Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167671 από IoannisEM
Καλή σας μέρα !!!
Μετά από τέσσερα χρόνια συμβιώσεως με τη Θάλεια 27 Kw και αφού κρατήσω για τον εαυτό μου τους όρους και τις συνθήκες της συμβιώσεως αυτής, θέτω τον προβληματισμό μου στην κοινότητα, είτε για δημιουργική φιλοσοφία, είτε για πρακτική ενασχόληση.
Ο κινητήρας που κινεί τον κοχλία της τροφοδοσίας με καύσιμο υλικό, παρέδωσε πνεύμα και η νεκροψία έδειξε ένα κουρεμένο πλαστικό γρανάζι στο μειωτήρα στροφών + κομμένη τη μία από τις δύο βίδες στηρίξεως του κινητήρα στο σώμα της δεξαμενής pellet.
Ζήτησα από το εργοστάσιο να μου στείλουν έναν καινούργιο και η τοποθέτησή του (πέραν της περιπέτειας να βρεθεί στα τυφλά η υποδοχή της δεύτερης βίδας, αφού κρύβεται μεταξύ κυκλοφορητή και δεξαμενής pellet) ανέδειξε ένα νέο πρόβλημα :
επειδή η στήριξη του κινητήρα στο σώμα της δεξαμενής, είτε δεν είναι η προβλεπόμενη, αφού στηρίζεται με 1 1/2 βίδα, είτε γιατί ο προηγούμενος κινητήρας, αφού στηριζόταν σε 1 βίδα (θα πρέπει να) κινούνταν έκκεντρα, με αποτέλεσμα να έχει ανοίξει (ξεχειλώσει) τις οπές στηρίξεώς του στη δεξαμενή pellet ή / και να έχει δημιουργήσει - μέσω του κοχλία, μεγαλύτερη πλέον διάμετρο στο σωλήνα όπου ο κοχλίας προωθεί το pellet στο θάλαμο καύσεως. Το αποτέλεσμα είναι να υπάρχουν περιπτώσεις όπου ο κοχλίας κινούμενος πλέον έκκεντρα, να σφηνώνει μεταξύ των πτερυγίων του και του σωλήνα τροφοδοσίας κομμάτια pellet και να σταματάει την περιστροφή του, ρίχνοντας τη γενική ασφάλεια του ηλεκτρολογικού πίνακα.
Aδειάζοντας και γεμίζοντας άπειρες φορές τη δεξαμενή pellet, ώστε να έχω πρόσβαση στο σωλήνα για να ξεμπλοκάρω τον κοχλία, σκέφτηκα το εξής, το οποίο θέτω προς απάντηση στην κοινότητα :
εάν τροφοδοτήσω το θάλαμο καύσεως απ' ευθείας με εξωτερικό κοχλία, όπως αυτοί που εγκαθίστανται σε εξωτερικά σιλό σε καυστήρες πετρελαίου, των οποίων έχει γίνει μετατροπή σε pellet, θα λύσω το πρόβλημά μου ;;
Σκέφτομαι αυτό, διότι (λέω πως) ο υπάρχων κινητήρας του λέβητα, ούτως ή άλλως τροφοδοτείται από 220 v και παίρνει εντολές κινήσεως από την πλακέτα (εγκέφαλο). Άρα, λέω τώρα, αν συνδέσω στη θέση του έναν αντίστοιχο κινητήρα με εξωτερικό κοχλία και εν συνεχεία ρυθμίσω τις παραμέτρους τροφοδοσίας & αέρα, μήπως λύσω το πρόβλημά μου ;; Θα μου έρθει πιο οικονομικά μάλιστα από το να παροπλίσω τη Θάλεια και να πάρω κάτι άλλο, αφού η ονομαστική αξία της ακόμα δεν έχει αποσβεστεί. Σημειώνω ότι η ποιότητα του καυσίμου υλικού (pellet) παραμένει η ίδια εδώ και τέσσερα χρόνια, χωρίς πρόβλημα ή glitter.
Να δηλώσω ότι ΔΕΝ είμαι τεχνικός, αντιθέτως ασχολούμαι στο χώρο της Υγείας, αλλά η τετραετής επαφή μου με τη Θάλεια, με έκανε να σκέφτομαι σαν μηχανικός, έμαθα να χρησιμοποιώ εργαλεία που μέχρι τώρα δεν ήξερα την ύπαρξη και τη χρήση τους και βεβαίως, να αποκτήσω μια "πανάκριβη" (από πλευράς €) γνώση και άποψη για την Θάλεια, την οποία όμως (γνώση και άποψη) θα κρατήσω για τον εαυτό μου ή για κατ' ιδίαν συζητήσεις - και δεν θα την αναπτύξω στο διαδίκτυο.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167673 από Nasikas
Άκρως ενδιαφέρον ποστ - εξαιρετική σκέψη και περιγραφή.
Γράφω - απλά για να μείνει στην επιφάνεια- να μην πατώσει και χαθεί.....

Καίτοι έχω δει το μηχάνημα, δεν θυμάμαι - και δεν βρίσκω φωτογραφίες του εσωτερικού. (εκεί που σκέπτεστε την παρέμβαση)
Αν βρίσκατε χρόνο και διάθεση, βάλτε καμμία φωτογραφία - η και πρόχειρο σχέδιο επι χάρτου αυτού που θέλετε να επιχειρήσετε. (αν πετύχει, θα το ...κλέψει την ιδέα ο κατασκευαστής.... :side: )

Μα ξέρετε όμως , ότι σε απ ευθείας τροφοδοσία (ευθείας γραμμής), ελοχεύει πάντα ο κίνδυνος επιστροφής φλόγας προς το σιλό.

Περιμένω γνώμες τεχνικών του φόρουμ.


Χαίρομαι που όλοι έγιναν ειδικοί στο πέλλετ.
Χαίρομαι που βλέπουν με δέος καθε ξενικό όνομα που κυκλοφορεί.
Επιβεβαιώνομαι.
Πάντα...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": IoannisEM

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167674 από PAPADAKIS
Δεν έχω κάποια φωτογραφία γιά να πω με σιγουριά την σκέψη μου
αλλά άμα κινείται έκκεντρα ο κοχλίας,
μήπως υπάρχουν μπρούτζινα κουζινέτα στο κάτω και πάνω μέρος στήριξης του κοχλία
τα οποία έχουνε φαγωθεί και θέλουνε αλλαγή ???
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": IoannisEM

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167675 από stergiosbik
Θεωρητικα πιστευω οτι θα μπορουσε να γινει.
Ειναι λογικη η σκεψη του Ιωαννη.
Πρακτικα ομως υπαρχουν θεματα.
Πρωτα απ'ολα αυτο που ειπε ο Κωστας με την επιστροφη φλογας.
Επειτα θα χρειαστει λογικα να καταργηθει και η δεξαμενη του πελλετ και να υπαρχει εξωτερικη δεξαμενη με οτι αυτο συνεπαγεται απο θεμα χωρου και αισθητικης.
Υστερα ειναι το θεμα να εξασφαλιστει απολυτα να μην υπαρχουν τιποτα διαρροες καπνας στον χωρο μετα απο τις παρεμβασεις.
Κι αλλα πολλα.
Χωρις βεβαια να ξερουμε την διαταξη στο εσωτερικο της σομπας μπορουμε να λεμε πολλα.
Καλες θα ηταν καποιες φωτο ή ακομη καλυτερα αν μπορουσε καποιος καλος τεχνικος να την εβλεπε απο κοντα.

Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν είναι όπλο ο καναπές!!!


Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": IoannisEM

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167676 από stergiosbik

PAPADAKIS έγραψε: Δεν έχω κάποια φωτογραφία γιά να πω με σιγουριά την σκέψη μου
αλλά άμα κινείται έκκεντρα ο κοχλίας,
μήπως υπάρχουν μπρούτζινα κουζινέτα στο κάτω και πάνω μέρος στήριξης του κοχλία
τα οποία έχουνε φαγωθεί και θέλουνε αλλαγή ???


Λογικο αυτο που λες αλλα ο Ιωαννης λεει οτι ο σωληνας που βρισκεται μεσα ο κοχλιας εχει ξεχειλωσει.
Παραξενο μου ακουγεται αυτο αλλα...
Αρα και αυτα ν αλλαξει παλι θα υπαρχει προβλημα λογω μεγαλης διαμετρου.

Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν είναι όπλο ο καναπές!!!


Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": IoannisEM

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167679 από Lefterisg

IoannisEM έγραψε: Καλή σας μέρα !!!
Μετά από τέσσερα χρόνια συμβιώσεως με τη Θάλεια 27 Kw και αφού κρατήσω για τον εαυτό μου τους όρους και τις συνθήκες της συμβιώσεως αυτής, θέτω τον προβληματισμό μου στην κοινότητα, είτε για δημιουργική φιλοσοφία, είτε για πρακτική ενασχόληση.
Ο κινητήρας που κινεί τον κοχλία της τροφοδοσίας με καύσιμο υλικό, παρέδωσε πνεύμα και η νεκροψία έδειξε ένα κουρεμένο πλαστικό γρανάζι στο μειωτήρα στροφών + κομμένη τη μία από τις δύο βίδες στηρίξεως του κινητήρα στο σώμα της δεξαμενής pellet.
Ζήτησα από το εργοστάσιο να μου στείλουν έναν καινούργιο και η τοποθέτησή του (πέραν της περιπέτειας να βρεθεί στα τυφλά η υποδοχή της δεύτερης βίδας, αφού κρύβεται μεταξύ κυκλοφορητή και δεξαμενής pellet) ανέδειξε ένα νέο πρόβλημα :
επειδή η στήριξη του κινητήρα στο σώμα της δεξαμενής, είτε δεν είναι η προβλεπόμενη, αφού στηρίζεται με 1 1/2 βίδα, είτε γιατί ο προηγούμενος κινητήρας, αφού στηριζόταν σε 1 βίδα (θα πρέπει να) κινούνταν έκκεντρα, με αποτέλεσμα να έχει ανοίξει (ξεχειλώσει) τις οπές στηρίξεώς του στη δεξαμενή pellet ή / και να έχει δημιουργήσει - μέσω του κοχλία, μεγαλύτερη πλέον διάμετρο στο σωλήνα όπου ο κοχλίας προωθεί το pellet στο θάλαμο καύσεως. Το αποτέλεσμα είναι να υπάρχουν περιπτώσεις όπου ο κοχλίας κινούμενος πλέον έκκεντρα, να σφηνώνει μεταξύ των πτερυγίων του και του σωλήνα τροφοδοσίας κομμάτια pellet και να σταματάει την περιστροφή του, ρίχνοντας τη γενική ασφάλεια του ηλεκτρολογικού πίνακα.
Aδειάζοντας και γεμίζοντας άπειρες φορές τη δεξαμενή pellet, ώστε να έχω πρόσβαση στο σωλήνα για να ξεμπλοκάρω τον κοχλία, σκέφτηκα το εξής, το οποίο θέτω προς απάντηση στην κοινότητα :
εάν τροφοδοτήσω το θάλαμο καύσεως απ' ευθείας με εξωτερικό κοχλία, όπως αυτοί που εγκαθίστανται σε εξωτερικά σιλό σε καυστήρες πετρελαίου, των οποίων έχει γίνει μετατροπή σε pellet, θα λύσω το πρόβλημά μου ;;
Σκέφτομαι αυτό, διότι (λέω πως) ο υπάρχων κινητήρας του λέβητα, ούτως ή άλλως τροφοδοτείται από 220 v και παίρνει εντολές κινήσεως από την πλακέτα (εγκέφαλο). Άρα, λέω τώρα, αν συνδέσω στη θέση του έναν αντίστοιχο κινητήρα με εξωτερικό κοχλία και εν συνεχεία ρυθμίσω τις παραμέτρους τροφοδοσίας & αέρα, μήπως λύσω το πρόβλημά μου ;; Θα μου έρθει πιο οικονομικά μάλιστα από το να παροπλίσω τη Θάλεια και να πάρω κάτι άλλο, αφού η ονομαστική αξία της ακόμα δεν έχει αποσβεστεί. Σημειώνω ότι η ποιότητα του καυσίμου υλικού (pellet) παραμένει η ίδια εδώ και τέσσερα χρόνια, χωρίς πρόβλημα ή glitter.
Να δηλώσω ότι ΔΕΝ είμαι τεχνικός, αντιθέτως ασχολούμαι στο χώρο της Υγείας, αλλά η τετραετής επαφή μου με τη Θάλεια, με έκανε να σκέφτομαι σαν μηχανικός, έμαθα να χρησιμοποιώ εργαλεία που μέχρι τώρα δεν ήξερα την ύπαρξη και τη χρήση τους και βεβαίως, να αποκτήσω μια "πανάκριβη" (από πλευράς €) γνώση και άποψη για την Θάλεια, την οποία όμως (γνώση και άποψη) θα κρατήσω για τον εαυτό μου ή για κατ' ιδίαν συζητήσεις - και δεν θα την αναπτύξω στο διαδίκτυο.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Φίλε μου καλησπέρα πόσα χρόνια εγγύησης σου δώσανε όταν την αγόρασες νομίζω ότι για μηχανικά μέρη έχουν 5 για δες το λίγο


Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": IoannisEM

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.104 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ