Αναβάθμιση τζακιού σε Bad Max fireplace by Gdevil

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #128155 από ΦΟΥΣΚΙΤΑΚΗΣ
Γιώργο, φαντάζομαι ότι η ηχοπαγίδα είναι σε ένα τμήμα από το συνολικό μήκος της εισαγωγής/εξαγωγής, σωστά?

Και κάνει δουλειά? Κόβει φασαρία? Θα μπορούσες να το πεις (εννοείται προσεγγιστικά) σαν ποσοστό? Ας πούμε κόβει ένα 20%?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #128156 από Gdevil

dinos2012 έγραψε: ...ξέχασα να σου πω στα 4 μέτρα από το τζάκι έχει 1 δοκαρι και εγκλωβίζει η ζεστή στο ταβανι..στο χώρο που είναι το τζάκι έχω 21 και πάνω στο ταβανι 32????είναι λογικό η μήπως δεν μπορεί να πέραση το δοκάρι η ζεστή για να πάει στον άλλο ενιαιο χορο??

Όσον αφορά αυτό με το δοκάρι και τον ζεστό αέρα που λές.
Είναι λογικό και φυσιολογικότατο αυτό που λές ότι παγιδεύεται ζέστη στο ταβάνι από το δοκάρι.
Αλλά αυτή η ζέστη δεν ανεβαίνει πολύ παραπάνω από την θερμοκρασία που μέτρησες.
Γιατί ο αμέσως παρακάτω από το δοκάρι αέρας μεταφέρει την θερμότητα και πιο πέρα.
Αν θέλεις ντε και καλά μπορείς να εκμεταλευτείς και αυτήν την παγιδευμένη ενέργεια.
Υπάρχει ανάλογο νήμα.
Ψάξε για θερμότητα που εγκλβωίζεται.
Και εγώ έχω δοκάρι. και εμένα είναι στα 4 μέτρα. Αν θυμάμαι καλά κάποτε που το μέτρησα είχε 38 βαθμούς δίπλα στο δοκάρι.
Αυτό που κάνω εγώ για να βοηθάω τον αέρα είναι να βάζω το κλιματιστικό στον ανεμιστήρα και στο swing


Ειδικός δεν είμαι. Οτι γράφω είναι προσωπικές σκέψεις. Όποιος τις διαβάζει ας τις κρίνει πριν τις αποδεχτεί ή πριν τις απορρίψει.
Last edit: 10 Χρόνια 3 Μήνες πριν by Gdevil.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #128158 από Gdevil

ΦΟΥΣΚΙΤΑΚΗΣ έγραψε: Γιώργο, φαντάζομαι ότι η ηχοπαγίδα είναι σε ένα τμήμα από το συνολικό μήκος της εισαγωγής/εξαγωγής, σωστά?

Και κάνει δουλειά? Κόβει φασαρία? Θα μπορούσες να το πεις (εννοείται προσεγγιστικά) σαν ποσοστό? Ας πούμε κόβει ένα 20%?

Καλησπέρα,
Και οι δύο ηχοπαγίδες που έκανα εγώ τις έβαλα στις εισαγωγές.
Όντως είναι ένα κομμάτι 60 εκατοστά όλο και όλο από το συνολικό μήκος των αγωγών από τις περσίδες μέχρι τα βεντυλατέρ.

Στην μία εξαγωγή έχω την κατασκευή του αερόθερμου. Δοκίμασα και στην έξοδο του μοτέρ αλλά δεν είδα βελτίωση. Ίσως γιατί με την όλη διαδικασία ο αέρας πάει σε ένα κολλεκτέρ και μετά "σπάει" σε 8 μπούκες.
Ίσως για κάποιο άλλο λόγο. Πάντως δεν είδα βελτίωση οπότε δεν έβαλα σε αυτή την έξοδο.
Στην άλλη εξαγωγή έχω τον αγωγό που πάει στην είσοδο του εναλλάκτη καυσαερίων. Και μετά φεύγει από τον εναλλάκτη με 2 αγωγούς. Δοκίμασα και σε αυτόν τον αγωγό (που φεύγει από το μοτέρ και πάει στον εναλλάκτη) να βάλω και πάλι δεν έκανε κάποια μείωση θορύβου. Ίσως γιατί ο αέρας μοιράζεται στις 2 σωλήνες μετά τον εναλλάκτη οπότε έχει χαμηλή ροή. Ίσως για κάποιο άλλο λόγο. Πάντως ούτε σε αυτή την εξαγωγή έβαλα.

Ουσιαστικά λοιπόν είχα θόρυβο από τις περσίδες που "ρουφάνε" αέρα και τον πάνε στα μοτέρ.
Και περιορίστηκε. Αρκετά ώστε να μη με ενοχλεί.
Αν ήταν να το πώ σε νούμερο, θα έλεγα 30% μείωση της ενόχλησης.

ΥΓ1 Ενα λάθος μου που σίγουρα βλέπω τώρα είναι ότι τις περσίδες τις άνοιξα ψηλά. Στο ύψος του ματιού. Και το αυτί (νομίζω) ακούει αυτό που το μάτι βλέπει. Πιο σωστό θα ήταν (αλλά δε με βόλευε λειτουργικά) να τις ανοίξω χαμηλά. Επίσης ίσως είναι λάθος τα κουτιά των περσίδων. Μάλλον θα έπρεπε να είναι κώνικα από παραλληλόγραμο σε στρόγγυλο.
ΥΓ2 Σε κάποιο άλλο θέμα λέγαμε για την αντοχή του υλικού. ΜΕτά από 1,5 χρόνο δεν έχει παρουσιάσει κάποια φθορά. Τουλάχιστον οπτικά. Αλλά δεν εκτίθεται και σε κάποιο περιβαλλοντικό παράγοντα (πέρα από την ροή του αέρα). Και από τον ήλιο είναι προστατευμένο (μιας και είναι σε κλειστό χώρο) και δεν είναι σε κάποια ανεβασμένη θερμοκρασία. Κάποια στιγμή θα ρωτήσω και εγώ πάντως τον προμηθευτή ή ίσως και τον κατασκευαστή.


Ειδικός δεν είμαι. Οτι γράφω είναι προσωπικές σκέψεις. Όποιος τις διαβάζει ας τις κρίνει πριν τις αποδεχτεί ή πριν τις απορρίψει.
Last edit: 10 Χρόνια 3 Μήνες πριν by Gdevil.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #128164 από Gdevil
Και μιας και έπιασα να καθαρίσω...

Οι επόμενες 2 εικόνες δείχνουν γιατί είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ (προσωπική εκτίμηση αλλά με κεφαλαία και έντονα) ένα φίλτρο στην εισαγωγή του αέρα.
Είτε έχουμε μοτέρ (οπότε θα πρέπει να προβλέψουμε και την αντίσταση στη ροή που θα προκαλεί το φίλτρο) είτε φυσική ροή (οπότε ίσως θα πρέπει να κάνουμε το κάτω άνοιγμα πιο μεγάλο).
Το φίλτρο μπήκε πριν 2 εβδομάδες.
Φίλτρο απορροφητήρα, πάμφθηνο, (ίσως κάπου βρω και το δεύτερο που είχα πάρει και δείξω και την συσκευασία του και ότι άλλες πληροφορίες έχει), κάτι σαν πλαστικό βαμβάκι, σχετικά λεπτό, και αφού με έπαιρνε το έβαλα διπλό.
here goes λοιπόν...

Πριν το διάρκειας 3 λεπτών πλύσιμο (ιιιιιιιιιι που θα έλεγε και η Ζουμπουλία)



και μετά (σαν καινούριο)



Το ένα τμήμα ήταν πιο επιβαρυμένο καθώς είναι αυτό που πάει στο βεντυλατέρ του αερόθερμου το οποίο δουλεύει μόνιμα σε κάπως πιο μεγάλες σκάλες από ότι το μοτέρ του εναλλακτη καυσαέριων.


Ειδικός δεν είμαι. Οτι γράφω είναι προσωπικές σκέψεις. Όποιος τις διαβάζει ας τις κρίνει πριν τις αποδεχτεί ή πριν τις απορρίψει.
Συνημμένα:
Last edit: 10 Χρόνια 3 Μήνες πριν by Gdevil.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #128223 από ΦΟΥΣΚΙΤΑΚΗΣ
Από τη δική μου περίπτωση μπορώ να πω ότι:

1) Τα ποσοστά δημιουργίας θορύβου είναι 50% το εσωτερικό ρούφηγμα, 15% το ίδιο το μοτέρ, 35% οι έξοδοι ζεστού αέρα. Άρα πρέπει αρχικά να επέμβω στο εσωτερικό ρούφηγμα.

2) Γιώργο, προσοχή σε παρακαλώ στο rikofon, τσέκαρέ το μήπως με την αναρρόφηση θρουλάει και το αναπνέετε. Λογικά δεν το καταπονείς πέρα από την τριβή του αέρα, αλλά με τρόμαξε ο τύπος στο τηλέφωνο.

3) Δε θα τολμούσα με τίποτα να βάλω φίλτρα όπως εσύ. Είναι πράγματι πολύ καλά, και κρατάνε σημαντική μπίχλα, αλλά άκου αυτό: Στον εξωτερικό μου τοίχο, έχω μιά τρύπα για τον εξωτερικό αέρα του βεντυλατέρ. Στον τοίχο έχει χτιστεί μια "μούφα" ανοξείδωτη Φ150, και μέσα της έχει μπει με σιλικόνη το σπιράλ Φ140. Παλαιότερα, η τρύπα έκλεινε με ένα απλό ανοξείδωτο τετράγωνο σχαράκι 20cm x 20cm με πτερύγια 45%. Μετά, επειδή φοβόμουνα τα έντομα, έβαλα το καπέλο της φωτό, που είναι Φ150, αλλά μπαίνει οριακά μέσα στη μούφα, έχει και αυτό πτερύγια 45 μοίρες, αλλά έχει και ψιλή σίτα για τα έντομα. Είναι απίστευτο το πόσο πολύ περιορίζει το εξωτερικό ρούφηγμα. Αφού να φανταστείς, άναψα το τζάκι τώρα 2 φορές με καλό καιρό γιατί έκανα κάτι πειραματισμούς με κόφτρες και 2γενή, και ανέβασε πολύ θερμοκρασία η εστία, μύριζε το μαντέμι (ο στόκος δεν το μπουμπούνισα αρκετά πριν μπούμε σπίτι), και βγήκα έξω, και αφαίρεσα εντελώς το "καπέλο" για να τραβήξει πιο ελεύθερα πιο πολύ κρύο εξωτερικό αέρα για να πέσει η θερμοκρασία.

4) Ρώτα στην kratki, έχει νομίζω "φιλτροκούτια-φιλτροχοάνες" χαχαχαχαχαχ από ορθογώνια σε στρογγυλά αλλά με κώνικη προσαρμογή. Δεν ξέρω όμως αν κάνουν για κουτιά περίδων.

Τι να κάνω ρε γαμώτο με το κωλοβεντυλατέρ μου. Από μέσα κάνει φασαρία, από έξω η σίτα το κόβει.... τα έχω πάρει.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #128260 από Gdevil
@Φουσκιτάκης
Θα σου γράψω διάφορα πράγματα που έχω δει.
α)Ξεκινάω από το καπελάκι που έβαλες για τις μύγες με την σίτα.
ΟΝΤΩΣ και εγώ θα περίμενα να σου κόβει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. είναι απίστευτο πόσο περιορίζει αυτή η λεπτή σίτα τον αέρα. Να φανταστείς σε κάποια φάση είχα δοκιμάσει να κάνω (μη γελάσεις...) καταλύτη για μέσα στην εστία με τέτοια σίτα. Πήρα ένα κομμάτι, το έκανα στις διαστάσεις ενός ανοίγματος πάνω στην κόφτρα και το έβαλα. Ήαν πολύ λεπτά πλεγμένο από ίνοξ. Είχα δοκιμάσει ένα μικρό κομμάτι πάνω στο γκαζάκι του καφέ και πύρωνε και πίστευα πως τα καπναέρια όπως θα διέρχονταν από τόσο λεπτό και πυρωμενο πλέγμα θα "αυταναφλέγονταν". Ελα όμως που ΔΕΝ περνούσαν καν. Ηαν σαν να είχα βάλει μασίφ λαμαρίνα. Χαζεψα. Το βγάζω και το κατεβάζω πιο κάτω κρατώντας το με το γάντι. Μέχρι και τις φλόγες τις κατέβαζε. Ούτε οι φλόγες δεν το περνούσαν. Σαν να κρατούσα μασίφ λαμαρίνα ήταν πάλι. Μετά το δοκίμασα και στο βεντιλατέρ. Του έκοψε την μισή παροχή.
Από τότε κατάλαβα ότι η σίτα η πολύ λεπτή κόβει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τον αέρα.

Β) αυτό το φίλτρο απορροφητήρα που σου λέω όμως είναι άλλο πράγμα. Με την αίσθηση (γιατι όργανο δεν έχω να μετράω κυβικά ή ταχύτητες) κόβει ελάχιστα. Βασικά το είχα βρει στο πράκτικερ πάμφθηνο και λέω για 2 ευρώ πάρτο και αν δε κάνει δουλειά πέτατο. Οπότε ξαναλέω... δεν κόβει παρά ελάχιστα.

Γ) θόρυβος από το μοτέρ.
Πολύ απλά μηδένισέ τον. Κάνε ένα κουτί απο φθηνό χάρντμπορντ. θυμίσου να κάνεις και πάτο. Βάλε υαλοβάμβακα ή πετροβάμβακα από μέσα. Ασε και μία τρύπα να παίρνει και λίγο αέρα. Πρέπει να μη το ακούς καθόλου.

Δ) Θόρυβος από τις σωλήνες
Αυτά που έχω καταλήξει εγώ είναι απλά.
1) Αγωγός μεγαλυτερης διατομής από ότι βγάζει το μοτέρ. Δλδ βγάζει Φ100 το μοτέρ? Θέλει διαστολή σε Φ120 αν βάλεις λείο αγωγό ή Φ140 αν βάλεις σπιράλ.
2) Εχεις Φ120 σωλήνα. Κάνε σιλανσιέ με Φ160 για τουλάχιστον 60 εκατοστά.
3) Η περσίδα που θα κουμπώνει ο αγωγός πρέπει να μεγαλώνει και άλλο το άνοιγμα ώστε να μπεί και φίλτρο αλλά καθώς θα μπεί σε μεγαλύτερη διατομή από ότι η σωλήνα, ουσιαστικά ΔΕΝ θα κόβει την παροχή.

Αν λοιπόν πούμε ότι έχεις θόρυβο και μάλιστα αρκετό στην είσοδο τότε ίσως να φταίει ότι έχεις μικρής διατομής αγωγό ή μικρής διατομής άνοιγμα στην περσίδα. Ενα σιλανσιέ θα βελτιώσει την κατάσταση αλλά αν πχ το σιλανσιέ την βελτιώσει κατά 30% ο μεγαλύτερης διατομής αγωγής με ακόμα μεγαλύτερης διατομής περσίδα θα το βελτίωνε κατά 60%


Ειδικός δεν είμαι. Οτι γράφω είναι προσωπικές σκέψεις. Όποιος τις διαβάζει ας τις κρίνει πριν τις αποδεχτεί ή πριν τις απορρίψει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.078 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ