Φτηνό ή τζάμπα pellet: το θέμα στην παρέα του Forum!

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #5956 από kostas1
Εγώ κύριοι θα επιμείνω πέλλετ αλλά θα κάνω τις επιλογές μου .Θα ψάξω να αγοράσω φθηνά γιατί έχουν φέρει πολλοί στην περιοχή μου και θα βρίζω κατάμουτρα το κάθε μ@λ@κ@ που νομίσει ότι θα μας κοροιδεύει με τις τιμές του.Γιατί ας μην ξεχνάμε η πρώτη ύλη είναι άφθονη και δωρεάν στην χώρα μας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #5961 από kostas1
Και σαν Έλληνες έχουμε συνηθήσει τις καταστάσεις αισχροκέρδιας στην Ελλάδα ειδικά σε προιόντα που τα οδηγούν οι τάσεις των καιρών δείτε τιμές αυτοκινήτων ντίζελ σε μια αγορά που πεθαίνει,παλιότερα η οικοδομή απλησίαστη τώρα παίρνεις σπίτι σε τιμή τροχόσπιτου και πολλά άλλα αν θυμούνται οι μνήμες με πολλά GB.Έτσι θα γίνει και το πέλλετ είδαν πολλοί καρχαρίες ψωμί και προσπαθούν να φάνε και σε λίγο καιρό θα παίρνεις τόνο + 1δώρο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #5968 από nikos
Καλησπέρα σε όλους
Μια που είναι η πρώτη συμμετοχή μου στην κουβέντα οφείλω να δηλώσω όι ανήκω στην καταραμένη και εξοβελισταία κατηγορία των εμπόρων.
Η εταιρεία μου ασχολείται με τα στερεά βιοκαύσιμα από το 2004, όταν ακόμη δέν υπήρχε ο τομέας στην χώρα μας και σίγουρα δεν είχε ανένα εμπορικό ενδιαφέρον ή αποτέλεσμα. Ο λόγος την ενασχόλησης; Προσωπικό ενδιαφέρον και πίστη ότι είναι ένας τομέας που μπορεί να δώσει λύσεις, όχι μόνο οικονομικές, αλλά κύρια περιβαλλοντικής ασφάλειας.
Θα μου επιτρέψετε να μην δηλώσω το όνομα της εταιρείας μου ακολουθώντας την πάγια αρχή μας ότι ο στόχος των forums δέν είναι η διαφήμιση ή η προσέλκυση πελατών με προσφορές αλλά η ενημέρωση, η παράθεση απόψεων και η παροχή της όποιας γνώσης ο συμμετέχων έχει συγκεντρώσει.Βέβαια τα στοιχεία μας είναι πάντα διαθέσιμα σε όποιον τα ζητήσει μιά που η ανάληψη της ευθύνης των γραφομένων θα πρεπει να μπορεί να αναληφθεί.
Αφορμή για την τωρινή μου παρέμβαση ήταν η απάντηση του φίλου "SPYROSKOSMAS" σε σχόλιο σχετικό με προμηθευτή ο οποίος ήθελε πρώτα να δοκιμάσει το προιόν που θα του πουλούσε.
Αγαπητέ φίλε η αντιμετώπιση που θέλει κάθε έμπορο να είναι απατεώνας και να μή σέβεται τον πελάτη του, αδικεί όλους εκείνους που προσπαθούν να ασκήσουν το επάγγελμά τους με βάση αρχές και έντιμη συμπεριφορά.Η δυσπιστία αυτη, όχι αδικαιολογητη με βάση τα όσα έχουμε δεί ως τώρα, δέν τιμωρεί τους ευκαιριακούς και τα λαμόγια, απλώς αδικεί τους υπόλοιπους.Ίσως μάλιστα να βοηθάει τους πρώτους μιά που δέν κάνει διακρίσεις, "σακκουλιάζει" τους πάντες και δέν ευνοεί την έρευνα από μέρους του καταναλωτή.
Από την άλλη ίσως θα έπρεπε κάποια στιγμή όλοι μας σαν καταναλωτές να διερωτηθούμε ποιό είναι το ποσοστό της δικής μας συμμετοχής στην δημιουργία και, ας μην κρυβόμαστε, στην επικράτηση αυτού του είδους εμπόρων σε κάθε τομέα εμπορικής δραστηριότητας.Δεν χρησιμοποιώ τον όρο επαγγελματίας, μιά που έχει ειδικό βάρος που, κατά την άποψή μου, δύσκολα σηκώνουν πολλοι από τους δραστηριοποιούμενους στην Ελληνική αγορά.
Μήπως λοιπόν έχουμε και εμείς ευθύνη μιά που η έρευνα αγοράς την οποία κάνουμε αρχίζει και τελειώνει στην ερώτηση:"Πόσο κάνει;"
Η άποψήμου είναι οτι η παραπάνω ερώτηση θα έπρεπε να είναι τελευταία σε μιά σειρά άλλων που θα είχαν να κάνουν με την κατάρτιση του πωλητή, την ιστορία του στον χώρο, τους πελάτες του τους οποίους θα μπορούσαμε να ρωτήσουμε, την τεχνική υποστήριξη που προσφέρει, τα ανταλλακτικά που κρατάει παρακαταθήκη......
Θα μπορούσα να συνεχίσω για πολλή ώρα αναφέροντας όλα εκείνα που θα συνυπολογιζόμενα θα καθόριζαν το φθηνό ή ακριβό της προσφερόμενης τιμής.
Βέβαια πολλά θα μπορούσε κανείς να παραθέσει και για την κατάντια της αγοράς και, μια που είμαστε στο νήμα για τα pellets, ειδικότερα για αυτά.
Η εμπειρία μου λέει ότι ο τομέας υποφέρει από τις παιδικές του αρώστειες.Εάν θα τις ξεπεράσει χωρίς να "αποδημήσει", εξαρτάται κύρια από τους καταναλωτές και την συμπεριφορα τους.
Εάν απομονωθούν οι ευκαιριακοί πωλητές, εάν ανεβει το επίπεδο των απαιτήσεων και της έρευνας των καταναλωτών, εάν απαιτούνται οι απαραίτητες πληροφορίες και οι δόλιες συμπεριφορές σταματήσουν να επιβραβέυονται, τότε ίσως κάτι να αλλάξει.
Μέχρι τότε όμως μία παράκληση. Δέν είμαστε όλοι ίδιοι.Ας αναγνωρίσουμε σε κάποιους το δικαίωμα της διαφορετικής συμπεριφοράς και άς κρίνουμε με βάση αυστηρά αλλά δίκαια κριτήρια.
Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές της καταχώρησης, αλλά πιστέψτε με, με μεγάλη προσπάθεια κατάφερα να την περιωρίσω, μιά που αναφέρομαι σε ένα προιόν που αγαπώ και σε ένα μέλλον που με τρομάζει.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": jnet, egglezos, Nasikas, KERBEROS, XAALAARAA, nicholasgr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #6020 από XAALAARAA

nikos έγραψε: Καλησπέρα σε όλους
Μια που είναι η πρώτη συμμετοχή μου στην κουβέντα οφείλω να δηλώσω όι ανήκω στην καταραμένη και εξοβελισταία κατηγορία των εμπόρων.
Η εταιρεία μου ασχολείται με τα στερεά βιοκαύσιμα από το 2004, όταν ακόμη δέν υπήρχε ο τομέας στην χώρα μας και σίγουρα δεν είχε ανένα εμπορικό ενδιαφέρον ή αποτέλεσμα. Ο λόγος την ενασχόλησης; Προσωπικό ενδιαφέρον και πίστη ότι είναι ένας τομέας που μπορεί να δώσει λύσεις, όχι μόνο οικονομικές, αλλά κύρια περιβαλλοντικής ασφάλειας.
Θα μου επιτρέψετε να μην δηλώσω το όνομα της εταιρείας μου ακολουθώντας την πάγια αρχή μας ότι ο στόχος των forums δέν είναι η διαφήμιση ή η προσέλκυση πελατών με προσφορές αλλά η ενημέρωση, η παράθεση απόψεων και η παροχή της όποιας γνώσης ο συμμετέχων έχει συγκεντρώσει.Βέβαια τα στοιχεία μας είναι πάντα διαθέσιμα σε όποιον τα ζητήσει μιά που η ανάληψη της ευθύνης των γραφομένων θα πρεπει να μπορεί να αναληφθεί.
Αφορμή για την τωρινή μου παρέμβαση ήταν η απάντηση του φίλου "SPYROSKOSMAS" σε σχόλιο σχετικό με προμηθευτή ο οποίος ήθελε πρώτα να δοκιμάσει το προιόν που θα του πουλούσε.
Αγαπητέ φίλε η αντιμετώπιση που θέλει κάθε έμπορο να είναι απατεώνας και να μή σέβεται τον πελάτη του, αδικεί όλους εκείνους που προσπαθούν να ασκήσουν το επάγγελμά τους με βάση αρχές και έντιμη συμπεριφορά.Η δυσπιστία αυτη, όχι αδικαιολογητη με βάση τα όσα έχουμε δεί ως τώρα, δέν τιμωρεί τους ευκαιριακούς και τα λαμόγια, απλώς αδικεί τους υπόλοιπους.Ίσως μάλιστα να βοηθάει τους πρώτους μιά που δέν κάνει διακρίσεις, "σακκουλιάζει" τους πάντες και δέν ευνοεί την έρευνα από μέρους του καταναλωτή.
Από την άλλη ίσως θα έπρεπε κάποια στιγμή όλοι μας σαν καταναλωτές να διερωτηθούμε ποιό είναι το ποσοστό της δικής μας συμμετοχής στην δημιουργία και, ας μην κρυβόμαστε, στην επικράτηση αυτού του είδους εμπόρων σε κάθε τομέα εμπορικής δραστηριότητας.Δεν χρησιμοποιώ τον όρο επαγγελματίας, μιά που έχει ειδικό βάρος που, κατά την άποψή μου, δύσκολα σηκώνουν πολλοι από τους δραστηριοποιούμενους στην Ελληνική αγορά.
Μήπως λοιπόν έχουμε και εμείς ευθύνη μιά που η έρευνα αγοράς την οποία κάνουμε αρχίζει και τελειώνει στην ερώτηση:"Πόσο κάνει;"
Η άποψήμου είναι οτι η παραπάνω ερώτηση θα έπρεπε να είναι τελευταία σε μιά σειρά άλλων που θα είχαν να κάνουν με την κατάρτιση του πωλητή, την ιστορία του στον χώρο, τους πελάτες του τους οποίους θα μπορούσαμε να ρωτήσουμε, την τεχνική υποστήριξη που προσφέρει, τα ανταλλακτικά που κρατάει παρακαταθήκη......
Θα μπορούσα να συνεχίσω για πολλή ώρα αναφέροντας όλα εκείνα που θα συνυπολογιζόμενα θα καθόριζαν το φθηνό ή ακριβό της προσφερόμενης τιμής.
Βέβαια πολλά θα μπορούσε κανείς να παραθέσει και για την κατάντια της αγοράς και, μια που είμαστε στο νήμα για τα pellets, ειδικότερα για αυτά.
Η εμπειρία μου λέει ότι ο τομέας υποφέρει από τις παιδικές του αρώστειες.Εάν θα τις ξεπεράσει χωρίς να "αποδημήσει", εξαρτάται κύρια από τους καταναλωτές και την συμπεριφορα τους.
Εάν απομονωθούν οι ευκαιριακοί πωλητές, εάν ανεβει το επίπεδο των απαιτήσεων και της έρευνας των καταναλωτών, εάν απαιτούνται οι απαραίτητες πληροφορίες και οι δόλιες συμπεριφορές σταματήσουν να επιβραβέυονται, τότε ίσως κάτι να αλλάξει.
Μέχρι τότε όμως μία παράκληση. Δέν είμαστε όλοι ίδιοι.Ας αναγνωρίσουμε σε κάποιους το δικαίωμα της διαφορετικής συμπεριφοράς και άς κρίνουμε με βάση αυστηρά αλλά δίκαια κριτήρια.
Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές της καταχώρησης, αλλά πιστέψτε με, με μεγάλη προσπάθεια κατάφερα να την περιωρίσω, μιά που αναφέρομαι σε ένα προιόν που αγαπώ και σε ένα μέλλον που με τρομάζει.




Σωστός ο Νίκος
Για αυτό ψαχτείτε καλά
και επειδή είναι δύσκολο να βρούμε όλα τα λαμόγια
ονοματίστε τους καλούς που σίγουρα αυτήν την στιγμή είναι λίγοι
έτσι δεν θα χρειαστούν πολλές σελίδες στο FOROUM
βλέπε ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ post 5772 που είχε να πει λίγα καλά λόγια για τον έμπορα
που αγόρασε την σόμπα του κάντε το και η υπόλοιποι ;)

ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤ
Last edit: 12 Χρόνια 3 Μήνες πριν by XAALAARAA.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #6026 από kalergman

nikos έγραψε: Καλησπέρα σε όλους
Μια που είναι η πρώτη συμμετοχή μου στην κουβέντα οφείλω να δηλώσω όι ανήκω στην καταραμένη και εξοβελισταία κατηγορία των εμπόρων.
Η εταιρεία μου ασχολείται με τα στερεά βιοκαύσιμα από το 2004, όταν ακόμη δέν υπήρχε ο τομέας στην χώρα μας και σίγουρα δεν είχε ανένα εμπορικό ενδιαφέρον ή αποτέλεσμα. Ο λόγος την ενασχόλησης; Προσωπικό ενδιαφέρον και πίστη ότι είναι ένας τομέας που μπορεί να δώσει λύσεις, όχι μόνο οικονομικές, αλλά κύρια περιβαλλοντικής ασφάλειας.
Θα μου επιτρέψετε να μην δηλώσω το όνομα της εταιρείας μου ακολουθώντας την πάγια αρχή μας ότι ο στόχος των forums δέν είναι η διαφήμιση ή η προσέλκυση πελατών με προσφορές αλλά η ενημέρωση, η παράθεση απόψεων και η παροχή της όποιας γνώσης ο συμμετέχων έχει συγκεντρώσει.Βέβαια τα στοιχεία μας είναι πάντα διαθέσιμα σε όποιον τα ζητήσει μιά που η ανάληψη της ευθύνης των γραφομένων θα πρεπει να μπορεί να αναληφθεί.
Αφορμή για την τωρινή μου παρέμβαση ήταν η απάντηση του φίλου "SPYROSKOSMAS" σε σχόλιο σχετικό με προμηθευτή ο οποίος ήθελε πρώτα να δοκιμάσει το προιόν που θα του πουλούσε.
Αγαπητέ φίλε η αντιμετώπιση που θέλει κάθε έμπορο να είναι απατεώνας και να μή σέβεται τον πελάτη του, αδικεί όλους εκείνους που προσπαθούν να ασκήσουν το επάγγελμά τους με βάση αρχές και έντιμη συμπεριφορά.Η δυσπιστία αυτη, όχι αδικαιολογητη με βάση τα όσα έχουμε δεί ως τώρα, δέν τιμωρεί τους ευκαιριακούς και τα λαμόγια, απλώς αδικεί τους υπόλοιπους.Ίσως μάλιστα να βοηθάει τους πρώτους μιά που δέν κάνει διακρίσεις, "σακκουλιάζει" τους πάντες και δέν ευνοεί την έρευνα από μέρους του καταναλωτή.
Από την άλλη ίσως θα έπρεπε κάποια στιγμή όλοι μας σαν καταναλωτές να διερωτηθούμε ποιό είναι το ποσοστό της δικής μας συμμετοχής στην δημιουργία και, ας μην κρυβόμαστε, στην επικράτηση αυτού του είδους εμπόρων σε κάθε τομέα εμπορικής δραστηριότητας.Δεν χρησιμοποιώ τον όρο επαγγελματίας, μιά που έχει ειδικό βάρος που, κατά την άποψή μου, δύσκολα σηκώνουν πολλοι από τους δραστηριοποιούμενους στην Ελληνική αγορά.
Μήπως λοιπόν έχουμε και εμείς ευθύνη μιά που η έρευνα αγοράς την οποία κάνουμε αρχίζει και τελειώνει στην ερώτηση:"Πόσο κάνει;"
Η άποψήμου είναι οτι η παραπάνω ερώτηση θα έπρεπε να είναι τελευταία σε μιά σειρά άλλων που θα είχαν να κάνουν με την κατάρτιση του πωλητή, την ιστορία του στον χώρο, τους πελάτες του τους οποίους θα μπορούσαμε να ρωτήσουμε, την τεχνική υποστήριξη που προσφέρει, τα ανταλλακτικά που κρατάει παρακαταθήκη......
Θα μπορούσα να συνεχίσω για πολλή ώρα αναφέροντας όλα εκείνα που θα συνυπολογιζόμενα θα καθόριζαν το φθηνό ή ακριβό της προσφερόμενης τιμής.
Βέβαια πολλά θα μπορούσε κανείς να παραθέσει και για την κατάντια της αγοράς και, μια που είμαστε στο νήμα για τα pellets, ειδικότερα για αυτά.
Η εμπειρία μου λέει ότι ο τομέας υποφέρει από τις παιδικές του αρώστειες.Εάν θα τις ξεπεράσει χωρίς να "αποδημήσει", εξαρτάται κύρια από τους καταναλωτές και την συμπεριφορα τους.
Εάν απομονωθούν οι ευκαιριακοί πωλητές, εάν ανεβει το επίπεδο των απαιτήσεων και της έρευνας των καταναλωτών, εάν απαιτούνται οι απαραίτητες πληροφορίες και οι δόλιες συμπεριφορές σταματήσουν να επιβραβέυονται, τότε ίσως κάτι να αλλάξει.
Μέχρι τότε όμως μία παράκληση. Δέν είμαστε όλοι ίδιοι.Ας αναγνωρίσουμε σε κάποιους το δικαίωμα της διαφορετικής συμπεριφοράς και άς κρίνουμε με βάση αυστηρά αλλά δίκαια κριτήρια.
Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές της καταχώρησης, αλλά πιστέψτε με, με μεγάλη προσπάθεια κατάφερα να την περιωρίσω, μιά που αναφέρομαι σε ένα προιόν που αγαπώ και σε ένα μέλλον που με τρομάζει.

+1

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #6027 από spyroskosmas
Nikos,καλώς ήλθες στην παρέα μας. Ασφαλώς και δεν είναι όλοι ίδιοι, ούτε οι έμποροι, ούτε οι καταναλωτές. Όσο φταίνε οι κακοί έμποροι, άλλο τόσο φταίνε οι κακοί καταναλωτές. Οι τελευταίοι φταίνε, γιατί το μόνο κριτήριο αγοράς τους είναι η τιμή του προϊόντος, χωρίς να ενδιαφέρονται για τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά. Έχουμε και εμείς λοιπόν ευθύνη μιάς που η έρευνα αγοράς την οποία κάνουμε αρχίζει και τελειώνει στην ερώτηση:"Πόσο κάνει;"
Η αγορά φίλε δεν πάσχει μόνο από κακούς εμπόρους και καταναλωτές, αλλά και από κακούς ελεύθερους επαγγελματίες.
Λέω ένα παράδειγμα : Επισκευάστηκε πέρυσι η στέγη ενός γείτονά μου από ένα συνεργείο. Ο άνθρωπος έφτιαξε κατοικήσιμη σοφίτα, βάζοντας μεμβράνες, φελιζόλ, ραμποτέ κλπ. Ασφαλώς και δεν κόπηκε φορολογικό παραστατικό για την εργασία. Το παρακάμπτω αυτό.
Με τις πρώτες βροχές η στέγη άρχιζε να στάζει.Σε απόγνωση ο πελάτης, μετά από πολλές οχλήσεις του εμφανίστηκε ο μάστορας, έδωσε πρώτες βοήθειες, σταμάτησαν και οι βροχές, όλα καλά. Με τις επόμενες βροχές, σε άλλο σημείο έσταζε τώρα. Ξαναήλθε ο μάστορας, σταμάτησαν πάλι οι βροχές, ξανά όλα καλά. Φέτος η στέγη στάζει πάλι, δεν εμφανίζεται πουθενά τώρα ο μάστορας, απεγνωσμένος ο πελάτης βρίσκει άλλον και φαίνεται πως αυτός πια έδωσε μόνιμη λύση.
Μαθαίνουμε από αλλού πως και άλλες στέγες τοποθετημένες από το πρώτο συνεργείο στάζουν, πράγμα που σημαίνει πως ο άνθρωπος αυτός δεν ξέρει να φτιάχνει στέγες. Όλοι μας έχουμε σίγουρα αντίστοιχα περιστατικά στη μνήμη μας από επαγγελματίες. Πως μπορεί να προστατευτεί ο πελάτης στη χώρα μας;
Σε χώρες του εξωτερικού, δεν τολμά επαγγελματίας να μην είναι σωστός,να μην τυπικός, να μην παραδώσει άρτια εργασία και να αφήσει δουλειά στη μέση για άλλη δουλειά όπως εδώ. Εμφανίζεται, τελειώνει, πληρώνεται. Δεν πάει να πιάσει τη δουλειά, και μετά να κάνει 1 εβδομάδα να πατήσει το πόδι του. Δεν κάνει σωστή δουλειά; Τον καταγγέλεις στο σωματείο του, και εκεί τα σωματεία τιμωρούν, ΔΕΝ καλύπτουν.Από την άλλη και ο πελάτης έχει αντίστοιχες τυπικές υποχρεώσεις έναντι του συνεργείου.
Εδώ ότι θέλει κάνει ο καθένας, ο επαγγελματίας από πλευράς εργασίας και ο πελάτης από πλευράς υποχρεώσεών του.
Nikos, η αγορά μας είναι στρεβλή σε κάθε επίπεδο. Νομίζω ότι η κρίση θα ξεκαθαρίσει τα ξερά από τα χλωρά. Ήδη υπάρχουν επαγγελματίες σαν αυτούς που περιέγραψα πριν να έχουν μήνες να κάνουν μεροκάματο. Δεν είναι ευχάριστο αυτό,αλλά η κρίση τιμωρεί. Αυτός που θα επιβιώσει είτε έμπορος είτε επαγγελματίας θα είναι αυτός που δουλεύει σωστά και με λογικά περιθώρια κέρδους.
Αυτούς και πρέπει να στηρίζουμε εμείς οι καταναλωτές. Και πάντα ΠΡΩΤΑ επιλέγουμε προϊόν και ΜΕΤΑ ψάχνουμε να το βρούμε στο φθηνότερο μαγαζί.

Η απογοήτευση λόγω κακής ποιότητας διαρκεί περισσότερο από την ικανοποίηση λόγω χαμηλής τιμής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.147 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ