Tips and Tricks για τις σόμπες της ΜΟΣΧΑΛΗΣ ΑΒΕΤΕ

Περισσότερα
5 Χρόνια 2 Μήνες πριν #167184 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
Ανοιξε το μοτερ καυσαεριων και γυαλισε το!!!!!!!!!!και ελενξε καμιναδα ταφ καθαρισμου αν εχεις

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 2 Μήνες πριν #167188 από johann
Θα το κάνω αλλά προς το παρών πήρε μπροστά γυρίζοντας την μαύρη βίδα στο pressure switch.
Πώς ξέρω αν είναι λειτουργικό η όχι;;
Μήπως στα 8 χρόνια λειτουργίας έφραξε;;;;


Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

John Lambrakis
email: lambrakisjohn at hotmail.com

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 2 Μήνες πριν #167190 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
Τωρα που πειραξες τη βιδα εχει αλλαξει η συμπεριφορα του αισθητηρα που μετραει.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ ΕΤΣΙ :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: !!!!!!!μπορουσες να ρουφηξεις με την σκουπα και την υποδοχη που μπαινει το σωληνακι η να τον αλλαξεις αν σου κανει τα ιδια.για να τον μετρησεις θελει πολυμετρο να μετρησεις την επαφη του.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΒΓΑΛΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
4 Χρόνια 4 Μήνες πριν #168932 από stratri1
Ίδιο πρόβλημα με του φίλου johan βγάζει και η δικιά μου HP 22. Αλλάζω του κεραμικό αισθητήρα που έχει πάνω στην έξοδο καυσαερίων (σύμφωνα με υπόδειξη του τεχνικού του Μοσχάλη). Λύνεται για κάμποσο καιρό και μετά πάλι. Για να καταλάβετε, στην περσινή σεζόν άλλαξα 3 τέτοιους αισθητήρες.
Παίζει να είναι κάτι άλλο;
Από που μπορώ εναλλακτικά να προμηθευτώ τέτοιους αισθητήρες;
Να πω ότι πέφτει καλό καθάρισμα κάθε τέλος σεζόν, εδώ και 8 χρόνια που την έχω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
4 Χρόνια 4 Μήνες πριν #168936 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
Εχεις ανοιξει μοτερ καυσαεριων για καθαρισμα φτερωτη και καυκαλο καθως και καθαρισμο καμιναδας ταφ και σωληνα εισαγωγης αερα οξυγονου?το θερμικο επαφης δυσκολα χαλαει,σκεφτειτε καφετιερες βραστηρες τοστιερες εως σωληνα φερρολι (sun 7-12) για ελενχο και ασφαλεια επιστροφης φλογας φορανε τετοια.για να αναπτυχτει υπερβολικη θερμοκρασια εκει και να κοβει με αλλαρμ δεν ειναι κατι καθαρο και αναπτυσει υπερβολικη θεροκρασια πανω απο το max οριο .η σταχτη λειτουργει ως μονωτικο και υπεδιπλασιαζει την θερμοκρασια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
4 Χρόνια 4 Μήνες πριν #168940 από stratri1
Κάθε χρόνο ανοίγω και καθαρίζω σχολαστικά το μοτέρ καυσαερίων, το εσωτερικό καύκαλο (όπως λες), την φτερωτή και ανοίγω και τις 2 πλαϊνές θυρίδες (ΗΡ 22). Τα κλείνω ξανά με χρήση κόκκινης θερμάντοχης σιλικόνης, δημιουργώντας έτσι μια φλάντζα. Η καμινάδα λύνεται και καθαρίζεται όλη, τουλάχιστον μια φορά το χρόνο.
Όταν αλλάζω το θερμικό πάντως λύνεται το πρόβλημα του αλαρμ. Για μερικούς μήνες. Μέχρι να ξαναχτυπήσει!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.084 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ