Παραγωγή μπριγκέττας
- dimiskav
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 14
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
εχουν κανει λαθος στον σχεδιασμο του σωληνα που ξεκιναει η συμπιεσει με αποτελεσμα να μπουκωνει η μηχανη και να πατηναρουν η ιμαντες,
εχουμε 3 ιμαντες Α.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- OANNHSEA
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 713
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 101
Ύστερα, πόση είναι η διάμετρος του κοχλία και πόση η διάμετρος εξόδου;
Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimiskav
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 14
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
περιπου στα 6 kw το κοβω να ειναι. εχει μειωτηρα στης 170 περιπου στροφες.
το μοτερ δεν κολλαει.
πατιναρουν οι ιμαντες...
ο κοχλιας ειναι στα 97 mm και η εξοδος ειναι 80
το θεμα ειναι οτι μαλλον δεν εχουν σωστα σχεδιασμενο τον σημειο που ξεκιναει να μπαινει το υλικο της μπρικετας.
εκει που ειναι ο κωνος και μετα συμπιεζει...
τον εχουν 130 μμ στην αρχη για 9 εκ περιπου μηκος κωνου που καταληγει στα 80.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- starcof13
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 25
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Τα πραγματα ειναι πολυ απλα εκεινο που θέλουμε ειναι ακριβή σχέδια
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimiskav
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 14
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- OANNHSEA
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 713
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 101
dimiskav έγραψε: το ταμπελακι ειναι σβησμενο.
περιπου στα 6 kw το κοβω να ειναι. εχει μειωτηρα στης 170 περιπου στροφες.
το μοτερ δεν κολλαει.
πατιναρουν οι ιμαντες...
ο κοχλιας ειναι στα 97 mm και η εξοδος ειναι 80
το θεμα ειναι οτι μαλλον δεν εχουν σωστα σχεδιασμενο τον σημειο που ξεκιναει να μπαινει το υλικο της μπρικετας.
εκει που ειναι ο κωνος και μετα συμπιεζει...
τον εχουν 130 μμ στην αρχη για 9 εκ περιπου μηκος κωνου που καταληγει στα 80.
Πρώτον, τρύπα υπάρχει στην μπριγκέτα; Εάν όχι, κουράζουν το μηχάνημα, γιατί μπουκώνει στην είσοδο της συμπίεσης.
Δεύτερον, η ισχύς είναι πολύ μικρή... Τα κινέζικα για Φ80 δίνουν 18,5Κw!!! Άρα θέλει νέο κινητήρα, νέο μειωτήρα και φυσικά νέους ιμάντες...
Τρίτον, η είσοδος θα πρέπει να είναι το πολύ 30mm πιο μεγάλη από την έξοδο και ο κοχλίας το πολύ 10mm πιο μικρός από την είσοδο...
Εναλλακτικά: έξοδος Φ50, με είσοδο Φ86 και κοχλία Φ80...
Επιπλέον η μήτρα έχει εσωτερικά λούκια; Εάν όχι, θα πρέπει να κάνεις 8 λούκια των 12mm με το μισό ημικύκλιο στην είσοδο και να σβήνει στην έξοδο...
Πόσο κόστισε στα παλικάρια;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά το κινέζικο μαζί με τους ελληνικούς φόρους κάνει περίπου 6.000 ευρώ....
ΥΓ
Αυτοί στο βίντεο που παρέθεσες starcof13 είναι κωλόγυφτοι...
Το μόνο σωστό που έχουν είναι ότι έβαλαν παράλληλα τον κινητήρα...
Υπάρχει και σύστημα που κόβει την μπριγκέτα αυτόματα και είναι πάμφθηνο.
Επίσης έχω σχεδιάσει και ένα με τρία στρογγυλά πριόνια (έμπνευση από Nielsen) που κόβει αυτού του είδους την μπριγκέτα και την κάνει ταμάμ για πελάτη...
Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.