Primus 45
- agge72
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 394
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 23
PRIMUS 45 έγραψε:
Δεν ξερω εσυ τι εννοεις?agge72 έγραψε:
PRIMUS 45 έγραψε:
Γιατι ? Τι αλλο προβλημα εχουνε ?agge72 έγραψε:
Καλογιάννης έγραψε: Εγώ δυστυχώς συνεχίζω και έχω πρόβλημα με καπνό. Το έφτασα σε σημείο να τροφοδοτεί 2 ή και 3 δευτερόλεπτα και να έχει νεκρό χρόνο 28. Διάβασα εδώ κάποιες λύσεις φίλων και κάποιοι το έλυσαν με το να βάλουν φλατζόκολλα στο σημείο που ενώνεται ο κοχλίας με την εστία καύσης. Η ερώτηση μου είναι η εξή: Γίνεται αυτό χωρίς να λυθεί ο κοχλίας και το σιλό ή πρέπει αν τα αφαιρέσω. Αν δηλαδή καθαρίσω την εστία καύσης και την αδειάσω εντελώς, θα έχω πρόσβαση σε αυτό το σημείο που πρέπει να μπει η φλατζόκολλα; Μήπως πρέπει να αδειάσω και εντελώς τα πέλλετ από το σιλο πριν επιχειρήσω να βάλω φλατζόκολλα; Σας ευχαριστώ για όποια βοήθεια μου δώσετε.
Φιλε καλογιαννη δεν ξερω αν σε απογοητευσω αλλα στους συγκεκριμενους μακαρι να ηταν το μονο προβλημα
ο καπνος.Ετυχε να δω εναν απο κοντα και λυπηθηκα τον θερμαστη που τον ειχε..
Τα προβληματα θελεις να πεις?
1.Μεγαλες καταναλωσης και στο πελλετ και στο ξυλο.
2.Θερμοκρασιες καυσαεριων παντα πανω απο 200-250.
3.Δεν υπηρχαν στα τουμπο επιδρανδιτες καυσαεριον.
4.Απωλειες απο αμονοτες πορτες του λεβητα.
5.Τα κλειστρα για το καπακι που βαζει το πελετ τα εχει αλαξη γιατι τα δικατου σπασαν.
6.Στο καπακι του πελλετ για εφαρμογη με το σιλο ειχαν κοληση μονωση που βαζουμε στις σωληνες και
ξεκολησε ολο.
7.Τις πρωτες μερες ειχε προβλημα με την πλακετα ωπος του ειπαν αλλα τελικα αποδειχθηκε πως
ειχε προβλημα και ο ανεμιστηρας.
8.Ακομα περιμενη να του στειλουν την πιστοποιηση..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PRIMUS 45
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- ΝΙΚΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 986
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 181
2.Θερμοκρασιες καυσαεριων παντα πανω απο 200-250.
3.Δεν υπηρχαν στα τουμπο επιδρανδιτες καυσαεριον.
4.Απωλειες απο αμονοτες πορτες του λεβητα.
5.Τα κλειστρα για το καπακι που βαζει το πελετ τα εχει αλαξη γιατι τα δικατου σπασαν.
6.Στο καπακι του πελλετ για εφαρμογη με το σιλο ειχαν κοληση μονωση που βαζουμε στις σωληνες και
ξεκολησε ολο.
7.Τις πρωτες μερες ειχε προβλημα με την πλακετα ωπος του ειπαν αλλα τελικα αποδειχθηκε πως
ειχε προβλημα και ο ανεμιστηρας.
8.Ακομα περιμενη να του στειλουν την πιστοποιηση..
Εχω το 45
1.με ξυλο δεν τον δουλεψα μονο μια εβδομαδα καιω πυρηνοξυλο περιπου 2 τονους τον μηνα=300 euro
τον μηνα με ολα μεσα [μεταφορα φ.π.α.]
2.θερμοκρασια καυσαεριων μεχρι 180
3.Ας βαλει ταμπερ
4.Ειναι η μικρη πορτα η η μεγαλη εμενα εχει την μεγαλη η πορτα εχει εμενα απωλειες οταν καιω ξυλο
με 270-280 βαθμους καυσαερια.
5.Τα κλειστρα για το καπακι που βαζει το πελετ τα εχει αλαξη γιατι τα δικατου σπασαν πως σπασανε? εγω τον εχω ενα χρονο
6.Εμενα εχει αυτο που μονωνεις τις πορτες η τα παραθυρα και δεν εχει παθει τιποτα
7.Μετα απο τοσα μηχανηματα λογικο δεν ειναι καποιο να βγαλει προβλημα
8.Το μανουαλ τις εταιριας το εχει?
27 σελιδα
ΑΥΤΑ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GeoTa
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Selenic 700 με Εναλλάκτη+ Ξυλόσομπα Komfort21KFT
- Δημοσιεύσεις: 875
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 141
Να εισαι καλα για το τηλ στο γειτονα. Οταν έχω νεα θα ενημερώσω
Γιώργος
orthodoxia-pontos.blogspot.gr/
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- χρηστος8
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Θερμοϋδραυλικος
- Δημοσιεύσεις: 1478
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 555
agge72 έγραψε:
PRIMUS 45 έγραψε:
Δεν ξερω εσυ τι εννοεις?agge72 έγραψε:
PRIMUS 45 έγραψε:
Γιατι ? Τι αλλο προβλημα εχουνε ?agge72 έγραψε:
Καλογιάννης έγραψε: Εγώ δυστυχώς συνεχίζω και έχω πρόβλημα με καπνό. Το έφτασα σε σημείο να τροφοδοτεί 2 ή και 3 δευτερόλεπτα και να έχει νεκρό χρόνο 28. Διάβασα εδώ κάποιες λύσεις φίλων και κάποιοι το έλυσαν με το να βάλουν φλατζόκολλα στο σημείο που ενώνεται ο κοχλίας με την εστία καύσης. Η ερώτηση μου είναι η εξή: Γίνεται αυτό χωρίς να λυθεί ο κοχλίας και το σιλό ή πρέπει αν τα αφαιρέσω. Αν δηλαδή καθαρίσω την εστία καύσης και την αδειάσω εντελώς, θα έχω πρόσβαση σε αυτό το σημείο που πρέπει να μπει η φλατζόκολλα; Μήπως πρέπει να αδειάσω και εντελώς τα πέλλετ από το σιλο πριν επιχειρήσω να βάλω φλατζόκολλα; Σας ευχαριστώ για όποια βοήθεια μου δώσετε.
Φιλε καλογιαννη δεν ξερω αν σε απογοητευσω αλλα στους συγκεκριμενους μακαρι να ηταν το μονο προβλημα
ο καπνος.Ετυχε να δω εναν απο κοντα και λυπηθηκα τον θερμαστη που τον ειχε..
Τα προβληματα θελεις να πεις?
1.Μεγαλες καταναλωσης και στο πελλετ και στο ξυλο.
2.Θερμοκρασιες καυσαεριων παντα πανω απο 200-250.
3.Δεν υπηρχαν στα τουμπο επιδρανδιτες καυσαεριον.
4.Απωλειες απο αμονοτες πορτες του λεβητα.
5.Τα κλειστρα για το καπακι που βαζει το πελετ τα εχει αλαξη γιατι τα δικατου σπασαν.
6.Στο καπακι του πελλετ για εφαρμογη με το σιλο ειχαν κοληση μονωση που βαζουμε στις σωληνες και
ξεκολησε ολο.
7.Τις πρωτες μερες ειχε προβλημα με την πλακετα ωπος του ειπαν αλλα τελικα αποδειχθηκε πως
ειχε προβλημα και ο ανεμιστηρας.
8.Ακομα περιμενη να του στειλουν την πιστοποιηση..
Συμφωνω με ολα τα παραπανω...τα εχει και δικος μου πελατης.
Το βασικοτερο ομως ΟΛΩΝ που δεν αναφερθηκε, ειναι οτι δεν υπαρχει διαμερισμα αποκοπης φλογας και δευτερος κοχλιας για αποφυγη φωτιας της δεξαμενης...να το θυμαστε αυτο, εχει να κανει με ασφαλεια και με την ασφαλεια δεν παιζει κανεις.
Αν η εταιρια αποφασισει να ασχοληθει με την βελτιωση του λεβητα, επιβαλλεται να ξεκινησει απο κει.
Και επειδη το ντουμανι που εχει ο πελατης μου στο λεβητοστασιο, ειναι σαν την βομβαρδισμενη Βυρητο τον πουλαει μετα απο 60 μερες χρησης...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PRIMUS 45
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- ΝΙΚΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 986
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 181
Τι εννοεις?GeoTa έγραψε: @Primus45
Να εισαι καλα για το τηλ στο γειτονα. Οταν έχω νεα θα ενημερώσω
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PRIMUS 45
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- ΝΙΚΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 986
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 181
Χρηστο οταν ερθω Σαλονικα θα τα πουμε ?χρηστος8 έγραψε:
agge72 έγραψε:
PRIMUS 45 έγραψε:
Δεν ξερω εσυ τι εννοεις?agge72 έγραψε:
PRIMUS 45 έγραψε:
Γιατι ? Τι αλλο προβλημα εχουνε ?agge72 έγραψε:
Καλογιάννης έγραψε: Εγώ δυστυχώς συνεχίζω και έχω πρόβλημα με καπνό. Το έφτασα σε σημείο να τροφοδοτεί 2 ή και 3 δευτερόλεπτα και να έχει νεκρό χρόνο 28. Διάβασα εδώ κάποιες λύσεις φίλων και κάποιοι το έλυσαν με το να βάλουν φλατζόκολλα στο σημείο που ενώνεται ο κοχλίας με την εστία καύσης. Η ερώτηση μου είναι η εξή: Γίνεται αυτό χωρίς να λυθεί ο κοχλίας και το σιλό ή πρέπει αν τα αφαιρέσω. Αν δηλαδή καθαρίσω την εστία καύσης και την αδειάσω εντελώς, θα έχω πρόσβαση σε αυτό το σημείο που πρέπει να μπει η φλατζόκολλα; Μήπως πρέπει να αδειάσω και εντελώς τα πέλλετ από το σιλο πριν επιχειρήσω να βάλω φλατζόκολλα; Σας ευχαριστώ για όποια βοήθεια μου δώσετε.
Φιλε καλογιαννη δεν ξερω αν σε απογοητευσω αλλα στους συγκεκριμενους μακαρι να ηταν το μονο προβλημα
ο καπνος.Ετυχε να δω εναν απο κοντα και λυπηθηκα τον θερμαστη που τον ειχε..
Τα προβληματα θελεις να πεις?
1.Μεγαλες καταναλωσης και στο πελλετ και στο ξυλο.
2.Θερμοκρασιες καυσαεριων παντα πανω απο 200-250.
3.Δεν υπηρχαν στα τουμπο επιδρανδιτες καυσαεριον.
4.Απωλειες απο αμονοτες πορτες του λεβητα.
5.Τα κλειστρα για το καπακι που βαζει το πελετ τα εχει αλαξη γιατι τα δικατου σπασαν.
6.Στο καπακι του πελλετ για εφαρμογη με το σιλο ειχαν κοληση μονωση που βαζουμε στις σωληνες και
ξεκολησε ολο.
7.Τις πρωτες μερες ειχε προβλημα με την πλακετα ωπος του ειπαν αλλα τελικα αποδειχθηκε πως
ειχε προβλημα και ο ανεμιστηρας.
8.Ακομα περιμενη να του στειλουν την πιστοποιηση..
Συμφωνω με ολα τα παραπανω...τα εχει και δικος μου πελατης.
Το βασικοτερο ομως ΟΛΩΝ που δεν αναφερθηκε, ειναι οτι δεν υπαρχει διαμερισμα αποκοπης φλογας και δευτερος κοχλιας για αποφυγη φωτιας της δεξαμενης...να το θυμαστε αυτο, εχει να κανει με ασφαλεια και με την ασφαλεια δεν παιζει κανεις.
Αν η εταιρια αποφασισει να ασχοληθει με την βελτιωση του λεβητα, επιβαλλεται να ξεκινησει απο κει.
Και επειδη το ντουμανι που εχει ο πελατης μου στο λεβητοστασιο, ειναι σαν την βομβαρδισμενη Βυρητο τον πουλαει μετα απο 60 μερες χρησης...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.