κατασκευη καυστηρα πελλετ

Περισσότερα
6 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 2 Μήνες πριν #163067 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
Καλημερα Γιώργο θα τα πούμε το απόγευμα .το τηλέφωνό μου είναι 6942065727 και το emai μου Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Last edit: 6 Χρόνια 2 Μήνες πριν by ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 2 Μήνες πριν #163068 από GEORGIOSK-DRAMA
Απαντήθηκε από GEORGIOSK-DRAMA στο θέμα κατασκευη καυστηρα πελλετ
Καλημερα.εχουμε μυληση και παλια απο το τυλεφωνο,για ρυθμησησ του λεβητα progetto 25 κw

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 2 Μήνες πριν #163069 από GEORGIOSK-DRAMA
Απαντήθηκε από GEORGIOSK-DRAMA στο θέμα κατασκευη καυστηρα πελλετ
Kωστα καλησπερα,σε βαζω φωτο του λεβητα,κ των ελατιριων.εχω δυο ιδων.1 με τισ λεπτεσ σπυρεσ κ φ40 κ 2ον με τισ χοντρεσ τισ σπυρεσ κ φ50.αυτεσ μπενουν εφαρμοστα και φοβαμε με την διαστολη συστολη να μην εχω προβλημα στον λεβητα.εκτωσ αν τισ τροχισω κανενα 1-2 χιλιοστα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 2 Μήνες πριν #163071 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
Θα αργήσω να γυρίσω σπίτι αν προλάβω θα σου γράψω αλλιώς αύριο απόγευμα μετά τις 7

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 2 Μήνες πριν #163072 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
Οπως βλεπω εχεις καθετα τουμπο πραγμα που μοιαζει με το δικο μου το καζανι,εκει που εχεις βγαλει τετραγωνο για εξοδο καμιναδας ανοιξε στρογγυλη τρυπα Φ80 βαλε στρογγυλη ροζετα με σωληνα Φ80 20-25 εκατοστα και μετα το μοτερ καυσαεριων.Θα κανεις κανονικα τη συνδεσμολογια και οχι αναποδα οι εντολες για τα μοτερ καυσης και καυσαεριων!!!!!!!!!!!!!!!!καθως και τον αισθητηρα (μεταλλικο) βαλτο στο καυκαλο (σαλιγκαρο μοτερ) 10 ποντους πριν ενωσεις την σωληνα καμιναδας.ΤΟΝ αισθητηρα αυτο τον εχει για να καταλαβει οτι αναψε (παραμετρος 9-6-13=40C) οτι πρεπει να φυσιξει φουλ για 3-4 δευτερολεπτα το μοτερ καυσης να αναψει καλα το πελλετ (παραμετρος 9-6-15=50C) καθως επεισης οταν φτασει σε υψηλη θερμοκρασια τα καυσαερια να κατεβασει ισχυ καυσης(παραμετρος 9-6-14=220C).οπως εσυ τα εχεις ΑΝΑΠΟΔΑ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΙΣ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΠΛΕΟΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΦΩΤΙΑ!!!!!!!!!!!!βαλτα κανονικα και κανε τις συνδεσεις οπως σου γραφω.οσο για τα διαφραγματα τα δικα μου ειναι στριφτη λαμα και εχει 20 τουμπο και εχουν 2-3 χιλιοστα διακενο και απο τις δυο μεριες.επεισης αφου υπαρχει χωρος βαλε μια πλακα και περνα το πανω μερος απο τα ελατηρια σε αυτη και στο κεντρο τις πλακας εναν μοχλο που με το πανω κατω η πλακα θα τιναζει τα ελατηρια και θα καθαριζουν τουμπο και ελατηρια.θα δουλευουν και ως ΞΥΣΤΡΑ!!!!!!αν θες μπορεις να βαλεις και εναν αισθητηρα υποποιεσης διοτι το καζανι δουλευει με υποποιηση να την ελενχει και φυσικα εναν θερμοστατη ασφαλειας(τον εχεις ηδη στη σωληνα που κατεβαινει το πελλετ αφου εκει θα βαλεις κλιξον) και εναν αισθητηρα στην εισαγωγη για κυκλοφωριτη.αν θες μπορεις να βαλεις αλλον εναν (οπως αυτος για κυκλοφωριτη) για το συστημα αντιπαγοποιησης και το ρυθμιζεις απο το αριστερα κατω βελακι στους 7 βαθμους.το βασικοτερο που κερδιζεις με την κεραμεικη αντισταση ειναι γρηγορη εναυση (μισος χρονος σε σχεση με αλλες) σβυσιμο πιο γρηγορα και μεταβαση σε κανονικη λειτουργια διαρκεια ζωης ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΥΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑΥΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΠΑ ΠΕΛΛΕΤ ====ΕΝΕΡΓΙΑΚΑ ΚΚΑΙ ΡΕΥΜΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. οτι δεν καταλαβαινεις και χρειαζεσαι βοηθεια πες μου,σου ανεβαζω μερικες φωτο να παρεις ιδεες














Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 2 Μήνες πριν #163073 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
Οπως βλεπω εχεις καθετα τουμπο πραγμα που μοιαζει με το δικο μου το καζανι,εκει που εχεις βγαλει τετραγωνο για εξοδο καμιναδας ανοιξε στρογγυλη τρυπα Φ80 βαλε στρογγυλη ροζετα με σωληνα Φ80 20-25 εκατοστα και μετα το μοτερ καυσαεριων.Θα κανεις κανονικα τη συνδεσμολογια και οχι αναποδα οι εντολες για τα μοτερ καυσης και καυσαεριων!!!!!!!!!!!!!!!!καθως και τον αισθητηρα (μεταλλικο) βαλτο στο καυκαλο (σαλιγκαρο μοτερ) 10 ποντους πριν ενωσεις την σωληνα καμιναδας.ΤΟΝ αισθητηρα αυτο τον εχει για να καταλαβει οτι αναψε (παραμετρος 9-6-13=40C) οτι πρεπει να φυσιξει φουλ για 3-4 δευτερολεπτα το μοτερ καυσης να αναψει καλα το πελλετ (παραμετρος 9-6-15=50C) καθως επεισης οταν φτασει σε υψηλη θερμοκρασια τα καυσαερια να κατεβασει ισχυ καυσης(παραμετρος 9-6-14=220C).οπως εσυ τα εχεις ΑΝΑΠΟΔΑ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΙΣ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΕΜΑ ΠΛΕΟΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΦΩΤΙΑ!!!!!!!!!!!!βαλτα κανονικα και κανε τις συνδεσεις οπως σου γραφω.οσο για τα διαφραγματα τα δικα μου ειναι στριφτη λαμα και εχει 20 τουμπο και εχουν 2-3 χιλιοστα διακενο και απο τις δυο μεριες.επεισης αφου υπαρχει χωρος βαλε μια πλακα και περνα το πανω μερος απο τα ελατηρια σε αυτη και στο κεντρο τις πλακας εναν μοχλο που με το πανω κατω η πλακα θα τιναζει τα ελατηρια και θα καθαριζουν τουμπο και ελατηρια.θα δουλευουν και ως ΞΥΣΤΡΑ!!!!!!αν θες μπορεις να βαλεις και εναν αισθητηρα υποποιεσης διοτι το καζανι δουλευει με υποποιηση να την ελενχει και φυσικα εναν θερμοστατη ασφαλειας(τον εχεις ηδη στη σωληνα που κατεβαινει το πελλετ αφου εκει θα βαλεις κλιξον) και εναν αισθητηρα στην εισαγωγη για κυκλοφωριτη.αν θες μπορεις να βαλεις αλλον εναν (οπως αυτος για κυκλοφωριτη) για το συστημα αντιπαγοποιησης και το ρυθμιζεις απο το αριστερα κατω βελακι στους 7 βαθμους.το βασικοτερο που κερδιζεις με την κεραμεικη αντισταση ειναι γρηγορη εναυση (μισος χρονος σε σχεση με αλλες) σβυσιμο πιο γρηγορα και μεταβαση σε κανονικη λειτουργια διαρκεια ζωης ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΥΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑΥΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΠΑ ΠΕΛΛΕΤ ====ΕΝΕΡΓΙΑΚΑ ΚΚΑΙ ΡΕΥΜΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. οτι δεν καταλαβαινεις και χρειαζεσαι βοηθεια πες μου,σου ανεβαζω μερικες φωτο να παρεις ιδεες














Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.102 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ