Dovre 2180

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #52281 από house
Απαντήθηκε από house στο θέμα Dovre 2180

satcom έγραψε: εξω απο το μπαλκονι εχει ανοιξει δυο τρυπες,με δυο περσιδες,η μια παει μεσω σπιραλ στην υποδοχη για την καυση,και η δευτερη σε μια απο τις υποδοχες που βρισκεται το βεντιλατερ για εισαγωγη αερα απο εξω,αυτην την στιγμη δεν εχω δυνατοτητα να περνει αερα απο μεσα.


Αρα καλα στο εχει , περιπου δηλαδη αλλα καλα στο εχει ! Το μονο που σου μενει ειναι να βαλεις κατω ενα Τ , και οταν εχει πολυ κρυο να τραβας αερα απο μεσα ! Δηλαδη κλεινεις το απεξω !
Αρα τωρα το μονο προβλημα ειναι που θα βαλεις την περσιδα κατω ??? Πως την εχεις την διακοσμιση ???
Απο κατω καλα ειναι να μπει στο κεντρο , και απο πισω εχει τρυπα που παει στο μοτερ !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #52284 από satcom
Απαντήθηκε από satcom στο θέμα Dovre 2180
μου την εχει συνδεσει στην εισοδο οπως βλεπεις μπροστα το τζακι την αριστερη,οι αλλες ειναι κλειστες.τωρα βεβαια ειναι δυσκολο να κανω αλλαγες γιατι πρεπει να γρεμισω..μια πλευρα και ειναι ολο πετρα..αν βαλω ενα Τ με περσιδα λιγο πριν μπει το σπιραλ στο τζακι γινεται??? εκει μονο με γυψοσανιδα το καλυπτω,δηλ στην διαδρομη μπαλκονι-τζακι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #52292 από house
Απαντήθηκε από house στο θέμα Dovre 2180
γινετε ρε φιλος , αλλα εκει μεσα , απο που θα παρει αερα ! Δηλαδη οκ βαζεις Τ στο σπιραλ και κλεινεις την τρυπα απεξω . Τωρα απο που θα παρει τοσο αερα ??? Αρα απο εκει κατω πλαγια , τουλαχιστον κανε τρυπες στις εννωσεις απ την πετρα ! η' βγαλε μια πετρα ! η τρυπα αυτη πρεπει να ειναι με διαμετρο φ125 !

Αυτα για το τζακι , τωρα παμε και στην γυψοσανιδα , ακομα μια τετοια απο κατω , και 2 πανω (η' μια πολυ μεγαλη πανω πανω) .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #52409 από gkesi
Απαντήθηκε από gkesi στο θέμα Dovre 2180
Κάτοχος κι εγώ της συγκεκριμένης εστίας να πω πως αρχικά είχα συνδεμένες με σπιράλ τις 4 απο τις 6 επάνω στον θερμοθάλαμο εξαγωγές και με το 800άρι μοτερ της φωτογραφίας μου έδιναν πολύ χαμηλή ένταση αέρα θερμοκρασίας με φουλ μπουμπούνισμα έως 110 - 120 βαθμούς και σε πιο νορμάλ συνθήκες 80-90.
Η επάνω ελεύθερη περσίδα ήταν η μισή απο αυτή της φωτογραφίας με αποτάλεσμα ο αέρας της φυσικής κυκλοφορίας να είναι πολύ καυτός να μυρίζει, και να σου ξηραίνει τον λαιμό. Μεγάλωσα στο διπλάσιο (65χ15) την περσίδα και σε συνδιασμό με τις δύο κάτω που κάνουν φυσική εισαγωγή η εστία "ανέπνευσε" και οι θερμοκρασίες έγιναν πιο μαλακές.
Φέτος αποφάσισα να βοηθήσω κάπως τα άλλα δωμάτια και τοποθέτησα τον αεραγωγό της εικόνας. Το αποτέλεσμα ήταν να μην βγάζει σχεδόν τίποτε ( και με 800άρι μοτέρ). Έκλεισα τις 4 περσίδες της γυψοσανίδας με αλουμινόχαρτο και επιτέλους αισθάνθηκα αέρα στην έξοδο του σπιράλ που παει στο χωλ. Και πάλι όμως η παροχή είναι πολύ μικρότερη της αναμενόμενης και πάλι άρχισα να μυρίζω τον καμένο αέρα μιας και η θερμοκρασία του αέρα του θερμοθαλάμου ανέβηκε αισθητά. Ο λόγος είναι ότι το βεντιλατέρ ΔΕΝ μπορεί να στείλει αέρα μέσα άπο αγωγούς σε μεγάλες αποστάσεις και άρα να δροσίσει την εστία αλλά απλώς αναμοχλεύει τον αέρα μεσα στον θερμοθάλαμο και εξάγει τελικά μόνο μια μικρή ποσότητα. Εξού και οι μεγάλες θερμοκρασίες και η μυρωδιά.
Απευθύνθηκα στο κατάστημα που πήρα το μοτέρ, τους είπα πως έχει η κατάσταση και μου είπαν πως αυτό το μοτέρ και γενικά αυτά που δίνονται για τζάκια δεν είναι σχεδιασμένα για να στέλνουν αέρα σε μεγάλες διαδρομές γιατί δεν μπορούν να νικήσουν τις τριβές του αέρα και την στατική πίεσή του. Συμπέρασμα? μου πρότειναν άλλο μοτέρ ίδιο σε διαστάσεις με περισσότερα watt απο αυτό που έχω (190 απο 75)και με περισσότερες στροφές ( 2250 απο 1300). Μου είπαν ότι είναι 4 φορές πιο ισχυρό και θα μπορώ να το χειριστώ με ροοστάτη το ίδιο σωστά με το προηγούμενο. Είμαι στη φάση της αναμονής για το νέο μοτέρ και επανέρχομαι με εντυπώσεις.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #52471 από GGEOR7777
Απαντήθηκε από GGEOR7777 στο θέμα Dovre 2180

gkesi έγραψε: Κάτοχος κι εγώ της συγκεκριμένης εστίας να πω πως αρχικά είχα συνδεμένες με σπιράλ τις 4 απο τις 6 επάνω στον θερμοθάλαμο εξαγωγές και με το 800άρι μοτερ της φωτογραφίας μου έδιναν πολύ χαμηλή ένταση αέρα θερμοκρασίας με φουλ μπουμπούνισμα έως 110 - 120 βαθμούς και σε πιο νορμάλ συνθήκες 80-90.
Η επάνω ελεύθερη περσίδα ήταν η μισή απο αυτή της φωτογραφίας με αποτάλεσμα ο αέρας της φυσικής κυκλοφορίας να είναι πολύ καυτός να μυρίζει, και να σου ξηραίνει τον λαιμό. Μεγάλωσα στο διπλάσιο (65χ15) την περσίδα και σε συνδιασμό με τις δύο κάτω που κάνουν φυσική εισαγωγή η εστία "ανέπνευσε" και οι θερμοκρασίες έγιναν πιο μαλακές.
Φέτος αποφάσισα να βοηθήσω κάπως τα άλλα δωμάτια και τοποθέτησα τον αεραγωγό της εικόνας. Το αποτέλεσμα ήταν να μην βγάζει σχεδόν τίποτε ( και με 800άρι μοτέρ). Έκλεισα τις 4 περσίδες της γυψοσανίδας με αλουμινόχαρτο και επιτέλους αισθάνθηκα αέρα στην έξοδο του σπιράλ που παει στο χωλ. Και πάλι όμως η παροχή είναι πολύ μικρότερη της αναμενόμενης και πάλι άρχισα να μυρίζω τον καμένο αέρα μιας και η θερμοκρασία του αέρα του θερμοθαλάμου ανέβηκε αισθητά. Ο λόγος είναι ότι το βεντιλατέρ ΔΕΝ μπορεί να στείλει αέρα μέσα άπο αγωγούς σε μεγάλες αποστάσεις και άρα να δροσίσει την εστία αλλά απλώς αναμοχλεύει τον αέρα μεσα στον θερμοθάλαμο και εξάγει τελικά μόνο μια μικρή ποσότητα. Εξού και οι μεγάλες θερμοκρασίες και η μυρωδιά.
Απευθύνθηκα στο κατάστημα που πήρα το μοτέρ, τους είπα πως έχει η κατάσταση και μου είπαν πως αυτό το μοτέρ και γενικά αυτά που δίνονται για τζάκια δεν είναι σχεδιασμένα για να στέλνουν αέρα σε μεγάλες διαδρομές γιατί δεν μπορούν να νικήσουν τις τριβές του αέρα και την στατική πίεσή του. Συμπέρασμα? μου πρότειναν άλλο μοτέρ ίδιο σε διαστάσεις με περισσότερα watt απο αυτό που έχω (190 απο 75)και με περισσότερες στροφές ( 2250 απο 1300). Μου είπαν ότι είναι 4 φορές πιο ισχυρό και θα μπορώ να το χειριστώ με ροοστάτη το ίδιο σωστά με το προηγούμενο. Είμαι στη φάση της αναμονής για το νέο μοτέρ και επανέρχομαι με εντυπώσεις.


Kαλησπερα και από μένα,

Κάτοχος της ιδιας εστίας με 5 αεραγωγούς συνδεδεμένους πάνω,
Με εγκατάσταση που έκανα μόνος μου,και είμαι υπέρ ευχαριστημένος.
Έχω ανοιξει post με την εγκατάσταση που έκανα,και ίσως σε βοηθησει.
Πιστεύω ότι δεν χρειάζεστε τοσο μεγάλο ventilated για να ζεστάνετε το σπίτι σας
Επίσης από της photo Oαεραγωγος που διωχνετε από την εστία κάνει κατέβασμα και εκεί μπορεί
Να υπαρχει θέμα.
Ερώτηση,η φωτο που έχετε εναι το ventilated;
Και πως πάει η διασύνδεση;
Μου φαίνεται παράξενο με αυτό το τζάκι να μην μπορείτε να
Ζεσταθητε...κατι άλλο παίζετε...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #52500 από androutso
Απαντήθηκε από androutso στο θέμα Dovre 2180

gkesi έγραψε: Κάτοχος κι εγώ της συγκεκριμένης εστίας να πω πως αρχικά είχα συνδεμένες με σπιράλ τις 4 απο τις 6 επάνω στον θερμοθάλαμο εξαγωγές και με το 800άρι μοτερ της φωτογραφίας μου έδιναν πολύ χαμηλή ένταση αέρα θερμοκρασίας με φουλ μπουμπούνισμα έως 110 - 120 βαθμούς και σε πιο νορμάλ συνθήκες 80-90.
Η επάνω ελεύθερη περσίδα ήταν η μισή απο αυτή της φωτογραφίας με αποτάλεσμα ο αέρας της φυσικής κυκλοφορίας να είναι πολύ καυτός να μυρίζει, και να σου ξηραίνει τον λαιμό. Μεγάλωσα στο διπλάσιο (65χ15) την περσίδα και σε συνδιασμό με τις δύο κάτω που κάνουν φυσική εισαγωγή η εστία "ανέπνευσε" και οι θερμοκρασίες έγιναν πιο μαλακές.
Φέτος αποφάσισα να βοηθήσω κάπως τα άλλα δωμάτια και τοποθέτησα τον αεραγωγό της εικόνας. Το αποτέλεσμα ήταν να μην βγάζει σχεδόν τίποτε ( και με 800άρι μοτέρ). Έκλεισα τις 4 περσίδες της γυψοσανίδας με αλουμινόχαρτο και επιτέλους αισθάνθηκα αέρα στην έξοδο του σπιράλ που παει στο χωλ. Και πάλι όμως η παροχή είναι πολύ μικρότερη της αναμενόμενης και πάλι άρχισα να μυρίζω τον καμένο αέρα μιας και η θερμοκρασία του αέρα του θερμοθαλάμου ανέβηκε αισθητά. Ο λόγος είναι ότι το βεντιλατέρ ΔΕΝ μπορεί να στείλει αέρα μέσα άπο αγωγούς σε μεγάλες αποστάσεις και άρα να δροσίσει την εστία αλλά απλώς αναμοχλεύει τον αέρα μεσα στον θερμοθάλαμο και εξάγει τελικά μόνο μια μικρή ποσότητα. Εξού και οι μεγάλες θερμοκρασίες και η μυρωδιά.
Απευθύνθηκα στο κατάστημα που πήρα το μοτέρ, τους είπα πως έχει η κατάσταση και μου είπαν πως αυτό το μοτέρ και γενικά αυτά που δίνονται για τζάκια δεν είναι σχεδιασμένα για να στέλνουν αέρα σε μεγάλες διαδρομές γιατί δεν μπορούν να νικήσουν τις τριβές του αέρα και την στατική πίεσή του. Συμπέρασμα? μου πρότειναν άλλο μοτέρ ίδιο σε διαστάσεις με περισσότερα watt απο αυτό που έχω (190 απο 75)και με περισσότερες στροφές ( 2250 απο 1300). Μου είπαν ότι είναι 4 φορές πιο ισχυρό και θα μπορώ να το χειριστώ με ροοστάτη το ίδιο σωστά με το προηγούμενο. Είμαι στη φάση της αναμονής για το νέο μοτέρ και επανέρχομαι με εντυπώσεις.

Το μοτερ στα τερμα γκαζια δεν κανει πολυ θορυβο?

Εγω που θελω να στειλω αερα στο υπογειο και να το ανεβασω στα δωματια να το ξεχασω το ονειρο?
Το Τζακι μου ειναι το ΤΕΚΝΟ 2 της εντιλκαμιν. Μου βγαζει δυο εξοδους 140 απο πανω και λεω να αφισω την μια εξοδο για το σαλονι και την αλλη να την παω κατω στο υπογειο και να παω 8 μετρα περα στα δωματια.
Ελεγα να το κανω με ενα μοτερ κατω οπο το τζακι που θα σπρωχνει τον αερα. Αλλα μετα απο την επιβεβεωση απο εσενα οτι δεν μπορω να στειλω αερα μακρια με μοτερ που σπροχνει.
Προσανοτολιζομαι σε ενα μοτερ που θα σπρωχνει τον αερα κατω απο το τζακι και σε ενα μοτερ ακομα στο υπογειο που θα ρουφαει αερα και θα τον στελνει στα δωματια.

ATMOS DC32S

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.074 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ