Παραγωγή pellet... φτιάξ' το μόνος σου!

Περισσότερα
10 Χρόνια 1 Μήνας πριν #129576 από AMBIENTES

mastoras έγραψε: Εχεις απόλυτο δίκιο ;) και αυτό διαπιστώθηκε στην πρώτη εκκίνηση του μοτέρ.

Πολύ κραδασμό, περισσότερο από τα αναμενόμενα. Ακόμα και "τακάρισμα" επάνω σε ξύλινους τάκους, τσιμεντόλιθους, κοιλοδοκούς, δεν άλλαξε τίποτα.

Ο σφυρόμυλος έχει τάσεις στο ρελαντί να περπατήσει...στο τέρμα γκάζι πιθανόν να πετάξει :woohoo:

Ολα δείχνουν ότι μόνο πακτωμένος η βιδωμένος μπορεί να λειτουργήσει. Επόμενη δοκιμή με συμπαγείς τροχούς, και εάν δεν βελτιωθεί κάπως η κατάσταση...πάμε για βίδωμα στο δάπεδο, και τέρμα τα σχέδια για το χωράφι. :(

Σκέφτομαι και το δέσιμο με αλυσίδες σε τέσσερα σημεία, όπως έδεναν τις τίγρεις στις ρωμαικές αρένες. :lol:



Μην βάλεις συμπαγείς γιατί θα έχεις μεγάλο πρόβλημα στο << τσούλησμα >> ειδικά εκτός ασφάλτου.
Απλώς αν μπορείς βρές τροχούς σαν και αυτούς που να εχουν φρένο.οι κραδασμοί που τυχόν θα έχεις θα είναι ποιό έντονοι στην άσφαλτο ή στο τσιμέντο,στο χωράφι θα απορροφούνται οι περισσότεροι από το χώμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 1 Μήνας πριν #129578 από stratis 1

mastoras έγραψε: Εχεις απόλυτο δίκιο ;) και αυτό διαπιστώθηκε στην πρώτη εκκίνηση του μοτέρ.

Πολύ κραδασμό, περισσότερο από τα αναμενόμενα. Ακόμα και "τακάρισμα" επάνω σε ξύλινους τάκους, τσιμεντόλιθους, κοιλοδοκούς, δεν άλλαξε τίποτα.

Ο σφυρόμυλος έχει τάσεις στο ρελαντί να περπατήσει...στο τέρμα γκάζι πιθανόν να πετάξει :woohoo:

Ολα δείχνουν ότι μόνο πακτωμένος η βιδωμένος μπορεί να λειτουργήσει. Επόμενη δοκιμή με συμπαγείς τροχούς, και εάν δεν βελτιωθεί κάπως η κατάσταση...πάμε για βίδωμα στο δάπεδο, και τέρμα τα σχέδια για το χωράφι. :(

Σκέφτομαι και το δέσιμο με αλυσίδες σε τέσσερα σημεία, όπως έδεναν τις τίγρεις στις ρωμαικές αρένες. :lol:


Δημήτρη ζυγοστάθμισε το.
Ουτε βίδωμα ούτε αλυσίδες.
Αν 'τρέμει' βρες για ποιον λόγο τρέμει.Θα κόψει τις αλυσίδες και τις βίδες.
Μέχρι να τις κόψει όμως, οι δονήσεις θα κάνουν ζημια στο ίδιο το μηχανημα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 1 Μήνας πριν #129584 από kosmidis80
Σρατο, οι δονησεις ειναι του πετρελαιοκινητηρα, λογικα αν συνδεθει ο σφυρομυλος με τον κινητηρα οι δονησεις θα ελλατωθουν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 1 Μήνας πριν #129645 από eightball2020
Βιομαζιστη το πυρινόξυλο απο που το πήρες 120 ευρω τον τόνο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 1 Μήνας πριν #129738 από mastoras
Απαντήθηκε από mastoras στο θέμα Παραγωγή pellet... φτιάξ' το μόνος σου!
Ελαιοκλαδέματα.
Μια πολύ καλή πηγή πρώτης ύλης για καύσιμο...και μάλιστα δωρεάν.
Βρίσκεται σχεδόν σε όλη την Ελλαδα. Με χειρονακτικό τρόπο συλλογής τα ελαιοκλαδέματα είναι μια εργασία επίπονη, και χρονοβόρα, αλλά παρόλα αυτά να συμφέρει.
Με βαριά μηχανικά μέσα η συλλογή τους είναι η πιο επικερδής και ιδανική περίπτωση, αλλά χρειάζεται το απαραίτητο αρχικό κεφάλαιο για την αγορά τους.
Είτε στην μία περίπτωση, είτε στην άλλη, το θέμα είναι ότι υπάρχει ΔΩΡΕΑΝ ΑΦΘΟΝΗ ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ ........για έξυπνους και δραστήριους ανθρώπους που μπορούν να αξιοποιήσουν αυτό το δώρο της φύσης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 1 Μήνας πριν #129739 από mastoras
Απαντήθηκε από mastoras στο θέμα Παραγωγή pellet... φτιάξ' το μόνος σου!
Διαπιστώσεις..... ίσως σωστές, αλλά μπορεί και λανθασμένες, από έναν αρχάριο πελλετοφτιάχτη & πελλετοκαύστη.

Το πέλλετ όπως όλοι γνωρίζουμε είναι συμπιεσμένο ξύλο σε μορφή μικρών κυλίνδρων. Οσο πιο σκληρό ξύλο χρησιμοποιείται σαν πρώτη ύλη για την κατασκευή του, τόσο πιο δύσκολη είναι και η παραγωγή του.

Η δυσκολία έγκειται στην ποσότητα παραγωγής ανά ώρα [εργοστάσια, βιοτεχνίες]. Γνωρίζοντας ότι τα ξύλα από βαθμό σκληρότητας ξεκινούν από το πιο μαλακό που είναι το Ελατο έως το πιο σκληρό που είναι το πουρνάρι.
Αυτό για τα Ελληνικά δεδομένα, γιατί η πιο μαλακή ξυλεία παγκοσμίως είναι η γνωστή μπάλσα κτλ.

Η πρώτη ύλη [πριονίδι] από Ελατο με διάφορες μίξεις έχει καθιερωθεί ως η πλέον ιδανική για την παραγωγή του πέλλετ [μεγάλη παραγωγή ανά ώρα λόγω μαλακού υλικού] αλλά και στην καύση του, λόγω το ότι όταν καίγεται δεν αφήνει μεγάλες ποσότητες στάχτης.

Τι συμβαίνει όμως με την θερμογόνο δύναμη των πέλλετ ? Απο δικές μου εμπειρίες έχω διαπιστώσει ότι μεγάλη θερμογόνο δύναμη έχουν τα πέλλετ που είναι φτιαγμένα από σκληρά ξύλα πχ Δρυς, Οξιά, Καστανιά, Καρυδιά κτλ. Σε αυτά τα πέλλετ πέρα το ότι παρουσιάζουν μεγάλη δύναμη στην καύση τους, έχω διαπιστώσει ότι η καύση αυτή διαρκεί πολύ περισσότερο από το μαλακό ξύλο του Έλατου. Στην σόμπα μου όταν έκαψα πέλλετ από Έλατο χρειάστηκε μεγαλύτερη διάρκεια η λειτουργία κίνησης του κοχλία [τροφοδοσία] από ότι τα πέλλετ από σκληρά ξύλα.

Επίσης γέμισα τον μικρό ξυλολέβητα με ξύλο από Ελατο, και η διάρκεια της καύσης του ήταν η μισή, από ότι όταν το γέμισα και έκαψα δρυς, και οξιά. Για το πουρνάρι δεν το συζητώ, γιατί η διάρκεια καύσης είναι πολλαπλάσια όλων.

Αρα με τις δικές μου δοκιμές έχω διαπιστώσει όπως προείπα, ότι έχω πολύ μεγαλύτερη οικονομία στο καύσιμο, όταν χρησιμοποιήσα πέλλετ από σκληρά ξύλα.
Στην καύση όμως των σκληρών ξύλων έχουμε πολύ περισσότερη στάχτη, από ότι στα μαλακά. Αυτός είναι και ο μεγαλύτερος αποτρεπτικός παράγοντας πολλών χρηστών ώστε να προτιμούν το πέλλετ από Ελατο, και όχι άλλων ξύλων.

Υπάρχουν όμως διαθέσιμα πέλλετ φτιαγμένα από σκληρά ξύλα ? Μάλλον όχι, και ο λόγος είναι ότι τα σκληρά ξύλα συμπιέζονται δύσκολα για να γίνουν πέλλετ, και πέφτει δραματικά η παραγωγή ανά ώρα.
Αρα εάν χρησιμοποιούμε πέλλετ σε μεγάλο ποσοστό [στις μίξεις] από Ελατο, έχουμε λιγότερη στάχτη, άρα όχι συχνούς καθαρισμούς, αλλά δυστυχώς δεν έχουμε οικονομία στο καύσιμο, γιατί αυτό καίγεται εύκολα. Βγάζει μεν μεγάλη και δυνατή φλόγα, άλλα αυτή διαρκεί πολύ λίγο.

Οπότε χρειάζεται ο λέβητας τροφοδοσία καυσίμου, σε μεγαλύτερους χρόνους.

Αρα για έμενα η λογική το να προτιμήσει ο καταναλωτής το καλύτερο και ακριβό δήθεν καύσιμο που είναι το german, svai, golten κτλ και που είναι φτιαγμένο στο μεγαλύτερο ποσοστό τους από ξύλο Ελατο, είναι λάθος, γιατί στην τελική αυτό το ακριβό καύσιμο, γίνεται ακόμα ακριβότερο, χωρίς να μπορεί ο χρήστης να το αντιληφθεί.

Οπότε για τον μόνο λόγο που μπορούμε να συζητάμε για αυτά τα πέλλετ, είναι η μικρή ποσότητα στάχτης που παράγουν, και τίποτα περισσότερο.
Θέλουμε λιγότερη διαχείρηση στάχτης ? Αυτήν και μόνο θα την πληρώσουμε πολύ ακριβά.....πάρα πολύ ακριβά.

Αυτά εν συντομία, από έναν εραστή του πέλλετ, αρχάριο, πειραματιστή.......με πολύ μεγάλη όμως όρεξη για ένα συνεχές ψάξιμο χωρίς επιστημονικά όργανα, μαθηματικές μετρήσεις, και τύπους.

Απλά εμπειρικά.....για αυτό ίσως και να κάνω λάθος για όλα αυτά που σας έχω γράψει.

Στην διάθεση σας.......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.116 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ