Primus 45

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #78038 από agge72
Απαντήθηκε από agge72 στο θέμα Primus 45

PRIMUS 45 έγραψε:

agge72 έγραψε:

PRIMUS 45 έγραψε:

agge72 έγραψε:

Καλογιάννης έγραψε: Εγώ δυστυχώς συνεχίζω και έχω πρόβλημα με καπνό. Το έφτασα σε σημείο να τροφοδοτεί 2 ή και 3 δευτερόλεπτα και να έχει νεκρό χρόνο 28. Διάβασα εδώ κάποιες λύσεις φίλων και κάποιοι το έλυσαν με το να βάλουν φλατζόκολλα στο σημείο που ενώνεται ο κοχλίας με την εστία καύσης. Η ερώτηση μου είναι η εξή: Γίνεται αυτό χωρίς να λυθεί ο κοχλίας και το σιλό ή πρέπει αν τα αφαιρέσω. Αν δηλαδή καθαρίσω την εστία καύσης και την αδειάσω εντελώς, θα έχω πρόσβαση σε αυτό το σημείο που πρέπει να μπει η φλατζόκολλα; Μήπως πρέπει να αδειάσω και εντελώς τα πέλλετ από το σιλο πριν επιχειρήσω να βάλω φλατζόκολλα; Σας ευχαριστώ για όποια βοήθεια μου δώσετε.




Φιλε καλογιαννη δεν ξερω αν σε απογοητευσω αλλα στους συγκεκριμενους μακαρι να ηταν το μονο προβλημα
ο καπνος.Ετυχε να δω εναν απο κοντα και λυπηθηκα τον θερμαστη που τον ειχε..

Γιατι ? Τι αλλο προβλημα εχουνε ?


Τα προβληματα θελεις να πεις?

Δεν ξερω εσυ τι εννοεις?



1.Μεγαλες καταναλωσης και στο πελλετ και στο ξυλο.
2.Θερμοκρασιες καυσαεριων παντα πανω απο 200-250.
3.Δεν υπηρχαν στα τουμπο επιδρανδιτες καυσαεριον.
4.Απωλειες απο αμονοτες πορτες του λεβητα.
5.Τα κλειστρα για το καπακι που βαζει το πελετ τα εχει αλαξη γιατι τα δικατου σπασαν.
6.Στο καπακι του πελλετ για εφαρμογη με το σιλο ειχαν κοληση μονωση που βαζουμε στις σωληνες και
ξεκολησε ολο.
7.Τις πρωτες μερες ειχε προβλημα με την πλακετα ωπος του ειπαν αλλα τελικα αποδειχθηκε πως
ειχε προβλημα και ο ανεμιστηρας.
8.Ακομα περιμενη να του στειλουν την πιστοποιηση..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #78041 από PRIMUS 45
Απαντήθηκε από PRIMUS 45 στο θέμα Primus 45
1.Μεγαλες καταναλωσης και στο πελλετ και στο ξυλο.
2.Θερμοκρασιες καυσαεριων παντα πανω απο 200-250.
3.Δεν υπηρχαν στα τουμπο επιδρανδιτες καυσαεριον.
4.Απωλειες απο αμονοτες πορτες του λεβητα.
5.Τα κλειστρα για το καπακι που βαζει το πελετ τα εχει αλαξη γιατι τα δικατου σπασαν.
6.Στο καπακι του πελλετ για εφαρμογη με το σιλο ειχαν κοληση μονωση που βαζουμε στις σωληνες και
ξεκολησε ολο.
7.Τις πρωτες μερες ειχε προβλημα με την πλακετα ωπος του ειπαν αλλα τελικα αποδειχθηκε πως
ειχε προβλημα και ο ανεμιστηρας.
8.Ακομα περιμενη να του στειλουν την πιστοποιηση..
Εχω το 45
1.με ξυλο δεν τον δουλεψα μονο μια εβδομαδα καιω πυρηνοξυλο περιπου 2 τονους τον μηνα=300 euro
τον μηνα με ολα μεσα [μεταφορα φ.π.α.]
2.θερμοκρασια καυσαεριων μεχρι 180
3.Ας βαλει ταμπερ
4.Ειναι η μικρη πορτα η η μεγαλη εμενα εχει την μεγαλη η πορτα εχει εμενα απωλειες οταν καιω ξυλο
με 270-280 βαθμους καυσαερια.
5.Τα κλειστρα για το καπακι που βαζει το πελετ τα εχει αλαξη γιατι τα δικατου σπασαν πως σπασανε? εγω τον εχω ενα χρονο
6.Εμενα εχει αυτο που μονωνεις τις πορτες η τα παραθυρα και δεν εχει παθει τιποτα
7.Μετα απο τοσα μηχανηματα λογικο δεν ειναι καποιο να βγαλει προβλημα
8.Το μανουαλ τις εταιριας το εχει?
27 σελιδα
ΑΥΤΑ


Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #78043 από GeoTa
Απαντήθηκε από GeoTa στο θέμα Primus 45
@Primus45

Να εισαι καλα για το τηλ στο γειτονα. Οταν έχω νεα θα ενημερώσω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #78045 από χρηστος8
Απαντήθηκε από χρηστος8 στο θέμα Primus 45

agge72 έγραψε:

PRIMUS 45 έγραψε:

agge72 έγραψε:

PRIMUS 45 έγραψε:

agge72 έγραψε:

Καλογιάννης έγραψε: Εγώ δυστυχώς συνεχίζω και έχω πρόβλημα με καπνό. Το έφτασα σε σημείο να τροφοδοτεί 2 ή και 3 δευτερόλεπτα και να έχει νεκρό χρόνο 28. Διάβασα εδώ κάποιες λύσεις φίλων και κάποιοι το έλυσαν με το να βάλουν φλατζόκολλα στο σημείο που ενώνεται ο κοχλίας με την εστία καύσης. Η ερώτηση μου είναι η εξή: Γίνεται αυτό χωρίς να λυθεί ο κοχλίας και το σιλό ή πρέπει αν τα αφαιρέσω. Αν δηλαδή καθαρίσω την εστία καύσης και την αδειάσω εντελώς, θα έχω πρόσβαση σε αυτό το σημείο που πρέπει να μπει η φλατζόκολλα; Μήπως πρέπει να αδειάσω και εντελώς τα πέλλετ από το σιλο πριν επιχειρήσω να βάλω φλατζόκολλα; Σας ευχαριστώ για όποια βοήθεια μου δώσετε.




Φιλε καλογιαννη δεν ξερω αν σε απογοητευσω αλλα στους συγκεκριμενους μακαρι να ηταν το μονο προβλημα
ο καπνος.Ετυχε να δω εναν απο κοντα και λυπηθηκα τον θερμαστη που τον ειχε..

Γιατι ? Τι αλλο προβλημα εχουνε ?


Τα προβληματα θελεις να πεις?

Δεν ξερω εσυ τι εννοεις?



1.Μεγαλες καταναλωσης και στο πελλετ και στο ξυλο.
2.Θερμοκρασιες καυσαεριων παντα πανω απο 200-250.
3.Δεν υπηρχαν στα τουμπο επιδρανδιτες καυσαεριον.
4.Απωλειες απο αμονοτες πορτες του λεβητα.
5.Τα κλειστρα για το καπακι που βαζει το πελετ τα εχει αλαξη γιατι τα δικατου σπασαν.
6.Στο καπακι του πελλετ για εφαρμογη με το σιλο ειχαν κοληση μονωση που βαζουμε στις σωληνες και
ξεκολησε ολο.
7.Τις πρωτες μερες ειχε προβλημα με την πλακετα ωπος του ειπαν αλλα τελικα αποδειχθηκε πως
ειχε προβλημα και ο ανεμιστηρας.
8.Ακομα περιμενη να του στειλουν την πιστοποιηση..



Συμφωνω με ολα τα παραπανω...τα εχει και δικος μου πελατης.

Το βασικοτερο ομως ΟΛΩΝ που δεν αναφερθηκε, ειναι οτι δεν υπαρχει διαμερισμα αποκοπης φλογας και δευτερος κοχλιας για αποφυγη φωτιας της δεξαμενης...να το θυμαστε αυτο, εχει να κανει με ασφαλεια και με την ασφαλεια δεν παιζει κανεις.
Αν η εταιρια αποφασισει να ασχοληθει με την βελτιωση του λεβητα, επιβαλλεται να ξεκινησει απο κει.

Και επειδη το ντουμανι που εχει ο πελατης μου στο λεβητοστασιο, ειναι σαν την βομβαρδισμενη Βυρητο τον πουλαει μετα απο 60 μερες χρησης...



Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ Θεού ελέησον με τον αμαρτωλό

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #78049 από PRIMUS 45
Απαντήθηκε από PRIMUS 45 στο θέμα Primus 45

GeoTa έγραψε: @Primus45

Να εισαι καλα για το τηλ στο γειτονα. Οταν έχω νεα θα ενημερώσω

Τι εννοεις?


Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #78051 από PRIMUS 45
Απαντήθηκε από PRIMUS 45 στο θέμα Primus 45

χρηστος8 έγραψε:

agge72 έγραψε:

PRIMUS 45 έγραψε:

agge72 έγραψε:

PRIMUS 45 έγραψε:

agge72 έγραψε:

Καλογιάννης έγραψε: Εγώ δυστυχώς συνεχίζω και έχω πρόβλημα με καπνό. Το έφτασα σε σημείο να τροφοδοτεί 2 ή και 3 δευτερόλεπτα και να έχει νεκρό χρόνο 28. Διάβασα εδώ κάποιες λύσεις φίλων και κάποιοι το έλυσαν με το να βάλουν φλατζόκολλα στο σημείο που ενώνεται ο κοχλίας με την εστία καύσης. Η ερώτηση μου είναι η εξή: Γίνεται αυτό χωρίς να λυθεί ο κοχλίας και το σιλό ή πρέπει αν τα αφαιρέσω. Αν δηλαδή καθαρίσω την εστία καύσης και την αδειάσω εντελώς, θα έχω πρόσβαση σε αυτό το σημείο που πρέπει να μπει η φλατζόκολλα; Μήπως πρέπει να αδειάσω και εντελώς τα πέλλετ από το σιλο πριν επιχειρήσω να βάλω φλατζόκολλα; Σας ευχαριστώ για όποια βοήθεια μου δώσετε.




Φιλε καλογιαννη δεν ξερω αν σε απογοητευσω αλλα στους συγκεκριμενους μακαρι να ηταν το μονο προβλημα
ο καπνος.Ετυχε να δω εναν απο κοντα και λυπηθηκα τον θερμαστη που τον ειχε..

Γιατι ? Τι αλλο προβλημα εχουνε ?


Τα προβληματα θελεις να πεις?

Δεν ξερω εσυ τι εννοεις?



1.Μεγαλες καταναλωσης και στο πελλετ και στο ξυλο.
2.Θερμοκρασιες καυσαεριων παντα πανω απο 200-250.
3.Δεν υπηρχαν στα τουμπο επιδρανδιτες καυσαεριον.
4.Απωλειες απο αμονοτες πορτες του λεβητα.
5.Τα κλειστρα για το καπακι που βαζει το πελετ τα εχει αλαξη γιατι τα δικατου σπασαν.
6.Στο καπακι του πελλετ για εφαρμογη με το σιλο ειχαν κοληση μονωση που βαζουμε στις σωληνες και
ξεκολησε ολο.
7.Τις πρωτες μερες ειχε προβλημα με την πλακετα ωπος του ειπαν αλλα τελικα αποδειχθηκε πως
ειχε προβλημα και ο ανεμιστηρας.
8.Ακομα περιμενη να του στειλουν την πιστοποιηση..



Συμφωνω με ολα τα παραπανω...τα εχει και δικος μου πελατης.

Το βασικοτερο ομως ΟΛΩΝ που δεν αναφερθηκε, ειναι οτι δεν υπαρχει διαμερισμα αποκοπης φλογας και δευτερος κοχλιας για αποφυγη φωτιας της δεξαμενης...να το θυμαστε αυτο, εχει να κανει με ασφαλεια και με την ασφαλεια δεν παιζει κανεις.
Αν η εταιρια αποφασισει να ασχοληθει με την βελτιωση του λεβητα, επιβαλλεται να ξεκινησει απο κει.

Και επειδη το ντουμανι που εχει ο πελατης μου στο λεβητοστασιο, ειναι σαν την βομβαρδισμενη Βυρητο τον πουλαει μετα απο 60 μερες χρησης...

Χρηστο οταν ερθω Σαλονικα θα τα πουμε ?


Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.218 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ