Ιδιοκατασκευη αντλιας θερμοτητας αερος-νερου
- hunters1977
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 362
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 86
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #115451
από hunters1977
Απαντήθηκε από hunters1977 στο θέμα Re:Απ: Ιδιοκατασκευη αντλιας θερμοτητας αερος-νερου
οχι προς θεου δεν εννοουσα αυτο. Τελικα καμια φορα πισω απο το πληκτρολογιο ειναι δυσκολο να εκφραστεις σωστα. Το εχω παθει κι εγω πολλες φορες
Στάλθηκε από το C2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Στάλθηκε από το C2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PRIMUS 45
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- ΝΙΚΟΣ
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 986
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 181
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #115453
από PRIMUS 45
Συνέχισε την Ιδιοκατασκευη Αντλιας Θερμοτητας Αερος-Νερου
με ενδιαφερει και εμενα απο περιεργεια.
Και κατι αλλο εαν θελεις βοηθεια απλα το ζητας.
Ψαχνω τα παντα
Απαντήθηκε από PRIMUS 45 στο θέμα Re:Απ: Ιδιοκατασκευη αντλιας θερμοτητας αερος-νερου
Ευτυχως το καταλαβαμε για να μην χαλασουμε το θεμα.hunters1977 έγραψε: οχι προς θεου δεν εννοουσα αυτο. Τελικα καμια φορα πισω απο το πληκτρολογιο ειναι δυσκολο να εκφραστεις σωστα. Το εχω παθει κι εγω πολλες φορες
Στάλθηκε από το C2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Συνέχισε την Ιδιοκατασκευη Αντλιας Θερμοτητας Αερος-Νερου
με ενδιαφερει και εμενα απο περιεργεια.
Και κατι αλλο εαν θελεις βοηθεια απλα το ζητας.
Ψαχνω τα παντα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": hunters1977
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- hunters1977
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 362
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 86
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #115456
από hunters1977
Απαντήθηκε από hunters1977 στο θέμα Re:Απ: Ιδιοκατασκευη αντλιας θερμοτητας αερος-νερου
Σε ευχαριστω πολυ για την προσφορα σου. Οταν με το καλο τελειωσω με τις σωληνωσεις και ξεκινησω ηλεκτρονικο ηλεκτρολογικο σχεδιο οπου δεις λαθος η να προτεινεις κατι ευπροσδεκτο.
Για παραδειγμα εχω σκεφτει στο μυαλο μου πολλες παραμετρους. Μια απο αυτες ειναι να μενει ανοιχτη παντα η τελευταια ηλεκτροβανα κατα το κλεισιμο του θερμοστατη χωρου και ο κυκλοφορητης να συνεχισει να λειτουργει εως να πεσει η θερμοκρασια νερου.
Σκεφτομαι για 2 ελεγκτες με διπλα αισθητηρια. Ο ενας για τον εξατμιστη και τους ανεμιστηρες του και ο αλλος για τον εναλλακτη θερμοτητας και τον κυκλοφορητη. Απο προστασιες πρεσσοστατη χαμηλης και υψηλης πιεσης σε σειρα και αλλο ενα που σκεφτομαι ειναι μηπως βαλω διακοπτη ροης νερου σε περιπτωση που σταματησει ο κυκλοφορητης απο βλαβη
Στάλθηκε από το C2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Για παραδειγμα εχω σκεφτει στο μυαλο μου πολλες παραμετρους. Μια απο αυτες ειναι να μενει ανοιχτη παντα η τελευταια ηλεκτροβανα κατα το κλεισιμο του θερμοστατη χωρου και ο κυκλοφορητης να συνεχισει να λειτουργει εως να πεσει η θερμοκρασια νερου.
Σκεφτομαι για 2 ελεγκτες με διπλα αισθητηρια. Ο ενας για τον εξατμιστη και τους ανεμιστηρες του και ο αλλος για τον εναλλακτη θερμοτητας και τον κυκλοφορητη. Απο προστασιες πρεσσοστατη χαμηλης και υψηλης πιεσης σε σειρα και αλλο ενα που σκεφτομαι ειναι μηπως βαλω διακοπτη ροης νερου σε περιπτωση που σταματησει ο κυκλοφορητης απο βλαβη
Στάλθηκε από το C2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Last edit: 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν by hunters1977.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- kostasd
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 85
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 26
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #115457
από kostasd
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Απαντήθηκε από kostasd στο θέμα Re:Απ: Ιδιοκατασκευη αντλιας θερμοτητας αερος-νερου
Hunters δεν ξέρω πόσο ισχύει αυτό για το Inverter.
Δεν βασίζομαι μόνο στη θεωρία που λέει πως τα Inverter είναι πιο αποδοτικά λόγω της αύξησης του COP τους όταν δουλεύουν σε μερικό φορτίο (το οποίο ισχύει και από πιστοποιημένες μετρήσεις).
Αλλά θα αναφέρω μια προσωπική μου εμπειρία. Έχω ένα Inverter 12άρι σε ένα χώρο και ένα 12άρι απλό σε έναν άλλο μικρότερο και με λιγότερα ανοίγματα. Σύμφωνα με μετρήσεις που έκανα με μετρητη κατανάλωσης, η κατανάλωση τους στο 8ωρο είχε διαφορά μέχρι και 50%. Και εξηγώ. Τη πρώτη ώρα που ανάβει το κλιματιστικό, είτε ινβερτερ είτε απλό, θα δουλέψει σχεδόν στο φουλ για να πιάσει θερμοκρασία. Από κει και πέρα όμως για να γίνει πλέον η συντήρηση το μεν ινβερτερ ρίχνει στροφές, το δε απλό αρχίζει τα ον-οφφ. Εκεί πλέον φαίνεται η διαφορά του Inverter που εκμεταλλευόμενο το μερικό φορτίο, αυξάνει κατά πολύ το COP του (ακόμα και πάνω από 50% στα σύγχρονα) και η μέση κατανάλωση πέφτει πολύ κάτω του συμβατικού. Δες πχ τις μετρήσεις που γίνονται για την νέα ενεργειακή ετικέτα στα κλιματιστικά. Υπάρχουν μηχανήματα που με COP 3,8 σε μερικό φορτίο αγγίζουν και το 5,5-6.
Το ίδιο ισχύει και για τις ΑΘ αφού κατά βάση θα δουλεύουν σε μερικό φορτίο.
Ωστόσο δεν αμφισβητώ τη δυσκολία κατασκευής μια αντλίας inverter, οπότε καλά κάνεις και πας σε απλή.
ΥΓ: Τα 2 παραπάνω κλιματιστικά που συνέκρινα είναι ίδιας χρονολογίας και ίδιου επιπέδου τεχνολογίας.
Δεν βασίζομαι μόνο στη θεωρία που λέει πως τα Inverter είναι πιο αποδοτικά λόγω της αύξησης του COP τους όταν δουλεύουν σε μερικό φορτίο (το οποίο ισχύει και από πιστοποιημένες μετρήσεις).
Αλλά θα αναφέρω μια προσωπική μου εμπειρία. Έχω ένα Inverter 12άρι σε ένα χώρο και ένα 12άρι απλό σε έναν άλλο μικρότερο και με λιγότερα ανοίγματα. Σύμφωνα με μετρήσεις που έκανα με μετρητη κατανάλωσης, η κατανάλωση τους στο 8ωρο είχε διαφορά μέχρι και 50%. Και εξηγώ. Τη πρώτη ώρα που ανάβει το κλιματιστικό, είτε ινβερτερ είτε απλό, θα δουλέψει σχεδόν στο φουλ για να πιάσει θερμοκρασία. Από κει και πέρα όμως για να γίνει πλέον η συντήρηση το μεν ινβερτερ ρίχνει στροφές, το δε απλό αρχίζει τα ον-οφφ. Εκεί πλέον φαίνεται η διαφορά του Inverter που εκμεταλλευόμενο το μερικό φορτίο, αυξάνει κατά πολύ το COP του (ακόμα και πάνω από 50% στα σύγχρονα) και η μέση κατανάλωση πέφτει πολύ κάτω του συμβατικού. Δες πχ τις μετρήσεις που γίνονται για την νέα ενεργειακή ετικέτα στα κλιματιστικά. Υπάρχουν μηχανήματα που με COP 3,8 σε μερικό φορτίο αγγίζουν και το 5,5-6.
Το ίδιο ισχύει και για τις ΑΘ αφού κατά βάση θα δουλεύουν σε μερικό φορτίο.
Ωστόσο δεν αμφισβητώ τη δυσκολία κατασκευής μια αντλίας inverter, οπότε καλά κάνεις και πας σε απλή.
ΥΓ: Τα 2 παραπάνω κλιματιστικά που συνέκρινα είναι ίδιας χρονολογίας και ίδιου επιπέδου τεχνολογίας.
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Last edit: 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν by kostasd.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- kostasd
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 85
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 26
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #115458
από kostasd
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Απαντήθηκε από kostasd στο θέμα Re:Απ: Ιδιοκατασκευη αντλιας θερμοτητας αερος-νερου
Για την τελευταία ηλεκτροβάνα θα σου έλεγα να το αποφύγεις.
Χρησιμοποιείται στους λέβητες πετρελαίου για να αποφευχθεί η υπερθέρμανση του νερού. Ωστόσο σε ΑΘ δεν είναι απαραίτητο κάτι τέτοιο ενώ θα έχεις έξτρα κατανάλωση από το κυκλοφορητή.
Επίσης έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να παίξεις σε χαμηλότερες θερμοκρασίες μεγαλώνοντας τα σώματα σου? Θα αυξηθεί ο COP του συστήματος σου, ενώ θα μειώσεις και τις απώλειες από τις σωληνώσεις κλπ. Χώρια που το όλο σύστημα θα δουλεύει πιο ξεκούραστα.
Χρησιμοποιείται στους λέβητες πετρελαίου για να αποφευχθεί η υπερθέρμανση του νερού. Ωστόσο σε ΑΘ δεν είναι απαραίτητο κάτι τέτοιο ενώ θα έχεις έξτρα κατανάλωση από το κυκλοφορητή.
Επίσης έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να παίξεις σε χαμηλότερες θερμοκρασίες μεγαλώνοντας τα σώματα σου? Θα αυξηθεί ο COP του συστήματος σου, ενώ θα μειώσεις και τις απώλειες από τις σωληνώσεις κλπ. Χώρια που το όλο σύστημα θα δουλεύει πιο ξεκούραστα.
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Last edit: 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν by kostasd.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- hunters1977
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 362
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 86
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #115459
από hunters1977
Απαντήθηκε από hunters1977 στο θέμα Re:Απ: Ιδιοκατασκευη αντλιας θερμοτητας αερος-νερου
Κωστα υπαρχουν και συμπιεστες ινβερτερ με δικη τους πλακετα. Δεν ειναι δυσκολο να υλοποιηθει. Απλα θα εδινα πολλα παραπανω και φοβαμαι και τις τασεις που ειναι χαλια. Ξερεις ποσα προβληματα εχω με τα ινβερτερ στα νησια? Καιγονται για πλακα. Οταν ειχα ενα toshiba και επαθε ζημια η εξωτερικη πλακετα η εταιρεια ηθελε 340 ευρω για να μου τη στειλει οταν ολο το μηχανημα ειχε 750.
Στάλθηκε από το C2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Στάλθηκε από το C2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.082 δευτερόλεπτα