Φωτια στο μπουρι πριν το ταφ
- dimlyk
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 10563
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1475
μαζι σου διαφωνω σε δυο σημεια ...πρωτον οτι οι παρεμβασεις σου ειναι λιγο τυποποιημενες αλλα κυριως οτι δεν σε βλεπω οσο συχνα θαθελα μιας και ...ολα και κατι παραπανω θα μαθαινα κι εγω
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- PAPADAKIS
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 726
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 111
orestisg4 έγραψε: λοιπον εκατσα σημερα και εβγαλα τον αισθητηρα καυσαεριων αλλα δεν ειχε πολυ βρωμια.ειχε λιγη μαυριλα.τον ετριψα ελαφρα με συρματοβουρτσα και τον καθαρισα με οινοπνευμα.(εσεις με τι τον καθαριζετε?)τον ζεστανα με αναπτηρα οπως ειπε πιο πανω ενας φιλος και ανεβασε 60 βαθμους και κατευθειαν λειτουργησαν και τα δυο βεντυλατερ(χωρου,εξατμισης) με σβηστη σομπα.νομιζω πως ειναι σωστο αυτο,ετσι δεν ειναι?.μετα τον εβαλα στη θεση του αναψα την σομπα και ενω δουλευε κανα 20λεπτο ο αισθητηρας εδειχνε θερμοκρασια καυσαεριων 46 βαθμους με αποτελεσμα παλι να μην παρει μπροστα το βεντυλατερ χωρου.με κρυα σομπα παλι δειχνει 40 βαθμους ο αισθητηρας.μπορει να μου πει καποιος ποσο δειχνει ο δικος του με σβηστει κρυα σομπα.
επισης αποφασισα να κανω τον καθαρισμο στα βεντυλατερ και στα μπουρια -σομπα μονος μου γιατι ο τεχνικος που δηθεν μου εκανε τον ετησιο καθαρισμο δεν εκανε τιποτα απο αυτα.μπορει καποιος να μου πει πως καθαριζουμε τα βεντυλατερ?το λεινουμε τελιως ολο?
Επειδή εσύ το είπες,αλλά κανείς δεν το πήρε χαμπάρι,
ο αισθητήρας κουμπώνει ή βιδώνει στο βιντιλατέρ??
Είναι καθαρή η ένωση εκεί ή άλλα διαβάζει και άλλα στέλνει στην οθόνη??
Το λέω γιατί αποκλείεται να δείχνει μόνο 46 βαθμούς, ενώ με την φωτία του αναπτήρα σου στην άκρη του αισθητήρα έδειξε αμέσως 60 βαθμούς. Αρα (?) ο αισθητήρας στο τμήμα της μεταφοράς της θερμοκρασίας δουλεύει.
Το βεντιλατέρ καυσαερίων το έχεις ακούσει να δουλεύει τώρα τελευταία ??
Καθάρισε και τον πρεσοστάτη σου (Βγάλε το σωληνάκι και φυσηξέ το καλά)
Και τέλος από τον πρώτο διδάξαντα-δάσκαλο Κώστα (τα λεώ αυτά γιατί με τις φωτογραφίες του μπόρεσα και καθάρισα μετά από 2 χρόνια το βεντιλατερ)
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...=384&limitstart=1080
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimitris11
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 580
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 69
Φωτιά πήρε τον πρώτο μήνα λειτουργίας της (2 φορες) πριν τις αλλαγές.
Δεν το πίστευα ήταν Ιταλική, επώνυμη και υποτίθεται αξιόπιστη. Την είχε ρύθμιση αυτος που ήξερε.
Επίσης είμαι της άποψης να μην παίρνω αέρα από μεσα (είναι αντιοικονομικό). Η ravelli εχει άλλη άποψη,οι σομπας της είναι φτιαγμένες να παίρνουν αέρα από μέσα.
Φέτος μετά από τις μετατροπές και παρά τα παραπάνω κρύα η σομπα δεν ξεπερασε τα 45 κιλα/ημερα, κατι που εκανε περυσι με λιγοτερο κρυο.
Το κοινό που έχω με τον orestisg4 είναι ότι και αυτος παιρνει αερα από έξω. Έγω τον προθερμένω βέβαια αλλα δεν αλλαξε κατι στο αποτέλεσμα.
Ο εξωτερικος αερας τον χειμωνα είναι πιο στεγνος (λιγοτερη υγρασία) από τον μεσα και πιο κρυος.
Με την προθερμανση που του κανω όμως εχει τουλάχιστον 25 βαθμούς.
Το 28 δειχνει τη θερμοκρασια του αερα που εισερχεται στη σομπα.Εξω εχει μηδεν βαθμούς. Το 57 ξέρει κανεις τι δειχνει;
Το 36 εδώ τι σημαινεί ;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mastoras
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 3810
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 568
Όποιος έχει λύσει πολλών ειδών σόμπες μπορεί να καταλάβει τι εννοώ.
Δεν ξέρω τι θα κάνουν οι Ιταλοί σχεδιαστές στην επόμενη γενιά των σομπών πέλλετ, πάντως αυτό το πρόβλημα σίγουρα το έχουν εντοπίσει....."και κάνουν την παλαβή"
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikolas
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 286
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 43
mastoras έγραψε: Το πρόβλημα φωτιάς στο οριζόντιο τμήμα της καμινάδας πίσω από την σόμπα περιορίζεται σε κάποιες σόμπες που ο θάλαμος καύσης κατασκευαστικά έχει μια "περίεργη" επικοινωνία με τον θάλαμο απαγωγής καυσαερίων, και όχι διαδρομές μεγάλες όπως έχουν οι περισσότερες σόμπες.
Όποιος έχει λύσει πολλών ειδών σόμπες μπορεί να καταλάβει τι εννοώ.
Δεν ξέρω τι θα κάνουν οι Ιταλοί σχεδιαστές στην επόμενη γενιά των σομπών πέλλετ, πάντως αυτό το πρόβλημα σίγουρα το έχουν εντοπίσει....."και κάνουν την παλαβή"
Η μεγαλύτερη πίεση αέρα είναι ακριβώς στην έξοδο του μοτέρ άρα το λίγο οξυγόνο που απομένει από την καύση είναι συγκεντρωμενο εκεί (και γιαυτό παίρνει πιο εύκολα φωτιά κατά το σβήσιμο). Με συνδυασμό πολύ φλόγα στον θάλαμο και με αναμενα κάρβουνα να μετακινουνται ακόμα στην έξοδο κάνουν ανάφλεξη στα υπολείμματα του άνθρακα και γιαυτό συναντάμε το περισσότερο η ανάφλεξη να γινεται στο οριζόντιο της εξόδου ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΑΜΟΝΙ (ΚΑΜΙΝΙ). Και βεβαίως συμφωνώ εάν η διαδρομή είναι μεγάλη εύκολα δεν φτάνουν καύτρες στην έξοδο.Το πρόβλημα είναι γνωστό σε όλους τους κατασκευαστες εδώ και πολλά χρόνια και οπως λες .
Και επειδή το πρόβλημα υπάρχει και είναι πολύ σοβαρό εγώ λέω όχι στο φουλ την φλόγα στο θάλαμο και καλό καθάρισμα και επιτήρηση. Και ο λόγος που επιμένω για μην πειράζομαι της ρυθμίσεις είναι μόνον αυτός.
Υ.Γ. Και προσοχή στα τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης σε κάποιες σόμπες πειράζουν της ρυθμίσεις της σόμπας όταν το μενού είναι ξεκλείδωτο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikolas
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 286
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 43
dimlyk έγραψε: φυσικα και δεν διαφωνω οπως το τοποθετεις !
μαζι σου διαφωνω σε δυο σημεια ...πρωτον οτι οι παρεμβασεις σου ειναι λιγο τυποποιημενες αλλα κυριως οτι δεν σε βλεπω οσο συχνα θαθελα μιας και ...ολα και κατι παραπανω θα μαθαινα κι εγω
Τα διαβάζω όλα στο forum και γράφω λίγα γιατί βλέπω πολλούς αξιόλογους. Όταν βλέπω ότι ίσως βοηθήσω γράφω και εγώ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.