Θόρυβος σε εύκαμπτους αερ/γούς αερόθερμου τζακιού

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #126534 από ΦΟΥΣΚΙΤΑΚΗΣ
Το "έργο" συνεχίζεται εδώ.

Καλησπέρα, αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Το τζάκι είναι αερόθερμο, το μοτέρ είναι 1000 m3/h, διπλής αναρρόφησης και είναι "ενεργές" και οι 2 είσοδοι (μέσα/έξω) Φ140. Παλιότερα, η εσωτερική παροχή του μοτέρ γινόταν από την περσίδα που φαίνεται κάτω από το χερούλι. Η περσίδα αυτή είναι με πλένουμ και τάμπερ. Έκανε κάποιο θόρυβο, αλλά ανεκτό.... ή περίπου ανεκτό.

Για κάποιο λόγο, έφυγε από εκεί και πήγε, έστω πρόχειρα, κάτω από το tiemme. Δυστυχώς τώρα, ο θόρυβος είναι σαφώς πιο έντονος, έως και ενοχλητικός. Το τζάκι βέβαια δε δουλεύει πολλές ώρες, λίγες θα έλεγα, αλλά η φασαρία του μοτέρ κουράζει. Ειδικά τώρα που πιάνει εύκολα 100 βαθμούς και πάει στην ταχύτητα 10. Μήπως έχετε να προτείνετε κάτι για να μειώσω το θόρυβο?

Να επισημάνω ότι στις πάνω περσίδες που εξέρχεται ο αέρας, κάνει πολύ λιγότερο θόρυβο. Ίσως γιατί ο ζεστός πλέον αέρας, έχει μικρότερη πυκνότητα.

Σκέφτομαι 2 λύσεις: α) Αντικατάσταση του εύκαμπτου σπιράλ εσωτερικής αναρόφφησης με λείο αγωγό, αλλά με προβληματίζει πως θα "βάλω χέρι", πως θα κάνω τις κούρμπες που απαιτούνται και πως θα μοντάρω, με σφικτήρες (πολύ δύσκολο) ή με σκέτη αλουμινοταινία? β) Να βάλω εξαρτήματα τύπου kratki.

θα εκτιμούσα τη βοήθειά σας. Κάπου ο Στέλιος (νομίζω) έλεγε ότι δεν πρέπει το σπιράλ να είναι κάθετασ στον τοίχο όπως είναι στην περίπτωσή μου. Πως αλλιώς όμως μπορεί να τοποθετηθεί η "μπούκα" του σπιράλ?
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #126538 από ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Καταρχήν να πω ότι τα εξαρτήματα δεν είναι της κρατκι αλλά της darco.com.pl που είναι ένα εργοστάσιο που ασχολείται αποκλειστικά με εξαρτήματα για τα τζάκια .
Στο θέμα σου τώρα αν ο θόρυβος είναι καθαρά από στροβιλισμό και όχι από τριβές του μοτέρ με ορθογώνιες εισόδους εξόδους θα λύσεις αρκετά το πρόβλημα σου !!
Στείλε μου το μαιλ σου να σου στείλω τον κατάλογο στα αγγλικά της darco
Last edit: 10 Χρόνια 3 Μήνες πριν by PRIMUS 45.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #126558 από dimlyk
Το θέμα είναι να εντοπίσεις τι είναι ο θόρυβος
δηλ απο την ροη του αερα (που λογικα εχεις μια και οι ταχυτητες ειναι μεγαλες )και τα σπιραλ το κανουν χειροτερο ,,,,η απο τον ιδιο τον ανεμιστηρα η και απο τις περσιδες
στην πρωτη περιπτωση το μεγαλωμα της διατομης θα βοηθησει σαφως αι οι λειοι η και τετραγωνοι αγωγοι


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει
Last edit: 10 Χρόνια 3 Μήνες πριν by PRIMUS 45.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #126571 από ΦΟΥΣΚΙΤΑΚΗΣ
Δημήτρη, είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι είναι το στόμιο αναρρόφησης. Το έχω τεστάρει.

Το μοτέρ μου, έχω πρόσβαση σε αυτό, κάνει ΛΙΓΟ θόρυβο, λογικά πράγματα. Το ίδιο και οι έξοδοι ζεστού αέρα. Το πάρτυ γίνεται στην εισαγωγή εσωτερικού αέρα. Κλείνοντάς την με ένα χαρτόνι, ή βάζοντας το χαρτόνι κάπως λοξά και προς τα κάτω, μειώνεται ο θόρυβος.

Το ερώτημα είναι πως να μεγαλώσω το Φ140 αφού το μοτέρ έχει είσοδο 140 ? Να ξεκινήσω με μεγαλύτερο και σε κάποιο σημείο να συστολάρω? Και πως θα βάλω χέρι να μοντάρω τους λείους αγωγούς και τις ανοιχτές καμπύλες που χρειάζονται για να σχηματίσω την κούρμπα που απαιτείται? Ενώνω με σκέτη αλουμινοταινία, ή με σφικτήρες?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #126591 από Στελιος1
1)Για κάποιο λόγο, έφυγε από εκεί και πήγε, έστω πρόχειρα, κάτω από το tiemme. Δυστυχώς τώρα, ο θόρυβος είναι σαφώς πιο έντονος, έως και ενοχλητικός.

Εδω στο 1) Δεν καταλαβαινω ακριβως τι λες οτι εγινε.. Αν ξεφυγε απο την συναρμογη του στην διοχετευση αερα τοτε ειναι σιγουρο οτι θα κανει πιο πολυ θορυβο, πρεπει να ειναι αυστηρα κλειστο το <κυκλωμα> και η παραμικρη διαροη βουιζει αρκετα.



2)Κάπου ο Στέλιος (νομίζω) έλεγε ότι δεν πρέπει το σπιράλ να είναι κάθετασ στον τοίχο όπως είναι στην περίπτωσή μου. Πως αλλιώς όμως μπορεί να τοποθετηθεί η "μπούκα" του σπιράλ?[/quote]


Εδω στο 2) Μαλλον αλλος θα το ειπε αυτο, δεν ξερω κατι τετοιο.
Οσο για την αναρροφηση ναι κανει θορυβο κ αυτη, σου φαινεται πιο εντονος ο θορυβος της γιατι ειναι πιο κοντα σου.
Αυτο που λες με το χαρτονι ειναι σιγουρα αληθινο και αποτελεσματικο σαν αμμεσος φραχτης αλλα σκεφτειτε κατι ομορφο η εστω αποδεκτο σε εμφανιση αντι του απλου διαφραγματος απο χαρτονι, περσι κατι εδειξα εδω και σε βιντεο και ετσι το εχω στο τζακι μου αλλα δεν ειναι λυση κ αυτη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #126594 από dimlyk
αν καταλαβαινω καλα ...βαζοντας το χαρτι στην ουσια δημιουργοντας ενα εμποδιο στην ροη του αερα λιγοστευεις την παροχη του
ολοι οι αγωγοι ειτε στρογυλοι ειτε σποιραλ ειτε τετραφωνοι ενονωνται με μουφες η φλαντζες (εξαιρουνται οι ιδιοκατασκευες)
περα απ το μεγαλωμα της διατομης των αγωγων (οχι της εισοδου του ανεμιστηρα ) μπορεις να εφαρμοσεις μια πατεντουλα οπως ο liakjim δηλ ενα κουτακι μονωμενο με ρικοφον στην εισοδο του ανεμιστηρα ,,,εναλακτικα λιγο πιο μεγαλοι τετραγωνοι αγωγοι και ντυσιμο με λειο ρικοφον η και αρμαφλεξ εσωτερικα (προσοχη στις θερμοκρασιες μονο)
τα σπιραλ παντως γενικα εχουν μεγαλο προβλημα θορυβου ...ειδικα αν δεν ειναι και καλα στερεωμενα
αυτο με το κατακορυφο σπιραλ (αν κι αυτο το καταλαβα) αν κανει γωνιες δημιουργει στενεμα και ναι μεν μειωνει την παροχη αερα αλλα αυξανει κατα πολυ τον θορυβο και γενικα της γωνιες τις κανουμε με οσο το δυνατον μεγαλυτερη ακτινα καμπυλοτητας μας επιτρεπει ο χωρος
δεν ξερω ποσο ενοχλητικος ειναι ο θορυβος αλλα σκεφτειτε κι εμας με τις πελλετοσμπες που δεν τον γλυτωνουμε με τιποτα :)


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.070 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ