Primus 45

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #94610 από stefgoon
Απαντήθηκε από stefgoon στο θέμα Primus 45
Κατα το γυρισμα απο ξυλο σε πυρηνα, παρατηρησα οτι η σταθμη στον κοχλια ειχε κατεβει γεγονος που θα μπορουσε να επιστρεψει φλογα στο σιλο. Ισως η καλυψη της τρυπας να ειναι μια καλή σκεψη. Απο καυσαερια σε γενικες γραμμες επαιζε σε 150 με max 240-250. Πάντως το καψιμο που εφαγα απο τη σχαρα για να τη βγαλω ακομα το θυμαμαι...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΠΑΠΑΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #94630 από Καλογιάννης
Απαντήθηκε από Καλογιάννης στο θέμα Primus 45

ΠΑΠΑΣ έγραψε: Εγω παντως δεν το ρισκαρω να τον δουλεψω με ξυλα αφηνοντας τον κοχλια εκτεθειμενο να γεμισει καρβουνα.Σκεφτηκα να αφαιρεσω το πελλετ μεχρι τον κοχλια και να γεμισω το κενο με τη σταχτη απο πελλετ.Ετσι η σταχτη θα ειναι σαν ενα στρωμα προστασιας, απομονωνοντας τον κοχλια απο τα καρβουνα του ξυλου.Νομοζω πως ετσι τα καρβουνα και οι σταχτες απο την καυση του ξυλα δεν θα εχουν καμμια επαφη με τον κοχλια.

Καλογιαννη μου κανει εντυπωση το οτι με την καυση ξυλου εχεις καυσαερια μονο 180.
stefgoon καυασαερια ποσο εχεις?


Φίλε Παπά, όπως ανέφερα τα ξύλα δε καίγαν γενικά καλά. Για τρείς λόγους. Πρώτον δεν ήταν στεγνά, δεύτερον μιλάμε για ελιά που είναι βραδύκαυστο ξύλο και τρίτον είχα τον αέρα που εισάγει για κάυση στραγγαλισμένο έχοντας καλύψει μέρος της θυρίδας εισαγωγής του φρέσκου αέρα με κολλητική ταινία. Για αυτό και γενικά δεν ανέβαζαν εύκολα τα νερά θερμοκρασίες. Επίσης όπως έγραψα έχω καλύψει τις εξόδους των τουμποσωλήνων με κομμάτια από πλακάκι και τούβλο για να στραγγαλίσω τα καυσαέρια και να αυξήσω το χρόνο παραμονής τους στο λέβητα. Αυτό το τελευταίο δε ξέρω πόσο βοήθησε, έχω όμως την αίσθηση πως έκανε δουλειά γιατί και στα πέλλετ μπορούσα να τα καίω με ρυθμίσεις 40% αέρας, 2 τάισμα, 40 αναμονή. Βέβαια ξαναγύρισα σε golden nuggets από bioenergy οπότε δε παίρνω όρκο για όλα αυτά. Τώρα η εστία καύσης λόγω του ότι ήταν και γεμάτη πέλλετ έχει πλέον στάχτη. Από βδομάδα που θα πάω θα την καθαρίσω και θα γράψω αν υπήρξε κάποιο θέμα. Ελπίζω όχι γιατί βρήκα αυτό το τρόπο έναυσης πολύ βολικό. Απλώς ίσως θέλει προσοχή όταν το ξαναγυρνάς σε πέλλετ, να καθαρίζεις εκεί λίγο το χώρο για να μη συμπιεστεί η σάχτη από τον κοχλία και σου κάψει το μοτέρ.

Φίλε Stefgoon, στο δικό μου (Πρίμους 34) όπως και φαντάζομαι στων άλλων αυτό το κενό είναι ουσιαστικά από το μπροστά μέρος αντί για πίσω. Έτσι είναι τριών διαδρομών. Τα καυσαέρια μπαίνουν από μπροστά στην πρώτη σειρά, βγαίνουν από πίσω στην πρώτη σειρά και αναγκαστικά μπαίνουν στην δεύτερη σειρά (έχει διαχωριστικό εσωτερικά στο καπναγωγό που δεν επιτρέπει να πηγαίνουν προς την τρίτη σειρά) και μετά περνούν από την τρίτη σειρά πριν φύγουν από την καμινάδα. Σε εσένα ίσως χωρίζονται μεταξύ 1ης και 2ης σειράς για να ενωθούν όλα μαζί στη τρίτη σειρά. Τον Πρίμους 45 έχεις;

Τέλος, μία βελτίωση που σκέφτομαι να κάνω είναι να καλύψω εσωτερικά την πάνω πόρτα με πετροβάμβακα γιατί από εκεί έχει απώλειες θερμότητας (καίει αρκετά η πόρτα) καθώς και εξωτερικά (για ευκολία) όλο τον καπναγωγό στο πίσω μέρος του λέβητα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #95134 από zafi4
Απαντήθηκε από zafi4 στο θέμα Primus 45
γεια σας, ειμαι καινουριος και εχω τον mavil primus 45. θα ηθελα να μαθω τις ριθμισεις του (αερα-αναμονη-καυσαερια) μονο για πελλετ. σιγουρα θα τις εχετε πει στις προηγουμενες σελιδες αλλα ειναι παρα πολλες και θα ηγελα μερες να διαβαζω.. την αναμονη μαλλον ειναι πιο ευκολη αλλα εκεινο που δεν καταλαβαινω ειναι ποσο αερα πρεπει να εχω και σε ποσα καυσαερια να το δουλευο... τορα το εχω εργοστασιακες!!! ευχαριστω προκαταβολικα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #95144 από PRIMUS 45
Απαντήθηκε από PRIMUS 45 στο θέμα Primus 45

zafi4 έγραψε: γεια σας, ειμαι καινουριος και εχω τον mavil primus 45. θα ηθελα να μαθω τις ριθμισεις του (αερα-αναμονη-καυσαερια) μονο για πελλετ. σιγουρα θα τις εχετε πει στις προηγουμενες σελιδες αλλα ειναι παρα πολλες και θα ηγελα μερες να διαβαζω.. την αναμονη μαλλον ειναι πιο ευκολη αλλα εκεινο που δεν καταλαβαινω ειναι ποσο αερα πρεπει να εχω και σε ποσα καυσαερια να το δουλευο... τορα το εχω εργοστασιακες!!! ευχαριστω προκαταβολικα!!

Καλησπερα
Πες μας τι εχεις βαλει και τι καυσαερια εχεις


Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #95147 από zafi4
Απαντήθηκε από zafi4 στο θέμα Primus 45
πελλετ αν εννοεις αυτο!!! την εγκατασταση την εκανε θερμουδραυλικος που μου συστησε το μηχανημα...τα καυσαερια μου με 60 αερα και 30 αναμονη και 2 τροφοδοσια ειναι περιπου 170 με 185. να βαλω τον αερα 40? τι θα κερδισω η τι θα χασω?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #95152 από PRIMUS 45
Απαντήθηκε από PRIMUS 45 στο θέμα Primus 45

zafi4 έγραψε: πελλετ αν εννοεις αυτο!!! την εγκατασταση την εκανε θερμουδραυλικος που μου συστησε το μηχανημα...τα καυσαερια μου με 60 αερα και 30 αναμονη και 2 τροφοδοσια ειναι περιπου 170 με 185. να βαλω τον αερα 40? τι θα κερδισω η τι θα χασω?

Απο που εισαι?
Απο το εργοστασιο η ρυθμισεις ειναι 2 δινει 35 καθετε και 40 αερα
Τα καυσαερια δεν πρεπει να ειναι πανω απο 200
Με 40 αερα θα εχεις πιο μεγαλη φλογα και παλι πρεπει να το δεις με εναν καυστηρατζη
Και τι κενο να εχεις
Π.χ.2 να δινει 47 να καθετε και 47 αερα
Παντος ανεβασε λιγο το κενο 40-45-50


Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.446 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ