Προσπάθεια μετατροπής Ελληνικού τζακιού

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #119227 από gkesi
Ως κάτοχος Ελληνικού τζακιού με πόρτα και γνωρίζοντας για την χαμηλή του απόδοση αποφάσισα να προχωρήσω σε κάποιες μετατροπές - βελτιώσεις, που κατά την γνώμη μου θα ανεβάσουν την απόδοσή του. Πριν ποστάρω φωτογραφίες θα σας αναφέρω τα σημεία που έγιναν επεμβάσεις. Δεκτές βέβαια απόψεις, γνώμες απο όλους τους συμφορουμήτες.
1) Αφαιρέθηκε ο μηχανισμός της συρόμενης πόρτας γιατί μόνο προβλήματα είχε, και παρέμεινε μόνο ο ανοιγόμενος τρόπος.
2)Η πόρτα ενισχύθηκε εσωτερικά με μασιφ 12x12 κολλητό εσωτερικά για μεγαλύτερη στιβαρότητα αφήνοντας πατούρα για το κορδόνι και το τζάμι.
3)Κατασκευάστηκε και τοποθετήθηκε εξωτερικό κουτί απο το σταχτοδοχείο με κατάλληλη Φ100 είσοδο και κλαπέ μέσα σε αυτή για εξωτερικό αέρα καύσης αποκλειστικά κουμπωμένο στο κάτω μέρος του πάτου της εστίας.
4)Έγινε μετατροπή του τρόπου κλεισίματος - κουμπώματος της ανοιγόμενης πόρτας ώστε να είναι ποιό αποτελεσματικό το κλείσιμο.
5)Εγκαταστάθηκε υποδομή για αυτόματο κλείσιμο του τάμπερ στην έξοδο των καυσαερίων με το κλείσιμο της πόρτας.
6) Μεγάλωσε η διατομή του κλαπέ εξόδου καυσαερίων γιατί η Φ200 καμινάδα είχε τεράστιο ελκυσμό.
7)Έγινε πλήρη στεγάνωση της εστίας απο τις εισόδους αέρα που είχε πρίν και που ήταν τελείως ελεύθερες.
8) Έγινε η γνωστή πλέον αεροκουρτίνα σε όλους με την πατέ

ντα της πάνω οριζόντιας πλευράς της πόρτας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #119228 από gkesi
Και οι υπόλοιπες φοτο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #119231 από liakjim
Απλά απίστευτος. Συγχαρητήρια.

Το μόνο που σκεφτομαι είναι να κολλήσεις λαμάκια στην πλάτη και στις πλευρές της εστίας για να αυξήσεις την επιφάνεια συναλλαγής.
Και μετά να πάρεις τηλ τον Ντίνο που ταλαιπωριέται με την ίδια εστία σε δίπλα θέμα να του την φτιάξεις www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=58005&Itemid=384


Τέλος να πας εδώ στον κατασκευαστή και να ζητήσεις δουλειά ή να ξεκινήσεις δικό σου βελτιοτικό οίκο , σαν rouzios AMG!!! www.rouzios.gr/?wpsc-product=%CF%84%CE%B...AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF

Παρουσίαση εγκατάστασης τζακιού εδώ -> www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=57920&Itemid=384

Ορθός Τρόπος Δοκιμής Τύπων Μπρικέτας εδώ -> www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=58124&Itemid=384

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #119236 από Stavrax
Το μαντέμι στην πλάτη θα δέχεται μεγάλες πιέσεις με το σφράγισμα. Για να το ενισχύσεις θα μπορούσες να βάλεις είτε βερμικουλίτη είτε πυροτουβλα. Ακόμη ένας ανακλαστήρας στην καμπάνα θα σε βοηθούσε να έχεις μεγαλύτερη απόδοση. Μπράβο για την πολύ ωραία και μερακλίδικη δουλειά ;)


Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #119241 από panosf01
Μπραβο,πολυ καλη δουλεια!Με ενα σωστο θερμοθαλαμο θα εχει καλη αποδοση!Θα συμφωνησω και εγω με τις κοφτρες,και τα λαμακια,αν και απο οτι ξερω το μαντεμι δεν κολαει δεν χανεις κατι να το δοκιμασεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #119265 από Gdevil

gkesi έγραψε: .....

3)Κατασκευάστηκε και τοποθετήθηκε εξωτερικό κουτί απο το σταχτοδοχείο με κατάλληλη Φ100 είσοδο και κλαπέ μέσα σε αυτή για εξωτερικό αέρα καύσης αποκλειστικά κουμπωμένο στο κάτω μέρος του πάτου της εστίας.
..
5)Εγκαταστάθηκε υποδομή για αυτόματο κλείσιμο του τάμπερ στην έξοδο των καυσαερίων με το κλείσιμο της πόρτας.
6) Μεγάλωσε η διατομή του κλαπέ εξόδου καυσαερίων γιατί η Φ200 καμινάδα είχε τεράστιο ελκυσμό.
..

Καλημέρα,
Μερικά σχόλια σε αυτά που άφησα από το αρχικό σου πόστ.
3)
Προφανώς θα χρειαστείς σκούπα στάχτης για να τραβάς όση στάχτη πέφτει μέσα στο κουτί.
Προφανώς θα βάλεις σχάρα πάνω από αυτό το άνοιγμα σωστά?
Αλλά έτσι που το έφτιαξες νομίζω πως η στάχτη θα φτάνει μέχρι το τέμπερ και ίσως το εμποδίζει στην λειτουργία του.
Εγώ θα σου έλεγα κάτω από το κουτί να πας με τετράγωνη σωλήνα που θα κάνει την γωνία και μετά από πχ 40 εκατοστά να προσαρμόσεις το τάμπερ με τον κυκλικό αγωγό.
Επίσης.
έτσι όπως εφτιαξες το κουτί ουσιαστικά θα δίνεις αέρα καύσης μόνο στο κέντρο της εστίας σου.
Εγώ θα σου έλεγα να δώσεις και άλλα 2 μικρότερα ανοίγματα το ένα αριστερά και το άλλο δεξιά.
Ετσι όλος ο χώρος κάυσης θα έχει αέρα. Δλδ δε θα σου μένει πουθενά ξύλο άκαυστο.

5)
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που θέλεις να κλείσεις την πόρτα αλλά το τάμπερ καυσαερίων να μείνει ανοιχτό για λίγο χρόνο ώστε να έχεις κλειστό θάλαμο μεν αλλά καλό ελκυσμό.
πχ σκέφτομαι υγρά ξύλα.. ή πολλά ξύλα..
Τέσπα νομίζω πως πρέπει να το κάνεις χειροκίνητο ή και χειροκίνητο.

6)
Αν είχες πολύ ελκυσμό με την Φ200 νομίζω (δεν είμαι και σίγουρος αλλά συζήτα το λίγο) πως χρειάζεται να μικρύνεις την έξοδο.
Ουσιαστικά στα τζάκια έχουμε ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ διατομές στις καμινάδες γιατί οι κατασκευαστές προβλέπουν πως ένα τζάκι μπορεί να λειτουργεί και ανοιχτό.
Αν ένα τζάκι δεν πρόκειται ποτέ να δουλέψει με ανοιχτή πόρτα τότε χρειάζεται καμινάδες το πολύ Φ160.
Αντίστοιχου μεγέθους ισχύος σόμπες πχ έχουν τόσο μικρής διατομής καμινάδες.
Αλλά στις σόμπες το άνοιγμα της πόρτας είναι πολύ πιο μικρό.


Ειδικός δεν είμαι. Οτι γράφω είναι προσωπικές σκέψεις. Όποιος τις διαβάζει ας τις κρίνει πριν τις αποδεχτεί ή πριν τις απορρίψει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.090 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ