Στρώσιμο της καινούργιας μηχανής πέλλετ.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #115174 από mastoras
Πολλοί είναι αυτοί που αγοράζουν μια καινούργια πρέσα πέλλετ, και δεν γνωρίζουν πως θα την "στρώσουν"

Στρώσιμο εννοούμε το γυάλισμα της μήτρας, για την αποφυγή του γνωστού μπουκώματος....και εν συνεχεία την γνωστή ταλαιπωρία του πρωτάρη, τρυπάνι, η ζουμπά και σφυράκι.

Δείτε το σχετικό βίντεο του πρώτου ξεκινήματος, με υλικό εμποτισμένο με ορυκτέλαιο.

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": STAF

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #118496 από mastoras
Στις πρέσες τύπου R-TYPE θα λασκάρουμε το κεντρικό παξιμάδι του άξονα, για να "δουλέψει" το ρόλλερ ελεύθερα [μεγάλες ανοχές] και χωρίς φορτίο [υλικό] για περίπου 15λεπτά.

Στην συνέχεια τροφοδοτούμε την χοάνη με λίγο υλικό εμποτισμένο και αυτό με ορυκτέλαιο. Σταδιακά πολλές φορές ανά 5-7 λεπτά σταματάμε την πρέσα και σφίγγουμε το παξιμάδι όλο και περισσότερο μέχρι να φτάσει στο τέρμα.

Τότε μπορούμε να αρχίσουμε να τροφοδοτούμε την πρέσσα με υλικό για πελλετάρισμα, χωρίς το υλικό να ξεπεράσει σε ύψος τα ρόλλερ.

Last edit: 10 Χρόνια 3 Μήνες πριν by mastoras.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.052 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ