Αερόθερμο τζακιού: θα κάνει δουλειά στην περίπτωσή μου;

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #109750 από Στελιος1

gousan έγραψε: κατι ακομα που ξεχασα να πω ειναι οτι ο μαστορας που μου προτινε την λυση του συλεκτη-εναλακτη ειπε οτι με 300κυβ/ωρα βεντιλατερ το συγκεκριμενο τζακι που εχω ανεβενει 6-7kw .ειναι δυνατον-εφικτο αυτο???




Αν φυσαει 300 κυβικα 70 βαθμων τοτε ναι ειναι καπως ετσι. Αλλα με ποση φωτια θα συμβαινει αυτο? Αν σιγοκαιει με καρβουνια πχ δεν θα βγαλει ουτε χιλιες, ο εναλλακτης εκει ειναι για να φερει πισω θερμιδες που δεν προλαβε να δωσει τ τζακι και πανε χαμενες, δεν προκειται να γεννησει δικες του.
Οπως ειπε και ο Σταυραξ πρεπει τ τζακι να παρει πισω του εσωτερικο αερα για αναθερμανση και οτι παραπανω κανεις καλο ειναι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #109755 από ΦΟΥΣΚΙΤΑΚΗΣ

alex_nous έγραψε: +1 και από εμένα!
Θεωρώ πως από μόνο του το τζάκι και με την σωστή εγκατάσταση μπορεί άνετα να ζεστάνει τα μέτρα που θες. Άντε και για να είσαι σίγουρος 1000% βάλε κι έναν εναλλάκτη στην καμινάδα να κερδίσεις άλλα 2kw. Πρώτο μέλημα λοιπόν ξήλωμα γυψοσανίδας και ΣΩΣΤΗ εγκατάσταση. Από αυτά που έχω μάθει εδώ μέσα και έχω δει σε σπίτια φίλων και γνωστών μπορώ να πω με βεβαιότητα πως το 90% των εγκατεστημένων μαντεμένιων τζακιών έχει λάθος εγκατάσταση με αποτέλεσμα την δραματική μείωση της απόδοσης.
Υ.Γ. Δυστυχώς φίλε είμαι λίγο πιεσμένος τελευταία και δεν προλαβαίνω να έρθω να το φτιάξουμε μαζί. Δεν είναι δα και πυρηνική φυσική, απλοί κανόνες είναι. Αν τους τηρήσεις έχεις εξασφαλισμένη επιτυχία.


K-EVO team is back.......

Αλεξ, στο δικό μου EVO, έχει 2 εξωτερικές οπές ο τοίχος. Η μια πάει με σπιράλ στην εισαγωγή (εξωτερικού) αέρα του βεντυλατέρ, και η άλλη είναι "ελεύθερη" για να γεμίζει με εξωτερικό αέρα την "καμπίνα" τόσο για τον αέρα καύσης (αυτός δεν καθοδηγείται στις εγκοπές εισαγωγής, το τζάκι τραβάει μόνο του), όσο και για συμπλήρωση της καμπίνας για την εκτόνωση.

Μήπως είναι λάθος αυτό τελικά? Μήπως ο αέρας καύσης πρέπει να "καθοδηγηθεί" με ένα σπιράλ κάτω από τις τετράγωνες τρύπες εισαγωγής (δεν μπορούμε δυστυχώς να το "κουμπώσουμε" κάπου), και ο αέρας εκτόνωσης της καμπίνας να τροφοδοτείται από το εσωτερικό του σπιτιού με περσίδες χαμηλά?

Το δικό μου έχει ψηλά 2 περσίδες για την έξοδο του ζεστού αέρα, και με χώρο για εκτόνωση, αλλά πολύ μικρές θα μπορούσα να τις πώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #109756 από Stavrax
@Φουσκιτάκης
Αν το βεντιλατέρ δεν είναι διπλής εισόδου για να κυκλοφορεί και εσωτερικό τότε νομίζω ότι υπάρχει λάθος. Το πιο σωστό πιστεύω ότι θα ήταν να έκλεινε η είσοδος για την καύση και μετά από το άνοιγμα περσίδας χαμηλά, στο κάτω μέρος του τζακιού, να έμπαινε κι ένα ταυ στο βεντυλατέρ (μια είσοδος από έξω και μια με αγωγό που θα κατέληγε κοντά στην περσίδα για να τραβάει ελεύθερα). Έτσι θα μπορούσε να βάλει μικτό εσωτερικό-εξωτερικό και να αναπληρώσει και τον αέρα που χάνεται από τις απώλειες.


Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #109758 από ΦΟΥΣΚΙΤΑΚΗΣ

Stavrax έγραψε: @Φουσκιτάκης
Αν το βεντιλατέρ δεν είναι διπλής εισόδου για να κυκλοφορεί και εσωτερικό τότε νομίζω ότι υπάρχει λάθος. Το πιο σωστό πιστεύω ότι θα ήταν να έκλεινε η είσοδος για την καύση και μετά από το άνοιγμα περσίδας χαμηλά, στο κάτω μέρος του τζακιού, να έμπαινε κι ένα ταυ στο βεντυλατέρ (μια είσοδος από έξω και μια με αγωγό που θα κατέληγε κοντά στην περσίδα για να τραβάει ελεύθερα). Έτσι θα μπορούσε να βάλει μικτό εσωτερικό-εξωτερικό και να αναπληρώσει και τον αέρα που χάνεται από τις απώλειες.


Το μοτέρ είναι όντως διπλής αναρρόφησης και όντως τραβάει και από μέσα από χαμηλά από μια περσίδα που πάνω της κουμπώνει σπιράλ.

Η απορία μου όμως παραμένει: Μήπως ο αέρας που μπαίνει στην καμπίνα για την εκτόνωση πρέπει να είμαι εσωτερικός από μια άλλη περσίδα χαμηλά?

Ή μήπως επειδή είναι μονομπλόκο, και καλά την απαγωγή θερμότητας την κάνει το μοτέρ, και πολύ λιγόερο η φυσική ροή από την πλάτη του?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #109762 από Stavrax
Την απαγωγή την κάνει το μοτέρ στον κλειστό θερμοθάλαμο, απλά μένει κάποια θερμότητα στην εξωτερική πλευρά της κατασκευής την οποία θα μπορούσες να εκμεταλλευτείς πιο άμεσα με τον τρόπο που σκέφτηκες είσοδο/εκτόνωση. Μέχρι τώρα την εκμεταλλεύεσαι έμμεσα μέσω της θέρμανσης των δομικών στοιχείων και της απόδοσης της αργότερα στον χώρο.


Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #109785 από gousan
φουσκιτακης σου ελειψαν οι πατεντες ολο το καλοκαιρι βλεπω... :woohoo:
να κανουμε καμια ομαδα βολκανο tuning τωρα?
υπαρχει κανεις ευκαιρος (με το αζημιοτο φυσικα) να περασουμε τον εναλακτη του στελιου (δεν μπορει λογω φορτου εργασιας αυτη τη στιγμη).
οι ηλεκτρολογικες συνδεσεις για τον αυτοματο ροοστατη ειναι δυσκολες?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.083 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ