Air Car: αυτοκίνητο με αερο-κίνηση (πεπιεσμένο αέρα)!
- dimlyk
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 10563
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1475
το κακο με τις υβριδικες λυσεις ειναι οτι ειναι πανακριβες (τουλαχιστον για τα δικα μας δεδομενα)
και σπανια υπαρχει αποσβεση
η λυση δειχνει να ειναι προς το υδρογονο προς το παρον ....χωρις οφελος για την τσεπη μας μονο .... μια και που προς το παρον οπου κυκλοφορει εχει ιδια τιμη με την αμολυβδη
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thlanarass
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 189
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
και το καιμε στην μηχανη.
Αυτος ο συμπιεσμενος αερας κοπανιστος μπορει να κινηση το αμαξι αλλα πιστευω για πολυ λιγα χιλιομετρα.
θα αποδοσει λιγο λιγοτερη ενεργεια απο αυτη που θα καψει ο συμπιεστης για να μαζεψει τον αερα.
Τι παχος και βαρος μπορει να εχει μια τετοια φιαλη για να κινησει ενα αμαξι για 50χιλιομετρα με πιεμενο αερα χωρις αλλο καυσιμο.?
Λιγο μπαρουφα μου φενετε
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimlyk
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 10563
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1475
αν μ αυτο το τροπο εχουν φτασει στο 70% κερδος ειναι
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- N1k0s
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 554
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 51
thlanarass έγραψε: σε ενα αυτοκινητο που καιει μεθανιο το συμπιεζουμε στα 300 bar(σε πολυ βαριες και ανθεκτικες δεξαμενες)
και το καιμε στην μηχανη.
Αυτος ο συμπιεσμενος αερας κοπανιστος μπορει να κινηση το αμαξι αλλα πιστευω για πολυ λιγα χιλιομετρα.
θα αποδοσει λιγο λιγοτερη ενεργεια απο αυτη που θα καψει ο συμπιεστης για να μαζεψει τον αερα.
Τι παχος και βαρος μπορει να εχει μια τετοια φιαλη για να κινησει ενα αμαξι για 50χιλιομετρα με πιεμενο αερα χωρις αλλο καυσιμο.?
Λιγο μπαρουφα μου φενετε
Τα νούμερα που αναφέρει η Tata προφανώς επιτυγχάνονται περισσότερο από το πολύ μικρό βάρος του υπόλοιπου αυτοκινήτου , παρά από τον συμπιεσμένο αέρα , εξού και το αεροδυναμικό και πολύ ελαφρύ και ίσως πολύ μικρό αυτοκίνητο ... Σε μέγεθος μικρομεσαίου , ούτε 25 χλμ δεν θα σε πάει ...
Όμως αν έχεις αντλία πάνω στο αυτοκίνητο , όπως το σχέδιο της Citroen-Peugeot , τότε συμφέρει ... Το θέμα είναι ότι υπόσχονται για το 2016 , και μου φαίνεται μακρυά , αν θέλω να αγοράσω αυτοκίνητο άμεσα. Το 2016 το αυτοκίνητο θα είναι 11 χρονώ , και θα έχω χάσει τουλάχιστον άλλα 5000 ευρώ σε καύσιμα , λόγω υψηλής κατανάλωσης εντός πόλεως ( για supermini , είμαι γύρω στα 9 με 10 λίτρα )
To pellet με έσωσε
τα τριπλά τζάμια θα με σώσουν ;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- thlanarass
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 189
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Απο την βενζινομηχανη για να συμπιεσει καινουργιο αερα?
Μια τρυπα στο νερο!!!!
Αν δεν βρεθει ενας τροπος να μπορουμε να αποθηκευουμε υδρογονο που θα παιρνουμε απο υλεκτρολυση απο φοτοβολταικα χωρις να απαιτειτε να το αποθηκευσουμε σε δεξαμενες σε τεραστια πιεση παντα θα κανουμε μια τρυπα στο νερο.
Καποιος χημικος τροπος να αποθηκευετε σε χαμηλη πιεση η΄ υγροποιημενο με την βοηθεια καταλυτη και χωρις να το ψηχουμε.
Αλλιως....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- N1k0s
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 554
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 51
Εφόσον δεν έχει επιτευχθεί κάποια αποθήκευση υδρογόνου ικανή για μεγάλες αποστάσεις , και δεν γεμίζει εύκολα και γρήγορα , θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε με αυτά που έχουμε ...
To pellet με έσωσε
τα τριπλά τζάμια θα με σώσουν ;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.