Κωδικος κρυφο μενου σομπας ελληνικης κατασκευης

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #149907 από Still
κατσε φιλε μου γιατι διαβαζω και τα παιρνω...
ριξε μια ματια στους συνδεσμους, διαβασε καλα και στειλε ομορφα κι ωραια
τα οσα σου συμβαινουν... παρε και κανα τηλεφωνο
και στειλε στον αγυριστο τον ελληναρα που σε ταλαιπωρει
εδω www.inka.gr/?page_id=49
κι εδω www.synigoros.gr/?i=submission-system.el.upobolianaforas
Last edit: 8 Χρόνια 5 Μήνες πριν by Still.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #149953 από nikolas
Αγαπητέ
Μπήκες σε ένα φόρουμ και ζητάς ένα κρυφό μενού. Η λέξη κρυφό σημαίνει μη ανακοινώσιμο.
Δηλαδή όταν αγοράζουμε ένα αυτοκίνητό δεν ζητάμε και το κρυφό μενού του εγκεφάλου και ούτε μας το δίνουν και ούτε πάμε σε οργανισμούς για να στείλουν το εργοστάσιο στον αγύριστο.
Αν έχεις κάποιο πρόβλημα και μπορεί να σε βοηθήσει κάποιος από εδώ έχει καλός.
Δεν έχεις δικαίωμα να κατηγορείς όλες της ελληνικές επιχειρήσεις κατά προέκταση όλους τους Ελληνες.
Εάν δεν σε εξυπηρέτησε το κατάστημα που σου πήρε τα ωραία σου λεφτά πραξε τα ανάλογα δεν φταίει η υπόλοιπη Ελλάδα.

Τέλος το πρόβλημά σου μπορεί να φταίει το πελλετ που χρησιμοποιείς η το μοτέρ του κοχλία η ακόμα και η θέση του θερμοστάτη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #149956 από theoilia
Και εγώ ελληνική σόμπα είχα αγοράσει και δεν είχε κρυφά μενού και άλλες τέτοιες χαζομάρες.Όλα ελεύθερα να κάνει ο καθένας ότι κρίνει καλύτερο για την περίπτωση του.ΑΛΛΑ στο μάνιουαλ είχε τις αρχικές ρυθμίσεις και οδηγίες για το τι κάνει κάθε τι οπότε αν κάποια στιγμή το παράκανες δεν είχες παρά να επιστρέψεις σε αυτές.Τόσο δύσκολο είναι και για τους άλλους να κάνουν κάτι τέτοιο;Γιατί για να αυξήσω ή να μειώσω την ρίψη πέλλετ που κάνει ο κοχλίας θα πρέπει να φωνάξω τεχνικό που θα πρέπει να τον πληρώσω;

φέτος καίμε πετρέλαιο...


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #149961 από panosf01
Το παραδειγμα σου ειναι αστοχο φιλε μου,στο αυτοκινητο δεν χρειαζεται να κανουμε επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου αναλογα με το τι μαρκα βενζινη βαζουμε.Στο πελλετ χρειαζονται ρυθμισεις που θα πρεπει ο χρηστης να ειναι σε θεση να της κανει.Αν δεν μπορει θα ερθει ο τεχνικος,οχι ομως επειδη δεν εχει προσβαση στο μενου...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #149964 από Fokion
Παν μετρον αριστον.......

Υπαρχει ένα "θολο" είναι η αληθεια οριο του μεχι που μπορει/πρεπει να επαιμβαινει ενας χρηστης.

Και το βλεπω τωρα που εχω μια εμπειρια από 2 κοντρολερ.

Ο ενας του Μοσχάλη που ειχε αρκετά πραγματάκια να ρυθμίσεις ( ταχύτητες ανεμιστήρων ) πιο δυσκολα τροφοδοσία πελλετ αλλα για ολες μαζι τις σκαλες και that's it.

Αντίθετα ο fumis στην εκδοχή της Ecospar (γιατι σε paletseti είναι πιο ανοιχτός) δεν εχει..... απολυρως τιποτα!! ή για την ακριβεια 3 πραγματα τα οποια δεν είναι καν τεχνικά σχεδόν

Α> Επιθυμητη Θερμοκρασία :) :) :) :)
B> Ισχυ σε 4 σκάλες + auto
Γ> Ρυθμιση ποιοτητας πελλετ όπως το λεει σε 3 σκαλες αλλα χωρις να διευκρινζει τι εννοει ο ποιητης
Α ναι
Δ> ΄Μεγιστη θερμοκρασία νερών στο κυκλοφορητή. Ουτε ανοιγμα ουτε κλείσιμο ουτε τιποτα.

Αυτό βεβαια δεν της απαγορευει να λειτουργει 80% "καλα"
Πχ. θελει λιγο αερα ακομα συνολικά γιατι δειχνει να λειτουργει.... με "πλουσιο μιγμα"... Ε δε μπορεις ουτε αυτό να το κανεις.

Από την άλλη βεβαια ποσοι ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΞΕΡΟΥΝ????? και ακομα περισσότερο ποτε πρεπει να σταματησουν να μη τα κανουν όλα μπαχαλο??

ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #149969 από nikolas

Fokion έγραψε: Παν μετρον αριστον.......

Υπαρχει ένα "θολο" είναι η αληθεια οριο του μεχι που μπορει/πρεπει να επαιμβαινει ενας χρηστης.

Και το βλεπω τωρα που εχω μια εμπειρια από 2 κοντρολερ.

Ο ενας του Μοσχάλη που ειχε αρκετά πραγματάκια να ρυθμίσεις ( ταχύτητες ανεμιστήρων ) πιο δυσκολα τροφοδοσία πελλετ αλλα για ολες μαζι τις σκαλες και that's it.

Αντίθετα ο fumis στην εκδοχή της Ecospar (γιατι σε paletseti είναι πιο ανοιχτός) δεν εχει..... απολυρως τιποτα!! ή για την ακριβεια 3 πραγματα τα οποια δεν είναι καν τεχνικά σχεδόν

Α> Επιθυμητη Θερμοκρασία :) :) :) :)
B> Ισχυ σε 4 σκάλες + auto
Γ> Ρυθμιση ποιοτητας πελλετ όπως το λεει σε 3 σκαλες αλλα χωρις να διευκρινζει τι εννοει ο ποιητης
Α ναι
Δ> ΄Μεγιστη θερμοκρασία νερών στο κυκλοφορητή. Ουτε ανοιγμα ουτε κλείσιμο ουτε τιποτα.

Αυτό βεβαια δεν της απαγορευει να λειτουργει 80% "καλα"
Πχ. θελει λιγο αερα ακομα συνολικά γιατι δειχνει να λειτουργει.... με "πλουσιο μιγμα"... Ε δε μπορεις ουτε αυτό να το κανεις.

Από την άλλη βεβαια ποσοι ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΞΕΡΟΥΝ????? και ακομα περισσότερο ποτε πρεπει να σταματησουν να μη τα κανουν όλα μπαχαλο??



Γ> το 1,2,3 με το εικονίδιο του πελλετ είναι default 10% αέρας μόνον, δηλαδή 1=100 2=110 3=120
σου στέλνω και της ρυθμίσεις, ο default κωδικός από την fumis και όχι από τον κατασκευαστή της σόμπας είναι στο [6] το άθροισμα και σε κάποιες περιπτώσεις +1
Συνημμένα:
Last edit: 8 Χρόνια 5 Μήνες πριν by nikolas.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Fokion

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.073 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ