Εστία DOVRE 2180

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #123419 από GGEOR7777
Απαντήθηκε από GGEOR7777 στο θέμα Εστία DOVRE 2180

gkesi έγραψε: Είμαι κάτοχος ίδιας εστίας εστίας και μετά από κάποιους πειραματισμούς μπορώ να σου πώ μερικά πράγματα χωρίς να το παίζω και ειδικός.
Το σπιράλ φυσικά και θα έπρεπε να ήταν inox λείο, δουλεύει κ` έτσι αλλά δεν έχει μεγάλη διάρκεια ζωής, πόσο μάλλον σε εστία που ανεβάζει τόσο ψηλές θερμοκρασίες.
Είχα κι εγώ στο μοτέρ συνδεμένες 2 Φ125, μια να τραβάει απο μέσα και μία απο έξω αλλά φέτος άνοιξα όλες τις τάπες που έχει στο κάτω κουτί για να τραβάει αέρα μόνο από μέσα και κάτω απο την εστία και βούλωσα την Φ125 του τοιχου.
Το εμβαδό της κάτω περσίδας για την είσοδο αέρα στη φούσκα να είναι γύρω στα 400τετρ. εκατ. και αυτό στο επάνω μέρος της γύρω στα 800. Οι διατομές σου είναι πολύ μικράς και εκτός απο μυρωδιά καμένου αέρα θα σου δημιουργήσουν και άλλα προβληματα με τον καιρό.


Γιατι ανοιξες και τις τεσσερις ταπες στο κουτι,δεν σου κανει περισσοτερο θορυβο
Το βεντιλατερ;
Και πως ρουφαει τωρα απο παντου και μεσα στο θερμοθαλαμο;
Εχεις δηλαδη μονο περσιδες περιμετρικα της γυψοσανιδας;
Αμα ειναι να κανω και γω μια δοκιμη στο δικο μου..
Αληθεια γιατι εκλεισες τον αερα απ εξω;
Καπου καπου βοηθαει για να μην ξηρενεται η ατμοσφαιρα,
Αλλιως ειναι λιγο αποπνηκτικα...πολυ ζεστη βγαζει το ριμαδι...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #123447 από gkesi
Απαντήθηκε από gkesi στο θέμα Εστία DOVRE 2180
GGEOR777 θεωρώ ότι φέτος που άνοιξα όλες τις τάπες από κάτω και κατάργησα την είσοδο απο έξω δουλεύει πολύ καλύτερα και σίγουρα αποδοτικότερα. Το μοτέρ δουλεύει σε χαμηλότερες στροφές γιατί δεν έχει την πτώση πίεσης που είχε ο Φ125 για την αναρρόφηση απο έξω και οι περσίδες βγάζουν περισσότερα κυβικά αν χρειαστεί. Άσε που απο την εξωτερική είσοδο έμπαζε σκόνη και ζέσταινα αέρα χαμηλότερης θερμοκρασίας.
Για πρώτη φόρα βλέπω ότι η θερμοκρασία του αέρα που βγαίνει απο τις περσίδες του θερμοθαλάμου της βεβιασμένης κυκλοφορίας είναι πολύ μα πολύ κοντινή με την θερμοκρασία του εξερχόμενου αέρα απο την ελεύθερη επάνω περσίδα και μάλιστα αυξομειώνονται σχεδόν μαζί. Αυτές οι θερμοκρασίες κυμαίνονται σε χαλαρό κάψιμο 80-90β και σε ποιο φουλ 120β με το μοτέρ να δουλεύει στην 6 απο τις 10 σκάλες γιατί το έχω βάλει να ξεκινάει στους 75β. Το μοτερ είναι 600κυβ. και πραγματικά βγάζει πολλά κυβικά στον χώρο, ποτέ δεν το είδα να δουλεύει στο 10.
Όσο για τον αέρα που ξηραίνεται δεν παρατήρησα διαφορά γιατί έχω κάνει ένα φτιαχτό υγραντήρα που βάζω 2 λιτρα νερό και συμπληρώνω κάθε δύο μέρες.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #123452 από GGEOR7777
Απαντήθηκε από GGEOR7777 στο θέμα Εστία DOVRE 2180
Αρα για να καταλαβω γιατι σκεφτομαι και γω να κανω μια δοκιμη
Βλεπω χαμηλα δυο περσιδες για εισοδο αερα το συνολο ειναι 400κ.β απο οτι λες παραπανω,και πανω βγαζεις 2 αεραγωγους απο το θερμοθαλαμο και μια περσιδες εκτονωσης φυσικης ροης.
Μεσα στο κουτι του βεντιλατερ εχεις ανοιξει ολες τις εισοδους-τρυπες φ125 χωρις σπιραλ να τις ενωνεις με τις μπροστα περσιδες;
Απλα ρωταω οτι το βεντυλατερ τωρα δεν τραβαει και αερα μεσα απο την φουσκα;
Η μονο ρουφαει μεσα απο το σπιτι και πως γινετε αυτο,καθως και ο θορυβος του αυξηθηκε;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #123454 από gkesi
Απαντήθηκε από gkesi στο θέμα Εστία DOVRE 2180
Ο θόρυβος του μοτέρ δεν αυξήθηκε αλλά μειώθηκε γιατί δουλεύει σε χαμηλότερες στροφές και βγάζει περισσότερα κυβικά στην έξοδο των περσίδων.
Αυτό ρουφάει αέρα απο τις τάπες που άνοιξα κάτω στο κουτί του ελεύθερα χωρίς σπιράλ στην βάση της εστίας και άρα απο τις δύο παραλληλόγραμες κάτω στην βάση στο μάρμαρο (αυτές που είπες 400τ.εκ.) οι οποίες είναι οι ίδιες που βάζουν αέρα απο κάτω ΚΑΙ για την φυσική ροή στην ελεύθερη περσίδα εκτόνωσης. Κάνουν δηλ δύο δουλειές. Επίσης το μοτέρ κάνει λιγότερο θόρυβο γιατί γι την εισαγωγή του υπάρχουν πλέον περισσότερα τετρ. εκατ. και άρα μικρότερες ταχύτητες αέρα εισόδου και άρα λιγότερο θόρυβο. Αλλά το σημαντικότερο είναι ότι υπάρχη μικρότερη πτώση πίεσης και το μοτερ βγάζει περισσότερα κυβικά στην 6 σκάλα του FC810 απο ότι πρίν στην 10 σκάλα.
Πίστεψέ με, έκανα πολλές δοκιμές 3 χρόνια τώρα και νομίζω ότι καταστάλαξα στην βέλτιστη λειτουργία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #123457 από GGEOR7777
Απαντήθηκε από GGEOR7777 στο θέμα Εστία DOVRE 2180
Ωραια μπραβο gkseri ωραιος,
Εγω το σκεφτομουνα αυτο γιατι και καποιος αλλος μου το ειπε αλλα φοβηθηκα επιδει ρουφαει μεσα απο τη φουσκα μην παγωνει ο θερμοθαλαμος του πιο γρηγορα και εχω προβλημα μιας και στελνω στα δωματια με αεραγωγους αερα.
Και κατι αλλο ξεκιναει στους 75 βαθμους το 810 και ποσο μεγιστες στροφες του εχεις στους 120 με τι βημα χρονου;ανα δεκα βαθμους να αλλαζει σκαλα;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #123461 από gkesi
Απαντήθηκε από gkesi στο θέμα Εστία DOVRE 2180
Ξεκινάει στους 75 με την 1η σκάλα και όταν φτάσει στους 120 έχει την 6η σκάλα, το βήμα χρόνου που λες δεν το καταλαβαίνω. Η λογική λέει ότι σε κάθε 8 βαθμούς περίπου αύξησης θερμοκρασιας ανεβάζει και μια σκαλα ο 810.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.077 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ