Παραγωγή πέλλετ (pellets) για ιδιόχρηση
- osakis
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
- Δημοσιεύσεις: 71
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 11
antisakis έγραψε:
xrysafis72 έγραψε:
πες μας να μαθουμε και εμεις η καινουργη τη λαθη εφτιαχνες και σου εβγαζε αβαριες?antisakis έγραψε:
mastoras έγραψε: Αυτό είναι ......φορτηγά το θρύμα .....Βουνό η παραγωγή.
Το πεύκο από υπολλείματα μαραγκό-κουφωματά. και η καρυδιά από το βουνό. Μεγάλη τύχη να ζεις κοντά σε υψόμετρα.
Να δω εγώ με τις καστανιές τι και την ελιά τι πέλλετ θα κάμω.
Δεν χρησιμοποιω υπολειμματα μαραγκου μαστορα ,παντος η πρεσα δουλεψε καλα
σημερα και ευχομαι να εχει καλη συνεχεια .
Μπορει να εφταιξα και εγω στις μεχρει τωρα αβαριες μου, η αληθεια ειναι οτι την κακομεταχειριστηκα λογο του οτι δεν ηξερα για να δουμε.
Το ραγισμα του αξονα των ρολλερ μπορει να ωφειλεται στο χοντρο θρυμμα που τις εριχνα.
Τα ρουλεμαν των ρολλερ ισως γιατι δεν τα γρασαρα και στο χοντρο θρυμμα.
Κορωνα πηνιο δεν εκανα τακτικο ελεγχο την βαλβολινη.
Αυτό είναι το καλό της ανταλλαγής πληροφοριών.
Αν δεν είχες γράψει για τα ρολερ ότι είχαν γρασαδορακια εγώ προσωπικά δεν υπήρχε περίπτωση να τα ανακαλύψω πριν πάθω ζημιά.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mitsos740
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
- Μπουρδέλο τα κάνω και μόνος μου.
- Δημοσιεύσεις: 42
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- kosmidis80
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 2899
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 498
Α! και ουτε τα λαδια στον κινητηρα θελουν αλλαγες στα τοσο λιγα χλμ που μας λενε για μαρκετιστικους λογους... Σκεψου οτι και οι ιδιοι οι κατασκευαστες πλεον ανεβαζουν τα χλμ στις αλλαγες (μερικοι κατασκευαστες λενε 30.000 χλμ και οχι 5.000 χλμ που μας ελεγαν στο παρελθον)!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mitsos740
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
- Μπουρδέλο τα κάνω και μόνος μου.
- Δημοσιεύσεις: 42
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
kosmidis80 έγραψε: Ναι δεν θελει αλλαγες, αλλα αν του ηρθε χωρις βαλβολινη ή με λιγοτερη απ οτι επρεπε?
Α! και ουτε τα λαδια στον κινητηρα θελουν αλλαγες στα τοσο λιγα χλμ που μας λενε για μαρκετιστικους λογους... Σκεψου οτι και οι ιδιοι οι κατασκευαστες πλεον ανεβαζουν τα χλμ στις αλλαγες (μερικοι κατασκευαστες λενε 30.000 χλμ και οχι 5.000 χλμ που μας ελεγαν στο παρελθον)!
Φίλε μην μπερδεύεσε με τα αυτοκίνητα είναι εντελώς διαφορετικα τα πράγματα. Εξαρτάτε ο τύπος κινητήρα το καυσιμο ο αριθμός στροφών που δουλεύει το φορτίο του το είδοσ του λαδιού. και η τεχνολογία που έχει παλιό καινούργιο. Για παράδειγμα έχουμε ένα καρινα του 94 με 500.000 χλμ. Οι αλλαγές γίνονται κάθε 10000 χωρίς να καίει σταγονα αν περάσουν τα χλμ πολυ αρχίΖει και καίει λάδι. Το λάδι χάνει τις ιδιότιτές του. Φαντάσου το σαν μπίλιες ίδιες όλες και μεταλ απο κάποια χλμ οι μπίλιες να σπάνε στα δύο όλες και να μικρένουν.
Με την βαλβολίνη δεν υπάρχει τέτοιο θέμα γιατί είναι διαφορετικές οι συνθήκες που δουλεύει αργές στροφές χωρία θερμοκρασία απο καυση. Ένα γρανάζι αν ποιάνει στο πάτο την ανεβάζει πάνω στα άλλα απο τονένα στο άλλο.
Αυτά. Ελπίζω να βοήθησα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikosxalk
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 18
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
antisakis έγραψε: ...
σάκη να αυτό που έκανα που σε ειπα στο τηλ
καυστήρας ιδιοκατασκεβη τώρα είναι έτοιμος και ζεσταίνει 220τμ και με πελλετ και κουκούτσια και πυρηνόξυλο σε λέβητα πετρελαίου 50.000 θερμιδες καταναλωση περιπου 3-4 τσουβάλια το 24
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- GT
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Γιάννης
- Δημοσιεύσεις: 2181
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 329
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.