Ferroli Sun P7: κατανάλωση & εντυπώσεις!

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #87129 από PIRSOS.DIMAR

joe125 έγραψε:

zeus-gr έγραψε: Δεν το έλυσα απόλυτα. Έπαιξα με την ρύθμιση που πρότεινε ο φίλος (t04 στο 12) αλλά τα ίδια κάνει. Τις τελευταίες μέρες μου βγάζει και Α04 και μάλλον κάτι παίζεται με τον σωλήνα της καμινάδας. Τώρα για το Α01 απο ότι έχω καταλάβει υπάρχουν 2 αιτίες. Η μία είναι ότι μένει απο πέλλετ και σβήνει οπότε ανεβάζεις λίγο το t04 και η δεύτερη αυτό που είπε ο φίλος joe125 για κοντινή εντολή. Για το δεύτερο δεν ξέρω αν υπάρχει λύση.

η λύση που προτείνω είναι βραχυκύκλωμα του 7 με το 8 και οι θερμοστάτες να δίνουν εντολή είτε σε κυκλοφορητές είτε σε ηλεκτροβάνες
κάνε μια μέτρηση στην καμινάδα να δεις πόσο Pa έχει αλλά έλεγξε και τον τον θερμοστάτη ασφαλείας του καυστήρα μήπως προέρχεται από εκεί το πρόβλημα,αλλά μπορεί να προέρχεται και από της παραμέτρους t03,t04 αν τις έχεις ανεβάσει πολύ

ΛΟΙΠΟΝ.δειτε τη παρατηρησα....αφου ο καυστηρας εφτασε στην θερμοκρασια για να σβησει(δεν εχω το t18 sto 1 αλλα στο 0)μετα αφου δουλεψε το μοτερ του αερα για λιγο μεχρι να σταματησει, εκεινη την στιγγμη (ακριβως δεν ξερω να πω)εβγαλε το a01.ανοιξα την πορτα και βλεπω ακομα φλογα μεσα στο σχαρακι.μηπως επειδη εχει φλογα ακομα και το φωτοκυταρρο την βλεπει μηπως γι αυτο μου βγαζει a01?οι ρυθμισεις ειναι οι εργοστασιακες.το πελλετ ειναι το golden nuggets(θεωρητικα το καλυτερο μεχρι στιγμης).μηπως να μειωσω την τροφοδοσια του κοχλια?λιγη βοηθεια σας παρακαλω.....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #87157 από Nick_the_quick
Αυξησε το to7 απο 10 σε 15!!!
Ετσι εκανα σε mikro p7 και δουλευει αψογα!!! :)
Επισης το t17 απο 56 to εχω στο 50!!!
Last edit: 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν by Nick_the_quick.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #87170 από zeus-gr
Απαντήθηκε από zeus-gr στο θέμα Ferroli Sun P7: κατανάλωση & εντυπώσεις!
Τις τελευταίες μέρες έχω συνέχεια το πρόβλημα με το Α04. Κοίταξα τον σωλήνα της εξάτμισης και είναι εντάξει, οι ρυθμίσεις t04 στο 12 και t03 στο 51. Θερμοστάτης δεν φαίνεται να είναι το πρόβλημα γιατί βγάζει το σφάλμα σε άσχετη στιγμή ανεξαρτήτως θερμοκρασίας. Φίλε joe125 καμιά ιδέα? Χθές κάθε 2 ώρες κατέβαινα στο λεβητοστάσιο για επανεκκίνηση. Μου έχει σπάσει τα νεύρα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #87207 από χρηστος8

zeus-gr έγραψε: Τις τελευταίες μέρες έχω συνέχεια το πρόβλημα με το Α04. Κοίταξα τον σωλήνα της εξάτμισης και είναι εντάξει, οι ρυθμίσεις t04 στο 12 και t03 στο 51. Θερμοστάτης δεν φαίνεται να είναι το πρόβλημα γιατί βγάζει το σφάλμα σε άσχετη στιγμή ανεξαρτήτως θερμοκρασίας. Φίλε joe125 καμιά ιδέα? Χθές κάθε 2 ώρες κατέβαινα στο λεβητοστάσιο για επανεκκίνηση. Μου έχει σπάσει τα νεύρα.




Αν θυμαμαι καλα εχεις αυτονομιες με ηλεκτροβανες.
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ο λεβητας να δουλευει stand by μονιμα...ειδικα αν εχεις ηλεκτροβανες.
Οι επαφες 7-8 θελουν γεφυρωμα.
Με τους θερμοστατες χωρου, ανοιγεις και κλεινεις μονο ηλεκτροβανες - κυκλοφορητη...ο λεβητας δουλευει ανεξαρτητα.
Οτιδηποτε αλλο μονο προβληματα δημιουργει στον καυστηρα.
Ενας καυστηρας πετρελαιου, αναβει και σβηνει σε ελαχιστα δευτερολεπτα...ο καυστηρας πελλετ αυτη τη διαδικασια την κανει σε 5 με 10 λεπτα.
Οι διαφορετικες εντολες (ανοιξε-κλεισε) που δινουν οι θερμοστατες στον καυστηρα του μπλοκαρουν τον εγκεφαλο, αφου δεν προλαβαινει να ολοκληρωσει μια διαδικασια πχ καθαρισμου-σβησιματος, και στο καπακι δεχεται εντολη εναυσης απο αλλο θερμοστατη.
Τι να κανει ο ερμος ο καυστηρας...Α01 και αυτοπροστασια του καυστηρα...χαζος ειναι ο κατασκευαστης να μην το προβλεψει;;;



Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ Θεού ελέησον με τον αμαρτωλό
Last edit: 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν by χρηστος8.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #87239 από Nick_the_quick
Δηλαδη Χρηστο εγω που εχω 2 ηλεκτροβανες (2 Θερμαστατες) και δουλευει ο καυστηρας απο αυτες,(δεν εχω προβλημα με a01) πρεπει να αλλαξω κατι στην συνδεσμολογια για να δουλευει ο καυστηρας stand by???

Mπορεις να μου πεις πως ???(δηλαδη τις συνδεσεις ? ) :(
Last edit: 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν by Nick_the_quick.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #87243 από zeus-gr
Απαντήθηκε από zeus-gr στο θέμα Ferroli Sun P7: κατανάλωση & εντυπώσεις!

χρηστος8 έγραψε:

zeus-gr έγραψε: Τις τελευταίες μέρες έχω συνέχεια το πρόβλημα με το Α04. Κοίταξα τον σωλήνα της εξάτμισης και είναι εντάξει, οι ρυθμίσεις t04 στο 12 και t03 στο 51. Θερμοστάτης δεν φαίνεται να είναι το πρόβλημα γιατί βγάζει το σφάλμα σε άσχετη στιγμή ανεξαρτήτως θερμοκρασίας. Φίλε joe125 καμιά ιδέα? Χθές κάθε 2 ώρες κατέβαινα στο λεβητοστάσιο για επανεκκίνηση. Μου έχει σπάσει τα νεύρα.




Αν θυμαμαι καλα εχεις αυτονομιες με ηλεκτροβανες.
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ο λεβητας να δουλευει stand by μονιμα...ειδικα αν εχεις ηλεκτροβανες.
Οι επαφες 7-8 θελουν γεφυρωμα.
Με τους θερμοστατες χωρου, ανοιγεις και κλεινεις μονο ηλεκτροβανες - κυκλοφορητη...ο λεβητας δουλευει ανεξαρτητα.
Οτιδηποτε αλλο μονο προβληματα δημιουργει στον καυστηρα.
Ενας καυστηρας πετρελαιου, αναβει και σβηνει σε ελαχιστα δευτερολεπτα...ο καυστηρας πελλετ αυτη τη διαδικασια την κανει σε 5 με 10 λεπτα.
Οι διαφορετικες εντολες (ανοιξε-κλεισε) που δινουν οι θερμοστατες στον καυστηρα του μπλοκαρουν τον εγκεφαλο, αφου δεν προλαβαινει να ολοκληρωσει μια διαδικασια πχ καθαρισμου-σβησιματος, και στο καπακι δεχεται εντολη εναυσης απο αλλο θερμοστατη.
Τι να κανει ο ερμος ο καυστηρας...Α01 και αυτοπροστασια του καυστηρα...χαζος ειναι ο κατασκευαστης να μην το προβλεψει;;;


Γεφύρωσα το 7-8 και περιμένω αποτελέσματα. Θα ενημερώσω σχετικά. Ευχαριστώ Χρήστο για την συμβουλή σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.207 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ