Κοινότητα
Postit
Τα μέλη μας
Blog
Forum
Ανακοινώσεις
Κλείσιμο

  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3

ΘΕΜΑ: Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet

Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet 2 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #167671

  • IoannisEM
  • Το Άβαταρ του/της IoannisEM
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:8
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες2
    • Κάρμα: 0
Καλή σας μέρα !!!
Μετά από τέσσερα χρόνια συμβιώσεως με τη Θάλεια 27 Kw και αφού κρατήσω για τον εαυτό μου τους όρους και τις συνθήκες της συμβιώσεως αυτής, θέτω τον προβληματισμό μου στην κοινότητα, είτε για δημιουργική φιλοσοφία, είτε για πρακτική ενασχόληση.
Ο κινητήρας που κινεί τον κοχλία της τροφοδοσίας με καύσιμο υλικό, παρέδωσε πνεύμα και η νεκροψία έδειξε ένα κουρεμένο πλαστικό γρανάζι στο μειωτήρα στροφών + κομμένη τη μία από τις δύο βίδες στηρίξεως του κινητήρα στο σώμα της δεξαμενής pellet.
Ζήτησα από το εργοστάσιο να μου στείλουν έναν καινούργιο και η τοποθέτησή του (πέραν της περιπέτειας να βρεθεί στα τυφλά η υποδοχή της δεύτερης βίδας, αφού κρύβεται μεταξύ κυκλοφορητή και δεξαμενής pellet) ανέδειξε ένα νέο πρόβλημα :
επειδή η στήριξη του κινητήρα στο σώμα της δεξαμενής, είτε δεν είναι η προβλεπόμενη, αφού στηρίζεται με 1 1/2 βίδα, είτε γιατί ο προηγούμενος κινητήρας, αφού στηριζόταν σε 1 βίδα (θα πρέπει να) κινούνταν έκκεντρα, με αποτέλεσμα να έχει ανοίξει (ξεχειλώσει) τις οπές στηρίξεώς του στη δεξαμενή pellet ή / και να έχει δημιουργήσει - μέσω του κοχλία, μεγαλύτερη πλέον διάμετρο στο σωλήνα όπου ο κοχλίας προωθεί το pellet στο θάλαμο καύσεως. Το αποτέλεσμα είναι να υπάρχουν περιπτώσεις όπου ο κοχλίας κινούμενος πλέον έκκεντρα, να σφηνώνει μεταξύ των πτερυγίων του και του σωλήνα τροφοδοσίας κομμάτια pellet και να σταματάει την περιστροφή του, ρίχνοντας τη γενική ασφάλεια του ηλεκτρολογικού πίνακα.
Aδειάζοντας και γεμίζοντας άπειρες φορές τη δεξαμενή pellet, ώστε να έχω πρόσβαση στο σωλήνα για να ξεμπλοκάρω τον κοχλία, σκέφτηκα το εξής, το οποίο θέτω προς απάντηση στην κοινότητα :
εάν τροφοδοτήσω το θάλαμο καύσεως απ' ευθείας με εξωτερικό κοχλία, όπως αυτοί που εγκαθίστανται σε εξωτερικά σιλό σε καυστήρες πετρελαίου, των οποίων έχει γίνει μετατροπή σε pellet, θα λύσω το πρόβλημά μου ;;
Σκέφτομαι αυτό, διότι (λέω πως) ο υπάρχων κινητήρας του λέβητα, ούτως ή άλλως τροφοδοτείται από 220 v και παίρνει εντολές κινήσεως από την πλακέτα (εγκέφαλο). Άρα, λέω τώρα, αν συνδέσω στη θέση του έναν αντίστοιχο κινητήρα με εξωτερικό κοχλία και εν συνεχεία ρυθμίσω τις παραμέτρους τροφοδοσίας & αέρα, μήπως λύσω το πρόβλημά μου ;; Θα μου έρθει πιο οικονομικά μάλιστα από το να παροπλίσω τη Θάλεια και να πάρω κάτι άλλο, αφού η ονομαστική αξία της ακόμα δεν έχει αποσβεστεί. Σημειώνω ότι η ποιότητα του καυσίμου υλικού (pellet) παραμένει η ίδια εδώ και τέσσερα χρόνια, χωρίς πρόβλημα ή glitter.
Να δηλώσω ότι ΔΕΝ είμαι τεχνικός, αντιθέτως ασχολούμαι στο χώρο της Υγείας, αλλά η τετραετής επαφή μου με τη Θάλεια, με έκανε να σκέφτομαι σαν μηχανικός, έμαθα να χρησιμοποιώ εργαλεία που μέχρι τώρα δεν ήξερα την ύπαρξη και τη χρήση τους και βεβαίως, να αποκτήσω μια "πανάκριβη" (από πλευράς €) γνώση και άποψη για την Θάλεια, την οποία όμως (γνώση και άποψη) θα κρατήσω για τον εαυτό μου ή για κατ' ιδίαν συζητήσεις - και δεν θα την αναπτύξω στο διαδίκτυο.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet 2 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #167673

  • Nasikas
  • Το Άβαταρ του/της Nasikas
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:1641
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες314
    • Κάρμα: 34
Άκρως ενδιαφέρον ποστ - εξαιρετική σκέψη και περιγραφή.
Γράφω - απλά για να μείνει στην επιφάνεια- να μην πατώσει και χαθεί.....

Καίτοι έχω δει το μηχάνημα, δεν θυμάμαι - και δεν βρίσκω φωτογραφίες του εσωτερικού. (εκεί που σκέπτεστε την παρέμβαση)
Αν βρίσκατε χρόνο και διάθεση, βάλτε καμμία φωτογραφία - η και πρόχειρο σχέδιο επι χάρτου αυτού που θέλετε να επιχειρήσετε. (αν πετύχει, θα το ...κλέψει την ιδέα ο κατασκευαστής.... :side: )

Μα ξέρετε όμως , ότι σε απ ευθείας τροφοδοσία (ευθείας γραμμής), ελοχεύει πάντα ο κίνδυνος επιστροφής φλόγας προς το σιλό.

Περιμένω γνώμες τεχνικών του φόρουμ.

Χαίρομαι που όλοι έγιναν ειδικοί στο πέλλετ.
Χαίρομαι που βλέπουν με δέος καθε ξενικό όνομα που κυκλοφορεί.
Επιβεβαιώνομαι.
Πάντα μιλούσα για τον ξενομανή ΕΛΛΗΝΑ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
The following user(s) said Thank You: IoannisEM

Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet 2 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #167674

  • PAPADAKIS
  • Το Άβαταρ του/της PAPADAKIS
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:607
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες84
    • Κάρμα: 0
Δεν έχω κάποια φωτογραφία γιά να πω με σιγουριά την σκέψη μου
αλλά άμα κινείται έκκεντρα ο κοχλίας,
μήπως υπάρχουν μπρούτζινα κουζινέτα στο κάτω και πάνω μέρος στήριξης του κοχλία
τα οποία έχουνε φαγωθεί και θέλουνε αλλαγή ???
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
The following user(s) said Thank You: IoannisEM

Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet 2 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #167675

  • stergiosbik
  • Το Άβαταρ του/της stergiosbik
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:3056
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες500
    • Κάρμα: 21
Θεωρητικα πιστευω οτι θα μπορουσε να γινει.
Ειναι λογικη η σκεψη του Ιωαννη.
Πρακτικα ομως υπαρχουν θεματα.
Πρωτα απ'ολα αυτο που ειπε ο Κωστας με την επιστροφη φλογας.
Επειτα θα χρειαστει λογικα να καταργηθει και η δεξαμενη του πελλετ και να υπαρχει εξωτερικη δεξαμενη με οτι αυτο συνεπαγεται απο θεμα χωρου και αισθητικης.
Υστερα ειναι το θεμα να εξασφαλιστει απολυτα να μην υπαρχουν τιποτα διαρροες καπνας στον χωρο μετα απο τις παρεμβασεις.
Κι αλλα πολλα.
Χωρις βεβαια να ξερουμε την διαταξη στο εσωτερικο της σομπας μπορουμε να λεμε πολλα.
Καλες θα ηταν καποιες φωτο ή ακομη καλυτερα αν μπορουσε καποιος καλος τεχνικος να την εβλεπε απο κοντα.
Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν είναι όπλο ο καναπές!!!


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
The following user(s) said Thank You: IoannisEM

Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet 2 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #167676

  • stergiosbik
  • Το Άβαταρ του/της stergiosbik
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:3056
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες500
    • Κάρμα: 21
PAPADAKIS έγραψε:
Δεν έχω κάποια φωτογραφία γιά να πω με σιγουριά την σκέψη μου
αλλά άμα κινείται έκκεντρα ο κοχλίας,
μήπως υπάρχουν μπρούτζινα κουζινέτα στο κάτω και πάνω μέρος στήριξης του κοχλία
τα οποία έχουνε φαγωθεί και θέλουνε αλλαγή ???

Λογικο αυτο που λες αλλα ο Ιωαννης λεει οτι ο σωληνας που βρισκεται μεσα ο κοχλιας εχει ξεχειλωσει.
Παραξενο μου ακουγεται αυτο αλλα...
Αρα και αυτα ν αλλαξει παλι θα υπαρχει προβλημα λογω μεγαλης διαμετρου.
Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν είναι όπλο ο καναπές!!!


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
The following user(s) said Thank You: IoannisEM

Re:Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet 2 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #167679

  • Lefterisg
  • Το Άβαταρ του/της Lefterisg
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:3
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες1
    • Κάρμα: 0
IoannisEM έγραψε:
Καλή σας μέρα !!!
Μετά από τέσσερα χρόνια συμβιώσεως με τη Θάλεια 27 Kw και αφού κρατήσω για τον εαυτό μου τους όρους και τις συνθήκες της συμβιώσεως αυτής, θέτω τον προβληματισμό μου στην κοινότητα, είτε για δημιουργική φιλοσοφία, είτε για πρακτική ενασχόληση.
Ο κινητήρας που κινεί τον κοχλία της τροφοδοσίας με καύσιμο υλικό, παρέδωσε πνεύμα και η νεκροψία έδειξε ένα κουρεμένο πλαστικό γρανάζι στο μειωτήρα στροφών + κομμένη τη μία από τις δύο βίδες στηρίξεως του κινητήρα στο σώμα της δεξαμενής pellet.
Ζήτησα από το εργοστάσιο να μου στείλουν έναν καινούργιο και η τοποθέτησή του (πέραν της περιπέτειας να βρεθεί στα τυφλά η υποδοχή της δεύτερης βίδας, αφού κρύβεται μεταξύ κυκλοφορητή και δεξαμενής pellet) ανέδειξε ένα νέο πρόβλημα :
επειδή η στήριξη του κινητήρα στο σώμα της δεξαμενής, είτε δεν είναι η προβλεπόμενη, αφού στηρίζεται με 1 1/2 βίδα, είτε γιατί ο προηγούμενος κινητήρας, αφού στηριζόταν σε 1 βίδα (θα πρέπει να) κινούνταν έκκεντρα, με αποτέλεσμα να έχει ανοίξει (ξεχειλώσει) τις οπές στηρίξεώς του στη δεξαμενή pellet ή / και να έχει δημιουργήσει - μέσω του κοχλία, μεγαλύτερη πλέον διάμετρο στο σωλήνα όπου ο κοχλίας προωθεί το pellet στο θάλαμο καύσεως. Το αποτέλεσμα είναι να υπάρχουν περιπτώσεις όπου ο κοχλίας κινούμενος πλέον έκκεντρα, να σφηνώνει μεταξύ των πτερυγίων του και του σωλήνα τροφοδοσίας κομμάτια pellet και να σταματάει την περιστροφή του, ρίχνοντας τη γενική ασφάλεια του ηλεκτρολογικού πίνακα.
Aδειάζοντας και γεμίζοντας άπειρες φορές τη δεξαμενή pellet, ώστε να έχω πρόσβαση στο σωλήνα για να ξεμπλοκάρω τον κοχλία, σκέφτηκα το εξής, το οποίο θέτω προς απάντηση στην κοινότητα :
εάν τροφοδοτήσω το θάλαμο καύσεως απ' ευθείας με εξωτερικό κοχλία, όπως αυτοί που εγκαθίστανται σε εξωτερικά σιλό σε καυστήρες πετρελαίου, των οποίων έχει γίνει μετατροπή σε pellet, θα λύσω το πρόβλημά μου ;;
Σκέφτομαι αυτό, διότι (λέω πως) ο υπάρχων κινητήρας του λέβητα, ούτως ή άλλως τροφοδοτείται από 220 v και παίρνει εντολές κινήσεως από την πλακέτα (εγκέφαλο). Άρα, λέω τώρα, αν συνδέσω στη θέση του έναν αντίστοιχο κινητήρα με εξωτερικό κοχλία και εν συνεχεία ρυθμίσω τις παραμέτρους τροφοδοσίας & αέρα, μήπως λύσω το πρόβλημά μου ;; Θα μου έρθει πιο οικονομικά μάλιστα από το να παροπλίσω τη Θάλεια και να πάρω κάτι άλλο, αφού η ονομαστική αξία της ακόμα δεν έχει αποσβεστεί. Σημειώνω ότι η ποιότητα του καυσίμου υλικού (pellet) παραμένει η ίδια εδώ και τέσσερα χρόνια, χωρίς πρόβλημα ή glitter.
Να δηλώσω ότι ΔΕΝ είμαι τεχνικός, αντιθέτως ασχολούμαι στο χώρο της Υγείας, αλλά η τετραετής επαφή μου με τη Θάλεια, με έκανε να σκέφτομαι σαν μηχανικός, έμαθα να χρησιμοποιώ εργαλεία που μέχρι τώρα δεν ήξερα την ύπαρξη και τη χρήση τους και βεβαίως, να αποκτήσω μια "πανάκριβη" (από πλευράς €) γνώση και άποψη για την Θάλεια, την οποία όμως (γνώση και άποψη) θα κρατήσω για τον εαυτό μου ή για κατ' ιδίαν συζητήσεις - και δεν θα την αναπτύξω στο διαδίκτυο.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Φίλε μου καλησπέρα πόσα χρόνια εγγύησης σου δώσανε όταν την αγόρασες νομίζω ότι για μηχανικά μέρη έχουν 5 για δες το λίγο


Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
The following user(s) said Thank You: IoannisEM

Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet 2 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #167680

  • ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
  • Το Άβαταρ του/της ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • ΚΩΣΤΑΣ
    • Δημοσιεύσεις:2671
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες391
    • Κάρμα: 18
Φιλε Γιαννη ολα γινονται και λυνονται!!!!!!!οσο αφορα μοτερ δες εδω www.aerodin.gr/product_info.php?cPath=77&products_id=1426 καλης ποιοτητας και οικονομικο σχετικα με την εταιρια αρκει να ξερεις τις στροφες(rpm).αν το φτιαξεις μονο σου απο αρχη τον εξωτερικο κοχλια συμφαιρει(ηδη εχω φτιαξει αυτες τις μερες ενα δικο μου)παρα να το αγορασεις.οσο για επιστροφη φλογας με εναν θερμοστατη σε σειρα με την φαση που παιρνει ο κοχλιας απο την πλακετα τοποθετημενος στην σωληνα ριψης και ρυθμισμενος 70-80 βαθμους λυνεις το θεμα επιστροφης η τον συνδεεις σε σειρα με το θερμικο ασφαλειας η με τον πρεσσοστατη και βγαζει και αλλαρμ και σταματα τον κοχλια!ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΟΠΟΙ(ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ)ΣΥΜΦΑΙΡΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΚΟΠΟΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ?ΔΕΣ ΦΩΤΟ
IMG_20190307_151247.jpg


IMG_20190306_184125.jpg


IMG_20190208_155412.jpg


IMG_20190306_184144.jpg


IMG_20190208_155602.jpg


IMG_20190306_185059.jpg
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
The following user(s) said Thank You: IoannisEM

Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet 2 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #167686

  • IoannisEM
  • Το Άβαταρ του/της IoannisEM
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:8
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες2
    • Κάρμα: 0
Κατ' αρχήν καλησπέρα σας και σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από καρδιάς ΕΝΑΝ προς ΕΝΑΝ για το ενδιαφέρον και τις τεκμηριωμένες απαντήσεις σας. Φαίνεται ότι ακόμα υπάρχουν συνάνθρωποι που αφιερώνουν φαιά ουσία, αλλά και πολύτιμο προσωπικό και οικογενειακό χρόνο, για να ασχοληθούν ανιδιοτελώς με το πρόβλημα κάποιου αγνώστου, που στο κάτω κάτω ούτε υποχρεωμένοι είναι, ούτε όφελος έχουν. Κυριολεκτικά, δεν έχω λόγια κύριοι .....
Πάμε λοιπόν :
Για τον κύριο Nasikas, να ευχαριστήσω για την υπόδειξη του ζητήματος της επιστροφής της φλόγας, διότι είναι ένας παράγοντας που δεν έχω σκεφθεί καθόλου. Επί πλέον να πω ότι δεν επιδιώκω προσπορισμό χρημάτων από πατέντες, απλά αν ο κατασκευαστής βρει τη σκέψη μου λειτουργική, μακάρι να την υλοποιήσει, διότι έτσι θα αποκτήσει ευχαριστημένους πελάτες και κύρος στην αγορά. Τα καλά σας λόγια μου δίνουν θάρρος για να συνεχίσω την αναζήτησή μου για τη λύση του ζητήματος.
Για τον κύριο PAPADAKIS : η πλέον εξαιρετική πρόταση και μακάρι να την υλοποιήσουν. Δεν έχω τεχνικές γνώσεις, αλλά θεωρώ πως η στήριξη του κοχλία σε δύο αντί του ενός σημεία, θα λύσει το πρόβλημα της ταλαντώσεως του κινητήρα. Αυτή τη στιγμή ο κινητήρας στηρίζεται σε 1 1/2 (μία και μισή) βίδες και αναγκαστικά ταλαντώνεται κατά μήκος του οριζόντιου άξονα στηρίξεώς του. Λέω 1/2 βίδα, διότι την πίσω βίδα τόσο κατόρθωσα να τη βιδώσω, κινούμενος σε ένα χώρο όπου μόνο παιδικό χέρι (και άν ...) μπορεί να χωρέσει. Θεωρώ ότι η στήριξη σε τέσσερα αντί των δύο σημείων, πιθανόν να βοηθούσε, αλλά η πρόταση για δεύτερο κουζινέτο είναι κυριολεκτικά άριστη και μακάρι να το λάβουν υπ' όψιν.
Για τον κύριο stergiosbik, όντως στη σκέψη μου δεν έχω λάβει υπ' όψιν το θέμα της διαρροής καπνού στο χώρο και εκτιμώ την υπόδειξή σας. Το θέμα της αισθητικής θεωρώ ότι υπερκαλύπτεται από το ζήτημα της ορθής και ασφαλούς λειτουργίας - άλλωστε, ο καυστήρας βρίσκεται σε συγκεκριμένο για το λόγο αυτό χώρο, οπότε καταλαβαίνετε ότι προσπαθώ να λύσω πρακτικά προβλήματα.
Για τον κύριο Lefterisg, σίγουρα υπάρχει η εγγύηση, το θέμα είναι όμως λεπτό, διότι η εμπειρία λέει (και η παρούσα ιστοσελίδα επιβεβαιώνει) ότι για να ισχύσει η εγγύηση, θα πρέπει να υπάρχουν ορισμένες αναγκαίες και ικανές (που λέγαμε στο σχολείο) συνθήκες : ετήσια συντήρηση από εξουσιοδοτημένο τεχνικό, χρήση "συγκεκριμένου" καυσίμου (pellet), να μην έχει γίνει κάποια παρέμβαση, έστω και απλή ή εκτάκτου ανάγκης κλπ. Θεωρώ ότι κανείς δε δίνει εγγύηση για το σύστημα τροφοδοσίας, διότι είναι κινητήρας. Τι σημαίνει αυτό : ότι ο κοχλίας μπορεί να "πήρε" κάποιο σκληρό κομμάτι pellet (αυτό που λέω παραπάνω, δηλ. το μη "εργοστασιακό"), θα πρέπει να αποδείξω ότι επί τέσσερις χειμερινές περιόδους ο κινητήρας λειτουργούσε στηριζόμενος ουσιαστικά σε 1 βίδα (γι' αυτό και γέμισε ο νεκρός χώρος του καυστήρα με τρίμματα pellet, δηλ. από τη μη σωστή έδρασή του στη βάση του σιλό). Κυρίως όμως, θα πρέπει να ξηλώσω τον καυστήρα (βάρος 220 κιλά περίπου + υδραυλικά + ηλεκτρικά ++++++) και να τον στείλω από την Καστοριά στη Θεσσαλονίκη & αντιστρόφως. Επομένως η εγγύηση - αν υπάρχει και ισχύει - έχει προϋποθέσεις ..... και κυρίως χρήμα. Θα μου πείτε πως αθροιστικά ίσως και να αξίζει, δεν το έχω υπολογίσει στο σύνολό του.
Για τον κύριο ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ, θα δηλώσω κατευχαριστημένος από το αναλυτικό, κατατοπιστικό και λεπτομερές φωτογραφικό υλικό που επισυνάπτει στην απάντησή του. Έχω μια θεωρία , ότι αν μπορεί κάποιος άλλος να το κάνει, τότε μπορώ κι' εγώ να το κάνω. Θα παραβλέψω το γεγονός ότι σίγουρα θα απαιτούνται κάποια εξειδικευμένα εργαλεία π.χ. ηλεκτροκόλληση, καθώς και οι αντίστοιχες γνώσεις για την ορθή χρήση τους. Γι' αυτό το λόγο και η πρώτη μου σκέψη ήταν να πάρω κάτι έτοιμο, το κόστος του οποίου δεν είναι ιδιαίτερα απαγορευτικό, συγκριτικά μάλιστα με το κόστος αντικατάστασης (!!) όλου του καυστήρα. Πάντως από την απάντησή του βλέπω ότι μπορεί να γίνει !!
Τέλος, αφού σας ευχαριστήσω για άλλη μια φορά έναν - έναν ξεχωριστά, αλλά και όλους μαζί, να κάνω ένα δύο σχόλια στις φωτογραφίες που επισυνάπτω. Τα σχόλια δεν έχουν κανένα σκοπό υποβαθμίσεως της όλης κατασκευής, απλά εκεί εστιάζω ορισμένες σκέψεις μου.
Στη φωτογραφία του κινητήρα, θα δείτε το κεφάλι της μίας από τις δύο αλλενόβιδες που συγκρατούν τον κινητήρα. Η άλλη αλλενόβιδα στηρίξεως, βρίσκεται 180 μοίρες αντιδιαμετρικά της πρώτης, ανάμεσα στο κόκκινο δοχείο διαστολής του κυκλοφορητή (νομίζω έτσι λέγεται) και του σώματος του κινητήρα. Οι δύο αυτές βίδες (στην περίπτωσή μου 1 και 1/2), συγκρατούν ένα βάρος 1.700 γραμμαρίων ΧΩΡΙΣ το βάρος του κοχλία και ΧΩΡΙΣ την πίεση που δέχεται ο κοχλίας από τον όγκο των pellets.
Το μέγεθός των βιδών, είναι εύκολα συγκρίσιμο με το κέρμα. Θεωρώ ότι στο σημείο αυτό, θα έπρεπε να υπάρχει καλύτερη στήριξη του κινητήρα πάνω στο σιλό, πιθανόν σε 4 σημεία (αποφυγή ταλαντώσεως στην περιστροφή του συστήματος κινητήρα - κοχλία) και βεβαίως, η στήριξη να είναι προσβάσιμη σε ΠΟΛΥ μεγαλύτερο βαθμό, απ' ότι είναι τώρα.
Ο κοχλίας (στις φωτογραφίες ανοιχτός και κλειστός, με και χωρίς το πώμα του), θα έπρεπε να έχει μια προέκταση και να στηρίζεται πάνω στο άνω καπάκι του, είτε με κουζινέτο, είτε με ρουλεμάν, είτε έστω σε μια υποδοχή - εσοχή, ώστε να έχει στήριξη σε δύο σημεία. Βέβαια, δεν γνωρίζω το εάν η σκόνη και τα πριονίδια του pellet, θα μπορούσαν να "στομώσουν" ή να "φρακάρουν" το κουζινέτο/ρουλεμάν/εσοχή.
Δυστυχώς κύριοι, ουδείς πλέον αναλαμβάνει τη Θάλεια στην Καστοριά και ο κάθε μαστρο-Μήτσος, ο κάθε κυρ - Κώστας, ακόμα και ο ξάδερφος του μπατζανάκη του θείου που "ξέρει το παιδί", δεν έχουν δώσει λύση, πλην όμως το 30,00 € - 50,00 € το παίρνουν.
Ηθικό δίδαγμα, βγαλμένο από τη μικρή μου αυτή εμπειρία : ότι αγοράζουμε, καυστήρα ή κινητό τηλέφωνο, αυτοκίνητο ή μίξερ, ρολόι ή δραπανοκατσάβιδο, φροντίζουμε να εξασφαλίσουμε τον αντίστοιχο αντιπρόσωπο - συντηρητή στην πόλη μας, διαφορετικά θα μπούμε σε ένα δαπανηρό και ατέρμονα κύκλο, εκτός αν έχουμε κάποιο πτυχίο μηχανικού ή μηχανολόγου, μαζί με τις σχετικές αξιόλογες γνώσεις .....
Συνημμένα:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
The following user(s) said Thank You: stergiosbik

Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet 2 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #167687

  • IoannisEM
  • Το Άβαταρ του/της IoannisEM
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:8
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες2
    • Κάρμα: 0
Κατ' αρχήν καλησπέρα σας και σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από καρδιάς ΕΝΑΝ προς ΕΝΑΝ για το ενδιαφέρον και τις τεκμηριωμένες απαντήσεις σας. Φαίνεται ότι ακόμα υπάρχουν συνάνθρωποι που αφιερώνουν φαιά ουσία, αλλά και πολύτιμο προσωπικό και οικογενειακό χρόνο, για να ασχοληθούν ανιδιοτελώς με το πρόβλημα κάποιου αγνώστου, που στο κάτω κάτω ούτε υποχρεωμένοι είναι, ούτε όφελος έχουν. Κυριολεκτικά, δεν έχω λόγια κύριοι .....
Πάμε λοιπόν :
Για τον κύριο Nasikas, να ευχαριστήσω για την υπόδειξη του ζητήματος της επιστροφής της φλόγας, διότι είναι ένας παράγοντας που δεν έχω σκεφθεί καθόλου. Επί πλέον να πω ότι δεν επιδιώκω προσπορισμό χρημάτων από πατέντες, απλά αν ο κατασκευαστής βρει τη σκέψη μου λειτουργική, μακάρι να την υλοποιήσει, διότι έτσι θα αποκτήσει ευχαριστημένους πελάτες και κύρος στην αγορά. Τα καλά σας λόγια μου δίνουν θάρρος για να συνεχίσω την αναζήτησή μου για τη λύση του ζητήματος.
Για τον κύριο PAPADAKIS : η πλέον εξαιρετική πρόταση και μακάρι να την υλοποιήσουν. Δεν έχω τεχνικές γνώσεις, αλλά θεωρώ πως η στήριξη του κοχλία σε δύο αντί του ενός σημεία, θα λύσει το πρόβλημα της ταλαντώσεως του κινητήρα. Αυτή τη στιγμή ο κινητήρας στηρίζεται σε 1 1/2 (μία και μισή) βίδες και αναγκαστικά ταλαντώνεται κατά μήκος του οριζόντιου άξονα στηρίξεώς του. Λέω 1/2 βίδα, διότι την πίσω βίδα τόσο κατόρθωσα να τη βιδώσω, κινούμενος σε ένα χώρο όπου μόνο παιδικό χέρι (και άν ...) μπορεί να χωρέσει. Θεωρώ ότι η στήριξη σε τέσσερα αντί των δύο σημείων, πιθανόν να βοηθούσε, αλλά η πρόταση για δεύτερο κουζινέτο είναι κυριολεκτικά άριστη και μακάρι να το λάβουν υπ' όψιν.
Για τον κύριο stergiosbik, όντως στη σκέψη μου δεν έχω λάβει υπ' όψιν το θέμα της διαρροής καπνού στο χώρο και εκτιμώ την υπόδειξή σας. Το θέμα της αισθητικής θεωρώ ότι υπερκαλύπτεται από το ζήτημα της ορθής και ασφαλούς λειτουργίας - άλλωστε, ο καυστήρας βρίσκεται σε συγκεκριμένο για το λόγο αυτό χώρο, οπότε καταλαβαίνετε ότι προσπαθώ να λύσω πρακτικά προβλήματα.
Για τον κύριο Lefterisg, σίγουρα υπάρχει η εγγύηση, το θέμα είναι όμως λεπτό, διότι η εμπειρία λέει (και η παρούσα ιστοσελίδα επιβεβαιώνει) ότι για να ισχύσει η εγγύηση, θα πρέπει να υπάρχουν ορισμένες αναγκαίες και ικανές (που λέγαμε στο σχολείο) συνθήκες : ετήσια συντήρηση από εξουσιοδοτημένο τεχνικό, χρήση "συγκεκριμένου" καυσίμου (pellet), να μην έχει γίνει κάποια παρέμβαση, έστω και απλή ή εκτάκτου ανάγκης κλπ. Θεωρώ ότι κανείς δε δίνει εγγύηση για το σύστημα τροφοδοσίας, διότι είναι κινητήρας. Τι σημαίνει αυτό : ότι ο κοχλίας μπορεί να "πήρε" κάποιο σκληρό κομμάτι pellet (αυτό που λέω παραπάνω, δηλ. το μη "εργοστασιακό"), θα πρέπει να αποδείξω ότι επί τέσσερις χειμερινές περιόδους ο κινητήρας λειτουργούσε στηριζόμενος ουσιαστικά σε 1 βίδα (γι' αυτό και γέμισε ο νεκρός χώρος του καυστήρα με τρίμματα pellet, δηλ. από τη μη σωστή έδρασή του στη βάση του σιλό). Κυρίως όμως, θα πρέπει να ξηλώσω τον καυστήρα (βάρος 220 κιλά περίπου + υδραυλικά + ηλεκτρικά ++++++) και να τον στείλω από την Καστοριά στη Θεσσαλονίκη & αντιστρόφως. Επομένως η εγγύηση - αν υπάρχει και ισχύει - έχει προϋποθέσεις ..... και κυρίως χρήμα. Θα μου πείτε πως αθροιστικά ίσως και να αξίζει, δεν το έχω υπολογίσει στο σύνολό του.
Για τον κύριο ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ, θα δηλώσω κατευχαριστημένος από το αναλυτικό, κατατοπιστικό και λεπτομερές φωτογραφικό υλικό που επισυνάπτει στην απάντησή του. Έχω μια θεωρία , ότι αν μπορεί κάποιος άλλος να το κάνει, τότε μπορώ κι' εγώ να το κάνω. Θα παραβλέψω το γεγονός ότι σίγουρα θα απαιτούνται κάποια εξειδικευμένα εργαλεία π.χ. ηλεκτροκόλληση, καθώς και οι αντίστοιχες γνώσεις για την ορθή χρήση τους. Γι' αυτό το λόγο και η πρώτη μου σκέψη ήταν να πάρω κάτι έτοιμο, το κόστος του οποίου δεν είναι ιδιαίτερα απαγορευτικό, συγκριτικά μάλιστα με το κόστος αντικατάστασης (!!) όλου του καυστήρα. Πάντως από την απάντησή του βλέπω ότι μπορεί να γίνει !!
Τέλος, αφού σας ευχαριστήσω για άλλη μια φορά έναν - έναν ξεχωριστά, αλλά και όλους μαζί, να κάνω ένα δύο σχόλια στις φωτογραφίες που επισυνάπτω. Τα σχόλια δεν έχουν κανένα σκοπό υποβαθμίσεως της όλης κατασκευής, απλά εκεί εστιάζω ορισμένες σκέψεις μου.
Στη φωτογραφία του κινητήρα, θα δείτε το κεφάλι της μίας από τις δύο αλλενόβιδες που συγκρατούν τον κινητήρα. Η άλλη αλλενόβιδα στηρίξεως, βρίσκεται 180 μοίρες αντιδιαμετρικά της πρώτης, ανάμεσα στο κόκκινο δοχείο διαστολής του κυκλοφορητή (νομίζω έτσι λέγεται) και του σώματος του κινητήρα. Οι δύο αυτές βίδες (στην περίπτωσή μου 1 και 1/2), συγκρατούν ένα βάρος 1.700 γραμμαρίων ΧΩΡΙΣ το βάρος του κοχλία και ΧΩΡΙΣ την πίεση που δέχεται ο κοχλίας από τον όγκο των pellets.
Το μέγεθός των βιδών, είναι εύκολα συγκρίσιμο με το κέρμα. Θεωρώ ότι στο σημείο αυτό, θα έπρεπε να υπάρχει καλύτερη στήριξη του κινητήρα πάνω στο σιλό, πιθανόν σε 4 σημεία (αποφυγή ταλαντώσεως στην περιστροφή του συστήματος κινητήρα - κοχλία) και βεβαίως, η στήριξη να είναι προσβάσιμη σε ΠΟΛΥ μεγαλύτερο βαθμό, απ' ότι είναι τώρα.
Ο κοχλίας (στις φωτογραφίες ανοιχτός και κλειστός, με και χωρίς το πώμα του), θα έπρεπε να έχει μια προέκταση και να στηρίζεται πάνω στο άνω καπάκι του, είτε με κουζινέτο, είτε με ρουλεμάν, είτε έστω σε μια υποδοχή - εσοχή, ώστε να έχει στήριξη σε δύο σημεία. Βέβαια, δεν γνωρίζω το εάν η σκόνη και τα πριονίδια του pellet, θα μπορούσαν να "στομώσουν" ή να "φρακάρουν" το κουζινέτο/ρουλεμάν/εσοχή.
Δυστυχώς κύριοι, ουδείς πλέον αναλαμβάνει τη Θάλεια στην Καστοριά και ο κάθε μαστρο-Μήτσος, ο κάθε κυρ - Κώστας, ακόμα και ο ξάδερφος του μπατζανάκη του θείου που "ξέρει το παιδί", δεν έχουν δώσει λύση, πλην όμως το 30,00 € - 50,00 € το παίρνουν.
Ηθικό δίδαγμα, βγαλμένο από τη μικρή μου αυτή εμπειρία : ότι αγοράζουμε, καυστήρα ή κινητό τηλέφωνο, αυτοκίνητο ή μίξερ, ρολόι ή δραπανοκατσάβιδο, φροντίζουμε να εξασφαλίσουμε τον αντίστοιχο αντιπρόσωπο - συντηρητή στην πόλη μας, διαφορετικά θα μπούμε σε ένα δαπανηρό και ατέρμονα κύκλο, εκτός αν έχουμε κάποιο πτυχίο μηχανικού ή μηχανολόγου, μαζί με τις σχετικές αξιόλογες γνώσεις .....
Τελευταία διόρθωση: 2 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν από theoilia.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet 2 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #167688

  • IoannisEM
  • Το Άβαταρ του/της IoannisEM
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:8
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες2
    • Κάρμα: 0
Λάθος μου στις φωτογραφίες .....
Συνημμένα:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet 2 Μήνες 1 Εβδομάδα πριν #167689

  • stergiosbik
  • Το Άβαταρ του/της stergiosbik
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:3056
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες500
    • Κάρμα: 21
Πρωτη φορα βλεπω κοχλια να μην πιανει και στο πανω μερος σε σομπα.
Ειναι σιγουρο οτι εκει στο καπακι δεν υπηρχε καποια βαση με καποιο ρουλεμαν;
Μηπως κατα το καθαρισμα σας εφυγε και δεν το πηρατε ειδηση;
Πειτε κι εσεις ρε παιδια.
Εχετε ξαναδει να στηριζεται ο κοχλιας μονο στο μοτερ;
Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν είναι όπλο ο καναπές!!!


Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
The following user(s) said Thank You: IoannisEM

Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet 2 Μήνες 6 Ημέρες πριν #167693

  • Still
  • Το Άβαταρ του/της Still
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:73
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες5
    • Κάρμα: 1
stergiosbik έγραψε:
Πρωτη φορα βλεπω κοχλια να μην πιανει και στο πανω μερος σε σομπα.
Ειναι σιγουρο οτι εκει στο καπακι δεν υπηρχε καποια βαση με καποιο ρουλεμαν;
Μηπως κατα το καθαρισμα σας εφυγε και δεν το πηρατε ειδηση;
Πειτε κι εσεις ρε παιδια.
Εχετε ξαναδει να στηριζεται ο κοχλιας μονο στο μοτερ;
Ω ναι !!!
και στην Ιολη το ιδιο κανει ο κατασκευαστης (mytherm)
ηταν και δικη μου απορια, εχω την Ιολη 27
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet 2 Μήνες 6 Ημέρες πριν #167695

  • Nasikas
  • Το Άβαταρ του/της Nasikas
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:1641
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες314
    • Κάρμα: 34
1. Εύχομαι να δουν την συζήτηση τα παιδιά στην mytherm.

- - -

2.(άσχετο) Αν υπήρχε στα σχολεία σοβαρός επαγγελματικός προσανατολισμός, - αντί για Υγεία - θα σας έστελναν για μηχανικό. *( βέβαια ισχύει και αυτό που είπε καποιος για τον Μίκη και τον Μάνο - "ότι αν αντί της μουσικής, καταπιάνονταν με άλλο τομέα, πάλι θα διέπρεπαν"

Χαίρομαι που όλοι έγιναν ειδικοί στο πέλλετ.
Χαίρομαι που βλέπουν με δέος καθε ξενικό όνομα που κυκλοφορεί.
Επιβεβαιώνομαι.
Πάντα μιλούσα για τον ξενομανή ΕΛΛΗΝΑ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
The following user(s) said Thank You: IoannisEM

Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet 2 Μήνες 6 Ημέρες πριν #167696

  • PAPADAKIS
  • Το Άβαταρ του/της PAPADAKIS
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:607
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες84
    • Κάρμα: 0
Nasikas έγραψε:
1. Εύχομαι να δουν την συζήτηση τα παιδιά στην mytherm.

- - -

2.(άσχετο) Αν υπήρχε στα σχολεία σοβαρός επαγγελματικός προσανατολισμός, - αντί για Υγεία - θα σας έστελναν για μηχανικό. *( βέβαια ισχύει και αυτό που είπε καποιος για τον Μίκη και τον Μάνο - "ότι αν αντί της μουσικής, καταπιάνονταν με άλλο τομέα, πάλι θα διέπρεπαν"


5.JPG


Χωρίς να θέλω να "καπελώσω" τον κ.Νασικα,γι αυτό και παραθέτω μέσω του πόστ του, μιά ιδέα μου...
Γιά να μην κινείται έκκεντρα ο κοχλίας και με την κίνηση του αυτή να μασάει πέλετ στα πτερύγια του κοχλία
θα προσπαθούσα να έβαζα από την μέσα μεριά του σιλό
μεταλλικά ή ξύλινα υποστηρίγματα μεταξύ του κοχλία και των εσωτερικών πλευρών του σιλό.
Ετσι θα δημιουργούσε σωστή περιστροφή ο κοχλίας,αλλά...
δεν γνωρίζω αν αυτό που βλέπω στην φωτογραφία περιστρέφεται όλο ή μόνο το εσωτερικό τμήμα του..

Εκτός και αν ....εσωτερικά και άνω του κοχλία....λείπει όντως κάποιο ρουλεμάν..

Πρωτότυπος τρόπος μεταφοράς του πέλετ στο θάλαμο καύσης,χωρίς να αφήνει ούτε σπυρί πέλετ εντός του σιλό ,και αυτό γιατί στο δικό μου σιλό ,πανομοιότυπο με το ανωτέρω,πάντα μένει κολλημένο μισό σακί πέλλετ εντός και πλευρικά του σιλό...
Τελευταία διόρθωση: 2 Μήνες 6 Ημέρες πριν από PAPADAKIS.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
The following user(s) said Thank You: Nasikas, IoannisEM

Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet 2 Μήνες 6 Ημέρες πριν #167697

  • ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
  • Το Άβαταρ του/της ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • ΚΩΣΤΑΣ
    • Δημοσιεύσεις:2671
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες391
    • Κάρμα: 18
Μιχάλη με ένα μικρό μοτέρ δόνησης όταν παίρνει ο κοχλία να παίρνει και η δόνηση δεν θα σου άφηνε ούτε τη σκόνη.το έχω σκεφτεί για το δικό μου που παίρνει 8 τσουβαλια το σιλό.πιστευω ότι και οι κατασκευαστές και αυτοί μαθαίνουν βελτιώνονται και αποκτούν εμπειρία.αλλιως ήταν πριν 10 χρόνια η όλη φιλοσοφία τεχνικά και με διαφορά ανταλλακτικά (κυρίως αρκετά σκάρτα) με την σημερινή εξέλιξη .αν δείτε Αυστριακούς Ουκρανικός και Ολανδικους λέβητες έχουν πάει πολύ μπροστά οι άνθρωποι.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
The following user(s) said Thank You: IoannisEM
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.343 δευτερόλεπτα