζακά να μονώσει πάνω στον πετροβάμβακα με άλλο υλικό υγρομονωτικό, μη σου παίρνει τίποτα νερά και στα ξεφουρνίζει στο σαλόνι :P .


pduke έγραψε: - για τον πάνω όροφο(θυμίζω:δωμάτιο πάνω από τζάκι) να αφήσω φυσική ροή ή να στείλω μία από τις 2 εξόδους της κασέτας(αν θυμάμαι κάλά κάπου διάβασα ότι τα ανεμιστήρια δεν μπορούν να στείλουν τόσο μακριά)

Καλά θυμάσαι. Άστο καλύτερα.

pduke έγραψε: .....Συγνώμη αν ρωτάω χιλιοειπωμένα πράγματα, έχω διαβάσει όλο το θέμα μια φορά, αλλά δε μπορώ να θυμάμαι τα πάντα, είναι τεράστιος ο όγκος των πληροφοριών και ξεχνάω αρκετά πράγματα... :huh: :huh: :huh:

Αυτό τώρα τι μου το μόστραρες, για ομορφιά? :P

pduke έγραψε: ααα και όταν και άμα μπει αυτό το τζάκι, Γιάννη είσαι ήδη ο πρώτος καλεσμένος. μετά μπορούμε να οργανώσουμε ένα τσάι πάρτυ μέ όλα τα παιδιά από εδώ και να φωνάξουμε και τον Αστέρη (τον οποίο θα απεριμένει υπολογιστής έτοιμος συνδεδεμένος στο φόρουμ για να πιάσει δουλεια αμέσως!!)


Μέσα! Αν βάλεις εσύ καύσιμα (2.0lt αμάξι, διαδρομή 1000+km), διόδια, διαμονή, φαγιά, πιοτά κλπ, έ έ έρχομαί! :P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Ακόμα στα πετρέλαια...
Συνημμένα:
Last edit: 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν by GT.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #41936 από pduke
Απαντήθηκε από pduke στο θέμα Invicta Insert 800 VT Turbo: πριν από το ταμείο!

GT έγραψε:
Μπορείς δε μπορείς, αν χρειαστεί πρέπει να το κάνεις. :(
Εκτός των διαστάσεων της κασέτας, συνυπολογίζεις το πάχος του πετροβάμβακα + τα κενά που απαιτεί το manual μεταξύ μόνωσης και κασέτας.


ok τόπιασα είσαι από κείνους που δεν σηκώνουν αστεία και τα παίρνουν όλα σοβαρά....
λοιπόν....εχμ... ΤΟ ΤΖΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΟΤΟΥΒΛΟ!!

GT έγραψε: Φτιάχνεις στις οριζόμενες διαστάσεις ένα κλωβό από πετροβάμβακα, ο οποίος δε στέκεται όρθιος μόνος του, οπότε κάνεις κατασκευή - πλαίσιο με ορθοστάτες, στρωτήρες πώς διάολο τα λένε, για γυψοσανίδες, όπως στη φωτό.


Κάτσε ρε συ αυτό το έχω καταλάβει αλλά το προσπεκτ ζητάει ένα χώρο 65Υ χ πλάτος κασέτας...
άρα! το σημείο τοποθέτησης των περσίδων ορίζει και το ύψος του θερμοθάλαμου! :woohoo: σωστά??? :angry:

GT έγραψε:
Αν δε σε ενοχλεί η δέσμη του αέρα από τις μαμά περσίδες, δεν υπάρχει λόγος να ανοίγεις τρύπες.
Δε νομίζω να έχεις βελτίωση ροής, ίσα ίσα είναι προτιμότερο πιστεύω να βγει από χαμηλά ο αέρας, που ούτως ή άλλως θα ανέβει ψηλά στη συνέχεια από μόνος του. Γιατί να επιταχύνεις τη διαδικασία?
Ο θερμοθάλαμος δε χαλάει. Αν ανοίξεις περσίδες πάνω, οι αεραγωγοί που θα στείλεις τον αέρα σ' αυτές, μέσα στο θερμοθάλαμο θα βρίσκονται.


μα πως δεν θα σπάσω? αν γίνει θερμοθάλαμος θα γίνουν και περσίδες, αλλιώς τι νόημα έχει ο θερμοθάλαμος? άρα ή σπάω χαμηλά ή ψηλά.

GT έγραψε:
0-280. :P
Βάζοντας νέα καμινάδα (ίνοξ μονού τοιχώματος ευθείας ραφής) μέσα στην παλιά, μοιραία υπάρχει ένα κενό μεταξύ τους, μέσω του οποίου επικοινωνεί ο χώρος πάνω από την εστία με τον ύψιστο :P .
Από το κενό αυτό αφενός φεύγει ζέστη προς τον ουρανό, τον οποίο προφανώς δε θες να ζεστάνεις, αφετέρου μπορεί να πέσει η απόδοση της εστίας και τελικά να γίνει 14kW, οπότε τζάμπα τα +700€. :P Για να το αποφύγεις, σφραγίζεις το κενό αυτό ερμητικά, στο σημείο που ξεκινάει το χώνεμα της νέας καμινάδας στην παλιά και στην απόληξή τους ακριβώς πριν το καπέλο. Το κάνεις στουμπώνοντας πετροβάμβακα μεταξύ τους, μέχρι να γίνει ας πούμε συμπαγές και αδιαπέραστο. Στην απόληξη επίσης, λες στο τζακά να μονώσει πάνω στον πετροβάμβακα με άλλο υλικό υγρομονωτικό, μη σου παίρνει τίποτα νερά και στα ξεφουρνίζει στο σαλόνι :P .


καταπληκτικό, επεξηγηματικότατο, κατανοητότατο! σε ευχαριστώ!!!

GT έγραψε: Καλά θυμάσαι. Άστο καλύτερα.


οκ, φυσική ροή λοιπόν

GT έγραψε: Αυτό τώρα τι μου το μόστραρες, για ομορφιά? :P


δανείστικα δικά σου λόγια έτσι για να το ρίξουμε στην πλάκα (γιατί μας έλλειψε εδώ μέσα....)

GT έγραψε: Μέσα! Αν βάλεις εσύ καύσιμα (2.0lt αμάξι, διαδρομή 1000+km), διόδια, διαμονή, φαγιά, πιοτά κλπ, έ έ έρχομαί! :P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


1000???? που είναι αυτά τα κρύα??
2λιτρο και GT.... πες μου ότι είναι και γαλλικό να βγούμε πατζανάκια!

Ναι έβαλα το τζάκι μου στο προφίλ μου και έτσι ξέρεις για τι πράγμα μιλάω!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #41966 από GT
Απαντήθηκε από GT στο θέμα Invicta Insert 800 VT Turbo: πριν από το ταμείο!

pduke έγραψε: ok τόπιασα είσαι από κείνους που δεν σηκώνουν αστεία και τα παίρνουν όλα σοβαρά....
λοιπόν....εχμ... ΤΟ ΤΖΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΟΤΟΥΒΛΟ!!

Καλά ρε φίλος μη βαράς, που να τα θυμάμαι όλα, 1 μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι... :P

pduke έγραψε: Κάτσε ρε συ αυτό το έχω καταλάβει αλλά το προσπεκτ ζητάει ένα χώρο 65Υ χ πλάτος κασέτας...
άρα! το σημείο τοποθέτησης των περσίδων ορίζει και το ύψος του θερμοθάλαμου! :woohoo: σωστά??? :angry:

Με βάση το manual, σωστά. Στα foyer βέβαια, αν μελετήσεις, ορίζει ελάχιστο ύψος θερμοθαλάμου, δεν αναφέρει στάνταρ ύψος. Μη ρωτήσεις γιατί. Δεν ξέρω :oops: . Εσύ κάντο όπως το λέει.

pduke έγραψε: μα πως δεν θα σπάσω? αν γίνει θερμοθάλαμος θα γίνουν και περσίδες, αλλιώς τι νόημα έχει ο θερμοθάλαμος? άρα ή σπάω χαμηλά ή ψηλά.

Μη μπερδεύεσαι. Αυτές είναι οι περσίδες για τη φυσική ροή που, σωστά, θα σπάσεις για να τις κάνεις. Αν ανεβάσεις και τις εξόδους της κασέτας σε περσίδες, θα χρειαστείς άλλες 2 τρύπες και νομίζω δεν έχει νόημα για τους λόγους που σου είπα. Μου φαίνεται έχεις όρεξη να βαράς τρύπες... :P


pduke έγραψε: δανείστικα δικά σου λόγια έτσι για να το ρίξουμε στην πλάκα (γιατί μας έλλειψε εδώ μέσα....)

Σώπα ρε φίλε, μια χαρά περνάμε! :)

pduke έγραψε: 1000???? που είναι αυτά τα κρύα??
2λιτρο και GT.... πες μου ότι είναι και γαλλικό να βγούμε πατζανάκια!


Καστοριά είμαι. 1000 γιατί λέω να γυρίσω πίσω μετά, για βόλτα είπαμε να έρθω, όχι να μετακομίσω Αθήνα (Αθήνα είπες?)! :lol:

ΓΑΛΛΙΚΟΟΟΟΟ? :sick: (Sorry :oops: :whistle: ).

Αν και φανατικός Γερμανόφιλος στην αυτοκίνηση, για λόγους ψυχρής λογικής - χρηστικότητας, πέραν του πάθους και της επιθυμίας μου, RAV4 έχω. :S

Το nickname μου υποδηλώνει κάτι άλλο, όχι κάποιο αυτοκίνητο. :)

Αν και, σαν το διάολο :evil: , έτυχε να έχει περάσει απ' τα χεράκια μου και το GOLF V GT 170. :woohoo:


Ακόμα στα πετρέλαια...
Last edit: 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν by GT.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #41973 από Sp4wN
Απαντήθηκε από Sp4wN στο θέμα Invicta Insert 800 VT Turbo: πριν από το ταμείο!
G (iannis) T (relaras) δε θέλει και πολλή σκέψη το πράγμα !! :P

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Last edit: 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν by Sp4wN.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #41977 από GT
Απαντήθηκε από GT στο θέμα Invicta Insert 800 VT Turbo: πριν από το ταμείο!

Sp4wN έγραψε: G (iannis) T (relaras) δε θέλει και πολλή σκέψη το πράγμα !! :P


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Δε στερεύεις με τίποτα βλέπω από χιούμορ! :lol:

Μπράβο! :) :)

Μας χρειάζεται με όλα τα σκ@τ@ που τρώμε στη μάπα καθημερινά. :dry:


Ακόμα στα πετρέλαια...
Last edit: 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν by Sp4wN.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Sp4wN

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #41990 από pduke
Απαντήθηκε από pduke στο θέμα Invicta Insert 800 VT Turbo: πριν από το ταμείο!

GT έγραψε: Μη μπερδεύεσαι. Αυτές είναι οι περσίδες για τη φυσική ροή που, σωστά, θα σπάσεις για να τις κάνεις. Αν ανεβάσεις και τις εξόδους της κασέτας σε περσίδες, θα χρειαστείς άλλες 2 τρύπες και νομίζω δεν έχει νόημα για τους λόγους που σου είπα. Μου φαίνεται έχεις όρεξη να βαράς τρύπες... :P

Κάτσε τώρα, αυτές στο προσπέκτους(χαμηλα) είναι φυσικής ροής? αν ναι τότε οι άλλες, αν γίνονυν, πάνε παραπάνω. ¨εχω ην εντύπωση ότι συνδέοντας τις 2 έξτρα εξόδους της κασέτας θα μοιραστεί σωστότερα η ποσότητα αέρα των βαντιλατέρ. Αν δεν συνδεθούν βλέπω ζεστό αέρα να έρχεται στα μούτρα με πολύ περισσότερη πίεση μιας και θα βγαίνει από εκείνη την χαραμαδούλα πάνω από την πόρτα...

GT έγραψε:
Καστοριά είμαι. 1000 γιατί λέω να γυρίσω πίσω μετά, για βόλτα είπαμε να έρθω, όχι να μετακομίσω Αθήνα (Αθήνα είπες?)! :lol:

ΓΑΛΛΙΚΟΟΟΟΟ? :sick: (Sorry :oops: :whistle: ).

Αν και φανατικός Γερμανόφιλος στην αυτοκίνηση, για λόγους ψυχρής λογικής - χρηστικότητας, πέραν του πάθους και της επιθυμίας μου, RAV4 έχω. :S

Το nickname μου υποδηλώνει κάτι άλλο, όχι κάποιο αυτοκίνητο. :)

Αν και, σαν το διάολο :evil: , έτυχε να έχει περάσει απ' τα χεράκια μου και το GOLF V GT 170. :woohoo:


και για να αρχίσει και καμιά έχθρα εδώ μέσα ...
άνθρωπος με χιούμορ και γερμανικό αυτοκίνητο... τελικά δεν είναι τυχαίο ότι δεν έχεις δικό σου ένα...

καστοριά έ? καλά που έχετε και το blue note εκεί. τις προάλλες ήμουν
λοιπόν θεσσαλονίκη είμαι οπότε κανόνισε.

Ναι έβαλα το τζάκι μου στο προφίλ μου και έτσι ξέρεις για τι πράγμα μιλάω!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.115 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ