Ενεργειακό τζάκι - Πέλλετ - Λέβητας ξύλου?

Περισσότερα
10 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #131111 από eightball2020

kosmidis80 έγραψε: Ναι. Το δοχειο διαστολης υπαρχει σε ολα τα κυλκλωματα, ασχετως το καυσιμο! Ειναι ενα μικρο δοχειο - και θα το βρειτε πχ ειτε εντος του λεβητα πετρελαιου σας (κομπακτ) ή εκτος αυτου(χρωματος κοκκινου ως συνηθως)

Το Δοχειο αδρανειας ειναι το μεσον που αποθηκευουμε την περισια ενεργεια που μπορει να βγαλει η συσκευή θερμανσης. Το δοχειο αδρανειας εχει μεγαλη σημασια να μπαινει για λογους οικονομιας και ομαλης λειτουργιας-αποδοσης του ξυλολεβητα. Σε λεβητες πελλετ δεν ειναι απαραιτητο.

Το δοχειο ΖΝΧ (ζεστων νερων χρησης) ειναι το δοχειο εντος του δοχειου αδρανειας - Δεν το εχουν ολα τα δοχεια αδρανειας, ειναι κατοπιν παραγγελιας και φυσικα ανεβαζουν το κοστος. Αν υπαρχει μποιλερ ηδη δεν χρειαζεται.

Μπόιλερ δεν υπάρχει,οπότε πάω για tunk in tunk,ας πούμε ότι έχω δοχείο αδρανείας 800lt,πόσο θα είναι για το ZNX,και η σερπαντίνα τι ακριβώς είναι? Το ότι το δοχείο διαστολής είναι πιο χαμηλα απο το ύψος των σωμάτων παίζει ρόλο?
Ο αισθητήρας λάμδα που λέει σε μερικούς λέβητες σε τι βοηθάει?
Last edit: 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν by eightball2020.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #131133 από egglezos
Αγαπητέ οκτάμπαλε

χαρακτηριστικά όλων των λεβήτων Windhager εδώ: www.windhager.com και αρκετά εδώ: www.nsamaras.gr
ειδικά για το easywin της προσφοράς εδώ : το προσπέκτ εδώ:

Συνημμένο αρχείο:

Όνομα Αρχείου: EasyWINEng...hure.pdf
Μέγεθος αρχείου:3,003 KB

και για να επαναλάβω την προσφορά εδώ :
Ναι είμαστε στην Αθήνα, στο Μαρκόπουλο από το 2005 όπου μετακομίσαμε μετά από σχεδόν 50 χρόνια μέσα στην Αθήνα. Δεν νομίζω ότι πρέπει να βρίσκομαι δίπλα σε κάθε πελάτη γιατί αλλιώς όπως καταλαβαίνεις θα περιορίζαμε την εταιρεία μας σε τοπικό επίπεδο και απλά θα ήμασταν και εμείς ένα μηχανουργείο...πούλαμε σε όλη την Ελλάδα και εξωτερικό και συνήθως, δεν χρειάζεται να επισκεπτόμαστε εγκαταστάσεις μας...φροντίζουμε να φτιάχνουμε τέτοια προιόντα που να μας το εξασφαλίζουν αυτό (και εμείς όλοι οικογενειάρχες είμαστε) ...επίσης εκπαιδεύουμε συνεργεία που γυρίζουν σε όλη την Ελλάδα ή οδηγούμε τοπικά συνεργεία στο πώς να κάνουν την δουλειά μας.

Έχουμε και άλλους λέβητες στην γκάμα μας, σε παρακαλώ όμως είτε επικοινώνησε απευθείας μαζί μας όταν θέλεις είτε δές μέσα στην ιστοσελίδα μας γιατί καταχραστήκαμε τον χώρο του φόρουμ και δεν είναι σωστό...

It would be possible to describe everything scientifically, but it would make no sense; it would be without meaning, as if you described a Beethoven symphony as a variation of wave pressure. - Albert Einstein
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #131164 από nikolas p
καλημερα σε ολους τους φιλους (καλο απογευμα καλυτερα να πω)

θα ηθελα να προσθεσω μερικα που δεν ξερω αν εχουν σχεση με τους διαφορους λεβητες. υποψιαζομαι οτι εχουν...
ετσι ας τα λαβουν υπόψη οσοι ψαχνουν να αγορασουν
και εχουν σχεση με την ποιοτητα των υλικων που χρησιμοποιουνται
ο κοσμος δεν ξερει απο αυτα , δεν γνωριζει και κοιταζει μονο τις προδιαγραφες -χαρακτηριστικα που δημοσιευουνται

ενα παραδειγμα
οταν εφτιαχνα μηχανηματα πριν 10-20 χρονια, τοτε χρησιμοποιουσαμε δυο ποιοτητες λαμαρινας. σιδερενιες και οι δυο
την μια οι μαστοροι την ελεγαν "μαυρη" ηταν η απλη γνωστη λαμαρινα
η αλλη λεγοταν "λαδιου" ή ντεκαπέ οπως την ελεγαν με αρκετα αυξημενο κοστος. οχι ακριβως την διπλη τιμη, αλλά σιγουρα καπου στο +50%

οταν παραλαμβανα την μαυρη, οι περισσοτερες ησαν ψιλοσκουριασμενες ηδη
η ντεκαπε οχι βεβαια και ειχε μια επιστρωση , ενα φιλμ λαδιου
την μαυρη την χρησιμοποιουσαμε σε ανταλλακτικα (επιμερους τμηματα μηχανηματων), που δεν ειχαμε απαιτησεις ιδιαιτερης μορφοποιησης και οταν μαλιστα θελαμε αυξημενο παχος (1,5-2 mm)
την ντεκαπε σε μικροτερα παχη που ειχαν και ιδιαιτερες αναγκες μορφοποιησης, εξωτερικη οψη μηχανηματος κλπ

οι μαστοροι λοιπον μου ελεγαν οτι πολυ παλιοτερα, χρησιμοποιουσαν μονο ντεκαπε
τους βολευε, δεν εβγαζε σκονη σκουριας στον τορνο κλπ
αλλά το κοστος ειχε αναγκασει τον πατερα μου, να μην την χρησιμοποιει παντου
η ντεκαπε ηταν σιδερο ψυχρης ελασεως, η μαυρη οχι. πολλοι το λενε και πρωτογενες, αλλά φυσικα εννοουν μονο την εξωτερικη προσοψη του λεβητα τους.

δευτερο παραδειγμα. σε πολλα μηχανηματα χρησιμοποιουσα κινητηρες εσωτερικης καυσης. αυτους που βαζουν στις γεννητριες, στις αντλιες κλπ αγοραζα απο πολλους εισαγωγεις
καποια στιγμη μου ερχεται ενας γνωστος και καταξιωμενος εισαγωγεας και μου λεει:
σου εδινα το μοντελο Α με 50.000 δρχ και τον Β με 65.000
τι λες να σου δωσω τον Β με 45.000?
τρελαθηκα! :P
η λυση του μυστηριου ηταν απλη (φυσικα και οι δυο αν και ιαπωνικοι στο ονομα, κατασκευαζονταν καπου σε αλλη χωρα. καλοι ομως)
το εργοστασιο πλεον εφτιαχνε στο τριτοκοσμικο κρατος, τον καλο του κινητηρα με ανακυκλωμενο αλουμινιο και μονο. τον Α οχι, τον εφτιαχναν με το κλασικο

και πλεον ειχα το φαινομενο να εχω χρεωση τον Α με 50000, τον Β με 45000 και τον Β specialHD (ή καπως ετσι, αυτος ηταν ο γνησιος γιαπωνεζικος, ιδιος ακριβως στην μορφη και τα χαρακτηριστικα με τον Β αλλά κατασκευασμενος στην ιαπωνια, με 115.000 !!!
φυσικα μετα απο λιγα χρονια ο νεος Β τα εφτυνε μερικες φορες σε αντιθεση με τον παλιο Α που δουλευε θαυμασια ακομα και μετα απο χρονια!
ετσι λοιπον, αν και εξακολουθουσα να πουλω τον νεο Β οσο και τον Α (κερδιζοντας λιγα παραπανω βεβαια), οταν ηθελα να βαλω σε καποιον φιλο ή σε μια ειδικοτερη γενικα περιπτωση, σαν κινητηρα προτεινα τον Α.
απορουσαν μερικοι στο γιατι. εγω τους ελεγα: για να το λεω κατι περισσοτερο θα ξερω.
οποιος με ακουγε, ηταν κερδισμενος. οποιος νομιζε οτι ξερει καλυτερα απο εναν κατασκευαστη, επαιρνε αυτο που ηθελε. εγω δεν μπορουσα να πω το "μυστικο".

για αυτο παιδια ,πολλες φορες ειπα : μετραει ο ανθρωπος, να ξερει τι και γιατι το κανει
αν νομιζει κανεις οτι επειδη ξερει αναγνωση, και εχει μαθει δυο πραγματα να διαβαζει τεχνικα χαρακτηριστικα, οτι μπορει να ξερει καλυτερα απο εναν κατασκευαστη οπως ο κ. σαμαρας (περα του εμπορικου θεματος) τοτε ας κανει οτι νομιζει

βεβαια οι απαιτησεις στα δικα μου μηχανηματα ησαν μικρες οπως σε ολες σχεδον τις εφαρμογες που αυτοι χρησιμοποιουνται. σε ελαχιστες εφαρμογες οι κινητηρες αυτου του ειδους καταπονουνται


τι θελω να πω με ολα αυτα και γιατι σας ζαλιζω?

οτι σαν κατασκευαστης, αλλά και επισκευαστης φυσικα των δικων μου μηχανηματων, τα οποια τεχνικα και κατασκευαστικα ησαν απλα και χωρις καταπονησεις, ηξερα μεν τι εκανα, αλλά οταν ο πελατης ειχε το σκεπτικο: ποσο κανει το μηχανημα? αντι να ρωτησει αν ειναι καλο το μηχανημα, τοτε αν μπορουσα θα του εβαζα παντου μαυρη λαμαρινα :)
οταν ολοι οι πελατες δεν νοιαζοντουσαν αν το μηχανημα ειναι καλο , αλλά ποσο κανει, τοτε φυσικο ηταν να τους βαζω κινεζικα ρουλεμαν και οχι skf
δεν χαλουσαν τα κινεζικα στην νορμαλ χρηση λιγων ετων.
αλλοιμονο.
αλλά οταν ηξερα οτι καποιος το θελει για να δουλεψει επαγγελματικα, και ενδιαφεροταν για την ποιοτητα, τοτε του προτεινα την "σπεσιαλ" εκδοση οπως την ελεγα
ιδια με τα πολλα που εφτιαχνα ομως τα ρουλεμαν ησαν σκφ, οι ιμαντες δεν ηταν κινεζικοι αλλα κοντινενταλ κλπ
και το κοστος πολυ μεγαλυτερο. αλλά το αγοραζαν λιγοι. περισσοτερο για ψυχολογικους λογους το πουλαγα, για χαβαλε ας πουμε αλλά και σε καποιες περιπτωσεις που ηθελα να παει μετα ο πελατης στο καφενειο του χωριου και να πει: ρε τι μηχανημα ειναι αυτο του νικολα, το εχω ξεπατωσει και αυτο εκει, σκυλι! :lol:


και που θελω να καταληξω? οτι ναι μεν καλο ειναι να βλεπω ας πουμε λαμαρινες και 7 και 8 και 20 χιλιοστα αν ειναι δυνατον :lol:
αλλά... τι λαμαρινες? μαυρες ή ντεκαπε? καπου εκει βγαζω το καπελο στους δυτικοευρωπαιους!
καλο ειναι να βλεπω μοτερ στα καπναερια... αλλά τι μοτερ? με τι ρουλεμαν μεσα?

θα μου πει καποιος. χρειαζονται ρε νικολα ολα αυτα? δεν ξερω φιλοι μου, αναλογα την φιλοσοφια που εχει κανεις και τις αναγκες του. ομως μην ισοπεδωνουμε εναν hargassner, εναν windhager κλπ με τον καθε αλλον μονο και μονο γιατι εχουν ιδιο παχος λαμαρινων.


παλι εγραψα σεντονι αλλα ελπιζω να μην σας κουρασα
Last edit: 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν by nikolas p.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": egglezos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #131167 από nikolas p
.........
Last edit: 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν by nikolas p.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #131169 από egglezos
ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα.

Με μοτέρ και εμείς πάθαμε το ίδιο που λές πρίν από μερικά χρόνια...πού καλά ιταλικά μοτέρ (από Κίνα) για καλύτερη τιμή άλλαξαν περιέλιξη και το μοτέρ χωρίς ζόρι ζεσταινόταν φούλ...το άσχημο είναι ότι εμείς το μάθαμε αφότου άρχισαν να ζεματάνε σε πελάτες...φυσικά τα άλλαξαμε όλα, ευτυχώς νωρίς.

Για να μήν την πατάμε λοιπόν, δεν βάζουμε πλέον μοτέρ άλλα μοτέρ παρά αυτά που ξέρουμε ότι δουλέυουν σωστά, ανεμιστήρες, κτλ. Π.χ., ο ανεμιστήρας ο EBM (ebm-papst) κάνει αγορά 80 € ενώ ο κινέζικος No-name ή ο ισπανικός τα μισά λεφτά...τον εμπιστεύεσαι όμως? Οι ebm μου ζητούνται ώς ανταλλακτικό 2-3 τεμάχια τον χρόνο (!!) με κάτι χιλιάδες λέβητες στην αγορά...δεν υπάρχει λόγος να αλλαχτεί...

Αλλο σημαντικό: είναι ένας μηχανουργός στην Σπάρτη που λεει ότι φτιάχνει τον λέβητα του όπως ο Σαμαράς. Μου λέγανε λοιπόν οι έμποροι της περιοχής έλα να τον δείς, είναι ίδιος και τον πουλάει πιο φτηνά...πάω λοιπόν και εγώ να δώ τον λέβητα και στην αρχή έτριβα τα μάτια μου...σκύβω όμως μέσα και τί να δώ: το ταβάνι της φλόγας να είναι αερόψυκτο!! το διανοείστε? αερόψυκτο! Αυτό και μόνο κάνει τον εναλλάκτη να φτιαχτεί στον μισό χρόνο! αλλά σε 1-2 χρόνια το πολύ έχει καεί!! εκεί να δείς γέλια! Ο κόσμος δεν το καταλαβαίνει όμως αυτό, και πολλές άλλες λεπτομέρειες που κάνουν πολλές μικρές διαφορές ίσον μία μεγάλη, ... με τα λιγότερα λεφτά που πουλάει ο κύριος τον λέβητα αυτόν, βγάζει περισσότερα από ότι βγάζω εγώ...τί να κάνεις...σε όλα τα πράγματα έτσι είναι...έχετε δεί τις λαμαρίνες της Alfa Romeo π.χ της 147 ? Με το δάχτυλο γουβιάζουν...έε, κάνε το ίδιο σε ένα VW και θα μου πείς...ναι αλλά στην έκθεση η Alfa φαίνεται εκπληκτική...σε λίγα χρόνια όμως?

Για τα 7 και 8 χιλιοστά της λαμαρίνας και το είδος...σας προκαλώ να ψάξετε στο ιντερνετ να βρείτε σε ξένα κείμενα για την διάβρωση των λεβήτων πυρόλυσης από την καύση του ξύλου και θα καταλάβετε π.χ. γιατί βάζουν 7-8 χιλιοστά κάποιοι κατασκευαστές, και γιατί ο LogWIN για τον ίδιο λόγο είναι ανοξείδωτος...Η πυρόλυση δεν είναι απλό πράγμα και όμως δεν το ξέρει ούτε ο κόσμος αλλά ούτε ακόμα και οι έμποροι αυτών των λεβήτων γιατί πολύ απλά, ακόμα δεν έχουν βγεί ούτε από την εγγύηση τα μηχανήματα...θα δείτε σε λίγα χρόνια τί σύννεφο που θα πάνε τα τρυπήματα και ίσως με θυμηθείτε...

It would be possible to describe everything scientifically, but it would make no sense; it would be without meaning, as if you described a Beethoven symphony as a variation of wave pressure. - Albert Einstein
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": nikolas p

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν #131177 από nikolas p
σπαρτη? :lol:
και μενα ενας απο τη σπαρτη (ελπιζω να μην ειναι ο ιδιος, ουτε καν που τον θυμαμαι), εξω απο τη σπαρτη, ηταν ενας απο αυτους που με ειχαν αντιγραψει στην νεα και τελευταια πατεντα ενω εγω ακομα εξέλισα το μηχανημα μου!
και φυσικα ηταν χαλια η κατασκευη του αλλά ωραιο στο ματι.
εδω δεν μπορουσα να βγαλω ακρη εγω που ημουν ο εφευρετης, αυτος το πουλουσε ως δικη του πατεντα και το διαφημιζε ως τετοιο μαλιστα. πηγε ακομα και στον ΟΒΙ για διπλωμα αλλά εφαγε φυσικα φολα

και εκανε τετοιες βλακειες στη κατασκευη και προσπαθουσε μαλιστα να αλλαξει μερικα στο δικο μου σχεδιο , λες και δεν ηξερα τι εφτιαχνα παρα το οτι ηταν η περιοδος που και εγω πηγαινα στα τυφλα ακομα.
φυσικα μετα απο ενα με δυο χρονια ειδαν τι φολα ηταν :lol: αν και απο την αρχη, καλη δουλεια δεν εκανε. αλλά στα 2 χρονια ηθελε ανακατασκευη απο την αρχη!

ε... καπως ετσι και ο "δικος σου", σε κανα δυο χρονια θα φαει τη φολα. οι πελατες του δηλαδη
αλλά μεχρι τοτε θα σου εχει κανει ζημια γιατι ο κοσμος ειναι ανιδεος
υπαρχουν ομως τροποι να τον "τσακισεις". νομιμοι και θεμιτοι τροποι. αυτο που ειχα κανει και εγω, αλλά αυτα δεν λεγονται δημοσια, οχι για κανενα αλλο λογο αλλά για να μην λεμε και τα μυστικα της δουλιας :lol: .


δυστυχως νικολα μου εχεις δικιο σε ολα
δεν μπορει λαμαρινα να σταθει σε ενα χωρο μεσα στα νερα οταν διπλα της η πυρολυση ξεπερνα τους 1100 βαθμους αν δεν ειναι ανοξειδωτη ή τουλαχιστον χοντρη και οχι απο απλη μαυρη λαμαρινα "του κιλου". τουλαχιστον μετα απο καποια χρονια.
θα μου πει καποιος οτι δεν εχει 1100 βαθμους η λαμαρινα. φυσικα. αλλά οι καταπονισεις ειναι τεραστιες
και πιστευω και εγω με τις λιγοστες μου γνωσεις περι λεβητων, οτι σε βαθος χρονου, οσον αφορα τους πυρολυτικους μονο οι μεγαλες μαρκες θα σταθουν απεναντι στην διαβρωση

καποιος θα πει οτι ενταξει, βαζω καινουργιο λεβητα σε λιγα χρονια οταν τουτος τρυπησει
οκ.
αλλά αν ειναι να πληρωσεις δυο, τοτε (αν εχεις τα λεφτα) γιατι δεν παιρνεις logwin ή εστω easywin απο την αρχη να εχεις και κορυφαια αποδοση και κορυφαια ευκολια? κλπ και στο τελος να εχεις windhager και οχι τουρκο?

αν ομως τα πει καποιος αυτα, θα τον νομισουν ειτε για κακο καπιταλιστη εμπορο που παει να πιει το αιμα του κοσμακη γιατι θελει να πουλα ακριβα μηχανηματα που δεν χρειαζονται :woohoo: ειτε για κολαούζο!

θυμηθηκα τωρα, πριν απο χρονια, ηθελε η μανα μου νεα κουζινα. μολις ειχαν βγει οι πυρολυτικες της πιτσος
απο βλακεια μου κι εγω γιατι δεν εκατσα να σκεφτω, μου φανηκε καλη ιδεα.
στην πυρολυση η πιτσος ανεβαζε την θ στους 500 β και αποκαρβωξυλιωνε ολα τα καταλοιπα, λαδια κλπ
καλη ιδεα.
ελα που ομως διαλυοταν το κατα τα αλλα ενισχυμενο σφραγιστικο της πορτας!
η καταληξη, μετα απο λιγους μηνες, και αφου αλλαξα δυο φορες το (κατι σαν μεταλικο) "γορδονι", η πυρολυση δεν ξαναδουλεψε. ασε που λογω υψηλων θερμοκρασιων ο ηλεκτρονικος πινακας ελεγχου τα εφτυσε και απο τοτε τον κλαιμε τον μακαριτη :lol:
περασαν καποια χρονια μεχρι που να βγουν καλες πυρολυτικες στην ελληνικη αγορα. τα αρχικα ελληνικα μοντελα ηταν κακεκτυπες αντιγραφες κορυφαιων γερμανων
με αυξημενο φυσικα κοστος .

εδω δεν μιλαμε για τους 500 της πιτσος. μιλαμε για > 1.200
κανενας ομως απο οτι ειδα μεσα στο φορουμ δεν ασχοληθηκε με το τι υλικο ειναι φτιαγμενο το σφραγιστικο της πορτας της πυρολυσης των πυρολυτικων καυστηρων
θα κατσει ο τουρκος, ο βουλγαρος, ο πολωνος να βαλει το πανακριβο που βαζει ο logwin? οχι βεβαια...αλλά πυρολυση βαζει! γιατι πουλαει

με αυτα δεν ενοοω οτι λυσεις οπως ο πυρολυτικος vigas , ο buderus ειναι κακοι. αλλοιμονο.
αλλά δεν θα τους συνεκρινα με τον easywin. ποσο μαλλον με τον ανοξειδωτο logwin.
τι τα θες? ο κοσμος ζει το παραμυθι του...

ευχομαι τουλαχιστον να σε ακουν εσενα που εισαι γνώστης του τομεα της θερμανσης. αν και δεν το βλεπω να γινεται συχνα
Last edit: 10 Χρόνια 2 Μήνες πριν by nikolas p.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.086 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ