Tips and Tricks για τις σόμπες της ΜΟΣΧΑΛΗΣ ΑΒΕΤΕ
- Tzortz
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 120
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- johann
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 176
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Προληπτικά σκέφτομαι λόγω τον θερμοκρασιών που εχει εκεί είναι τα πρώτα που αλλοιώνονται όπως σε πολλά ηλεκτρονικά, μόνιτορ, τβ κτλTzortz έγραψε: γιατι πρεπει να τους αλλάξεις?
Sent from my H30-U10 using Tapatalk
John Lambrakis
email: lambrakisjohn at hotmail.com
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- michalisgr
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 1017
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 53
Φάρος τι λάστιχα εννοείς;; στις βιδες πεταλούδα;;ΦΑΡΟΣ έγραψε: καλησπερα σε ολουs εχω την πελλετ σομπα την ENERGY GP 8000 του κυριου μοσχαλη ειχα 1 8εματακι με το βιντιλατερ εκανε πολυ θορυβο το ελεισα βαζοννταs αναμεσα στηs βιδεs λαστιχακια το τζαμι μαυριζει παρα πολυ τι πρεπει να ΚΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΣΟΜΠΑ γεια το μαυρισμα του τζαμιου και κατα 2εροον δωστε τα φωτα σαs γεια την συντηρηση και Tips and Tricksπου εχετε απο την εμπειρια σαs σαs ευχαριστω παρα πολυ
Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- michalisgr
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 1017
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 53
Φιλέ την φλάντζα στο μοτέρ καυσαερίων τελικά πώς την άλλαξες;; τι έβαλες;;stoikon έγραψε: Ο κοχλίας ρίχνει πέλλετ ανάλογα με την ρύθμιση από 1,6 έως 2,2 δευτερόλεπτα το υπόλοιπο μέχρι τα 6 δευτερόλεπτα που κλείνει κύκλο είναι το κενώ. Αυξομειώνοντας την ρύθμιση βάζουμε πόσο χρόνο να γυρίζει ο κοχλίας
Στο ΗΡ 22-1 είναι 2.2 KG
Στο HP 22-7 είναι 1.6 KG
Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Maktheo
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 30
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Ηταν πονταρισμενη σε 3 σημεια, αποκολληθηκε και επεσε ολο μαζι το μοτέρ και ο κοχλιας (σταματησαν στην πισω λαμαρινα).
Να βγει το σιλο εξω δεν επαιζε καθως ειναι κολλημενο με σιλικόνη οπως και περτσινωμενο..
Κολληθηκε πανω στην σομπα και αφου εβγαλα ολες τις επαφες/ηλεκτρονικα απο πανω απο την σομπα
Κομπλε ολα, με την ευκαιρια καθαριστηκαν και ολα μια που την ανοιξα..
Απλα το αναφερω εδω καθως θεωρω οτι με 3 πονταρισματα μονο η βάση του μοτερ/κοχλια δεν θέλει πολυ να ξεκολλησει (οπως και εγινε στην περίπτωσή μου) και να το ξερετε/γνωρίζετε οταν κάνετε την ετήσια συντήρηση της σομπας να την ελεγχετε..
MakTheo
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- johann
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 176
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Βγάζει το κλασικό πρόβλημα
Αλαρμ χαμηλής θερμοκρασίας
Ελέγξτε δοχείο πέλλετ
Ελέγξτε χώρο καύσης
Όλα οκ και τα δύο,
Δοχείο φοουλ
Χώρο καύσης καθαρός
Εχθές ξαφνικά σταμάτησε με αλαρμ .
Μετά από 1 ώρα την ξαναναψα και δεν παράτησα ότι είχαν μείνει πέλλετ στο δοχείο καυσης από πριν με αποτέλεσμα σχηματιστικε μεγάλη φωτιά έκανε ένα μπουμ η σόμπα και πέταξε έξω στον χώρο του καθιστικού λίγη στάχτη.
Σήμερα το πρωί την ανάβω το ίδιο αλαρμ , αλλάζω θερμίστορ το ίδιο, άλλαξα και άλλο πάλι δεν ανάβει.
Δηλαδή ανάβει γράφει ανάφλεξη, ρίχνει πέλλετ τα αναφλεγεί, και όταν μπαίνει στην κανονική λειτουργία του σταματάει να ρίχνει πέλλετ και σβήνει.
Καλώδιο διακόπτης καπακιού πέλλετ οκ.
Θερμίστορ δοκίμασα και τα δύο που έχει
Φύσηξε σωληνάκι υποπίεσης μήπως βούλωσε
Μοτέρ ανακύκλωση αέρα και καυσαερίων γυρίζουν
Τι άλλο να είναι;;;
Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
John Lambrakis
email: lambrakisjohn at hotmail.com
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.