Καπνος στο σιλο σε λεβητα πελλετ 60Kw thermopan

Περισσότερα
9 Χρόνια 2 Μήνες πριν #145014 από giannhs123
Απαντήθηκε από giannhs123 στο θέμα Re:Καπνος στο σιλο πελλετ
το θεμα ειναι οταν σταματησης τον λεβητα απο τον θερμοστατη αυτος θα κανει συντηρηση φλογας.γιατι το προβλημα γινεται οταν κλεισω το λεβητα και τον ανοιξο την αλλη μερα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 2 Μήνες πριν #145036 από fritakos
Απαντήθηκε από fritakos στο θέμα Re:Καπνος στο σιλο πελλετ
Φιλε μου οι λέβητες αυτοι δεν σβήνουν ετσι. Πρεπει ΠΑΝΤΑ να μένει σε ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ φλόγας ειδικά αν καις πελλετ. Αν καις πυρηνοξυλο ισως και να μπορεσεις να τον αφήσεις ετσι.

Αν θες να τον σβήσεις θα πρέπει να βγάλεις ολοι τη θράκα απο τον καυστήρα. Παντως η κατανάλωση στην συντήρηση ειναι πολύ μικρή και σου κραταει και το λέβητα ζεστο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 2 Μήνες πριν #145038 από etsa67
Απαντήθηκε από etsa67 στο θέμα Re:Καπνος στο σιλο πελλετ
Η λύση να εγκα/σεις κοντρόλλερ και να τροφοδοτείς καύσιμο στην αναμονή είναι δαπανηρό και στην αγορά του αλλά και στην λειτουργία του.
1 . Ή θα κάψεις πυρήνα με ringel κόστους 45 eurw ,με λειτουργία στην αναμονή , όσο και να θές να την ονομάζεις αναμονή με σημαντικη όμως κατανάλωση!!!
2. Η θα τοποθετήσεις καυστήρα πέλλετ και να τελειώνουν τα βάσανά σου και στο θέμα της ασφάλειας αλλά και στο θέμα της οικονομικής λειτουργίας. (θα δείς σημαντική οικονομία).
3. Έχω μετατρέψει τέτοιου είδους λέβητες μονού άξονα περίπου 5 στον αριθμό και οι άνθρωποι ανάσαναν ξανά.
4. Οι καυστήρες πέλλετ είναι τώρα φθηνοί κάτω των 900 eurw αρκεί να έχεις όρεξη στην αρχή να ασχοληθείς για να μάθεις τα χούγια του.
5. Η λειτουργία του καυστήρα πέλλετ γίνεται με ακρίβεια όσον αφορά την κατανάλωση και την ισχύ της φλόγας άρα μπορείς να κάψεις κάθε φορά τόσο όσο σου χρειάζεται και με συντήρηση φλόγας.
Στάθης Τσαμούρας
Μηχανολόγος Μηχανικός
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Στάθης Μηχανολόγος Μηχανικός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 2 Μήνες πριν #145124 από G.Akis
Τα πράγματα είναι απλά. Για να μην έχεις διαρροή καυσαερίου προς το σιλό ή οπουδήποτε αλλού, θα πρέπει η πίεση εντός του χώρου καύσης να είναι αρνητική. Να έχει δηλαδή υποπίεση. Αυτή διασφαλίζει την συνεχή ροή του καυσαερίου από το σημείο που γίνεται η καύση προς την καμινάδα και όχι προς άλλες κατευθύνσεις.
Όταν εντός του θαλάμου καύσης έχουμε θετική πίεση αυτό σημαίνει πως ο εισερχόμενος αέρας είναι περισσότερος από αυτόν που μπορεί να φύγει από την καμινάδα. Έτσι ο περίσσιος αέρας βγαίνει από όπου αλλού βρει, και ο εύκολος δρόμος είναι το σιλό.
1ον Εάν ο λέβητας όταν εγκαταστάθηκε είχε τις ίδιες ρυθμίσεις με αυτές που έχει τώρα και δεν έβγαζε καπνό από το σιλό τότε: Καθάρισε επιμελώς τις διαδρομές από τις οποίες περνούν τα καυσαέρια από τον χώρο καύσης ως και την καμινάδα.
2ον Εάν ο λέβητας έβγαζε από την αρχή της χρήσης του καπνό από το σιλό τότε:α) Αύξησε τις στροφές του ανεμιστήρα καυσαερίων (εάν διαθέτει ο λέβητας) β) δημιούργησε, με μία μελετημένη καμινάδα, μεγαλύτερο ελκυσμό. γ) μείωσε τον αέρα του ανεμιστήρα καύσης (το τελευταίο μπορεί να απαιτήσει και μείωση της ρίψης πέλλετ και κατά συνέπεια μείωση της ισχύος του λέβητα αλλά ίσως και να είναι η μοναδική λύση).
Καλή επιτυχία.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": giannhs123

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.063 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ