Air Car: αυτοκίνητο με αερο-κίνηση (πεπιεσμένο αέρα)!

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #77990 από stratis 1

DOOM_NX έγραψε:

stratis 1 έγραψε: Καμια πατεντα και για μας???
Να καινε αερα οι λεβητες??

Καίνε αέρα οι λέβητες ούτως ή άλλως! :P
Απλά καίνε και ξύλο μαζί για να παραχθεί θερμότητα. Στο αυτοκίνητο του θέματος σκοπός δεν είναι η θερμότητα αλλά η κίνηση.

Καλή ιδέα, μακάρι να πάει παραπέρα. Πραγματικά θα γεμίζουμε αέρα!

Απλά θα πληρώνουμε το κόστος της συμπίεσης...


Και για να αντισταθμιστουν τα χαμενα εσοδα απο το φορο πετρελαιου θα μας βαλουν διοδια καθε 2 χιλιομετρα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #77999 από DOOM_NX

stratis 1 έγραψε: Και για να αντισταθμιστουν τα χαμενα εσοδα απο το φορο πετρελαιου θα μας βαλουν διοδια καθε 2 χιλιομετρα.

Τι; Τώρα κάθε πόσα χλμ είναι; Θα ορκιζόμουν πώς μέχρι να τελειώσει κάθε τραγούδι στο ραδιόφωνο, βρίσκω και διόδια! :P :lol:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #78020 από N1k0s
Υπάρχουν τόσα μηχανήματα που λειτουργούν με πεπιεσμένο αέρα , και έχουν τρομερή ενέργεια , οπότε γιατί όχι και σε αυτοκίνητο ;
Ισως επειδή τελικά το απευθείας συμπιεσμένος αέρας είναι άσκοπο να το κουβαλάς ; μάλλον με μία μικρή δεξαμενή που θα γεμίζει με άλλο καύσιμο και κινητήρα σταθερής κατανάλωσης πχ βενζίνη είναι προτιμότερο , όπως ακριβώς έχουν ήδη κάνει με το υβριδικό σύστημα της Volvο μόνο που χρησιμοποιούν μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες , οι οποίες μπαταρίες φορτίζονται από τον πετρελαιοκινητήρα.

To pellet με έσωσε
τα τριπλά τζάμια θα με σώσουν ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #78034 από dimlyk
με καταλληλες διαταξεις που μπορουν να εχουν τα βενζιναδικα ...το γεμισμα τους ειναι 2-3 λεπτα της ωρας
και ενα αεροσυμπιεστη μπορουν να γεμισουν σε μερικες ωρες
αυτο ειναι ενα πλεονεκτημα σε σχεση με τα ηλεκτρικα που θελουν ωρες να φορτισουν .


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #78036 από chris1
Κάτι ανάλογο ανακοίνωσε και Citroen με Peugeot



Ο γαλλικός όμιλος παρουσίασε δύο καινοτόμες τεχνολογίες-κλειδιά που θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό το μέλλον των μοντέλων του.

Στην πρώτη και σημαντικότερη περίπτωση πρόκειται για ένα νέο υβριδικό σύνολο το οποίο ονομάζεται Hybrid Air και το οποίο, θα περάσει στην παραγωγή από το 2016, έχοντας ως βασική σύσταση το γεγονός ότι αποτελεί "ένα σημαντικό βήμα προς τον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου από τα αυτοκίνητα στα 2,0 λίτρα/100 χλμ.".

Η καινοτομία του συγκεκριμένου υβριδικού συστήματος έγκειται στο συνδυασμό ενός συμβατικού βενζινοκινητήρα με μία υδραυλική αντλία-κινητήρα που τροφοδοτείται από πεπιεσμένο αέρα. Το προφίλ του μηχανικού συνόλου συμπληρώνει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Παράλληλα, σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις που έγιναν στο πλαίσιο της Ημέρας Καινοτομίας που έχει καθιερώσει ο γαλλικός όμιλος, το παραπάνω μηχανικό σύνολο δεν διαφέρει ως προς τις διαθέσιμες επιλογές σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές τεχνολογίες του είδους.

Έτσι, διαθέτει τρία διαφορετικά προγράμματα, δίνοντας τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο το οποίο θα εξοπλίζει να κινείται βασιζόμενο, αποκλειστικά στον βενζινοκινητήρα του, στο συνδυασμό “αεροκινητήρα” και βενζινοκινητήρα και αποκλειστικά στον αεροκινητήρα του.

Ο γαλλικός όμιλος εκτιμά ότι αν η τεχνολογία αυτή εντασσόταν στα Citroen C3 και Peugeot 208, οι τιμές κατανάλωσής τους θα μειώνονταν σε 2,9 λίτρα/100 χλμ. ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 69 γραμμ./χλμ.

Επιπλέον, εντός των αστικών τειχών, οι Γάλλοι διατείνονται ότι τα συγκεκριμένης τεχνολογίας αυτοκίνητα θα μπορούσαν να λειτουργούν ως μηδενικών εκπομπών, λειτουργώντας για το 60%- 80% του χρόνου τους και σε ταχύτητες κάτω από 70 χλμ./ώρα στο “Air Mode” και καταναλώνοντας μόνο πεπιεσμένο αέρα.

Οικονομική πολιτική σημαίνει: αν κινείται φορολόγησε το, αν συνεχίζει να κινείται ρύθμισε το νομοθετικά, αν σταματήσει να κινείται επιδότησε το. (Ρήγκαν Ρ.)
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #78065 από N1k0s
Αει γεια σου Chris1 , κάπως έτσι το σκεφτόμουν και εγώ ...

Δυστυχώς δεν μπορούμε να ξεφύγουμε τελείως από τα υγρά καύσιμα και τα πλεονεκτήματα τους ...

To pellet με έσωσε
τα τριπλά τζάμια θα με σώσουν ;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.103 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ