Ρύθμιση Ελκυσμού

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #141445 από vag1234
Απαντήθηκε από vag1234 στο θέμα Ρύθμιση Ελκυσμού
Έχω γενικά πρόβλημα με υψηλό ελκυσμό στην καμινάδα μου. Από την έξοδο του λέβητα μέχρι την αρχή της καμινάδας έχω 1 m σπιράλ ανοξείδωτο (όχι οριζόντιο). Σκέφτομαι να κάνω μερικές τρύπες στο σπιράλ με ένα κατσαβίδι, περίπου 8-10 mm θα είναι η κάθε μία. Θα βοηθήσει πιστεύεται? Απλά θα ήθελα μία δεύτερη γνώμη πριν το δοκιμάσω..

Ομορφάντρα μου ΔΕΝ πειράζει, που πήρες τόσο ακριβό μηχάνημα, τώρα παρακάλα μην ακριβύνει και αλλό το καυσιμό σου!!!
Θέλουμε φθηνό Ελληνικό & ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ PELLET!!!!!!!!!...[IMG][/IMG][IMG]...[/IMG]
...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #141464 από dimlyk
Απαντήθηκε από dimlyk στο θέμα Ρύθμιση Ελκυσμού
υπο προυποθεσεις ,,,στην ουσια ομως δεν το ελεγχεις ετσι γιατι θα ρουφαει μονιμα απο κει ειτε χρειαζεται ειτε οχι


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vag1234

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #141465 από vag1234
Απαντήθηκε από vag1234 στο θέμα Ρύθμιση Ελκυσμού
Το δοκίμασα το μεσημέρι. Άνοιξα 10 τρύπες. Από 50 Pa στην στα 25-30 Pa στην φάση κανονικής λειτουργίας και στην αναμονή είχα 15 Pa και έπεσε στα 8 Pa περίπου. Καλά είναι πιστεύω. Τώρα αν στην πορεία μου δημιουργήσει κανένα πρόβλημα τις κλείνω με αλουμινοταινία..

Βλέποντας και κάνοντας..

Ομορφάντρα μου ΔΕΝ πειράζει, που πήρες τόσο ακριβό μηχάνημα, τώρα παρακάλα μην ακριβύνει και αλλό το καυσιμό σου!!!
Θέλουμε φθηνό Ελληνικό & ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ PELLET!!!!!!!!!...[IMG][/IMG][IMG]...[/IMG]
...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #141466 από ΦΟΥΣΚΙΤΑΚΗΣ
Απαντήθηκε από ΦΟΥΣΚΙΤΑΚΗΣ στο θέμα Ρύθμιση Ελκυσμού
Βαγγέλη,

Θα σου πρότεινα το εξής:

Αν το σπιράλ το οποίο πρόκειται να τρυπήσεις, είναι κοντά σε εξωτερικό τοίχο, βάλε ένα ταύ, βγάλε έξω ένα αγωγό με σπιράλ, τάπωσε το σπιράλ, και κάνε εκεί τις τρύπες.

Αυτό που θες να κάνεις, το κάνει το βαρυτικό τάμπερ. Το οποίο το ρυθμίζεις στην τιμή ελκυσμού που θές/χρειάζεται, και από κει και πέρα όταν υπάρχει μεγαλύτερος ελκυσμός, ανοίγει και συμπληρώνει αέρα κοπανιστό ... χεχε). Όταν ο ελκυσμός είναι μικρότερος ή/και ίσος με τον επιθυμητό, το βαρομετρικό τάμπερ είναι κλειστό, και όλο το τράβηγμα γίνεται από την "εστία" σου.

Μόλις ο ελκυσμός γίνει μεγαλύτερος από την επιθυμητή τιμή, τότε ανοίγει και "συμπληρώνει σκέτο αέρα", ώστε να τραβάει από την εστία όσο χρειάζεται/πρέπει.

Για να μη σου γυρίσει κάπνα όμως μέσα στο λεβητοστάσιο, καλό είναι οι τρύπες που θες ναι κάνεις, να είναι έξω από τον κλειστό χώρο του λεβητοστασίου.

Από ότι έχω παρατηρήσει, στα τζάκια που τοποθετείται βαρυτικό τάμπερ αυτό μπαίνει πολύ κοντά στην έξοδο της εστίας, ώστε να "διαβάζει" σωστά τον ελκυσμό, και να τον διορθώνει επιτόπου.

Φυσικά, μια γνώμη του κου Φιλιππακόπουλου θα ήταν απαραίτητη και αρκετά βοηθητική.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vag1234

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #141468 από vag1234
Απαντήθηκε από vag1234 στο θέμα Ρύθμιση Ελκυσμού

ΦΟΥΣΚΙΤΑΚΗΣ έγραψε: Βαγγέλη,

Θα σου πρότεινα το εξής:

Αν το σπιράλ το οποίο πρόκειται να τρυπήσεις, είναι κοντά σε εξωτερικό τοίχο, βάλε ένα ταύ, βγάλε έξω ένα αγωγό με σπιράλ, τάπωσε το σπιράλ, και κάνε εκεί τις τρύπες.

Αυτό που θες να κάνεις, το κάνει το βαρυτικό τάμπερ. Το οποίο το ρυθμίζεις στην τιμή ελκυσμού που θές/χρειάζεται, και από κει και πέρα όταν υπάρχει μεγαλύτερος ελκυσμός, ανοίγει και συμπληρώνει αέρα κοπανιστό ... χεχε). Όταν ο ελκυσμός είναι μικρότερος ή/και ίσος με τον επιθυμητό, το βαρομετρικό τάμπερ είναι κλειστό, και όλο το τράβηγμα γίνεται από την "εστία" σου.

Μόλις ο ελκυσμός γίνει μεγαλύτερος από την επιθυμητή τιμή, τότε ανοίγει και "συμπληρώνει σκέτο αέρα", ώστε να τραβάει από την εστία όσο χρειάζεται/πρέπει.

Για να μη σου γυρίσει κάπνα όμως μέσα στο λεβητοστάσιο, καλό είναι οι τρύπες που θες ναι κάνεις, να είναι έξω από τον κλειστό χώρο του λεβητοστασίου.

Από ότι έχω παρατηρήσει, στα τζάκια που τοποθετείται βαρυτικό τάμπερ αυτό μπαίνει πολύ κοντά στην έξοδο της εστίας, ώστε να "διαβάζει" σωστά τον ελκυσμό, και να τον διορθώνει επιτόπου.

Φυσικά, μια γνώμη του κου Φιλιππακόπουλου θα ήταν απαραίτητη και αρκετά βοηθητική.


Ευχαριστώ πολύ, γνωρίζω πως δουλεύει αλλά προσπαθω μήπως γλυτώσω 180€. Θα δουμε μήπως κάνουμε σουλεία με την πατέντα.

Ομορφάντρα μου ΔΕΝ πειράζει, που πήρες τόσο ακριβό μηχάνημα, τώρα παρακάλα μην ακριβύνει και αλλό το καυσιμό σου!!!
Θέλουμε φθηνό Ελληνικό & ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ PELLET!!!!!!!!!...[IMG][/IMG][IMG]...[/IMG]
...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #141471 από ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ακριβώς όπως στα είπαν ο Γιώργος και ο Δημήτρης είναι !!επίσης το βαριτικό δεν κάνει 180 αλλά 110 και φυσικά λόγο φόρουμ αν αποφασίσεις να κάνεις κάτι τέτοιο θα κάνουμε σίγουρα κάτι καλύτερο .....!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.076 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ