Κυκλοφορητης η ανοιχτο δοχ. Διαστολής το πρόβλημα?

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120152 από panosf01
Πριν φτιαξεις το τζακι ο λεβητας πετρελαιου ειχε ανοιχτο η κλειστο δοχειο διαστολης?Αν ειχε κλειστο τοτε καπου κοντα στον λεβητα,στην σωληνα της παροχης νερου υπαρχει ο αυτοματος πληρωσης που ο ρολος του ειναι να συμπληρωνει το κυκλωμα του νερου αν χαθει καποια ποσοτητα.Συνηθως πανω του εχει και ενα μανομετρο.Στην περιπτωση αυτη το κυκλωμα των νερων λειτουργει υπο πιεση,την οποια μπορεις να διαβασεις απο το μανομετρο.Για διοροφο σπιτι ρυθμιζεται συνηθως 1-1,5 bar κρυο,οταν ζεστενεται το νερο αυξανεται λιγο η πιεση.
Με το τζακι αν καταλαβα καλα βαλαται ανοιχτο δοχειο διαστολης,σε αυτη την περιπτωση δεν υπαρχει αυτοματος πληρωσης,την συμπληρωση του νερου στο κυκλωμα σου την κανει το δοχειο.Το κυκλωμα λειτουργει με την υδροστατικη πιεση λογο υψους του δοχειου.Να σκεφτεις οτι 10 μετρα υψους αντιστοιχουν σε ενα bar.. ;) .Τα δυο αυτα κυκλωματα τα μπλεξατε με αντεπιστροφες βαλβιδες.Πιστευω οτι η διαφορα πιεσης δημιουργει προβλημα στον κυκλοφορητη του τζακιου που πρεπει να υπερνικησει την διαφορα πιεσης που υπαρχει.Βαζοντας μεγαλυτερο απλα μπορει και να κουκουλωθει το προβλημα.
Υπαρχει και ενα αλλο θεμα ομως στην εγκατασταση αυτο του αερα.Στο συστημα υπαρχει απο καπου εισροη αερα,και δυστυχως μαλον αυτο συμβαινει απο το ανοιχτο δοχειο διαστολης :whistle: .Δεν ξερω αν μπορω να το αναφερω απο εδω,υπαρχει μια εκτενη αναλυση σε ενα μηχανολογικο φορουμ για την θεση που μπορει να εχει το ανοιχτο δοχειο διαστολης,τα πλεονεκτηματα αλλα και τα μειονεκτηματα σε καθε περιπτωση.Η εισροη αερα κατα περιπτωση ειναι ενα απο τα σημαντικα μειονεκτηματα.Αν θελεις μπορω να σου στειλω την διευθυνση να διαβασεις για να δεις σε πια περιπτωση εισαι.
Προσωπικα πιστευω οτι αν αντεχει την πιεση το τζακι σου με εξισωση πιεσεων των δυο κυκλωματων τα προβληματα σου θα εξαφανιζονταν.Την λυση μπορει να στην δωσει μηχανολογος η πολυ εμπειρος υδραυλικος..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120159 από elgreco
Να το πετρέλαιο είχε και εχει κλειστό. Εάν θυμάμαι καλα (μπορώ να το επαλήθευσω αργότερα) ο αυτ. Πλήρ. Εισέρχεται στο λεβητοστασιο και ο ίδιος τροφοδοτεί το ανοιχτο δοχ και μετά συνεχίζει στο κλειστό δοχ...... Αλλα πρέπει να το ελεγξω πάλι καθώς δεν το θύμαμαι καλα για να μην κατηγορησουμε και τον προηγούμενο υδραυλικό άδικα.

Τις αντεπιστροφες τις πρόσθεσαμε πριν δέκα μέρες, υπήρχαν και υπάρχουν ακόμα οι Βανες όπου διαχωρίζουμε το ένα σύστημα από το άλλο. Βάλαμε τις αντεπιστροφες για να μην χρειάζετε να κατεβαίνουν οι γονείς μου στο υπόγειο κάποιες φορές που ήθελαν το πετρέλαιο αντί του τζακιού.

Εκεί είναι το μανομετρο και δεν υπάρχει άλλο πουθενά.

Άρα βάσει αυτών που μου λέτε, και στην περίπτωση που δεν βρω έναν έμπειρο υδραυλικό για να διορθώσει την υπάρχουσα κατάσταση με το ανοιχτο. Δοχ. , θα λυθεί το πρόβλημα εάν μπει και στο τζάκι κλειστό δοχ. Με όλες τις ασφαλιστικές δικλείδες? και με τον υπαρχον κυκλοφορητη? τι πιστεύετε επι αυτού?

Σας ευχαριστω πολύ για το χρόνο σας, ναι παρακαλώ στείλτε μου τις σχετικές πληροφορίες. Θέλετε να σας δώσω έμαιλ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120188 από panosf01
Οταν υπαρχει κλειστο δοχειο διαστολης η ολη εγκατασταση βρισκεται υπο πιεση την οποια οριζει ο εγκαταστατης απο τον αυτοματο πληρωσης του λεβητα.αναλογα με το υψος του κτιριου μας.Οταν εχουμε ανοιχτο δοχειο διαστολης η εγκατασταση μας δεν βρισκεται υπο πιεση παρα μονο την υδροστατικη λογο υψους του του δοχειου.Η πληρωση της με νερο γινεται μεσω του δοχειου λογω βαρυτητας.Εμενα μου φαινεται περιεργο πως εχουν συνδιαστει τα δυο κυκλωματα τζακιου και λεβητα,το ενα με κλειστο και το αλλο με ανοιχτο δοχειο.Επειδη ενδιαφερομαι και εγω για παρομια εγκατασταση και οσο το εχω ψαξει,και με βαση την ειδικοτητα μου,χωρις να ειμαι υδραυλικος η μηχανολογος,για να γινει αυτο πρεπει να διαχωριστουν τα δυο κυκλωματα με καποιον πλακοειδη εναλακτη η δοχειο αδρανειας με σερπαντινα(εναλλακτης).Διαφορετικα ,η λυση την οποια εχω επιλεξει και εγω,με κλειστο δοχειο στο τζακι,και εξισωση πιεσεων οσο ειναι δυνατον αναμεσα στον λεβητα πετρελαιου και το τζακι και τις βανες που εχεις.Οταν δεν ειχες τις αντεπιστροφες δοκιμασες να ανοιξεις ολες τις βανες και να δεις τι γινεται στο δοχειο?Λογικα θα πεταγε νερα...Το email μου ειναι panosf01@gmail.com,στειλε να σου πω να διαβασεις μερικα αρθρα για να μπορεσεις να βγαλεις μονο σου ενα συμπερασμα και με την βοηθεια καποιου ειδικου,μαλον μηχανολογου θα ελεγα με ειδικευση στην θερμανση να βρεις την λυση που σου ταιριαζει.
ΥΓ Πρεπει να ξερεις την πιεση λειτουργιας που δινει ο κατασκευαστης του τζακιου,δυστυχως συνηθως ειναι μικρη,και αυτος ειναι ενας λογος που συστηνουν ανοιχτο δοχειο
Σκεψου οτι και ενα bar πιεση να εχεις στο λεβητα πετρελαιου που αν ειναι στο υπογειο,ειναι οριακο για δυο οροφους,οταν ζεστενεται το νερο γινεται 1μιση περιπου.Για να εχεις την ιδια υδροστατικη πιεση με το ανοιχτο δοχειο πρεπει να το χεις σε 15 μετρα υψος :blink:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": elgreco

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120210 από ippomas
Μια παρομοια εγκατασταση εχω εγω αλλα δεν ειναι τζακι και ειναι ξυλοσομπα, Εκεινο που παρατηρησα ειναι οτι εχεις βαλη την γραμμη που ειναι απο την καταθλιψη του κυκλοφορητη να πηγαινη στο δοχειο διαστολης. Στην δικη μου εγκατασταση το δοχειο διαστολης συνδεεται με τις επιστροφες των νερων και ειναι αρκετα μακρυα απο την σομπα. Επισης την προσθηκη των νερων την κανω χειροκινητα με μια βανα και υπαρχη και γραμμη υπερπληρωσης μεσα στο δοχειο διαστολης. Κανονικα ετσι δεν θα επρεπε να ειναι και στο δικτυο του τζακιου δεν αλλαζη κατι. Εγω πιστευω οτι το προβλημα ειναι σε αυτο το σημειο. Αλλα οπως σου ειπαν εαν κανεις ενα απλο σχεδιο θα ειναι καλυτερα.

Το να ρωτας δεν ειναι κακο.
Last edit: 10 Χρόνια 4 Μήνες πριν by ippomas.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": elgreco

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120229 από dimlyk
τις σωστες λυσεις στις ειπα παραπανω ,,,εγω θα σου πω μια πιο ευκολη αλλα με προυποθεσεις
1η προυποθεση ανοιγοκλεινεις τις βανννες καθε φορα που αλλαζεις μεσο θερμανσης ...οι αντεπιστροφες δεν προσφερουν καμμια ασφαλεια για διαροες αρα και απονωση των πιεσεων
2η προυποθεση ναναι σωστη η τοποθετηση του ανοιχτου δοχειου ως προς τον κυκλοφορητη
ενδεχεται να χρειαστει να σηκωσεις το δοχειο διαστολης 1 με 1,5 μετρο ακομα (να φτασει δηλ 3 μετρα περιπου πανω απ το πανω μερος του πιο ψηλου σημειου της εγκαταστασης ) κι αυτο ειναι ολο .
και φυσικα νερακι συμπληρωνεται απο το δοχειο διαστολης κι οχι απ τον αυτοματο εστω και χειροκινητα
ο κυκλοφοητης σου δεν ξερω αν ειναι καλος η μαπα ειναι ισοδυναμος ομως με αυτον του πετρελαιου (αν δεν ειναι λιγο πιο "δυνατος")


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": elgreco

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.069 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ