Ρύθμιση Ελκυσμού
- vag1234
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- info@mixanologos-karystos.gr
Ομορφάντρα μου ΔΕΝ πειράζει, που πήρες τόσο ακριβό μηχάνημα, τώρα παρακάλα μην ακριβύνει και αλλό το καυσιμό σου!!!
Θέλουμε φθηνό Ελληνικό & ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ PELLET!!!!!!!!!...[IMG][/IMG][IMG]...[/IMG]
...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimlyk
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 10563
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1475
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vag1234
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- info@mixanologos-karystos.gr
Βλέποντας και κάνοντας..
Ομορφάντρα μου ΔΕΝ πειράζει, που πήρες τόσο ακριβό μηχάνημα, τώρα παρακάλα μην ακριβύνει και αλλό το καυσιμό σου!!!
Θέλουμε φθηνό Ελληνικό & ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ PELLET!!!!!!!!!...[IMG][/IMG][IMG]...[/IMG]
...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΦΟΥΣΚΙΤΑΚΗΣ
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 1227
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 115
Θα σου πρότεινα το εξής:
Αν το σπιράλ το οποίο πρόκειται να τρυπήσεις, είναι κοντά σε εξωτερικό τοίχο, βάλε ένα ταύ, βγάλε έξω ένα αγωγό με σπιράλ, τάπωσε το σπιράλ, και κάνε εκεί τις τρύπες.
Αυτό που θες να κάνεις, το κάνει το βαρυτικό τάμπερ. Το οποίο το ρυθμίζεις στην τιμή ελκυσμού που θές/χρειάζεται, και από κει και πέρα όταν υπάρχει μεγαλύτερος ελκυσμός, ανοίγει και συμπληρώνει αέρα κοπανιστό ... χεχε). Όταν ο ελκυσμός είναι μικρότερος ή/και ίσος με τον επιθυμητό, το βαρομετρικό τάμπερ είναι κλειστό, και όλο το τράβηγμα γίνεται από την "εστία" σου.
Μόλις ο ελκυσμός γίνει μεγαλύτερος από την επιθυμητή τιμή, τότε ανοίγει και "συμπληρώνει σκέτο αέρα", ώστε να τραβάει από την εστία όσο χρειάζεται/πρέπει.
Για να μη σου γυρίσει κάπνα όμως μέσα στο λεβητοστάσιο, καλό είναι οι τρύπες που θες ναι κάνεις, να είναι έξω από τον κλειστό χώρο του λεβητοστασίου.
Από ότι έχω παρατηρήσει, στα τζάκια που τοποθετείται βαρυτικό τάμπερ αυτό μπαίνει πολύ κοντά στην έξοδο της εστίας, ώστε να "διαβάζει" σωστά τον ελκυσμό, και να τον διορθώνει επιτόπου.
Φυσικά, μια γνώμη του κου Φιλιππακόπουλου θα ήταν απαραίτητη και αρκετά βοηθητική.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vag1234
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- info@mixanologos-karystos.gr
ΦΟΥΣΚΙΤΑΚΗΣ έγραψε: Βαγγέλη,
Θα σου πρότεινα το εξής:
Αν το σπιράλ το οποίο πρόκειται να τρυπήσεις, είναι κοντά σε εξωτερικό τοίχο, βάλε ένα ταύ, βγάλε έξω ένα αγωγό με σπιράλ, τάπωσε το σπιράλ, και κάνε εκεί τις τρύπες.
Αυτό που θες να κάνεις, το κάνει το βαρυτικό τάμπερ. Το οποίο το ρυθμίζεις στην τιμή ελκυσμού που θές/χρειάζεται, και από κει και πέρα όταν υπάρχει μεγαλύτερος ελκυσμός, ανοίγει και συμπληρώνει αέρα κοπανιστό ... χεχε). Όταν ο ελκυσμός είναι μικρότερος ή/και ίσος με τον επιθυμητό, το βαρομετρικό τάμπερ είναι κλειστό, και όλο το τράβηγμα γίνεται από την "εστία" σου.
Μόλις ο ελκυσμός γίνει μεγαλύτερος από την επιθυμητή τιμή, τότε ανοίγει και "συμπληρώνει σκέτο αέρα", ώστε να τραβάει από την εστία όσο χρειάζεται/πρέπει.
Για να μη σου γυρίσει κάπνα όμως μέσα στο λεβητοστάσιο, καλό είναι οι τρύπες που θες ναι κάνεις, να είναι έξω από τον κλειστό χώρο του λεβητοστασίου.
Από ότι έχω παρατηρήσει, στα τζάκια που τοποθετείται βαρυτικό τάμπερ αυτό μπαίνει πολύ κοντά στην έξοδο της εστίας, ώστε να "διαβάζει" σωστά τον ελκυσμό, και να τον διορθώνει επιτόπου.
Φυσικά, μια γνώμη του κου Φιλιππακόπουλου θα ήταν απαραίτητη και αρκετά βοηθητική.
Ευχαριστώ πολύ, γνωρίζω πως δουλεύει αλλά προσπαθω μήπως γλυτώσω 180€. Θα δουμε μήπως κάνουμε σουλεία με την πατέντα.
Ομορφάντρα μου ΔΕΝ πειράζει, που πήρες τόσο ακριβό μηχάνημα, τώρα παρακάλα μην ακριβύνει και αλλό το καυσιμό σου!!!
Θέλουμε φθηνό Ελληνικό & ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ PELLET!!!!!!!!!...[IMG][/IMG][IMG]...[/IMG]
...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.