Μείωση θορύβου στους αεραγωγούς και στο μοτέρ

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #82909 από Makron
@dimlyk

αν υπαρχει περσιδα σε καποιο σημειο ,,,εσυ θα κρινεις αν προκαλει σφυριγμα ,,, οι θορυβοι ετσι κι αλλιως προστιθενται ... κι αφου επιμενεις καντο Φ200


Σε ευχαριστώ για την προσθήκη. Σίγουρα η περσίδα κάτι θα προσθέτει σε θόρυβο αλλά αυτό θα το δω στο τέλος αφού είναι αναγκαίο κακό η τοποθέτησή της. Φυσικά καταλαβαίνεις ότι δεν έχω θέμα αν θα είναι Φ150 ή Φ200. Είναι σχήμα λόγου, δεν είναι ότι επιμένω. Με αυτή τη λογική γιατί να μην είναι για παράδειγμα Φ250; Αυτό που θέλω να μάθω και πιστεύω σε όλους μας χρειάζεται, είναι το

- πώς υπολογίζουμε σε ένα μοτέρ με αυτές τις προδιαγραφές και με χρήση σωλήνα 1 μέτρου για να φέρνει αέρα στην εισαγωγή του μοτέρ, ποιο είναι το μίνιμουμ και ποιο το μάξιμουμ της διαμέτρου που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε; Για να είναι αποδοτικό χωρίς θόρυβο; Ποιος θα μας το απαντήσει άραγε;

- Το tip που μου έγραψες για το ότι η ταχύτητες πρέπει να είναι στα 3-4μ το δευτερόλεπτο είναι πολύ χρήσιμο. Αλλά πως προκύπτει; Δεν πρέπει να υπάρχει κάπου κάποιος τύπος που μας το δίνει, κάποιος έστω απλός υπολογισμός;
Last edit: 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν by Makron.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #82910 από Makron
@gkesi

Θα σου έλεγα να χρησιμοποιήσεις κοινά μπουριά σόμπας Φ125 που βρίσκεις και στα περίπτερα, με τις δικιές τους γωνίες, είναι λεία και ευκολοδούλευτα.


Έχω σκεφτεί κάτι παρόμοιο. Όχι ακριβώς για ίσια Φ125 άλλα να βρω αεραγωγό ίσιο όχι σπιράλ γύρω στο Φ150 ή Φ200. Εδώ όμως έχω άλλο ένα ερώτημα. Το σπιράλ προσθέτει θόρυβο; Και πόσο; Εντάξει έχει γραφτεί μερικές φορές στο φόρουμ. Αλλά εννοώ,

πως το γνωρίζουμε αυτό, μήπως είναι μύθος ή ο θόρυβος που προσθέτει το σπιράλ δεν είναι καν για συζήτηση;

Για παράδειγμα με ένα τεχνικό που το συζήτησα μου είπε ότι το σπιράλ δεν προσθέτει θόρυβο. Φυσικά με έκανε να αμφιβάλω, όταν το ρώτησα το πώς αποδεικνύεται και δεν έλαβα καμία απάντηση ούτε έστω εμπειρική.

Βέβαια έχω άλλο θέμα με βουητό του μοτέρ όταν δουλευει σε χαμηλές στροφές λόγο FC810, αλλά οφείλεται σε ηλεκτρομαγνητικό θόρυβο και ακόμα δεν βρήκα σοβαρή λύση. Μεταδίδεται το άτιμο και στο πιο μακρινό δωμάτιο από τους τοίχους.


Αφού γράφουμε γενικά για θορύβους ίσως πρέπει να γράψεις το τι συμβαίνει μπορεί να φανεί χρήσιμο σε κάποιον ή να βρεθεί μια λύση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #82940 από dimlyk
τον τυπο τον εχω δωσει αρκετες φορες δεν ειναι κατι δυσκολο

παροχη= ταχυτητα χ διατομη (επιφανεια) ,,,προσοχη λιγο στις μοναδες μια και αναφερω την ταχυτητα σε δευτερα


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #82949 από Grecu_
global.solerpalau.com/herramientas_04_03.html

Εναλλαγες, ταχυτητες, επιπεδα θορυβου

Makron, το μοτερι σου ειναι διπολικο βλεπω, απο μονο του ειναι θορυβωδες. Αν ομως χωρις αεραγωγο δεν εκανε τοσο θορυβο, σιγουρα υπαρχει θεμα. Κοιταξε λιγο μην ειναι θεμα στερεωσης (καπου δεν κουμπωνει καλα ο αεραγωγος και σφυριζει, αν ειναι ευκαμπτος προσεχε μην "ανεμιζει" κτλ, δες πως δουλευει με και χωρις στομιο κτλ)
Last edit: 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν by Grecu_.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #82960 από Gdevil
Τι μου φαίνεται παράξενο.
Το ότι γράφεις και στις χαμηλές στροφές έχεις θόρυβο.
Αυτό σημαίνει ότι και με λίγα κυβικά και μικρές ταχύτητες αέρα υπάρχει ένα θέμα.
Δλδ ακόμα και διάμετρο να αυξήσεις πάλι θα έχεις θόρυβο και για την ακρίβεια θα είναι τόσος όσος αυτός που έχεις τώρα στις μικρές σκάλες

Οπότε πάμε πρώτα με τις ερωτήσεις μου.
α) Η περσίδες που ρυθμίζουν την παροχή από έξω και την απο μέσα κλείνουν αεροστεγώς? ή μπορεί και να αφήνουν κανά μικρό κενό?
β) Ο θόρυβος προέρχεται απο την έξοδο του ζεστού αέρα ή από το σημείο της αναρρόφησης του εσωτερικού αέρα?
γ) Υπάρχει περίπτωση να δοκιμάσεις να έχεις και τις δύο περσίδες ανοιχτές ώστε να τραβάει αέρα και από έξω και από μέσα και να μας πεις για το αν υπάρχει ο ίδιος θόρυβος?

Να γράψω και την δική μου εμπειρία.
Υπάρχουν 4 πηγές θορύβων.

1. ο Θόρυβος του μοτέρ.
Ο οποίος μεταδίδεται μέσω των αγωγών. Είναι χαρακτηριστικός στις χαμηλές σκάλες σαν βουμ βουμ επαναλαμβανόμενο. Περιορίζεται με ντύσιμο από έξω με μονωτικό υλικό του αγωγού αλλά καλύτερα από μέσα με ηχοπαγίδα ακριβώς μετά το μοτέρ.

2. Ο θόρυβος της κίνησης του αέρα μέσα στον αγωγό.
Σε λείους αγωγούς είναι μικρότερος. Σε σπιράλ αυξάνει καθώς ο αέρας με τα σπιράλ προκαλεί δονήσεις.
(στην περίπτωσή σου Makron αυτόν τον ήχο θα τον αντιληφθείς εάν πλησιάσεις με το αυτί σου στο στόμιο της εσωτερικής αναρρόφησης. Εκεί θα ακούσεις τον θόρυβο που κάνει ο αέρας καθώς ρουφιέται). Επίσης στις γωνίες δημιουργείται θόρυβος.
Για βέλτιστη λειτουργία λοιπόν λείος και εξωτερικά μονωμένος αγωγός. Ειδικά στις γωνίες.

3. Ο θόρυβος λόγω έντασης της κυκλοφορίας
Είναι το χαρακτηριστικό φφφφφφφφ. Αισθάνεσαι ότι ο αέρας ζορίζεται να κυκλοφορήσει στον αγωγό και σου λέει θέλω πιο πολυ χώρο για να κινηθώ.
Για βέλτιστη λειτουργία αγωγός ώστε η ταχύτητα του αέρα να είναι κάτω από 5 m/sec (όπως έμαθα από αυτό το θέμα)

4. Θόρυβος από μικρές οπές.
Χαρακτηριστικό τους είναι το σφύριγμα.


Ειδικός δεν είμαι. Οτι γράφω είναι προσωπικές σκέψεις. Όποιος τις διαβάζει ας τις κρίνει πριν τις αποδεχτεί ή πριν τις απορρίψει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #82974 από Στελιος1
Καλημερα. Κατ αρχην ειναι ακριβως ετσι οπως το λες, αλλος ενοχλειται υπερβολικα και αλλος καθολου, επισης διαφερει ο θορυβος (ιδια ακριβως κατασκευη) απο σπιτι σε σπιτι λογω διαφορετικης ακουστικοτητας..
1) ο θορυβος στ χαμηλες ειναι βομβος του κινητηρα γιατι δεν του φτανει το ρευμα (η ενταση)αυτο συμβαινει σε ολα τα μοτερ αλλα ανεπαισθητα, σε καποια ομως ειναι εντονο. Για αυτο το θεμα δοκιμασε στ χειροκινητο μηπως βρεις καποια τιμη στην οποια ειναι σχετικα χαμηλος ο βομβος και αν βολευει να την ορισεις σαν ελαχιστη. Ψαξτο και ετσι δηλαδη δεν χανεις τιποτα.
2) Ο θορυβος ο κοινος οφειλεται (εκτος των αλλων) και στους κραδασμους, παρεμβαλε καποιο αεροστοπ πχ (αν δεν εχεις ηδη..) στην συδεση του. Φαρδυς αγωγος ισως κανει και χειροτερα τα πραγματα, ισως λειτουργησει σαν ηχειο. Ηχοπαγιδα στην εισαγωγη δεν θα διορθωσει τιποτα.. Εκει θελει καποιο ''καπακι'' ηχοκαλυπτικο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.075 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ